Da se udelat celkem dobrej build i s PoM akorat to bude bez barrier a frostbite no, je to fakt skvelej mana effective build - hodne critujes za malo many.
hodne critujes bez frostbite? to bych chtel videt, u me dela polovinu critu prave frostbite ;) frost channeling je imo na prd na pvp, mana neni problem a tech 6% dmg z piercing ice se taky da lehce nahradit +dmg itemama muj build:
no a jak teda s frostem/arcane pujdes na ranged char, kde frost vyhoda dost opadava?
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Mám 33/18 s Imp. Blizzard, CoC, Arctic Reach, samozřejmě Frostbite a v Arcane až po Imp. CS. Uvažuju o 30/21 s PoM, ale zatím ještě respecovat nebudu.
Co se ranged charů týče ...
vs Priest, Druid a Shaman máš stejně nulovou šanci na výhru (dobrá, Arcane/Fire má 10%, když dvakrát critne v openeru Sheep-Fireball-PoM Pyro-Fireblast, což je ale prakticky totéž), protože tě jednoduše uléčí. Takže zbývá Hunter a Warlock. Co říct ... Ano, asi je to horší, ale: - kombinace FN-Frostbolt-CoC-Fireblast dá 2K damage a dá se okamžitě zopakovat s Cold Snap - Ice Block ruší všechny neblahé efekty, takže srandy typu Scatter Shot se dají snadno zrušit a warlock musí kouzlit DoTy znovu - lidi mají obecně víc fire než frost resistů
Mám 33/18 s Imp. Blizzard, CoC, Arctic Reach, samozřejmě Frostbite a v Arcane až po Imp. CS. Uvažuju o 30/21 s PoM, ale zatím ještě respecovat nebudu.
Co se ranged charů týče ...
vs Priest, Druid a Shaman máš stejně nulovou šanci na výhru (dobrá, Arcane/Fire má 10%, když dvakrát critne v openeru Sheep-Fireball-PoM Pyro-Fireblast, což je ale prakticky totéž), protože tě jednoduše uléčí. Takže zbývá Hunter a Warlock. Co říct ... Ano, asi je to horší, ale: - kombinace FN-Frostbolt-CoC-Fireblast dá 2K damage a dá se okamžitě zopakovat s Cold Snap - Ice Block ruší všechny neblahé efekty, takže srandy typu Scatter Shot se dají snadno zrušit a warlock musí kouzlit DoTy znovu - lidi mají obecně víc fire než frost resistů
s lidmi tohodle typu bojuju nejradsi :) predem si mysli ze prohrali tak to neda moc prace
btw:pokud si myslis ze arcane/fire mag neda kombem druida tak ses fakt marnej :)))
osobne mam 31 arcane / 20 fire build, a nedam na nej dopustit ... Prece jen, 2.4k pyroblast crit jeste s 960/4sec ignite a 276 / 12sec pyroDOT, to uz ne kazdy prezije :)
Frost mag je imo hodne dobrej na support, zatimco arc/fire mag se spis hodi na overnuking. Co si myslim ze je v soucasnosti hodne slaby, je fire mag s combustion ... protoze tim ztraci PoM.
P.S. jak jste se jeste bavili o tech pvp duelech ... problemy jsou jenom s dobre vybavenym druidem, shamanem (oba se musi lecit tak aby vzdycky meli nad 60% hp) a shadowpriestem (nez skonci silence mam 40%hp).
Prandur, Guild Master of Black Division [Drak'Thul EU]
mam taky arc/fire build ale uvazuju o respecu, kvuli fire casti buildu
impact se jevi jako nezbytnost do 1 vs 1 pvp, potom mi ale bohuzel nevyjdou body na flamestrike, ktery v AV taky neni k zahozeni (i kdyz DD se nevyrovna nic)
mno a nebo rovnou prejit na 33ice/18arc build, pro ktery sice zatim nemam veci, ale to by taky nemuselo byt spatne do party, resp AV, ci WSG. Bohuzel mi asi bude chybet PoM....stale vaham
Mám 33/18 s Imp. Blizzard, CoC, Arctic Reach, samozřejmě Frostbite a v Arcane až po Imp. CS. Uvažuju o 30/21 s PoM, ale zatím ještě respecovat nebudu.
Co se ranged charů týče ...
vs Priest, Druid a Shaman máš stejně nulovou šanci na výhru (dobrá, Arcane/Fire má 10%, když dvakrát critne v openeru Sheep-Fireball-PoM Pyro-Fireblast, což je ale prakticky totéž), protože tě jednoduše uléčí. Takže zbývá Hunter a Warlock. Co říct ... Ano, asi je to horší, ale: - kombinace FN-Frostbolt-CoC-Fireblast dá 2K damage a dá se okamžitě zopakovat s Cold Snap - Ice Block ruší všechny neblahé efekty, takže srandy typu Scatter Shot se dají snadno zrušit a warlock musí kouzlit DoTy znovu - lidi mají obecně víc fire než frost resistů
s lidmi tohodle typu bojuju nejradsi :) predem si mysli ze prohrali tak to neda moc prace
btw:pokud si myslis ze arcane/fire mag neda kombem druida tak ses fakt marnej :)))
Heh, vidim že tu máte všichni rozdílné názory, ale dokázali by jste se sjednotit v téhle otázce? - Seřadit Classy postupně od nejsilnějšího k nejslabšímu v boji PvP jeden na jednoho?
quote:Originally posted by Nisha Heh, vidim že tu máte všichni rozdílné názory, ale dokázali by jste se sjednotit v téhle otázce? - Seřadit Classy postupně od nejsilnějšího k nejslabšímu v boji PvP jeden na jednoho?
Jestli to hrajes trosku dyl tak urcite vis ze na tohle se neda nijak odpovedet. Kazda class ma nejakou kterou celkem slusne pojede a naopak zase nejakou ktera pwnuje jeho. A take zalezi na skillu hrace. Zkratka neni nej class v PvP 1vs1.
Mozna bych to videl na shadow priesta a pak asi rogue (ale proti warum nic moc)
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
u me je #1 warlock s neviditelnou sukubou, pokud nejste undead (no dobre, to je tu 90% osazenstva) nebo nemate pvp trinket proti charmu (to maj treba rogues), tak vase sance na preziti se limitne blizi nule
Jak rekl Little vyse, neni ultimatni ruler do PvP, na druhou stranu ale existuje neco, cemu ja rikam "ruler gear". Tyka se to predevsim critical strikes, Mag je schopen behem 3 sekund [mam namysli mag vs. ovecka] udelat 3600dmg, to v tom pripade, ze da 3x za sebou crit (Fireball +Pom Pyro+ Blast). 3600dmg odpovida 3 sekundove vyhre. Na druhou stranu crit gear ma sve velke nevyhody, sance ze se tohle povede je nizka, neni snadne sehnat gear s 20% sanci na critical strike, navic critical strike je vzdy na ukor jinych abilit [a taky mnoha gecek], priklad by byl +10% critical strike = -1200 mana. Mne osobne se nikdy 3x critical po sobe nepovedl mam s fire talenty a vecmi asi 12% sanci. 2x za sebou crit davam ale docela casto a nedavno i v duelu, kdy Fireball a Fireblast dal 2200damage a to otrese s kdejakym shamounem !!
jak jsem psal vyse pockej az tvuj FB, PoM pyro, blast sice critne, ale dmg to da misto 1500 za 800 -> vysledna dmg nebude 3600 ale jen 1500...to potom good luck
No samozrejme, jeste kdyz smazis nekoho s vysokym fire ressitem, nebo fire ressistance potionem, tak ses nahrany, nebo dokonce, coz uz se mi taky stalo, nedas crit, ale ressist 2x za sebou a vysledny damage je 0, pak jedina sance na vyrhu je, ze souperi praskne smichem branice, tohle je ale riziko povolani. Jinak nebyl bych vubec proti, kdyby magum trochu zkratili ty cooldowny, prece jen 3 min na PoM je moc, 1 minuta by byla prijatelna 30 sec spravna, zacit a skoncit duel PoM by hodne pomohlo, prave proti zminovanym ressistum. 10 minut na Evocation je navic uplny nesmysl !!
s cooldownama jsem nikdy nemel problemy vic mi vadi AV bug pri kterem se neda chlastat ------ uz jsem si na to tak zvyknul, ze i v dungu checkuju jestli jsem nahodou nevstal
som frost mage a mam 3 body vo Winters Chill, tento talent by mal znizit rychlost pohybu nasledkom chill este o dalsich 10%. Problem je v tom ze ked dam kurzor nad hotkey frostboltu tak vidim ze tych 10% tam zakalkulovanych je a pise ze znizuje rychlost ciela na 50%, ale ked frostbolt do niekoho zacastim tak pod zalozkou targetu v debuffoch ukazuje za target je spomaleny na 60% povodnej rychlosti (co je vlastne efekt normalneho frostboltu bez Winters Chill talentu). Nevie niekto jak to teda je? Ci je target spomaleni na 50% a v debuffoch to len zle vypisuje, alebo je spomaleni len na 60% a teda talen Winters Chill nefunguje...
Muzu se zeptat proc magove sheepuji 2 x po sobe v kratke dobe ?? Mozna uz to tu bylo, ale nemuzu to najit ?? neni to ztrata many 2 x sheep na jednoho cloveka v kratkem casovem useku ??
# Improved Arcane Missiles - 5/5 points Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.
# Arcane Subtlety - 2/3 points Reduces the threat generated by your offensive arcane spells by 30%.
# Arcane Concentration - 5/5 points Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.
# Improved Arcane Explosion - 5/5 points Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.
# Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.
# Improved Counterspell - 2/2 points Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.
Frost Talents (31 points)
# Improved Frostbolt - 5/5 points Reduces the casting time of your Frostbolt spell by 0.5 seconds.
# Permafrost - 1/5 point Increases the duration of your chill effects by 1 second.
# Ice Shards - 5/5 points Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 100%.
# Winter's Chill - 3/3 points Increases the power of your chill effects by slowing the target's movement by an additional 10%.
# Cold Snap - 1/1 point When activated, this spell finishes the cooldown on all of your frost spells.
# Improved Blizzard - 3/3 points Adds a chill effect to your Blizzard spell. This effect lowers the target's movement speed to 35% of normal. Lasts 1.50 seconds.
# Piercing Ice - 3/3 points Increases the damage done by your frost spells by 6%.
# Frost Channeling - 3/3 points Reduces the mana cost of your frost spells by 15%.
# Ice Block - 1/1 point You become encased in a block of ice, protecting you from all physical attacks and spells for 10 seconds, but during that time you cannot attack, move, or cast spells.
# Frostbite - 5/5 points Gives your chill effects a 15% chance to freeze the target for 5 seconds.
# Ice Barrier - 1/1 point Instantly shields you, absorbing 455 damage. Lasts 1 minute. While the shield holds, spells will not be interrupted.
PoM je lepsi nez Ice barrier urcite jdi do 30/21 pokud chces mit tolik bodu v Arcane
Nerekl bych... samozrejme zalezi na stylu hry, ale PoM je napriklad uplne k prdu v PvE. A na group PvP a do instanci je urcite lepsi Ice Barier. Ve spojeni s Cold Snap to jsou skoro 2000hp, coz je k nezaplaceni.
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!"
# Improved Frostbolt - 5/5 points Reduces the casting time of your Frostbolt spell by 0.5 seconds.
# Permafrost - 1/5 point Increases the duration of your chill effects by 1 second.
# Ice Shards - 5/5 points Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 100%.
# Winter's Chill - 3/3 points Increases the power of your chill effects by slowing the target's movement by an additional 10%.
# Cold Snap - 1/1 point When activated, this spell finishes the cooldown on all of your frost spells.
# Improved Blizzard - 3/3 points Adds a chill effect to your Blizzard spell. This effect lowers the target's movement speed to 35% of normal. Lasts 1.50 seconds.
# Piercing Ice - 3/3 points Increases the damage done by your frost spells by 6%.
# Frost Channeling - 3/3 points Reduces the mana cost of your frost spells by 15%.
# Ice Block - 1/1 point You become encased in a block of ice, protecting you from all physical attacks and spells for 10 seconds, but during that time you cannot attack, move, or cast spells.
# Frostbite - 5/5 points Gives your chill effects a 15% chance to freeze the target for 5 seconds.
# Ice Barrier - 1/1 point Instantly shields you, absorbing 455 damage. Lasts 1 minute. While the shield holds, spells will not be interrupted.
no ja se ti vyjadrim ciste k frost casti - muj nazor, i kdyz maga uz nehraju:)
-podle mne zcela zapomels na jeden z nejlepsich talentu.. a to IMPROVED FROST NOVA, 4s do COOLDOWNU sou sakra znat -dat 6 bodu do prvni urovne je zbytecne, podle mne na IMPR FROSTBOLT staci ty 4 body a 1 do toho PERMAFROSTU kdyz za jeden je 1s a za kazdy dalsi 0.5s tak se asi ten 1 bod vyplati nebo co -PIERCING ICE 3 body za dalsich 6%, mozna pekne ale podle mne se da lip vyuzit -SHATTER podle mne rozhodne 5/5 -FROST CHANNELING 3/3, no tych 15% sleva na ice kouzla uz je docela znat, no nevim
jako zdravy zaklad bych volil toto:
Frost Talents (21 points)
# Improved Frostbolt - 4/5 points Reduces the casting time of your Frostbolt spell by 0.4 seconds.
# Permafrost - 1/5 point Increases the duration of your chill effects by 1 second.
# Ice Shards - 5/5 points Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 100%.
# Improved Frost Nova - 2/2 points Reduces the cooldown of your Frost Nova spell by 4 seconds.
# Cold Snap - 1/1 point When activated, this spell finishes the cooldown on all of your frost spells.
# Improved Blizzard - 2/3 points Adds a chill effect to your Blizzard spell. This effect lowers the target's movement speed to 50% of normal. Lasts 1.50 seconds.
# Shatter - 5/5 points Increases the critical strike chance of your frost spells against frozen targets by 50%.
# Ice Block - 1/1 point You become encased in a block of ice, protecting you from all physical attacks and spells for 10 seconds, but during that time you cannot attack, move, or cast spells.
mas tam ve vzduchu jeste 4 body (Arktic Reach?, Improved CoC?, Frost Channeling? - to ja nevim co dat), pak 5xFROSTBITE a ta ICE BARIER pokud chces
a nebo vic co? tot ciste muj nazor ale na mne moc nehled, maga sem opustil i se shadowmoonem nekde u levelu 36 myslim:)))
co rikate na tyhle talnety nektery jsou mozna na nic zla zatim sem je nemel moc moznost vyzkouset ... treba s tim uz mate nejaky zkusenosti zkuste rict co je na nic a co mi tam naopak chybi dik ... jde hlavne asi o PvE maga
ale 5 bodu do permafrostu je celkem dost, mozna by stacil 1 pro 1 sec. a winter's chill bych asi nebral vubec.. improved blizzard bych asi taky nebral.. u te arcane je celkem uzitecna evocation a taky lepsi counterspell na silence
edit: aha, ted jsem si vsiml zes psal PvE mag - tak tam se to evocation hodi jeste vice imho, ale ten PoM ani counterspell nebude nutny..
me zase prijde slaby treba Improved Frostbolt rank 5/5 to je 0.5s ... to je to tak znat? to me prijde prave lepsi 3s zmrzlej cil ... teda na PvE ... na PvP nevim
me zase prijde slaby treba Improved Frostbolt rank 5/5 to je 0.5s ... to je to tak znat? to me prijde prave lepsi 3s zmrzlej cil ... teda na PvE ... na PvP nevim
rekl bych, ze jo.. ale i tak je 2.5s neuveritelne nekonecna doba.. na to, ze to je magovo jedine pouzitelne kouzlo na delsi boj..
1* Jednoznacne ti tam v arcane chybi improve counterspell to je nutnost. 2*Permafrost je k nicemu, urcite vymenit za improve frostbolt. 3*Chybi ti frost channeling (many neni nikdy dost)- dal bych to misto Winter's Chill nebo improve blizzard.
a co treba tohle v dnesni dobe? na PvP .. hlavne co se tyka rezistenci ... predpokladam ze vsichnid davaji rezistence do fire/shadow ... ale to jen predpokladam :)
Arcane Talents (21 points)
Improved Arcane Missiles - 5/5 points Arcane Concentration - 5/5 points Improved Arcane Explosion - 5/5 points Evocation - 1/1 point Arcane Mediataion - 2/5 points Improved Counterspell - 2/2 points Presence of Mind - 1/1 point
fire je uplne na nic.. jak lidi ziskavaji vybavu s fire resistama proti ?ragnarosovi? ci komu, tak budes delat polovicni dmg.. a na PvE je to uplne na houno, mobove pak maji fire imunitu (aspon doufam, ze neplacam kravoviny, kdyz tak me opravte)
tady mi snad chybi jedine Shatter 5/5 ale nevim zase misto ceho ho dat
- mozna ubrat body z Frost Channeling ... coz setri manu a pak jeste asi z Piercing Ice ... - nebo mozna ubrat z Frostbite ... ale nevim nevim ... - mozna ubrat ze vseho kousek a dat to do Shatteru
jeste jsem nekde videl
Improved Frostbolt - 4/5 points Permafrost - 1/5 point
fire je uplne na nic.. jak lidi ziskavaji vybavu s fire resistama proti ?ragnarosovi? ci komu, tak budes delat polovicni dmg.. a na PvE je to uplne na houno, mobove pak maji fire imunitu (aspon doufam, ze neplacam kravoviny, kdyz tak me opravte)
Mno je to blbost.S rezistem fire 100(vic opravdu do normal pvp nenosi nikdo) mas prumerne tak 10-15% rezistnute dmg navic proti normal spelum tzn. "temer" nic.(vsimni si ze rikam navic!!)
tak proc potom vsude narazim na zminky, ze lidi meni fire na frost, nebo maji rovnou frost ?
eagle - no nekde se tu vali odkaz na offic stranku s tabulkou resistu - ono clovek uz sam od sebe ma nejakou sanci na resist - a s vybavou ji ma vetsi, proto resistuje "navic"
jinak pokud chces delat PvP v BG (pokud se tomu da rikat PvP), cili zergovat, tak na to potrebujes instantni arcane explozi a more many, vic nic a jsi king..
me jde o to nemit ty talenty tak blbe jako to mam ted ... a nechci to predelavat 10x ... takze bych chtel slyset co nejvic nazoru na jednotlive talenty a jejich kombinace abych si postavim neco co vyhovuje me ... zkouseni je sice fajn ale moje kasicka neni bezedna :)
tak proc potom vsude narazim na zminky, ze lidi meni fire na frost, nebo maji rovnou frost ?
Protože AB/AV je o spolupráci lidí a ne o 1 vs 1 jednou za tři minuty...
quote:Originally posted by JerzeeG jinak pokud chces delat PvP v BG (pokud se tomu da rikat PvP), cili zergovat, tak na to potrebujes instantni arcane explozi a more many, vic nic a jsi king..
... což jsi evidentně nepochopil :)
Frostmág je v řízeném masspvp (a ne bezhlavém zerkování) daleko užitečnější - sice má o něco menší damage (a získá míň honoru za cíle) ale skupina z něj profituje daleko víc - sehraní frostmágové s hunterama v AV jsou peklo.