Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Everquest
 EQ2 - General Forum
 Zmeny v EQ2 od ledna do ted?
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 17/06/2005 :  10:48:17  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Iani

Ja se stotoznuju se vsim co Lioki napsal. Presne takhle to vidim i ja. Z meho pohledu nynejsiho WoW hrace je EQ2 neco jako druhe zamestnani na plny uvazek z hlediska casu potrebneho k dosahnuti neceho.

Craft: Craft v EQ2 je doslova a do pismene utrpeni a potvrzuje to i fakt, ze znam dost lidi z ceske komunity se kterou jsem se v eq2 setkal, kteri cheatovali s pomoci externich maker. Pokud by byl craft promysleny a zabavny, k tomuto by asi nedochazelo, neni-liz pravda. Ve WoW nevyrabis tuny toho sameho abys dosahl vyssi urovne, ale zase resource se spawnuji daleko mene, na slozitejsi rare veci potrebujes i fakt rare resourcy (z raid mobu atd.). Proste adventurujes, cestou nasbiras neco surovin a nez jdes spat, navyrabis par veci a o neco popolezes. Kdyz je to vec na hranici tvych schopnosti dostanes pokazde skill bod (max skill bodu je 300). I kdyz v obou hrach jsou dropy vetsinou lepsi nez craftene veci, kazdej craft ma (kdyz koupi nebo mu dropne schema na nauceni) nejaky vyrobek, ktery nedropuje a ktery je vyhoda mit a da se na nem i slusne vydelat.

Grouping/Solo: Zhruba pul na pul. Questy stejneho lvl jako ses sam se daji zvladnout solo (class od classu), dungeony a instance nikoli.



Ja se nechtel zucastnovat transformace threadu, ktery jsem zalozil abych se nejen ja ale i ostatni co se chteji skusit vratit do EQ2 dozvedeli o zmenach v EQ2 za posledniho pul roku, ale ted musim ;)

Craft v WOW je na HOVNO. Nerikam, ze craft v EQ2 je zazrak, ale je zde aspon snaha SOE aby byl alternativou k advenure. V WOW nic takoveho neni. Craft je tam ultra easy mod pro 3letyho bota. Nemoznost failure. Vyrobky na nic. Pokud mas na max lev nejaky uber recept tak mozna neco prodas za cenu materialu (pokud se Blizz nerozhodne ze je vhodne dat ekvivalentvi vec jako reward ze quest v battlegroundech trvajici cca 5 min).
"Vyhodou" je, ze vylevlovat craft na max v WOW je otazka cca 2-4 dnu (pokud zaroven levelujes i tezbu - pokud ne a koupis si material tak to sfouknes za odpoledne), takze te moc nemrzi ze jsi stratil moc casu.

Na WOW mne bavila spousta veci - zabavne a variabilni chary, talenty pohodove levelovani.... Odesel jsem protoze na lev 60 nebylo co delat (pokud jsem nechtel chodit tu samou instanci furt dokola a doufat ze pokud nahodou padne vec co chci tak budu mit stesti v randomu - jestli ji teda diky genialnimu loto systemu nekdo neninjalootne) a hlavne PvP system bez postihu za smrt stylem: Zerg - ura nas mnoga mne nemotivoval.
Ale rozhodne bych ani nahodou nedokazal chvalit "craft system" v WOW. ;)

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Iani
New Member

206 Posts

Posted - 17/06/2005 :  11:01:02  Show Profile  Send Iani an ICQ Message Send Iani a Private Message  Reply with Quote
Asi spatne ctes, ale nechvalim craft system ve WoW. Odpovedel jsem na otazku od Casey. Proste porovnani. Jestli si myslis, ze alternativou k adventure je byt porad zavreny v tradeskill instanci a mackat porad ty same ikony...a ze akorat nejses schopny vydelat na tom co vyrobis, take neni chyba WoW.

-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 17/06/2005 :  11:11:17  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
No to, ce zde pisi lide je prave o nekolika vecech.

Uplne prvni je to, zda hraji a chci hrat v grupe nebo solo a pak kolik casu chci hrani venovat.

Me napr. to, ze na level 50 craft je potreba spousta casu prijde jako super, nebot pak hra rika, ze ne kazdy bude 50 craft a ten level je odmena. Ja jsem ostatne i pro pomale levlovani. A pouzivani externich maker na craft bylo snad ve vsech hrach a je veci morlky hracu a snahy provozovatele s tim neco delat.

Pokud nekdo rika, ze hra je na max levlu nuda, je to prave vetsinou ciste o tom, zda zna ten highend a zda ma s kym hrat. Je to jasne, ve WoW je hodne hracu, AO je celkove mala, ale uz starsi hra a tak je tam taky dost hughendu a EQ2 se uz do faze dost highend hracu dostava taky - oni ty raidy jsou ostatne asi vsude dost podobne (bavim se o principu, ne poctu lidi a strategiich). Takze dnes ja pred sebou i be druheho AP a datadisku vidim jeste dost veci, co delat (a zabavneho) v highend hre.

Nemuzu posoudit, kolik highend contentu je dnes v WoW, ale v EQ2 je toho zatim celkem dost a prubezne to pribyva.


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Pedro
Negr

1450 Posts

Posted - 17/06/2005 :  11:21:53  Show Profile  Send Pedro an ICQ Message Send Pedro a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

AO je celkove mala...


Tomu jsem nejak neporozumel. Myslis tim rozlohu na ktere se da hrat nebo moznosti co nabizi?

Porresha, Calldo - AO - inactive
Porresha, Adelka - EQ2
Porresha - VG - inactive
Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20%
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 17/06/2005 :  11:46:46  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pedro

quote:
Originally posted by Jaris

AO je celkove mala...


Tomu jsem nejak neporozumel. Myslis tim rozlohu na ktere se da hrat nebo moznosti co nabizi?



Ne, myslim poctem hracu. Alespon podle statistiky uvedene nekde ve WoW topiku. Mluvil jsem o moznosti hrat highend hru v zavislosti na poctu highend hracu a vztahu k raidum


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 17/06/2005 :  12:05:40  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

quote:
Originally posted by Pedro

quote:
Originally posted by Jaris

AO je celkove mala...


Tomu jsem nejak neporozumel. Myslis tim rozlohu na ktere se da hrat nebo moznosti co nabizi?



Ne, myslim poctem hracu. Alespon podle statistiky uvedene nekde ve WoW topiku. Mluvil jsem o moznosti hrat highend hru v zavislosti na poctu highend hracu a vztahu k raidum




ono je to poctem pomeritelny s eq2
vecer je v AO ted bezne na spolecnym kanale - vicemene v jedne gilde cca 30 cechu plus desitky dalsich ruzne po ruznych gildach

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Khaot
Average Member

1947 Posts

Posted - 17/06/2005 :  12:37:01  Show Profile  Send Khaot an ICQ Message Send Khaot a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris
Ne, myslim poctem hracu. Alespon podle statistiky uvedene nekde ve WoW topiku. Mluvil jsem o moznosti hrat highend hru v zavislosti na poctu highend hracu a vztahu k raidum





No....Kolik serveru ma EQ2? 20?
no....a AO ma 2(3) servery. Takze je mnohem (a to myslim vazne) vice lidi online, nez na kteremkoli EQ2 serveru. Neni prazdne mesto, prazdny dung, exp misto, camp mista....
Go to Top of Page

Imrik
Starting Member

98 Posts

Posted - 17/06/2005 :  14:33:23  Show Profile Send Imrik a Private Message  Reply with Quote
No já nevim,ale já na craftení vydělávam v pohodě.Nejedu ho pořád,ale vydělávam si v klidu na to abych si koupil co potřebuju a ještě v klidu vrazil do craftu.To totiž člověk nesmí chtít zbohatnout na 1 věci.Přijde mi drsný když něčeho je výrobní cena 20sc a prodává se to za 1,5gp. To je pak prostě šílenost.
Go to Top of Page

Bambi
New Member

134 Posts

Posted - 17/06/2005 :  16:00:12  Show Profile  Send Bambi an ICQ Message Send Bambi a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Atronach
Muzes jen pro moji predstavu porovnat:
-kolik casu (pomerem) jsi soloval/grupoval v eq2 a kolik casu jsi soloval/grupoval ve wow?
-kolik casu jsi venoval/venujes craftu v eq2/wow?

Pripadne zda te craft ve wow zaujal/nezaujal.

Nehledej za tim nic jako za smajlikama je to jen dotaz, protoze me to fakt zajima


EQ2: 75/25 (Group/Solo) - nepocitam v to tezbu/craft, jinak bych se dostal na 50/50 (mozna min)
WoW: 25/25/50 (Group/Duo/Solo)

Craftu jsem v EQ2 venoval HODNE casu a tak do lvl30 jsem i veril ze to ma smysl, pak zrusili interdependecies a ja prisel na to ze T4,T5 jewelery je na pikacu. Dal uz jsem leveloval jen podle sveho adventure levelu, abych si mohl vyrabet AppIV/AdeptIII runy. Posledni impuls prisel se zavedenim imbued itemu, kdy jsem mel snahu to dotahnout na lvl49, ale uz jsem nemel silu.
Craft ve WoW viz nize.

add smajlici, neber to moc vazne, ja jsem si proste za ten monokl musel rejpnout, hlavne kdyz za nej Eskel hnedka pridal svyho smutnacka .

quote:
Originally posted by Pedro
Napis sem pls pak tvuj pohled a srovnani az budes na max lvl a budes/nebudes raidovat.


Ok, casem neco napisu, jeste mi do lvl60 neco schazi. Ty moje postrehy/srovnani co jsem tu doted postoval byli spis obecneho razu a snazil jsem se v nich noflame formou zduvodnit proc mi WoW prijde jako vyzralejsi, propracovanejsi a celkove ucelenejsi produkt . AO jsem nikdy nehral, takze nemuzu soudit.

quote:
Originally posted by Pedro
Opravdu me zajima jak je tam reseny high end, protoze co ja vim tak spousta lidi si po dosazeni max lvl zalozila novy char.


Ja jsem zase slysel, ze ta prava zabava zacina az na lvl60. Ale to ze hodne high level hracu je ochotno znovu levelovat jinou postavu mimojine svedci o ruznorodosti jednotlivych class ve WoW.

quote:
Originally posted by Pertha
jo ve wow sem to vydrzel vzdycky mesic novej char udelas level a zjistis , ze je to vlastne strasne "stupidni" jednoducha hra kde i kdyz tri lidi z tymu budou delat voloviny tak dung na svym levelu daj s prstem v nose stylem zerg


Tezko rict jestli je WoW "stupidni" jednoducha hra nebo neni, imho docela dost zalezi na tom jak to hrajes. Zatimco EQ2 je hodne permagroup oriented, tak u WoW je to prave naopak, tam je permagroup spis na obtiz, protoze pak ti vetsina tech non-instance Q prijde desne jednoducha. Ze svejch zkusenosti vim, ze mam vetsi radost a zabavu z toho kdyz dam nejakej tezsi Q sam/duo nez kdyz to v peti sesmahnem za 10sec. Co se tyce instanci, tak jejich obtiznost se imho postupne zvysuje. Kdyz vis co delas a vsechno funguje jak ma, tak ty nizsi asi zerg stylem udelas. Od lvl40 mi to uz tak jednoduchy neprijde. Za chyby se zacina platit, za mensi (mlaceni ovci/sapnutejch mobu) pomalejsim postupem, za vetsi (tank tankujici jen jednoho moba, spatny odhad maga pri AOE) smrti clena party nebo wipem.

quote:
Originally posted by Iani
Ja se stotoznuju se vsim co Lioki napsal. Presne takhle to vidim i ja.




quote:
Originally posted by Brutus
Craft v WOW je na HOVNO. Nerikam, ze craft v EQ2 je zazrak, ale je zde aspon snaha SOE aby byl alternativou k advenure. V WOW nic takoveho neni. Craft je tam ultra easy mod pro 3letyho bota. Nemoznost failure. Vyrobky na nic. Pokud mas na max lev nejaky uber recept tak mozna neco prodas za cenu materialu (pokud se Blizz nerozhodne ze je vhodne dat ekvivalentvi vec jako reward ze quest v battlegroundech trvajici cca 5 min).
"Vyhodou" je, ze vylevlovat craft na max v WOW je otazka cca 2-4 dnu (pokud zaroven levelujes i tezbu - pokud ne a koupis si material tak to sfouknes za odpoledne), takze te moc nemrzi ze jsi stratil moc casu.


Ono srovnavat craft v EQ2 a ve WoW dost dobre nejde. SOE od zacatku prezentuje Artisana jako samostatnou class na urovni ostatnich adventure class. Na papire to mozna vypada zajimave, ale ve skutecnosti je to desny, protoze pri tom stravis stejne casu a na rozdil od adventure classy nemas moznost si vybirat kde a jak budes levelit (muzes delat jiny recepty, ale porad je to to samy mackani tri tlacitek). WoW craft si na druhou stranu na nic takoveho nehraje a je imho myslen spis jako podpora postavy. To neznamena, ze se neda najit nejaky spotrebni material na kterem muzes vydelavat, ale asi to neni uplne primarni ucel. Vychvalovat do nebes ho nehodlam, ale rict o nem ze je na HOVNO bych si nedovolil, protoze svemu ucelu slouzi dobre (Arcanite reaper vs. BG Polearm je od Blizzardu nedomyslenost a doufam ze polearm brzno nerfnou).

Co se mi na WoW craftu libi (neco uz tu psal Iani):
  • kazdy muze provozovat dve povolani volne dle sveho vyberu. Vetsinou je vhodne provozovat komplementarni povolani (herbalism/alchemy, skinning/leatherwork, mining/smithing), ale je mozno provozovat i jakekoliv kombinace, treba herbalism/mining na prodej surovin atd.
  • zvlastni povolani, jako treba enchanter (pridava staty/proc na existujici zbrane/armor, to ze enchantnute zbrane pak ruznobarevne sviti povazuji za geniani pro look & feel) nebo engineer (vyrabi ruzne technicke veci, jako treba repair boty)
  • vetsi cast high level receptu pochazi z dropu a nektere jsou opravdu rare
  • ruznorodost puvodu surovin pro jednotliva povolani, alchymista sbira kyticky (herbalism), smith kope rudu (mining), leatherwork stahuje kuzi zabitym mobum (skinning), tailor pouziva kusy latek padajici z mobu, enchanter disenchantuje uncommon a lepsi predmety na suroviny (trochu draha sranda)
  • jiny pristup k rare surovinam, ktere jsou rare svym vyskytem a ne tim, ze musis vykopat nekolik set nodu aby jsi nejaky dostal (nehoraznej time-sink v EQ2). Tenhle bod zatim nedokazu dost dobre posoudit, protoze nejsem lvl60 a takovy veci jako Arcanite reaper (co jsem slysel tak ziskani surovin je na hodne dlouho) me nezajimaji
  • top recepty vyzaduji specialni pracoviste, vetsinou v instancich (rejp: docela by me zajimalo kdy pridali kovani wyrmsteel zbrani v lavastormu )
  • snadna zmena povolani, kdykoliv

Co se mi na WoW craftu nelibi:
  • kdyz pominu celkovou jednoduchost a vezmu v potaz, ze craft ve WoW pusobi spise jako podpora (pokud to nekdo bere jinak, tak chapu ze se mu ten system asi libit nebude), tak si myslim ze dostatecne slouzi svemu ucelu
  • aby to nevypadalo blbe, tak pridam aspon male mnozstvi prodejnich hitu u vetsiny povolani, takze se tim moc zbohatnout neda

Jinak sorry za transformaci threadu, uz s tim prestanu. Snad .

EDIT: typo

Edited by - Bambi on 17/06/2005 16:09:22
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 17/06/2005 :  18:21:45  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
Tedy dnes jsem vazne zaplakal. Dodelaval jsem Tour of commonlands a zacinal AQ1. Oboji mne zavedlo do Ruins of Valmarr - coz je misto na ktere mam asi nejlepsi vzpominky z doby kdy jsem skousel Zerka nekdy v lidtopadu-prosinci. Tehdy to bylo uber misto na xp pro grupu - ^^ moby v skupinach po 2-5. Tezky boje, nutnost davat si bacha na aggro, lidi museli spolupracovat, chtelo to mezzera, nebo offtanka.... Skeleton crusaderi (18 je jich potreba na AQ1) byli vzdy ve skupine s disciplem a zkratka byl to adrenalin - na to jak jsme delali AQ1 si pamatuju do ted. Mimo to tam bylo porad napraskano, protoze i kdyz byly 4 instance Commonlands tak tohle bylo uber misto a porad dost campeny.
Dneska jsem se tam opatrne priblizil sam a.... samy solo moby. Zabit jednoho trva cca 5-10sec. Jsou tam jen crusaderi aby nahodou clovek netravil cas zabijenim neceho co nepotrebuje.... a samozrejmne ani noha.
Dost mne to otravilo.

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 17/06/2005 :  22:21:05  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
Ke zmenam ohledne solo contentu - asi si to nekdo vykricel a tem, kterym to vadi, tak ti kriceli malo. To je vse, SOE reagovalo na poptavku, to je holt smula group playeru (vcetne me).

Ostatne ono group orinted hracu je asi obecne mene nez solo/duo lidi. A SOE je proste firma, ktera chce delat masovou hru a ne hru pro par nadsencu. To je fakt, ja to tak beru.

A je pravda, i pokud ctes ruzne srovnavani a posty, ze spousta lidi si napr. WoW vychvaluje prave pro moznost "lognu se a hraju chvili a mam progres, nechci shanet grupu a pomaly posun a :time-sink:". Cili evidentne existuje velka skupina lidi, kteri si to preji. Me jen mrzi, ze nezustali u WoW a cpou se do EQ2, ktere se kvuli nim predelava.

PS: Pokud nekomu ty solo mobove vadi, muze zalozit na SOE foru velkou anketu a uvidi se, jak to vypada s nazory lidi - ostatne SOE uz jeden ingame pruzkum delalo a pocitam, ze pridani solo contentu z nej (bohuzel) vychazi.


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 17/06/2005 :  22:52:29  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
No ono pomerne zabavne je, ze ja MAM RAD i solo content. Vyhovuje mmne kdyz se muzu lognout na 30-60min, neshanet grupu a jen si trochu zaexpovat.
Ale moje predstava je, ze na takovehle xpovani by meli byt nosorzci/sloni/psi (pokud mluvime o commonlands). Proste solo moby bez story, bez zvlastniho dropu atd.
Ale takove pekne misto, ke kteremu se vazou questy, pada tam i slusny drop (za tech 18 crusaderu 2x Adept 1) by proste mel byt tezky. Stejne tak dungy.
Problem je ale v tom, ze WC je zcela puste porad, FG ma 1 obcas 2 grupy (to uz je asi svatek), v commonlands vsichni solujou zeleny a modry moby.
Kdyz jsem vcera (poprve) byl v grupe tak jsme v 5ti placali zeleny group moby ;( a odmitali se nechat presvedcit, ze oranzovy/zluty ^^ budou uber xp a navic zabava....
Doufam, ze NF bude lepsi - tohle je dost nuda.

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Koba
Starting Member

7 Posts

Posted - 18/06/2005 :  11:05:41  Show Profile Send Koba a Private Message  Reply with Quote
Jak je to teda se solovanim na EQ2 ?
Jde to nebo ne,jsou na to nejake servery udelany treba?
Go to Top of Page

Kurik
Average Member

1444 Posts

Posted - 18/06/2005 :  11:28:32  Show Profile  Visit Kurik's Homepage  Send Kurik an ICQ Message Send Kurik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Koba

Jak je to teda se solovanim na EQ2 ?
Jde to nebo ne,jsou na to nejake servery udelany treba?


solo jde uplne v pohode, k nekteremu lootu a do nekterych oblasti se ale solo nedostanes, podle me to tak ma byt, venkovni zony maji byt zamerene na solo a casual play, pro grupy maji byt dungeony a raid zony - a tak to v EQ2 je - z meho pohledu se ted pomerem solo/group blizi EQ2 idealu.

jinak servery se lisi regionalne, ne obsahem, ten je vsude stejny.
Go to Top of Page

Eskel
New Member

390 Posts

Posted - 18/06/2005 :  11:43:30  Show Profile  Send Eskel an ICQ Message Send Eskel a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by brutus

No ono pomerne zabavne je, ze ja MAM RAD i solo content. Vyhovuje mmne kdyz se muzu lognout na 30-60min, neshanet grupu a jen si trochu zaexpovat.
Ale moje predstava je, ze na takovehle xpovani by meli byt nosorzci/sloni/psi (pokud mluvime o commonlands). Proste solo moby bez story, bez zvlastniho dropu atd.
Ale takove pekne misto, ke kteremu se vazou questy, pada tam i slusny drop (za tech 18 crusaderu 2x Adept 1) by proste mel byt tezky. Stejne tak dungy.
Problem je ale v tom, ze WC je zcela puste porad, FG ma 1 obcas 2 grupy (to uz je asi svatek), v commonlands vsichni solujou zeleny a modry moby.
Kdyz jsem vcera (poprve) byl v grupe tak jsme v 5ti placali zeleny group moby ;( a odmitali se nechat presvedcit, ze oranzovy/zluty ^^ budou uber xp a navic zabava....
Doufam, ze NF bude lepsi - tohle je dost nuda.



Proste se musis smirit s tim, ze kdyz si hral v prosinci, tak low zony byli narvany, ale ted je vetsina hracu T4 a T5, takze naemaji duvod tam neco delat, navic kdyz nekdo zkusenej dela alty, tak ma common prosly za 2 odpoledne (lvl 20 nam s altama ve trech trval asi vykend a to sme nehrali moc)

Eskel - Sith Marauder of Golden Circle (SWTOR)
Rune-Keeper of Sid eb Yside (LOTRO)
Dark Templar of Xanadu (AoC)
Brigand of Xanadu (EQ2)

Go to Top of Page

Raady
New Member

396 Posts

Posted - 20/06/2005 :  09:17:29  Show Profile Send Raady a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by brutus

No ono pomerne zabavne je, ze ja MAM RAD i solo content. Vyhovuje mmne kdyz se muzu lognout na 30-60min, neshanet grupu a jen si trochu zaexpovat.
Ale moje predstava je, ze na takovehle xpovani by meli byt nosorzci/sloni/psi (pokud mluvime o commonlands). Proste solo moby bez story, bez zvlastniho dropu atd.
Ale takove pekne misto, ke kteremu se vazou questy, pada tam i slusny drop (za tech 18 crusaderu 2x Adept 1) by proste mel byt tezky. Stejne tak dungy.
Problem je ale v tom, ze WC je zcela puste porad, FG ma 1 obcas 2 grupy (to uz je asi svatek), v commonlands vsichni solujou zeleny a modry moby.
Kdyz jsem vcera (poprve) byl v grupe tak jsme v 5ti placali zeleny group moby ;( a odmitali se nechat presvedcit, ze oranzovy/zluty ^^ budou uber xp a navic zabava....
Doufam, ze NF bude lepsi - tohle je dost nuda.

S tim solo je to des, ale jsou i lokace, ktery zustali nezmenene. Napr. o vikendu jsme byli s altama zablbnout ve Stormholdu. Swashbuckler + defiler. Zasli jsme trosku hloubeji a muzu rict, ze adrenalin tekl proudem. A clovek z toho ma potom dobrej pocit, kdyz zjisti, ze swash je schopnej utankovat o 3 levely silnejsiho dvousipkace (pravda, healer skoro vypustil dusi ).

Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen)
Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury)
Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 20/06/2005 :  10:12:44  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
Njn ja uz se s tim smiril ;) Tak jsem holt vyuzil Valmarr na self PL ... za cca 2 hod 20->21 s tim ze mne padlo cca 6x adept1 a 8x craft recepty. Skoro mne to prislo, ze nechali group drop na single mobech - z kazdyho 3 crusadera padla bedna - kdyby vetsina nebyli quest itemy (cca 10x dull wedge etc.) tak by mne nestacily batohy ;) Behal jsem si tam kolecko po cca 12 spawn pointech a akorat respawnovali - dost uber XP. Na lev 21 uz mne bohuzel zezelenali.

Co se tyce group contentu tak jsem na lev 19 sel s takovou rozjuchanou partickou noobu do FG a byl to peknej wipe ;) Akorat to bohuzel znamena, ze nemam v dohledne dobe sanci udelat AQ2-3 protoze ve FG proste neni ani noha.

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Bambi
New Member

134 Posts

Posted - 20/06/2005 :  17:45:58  Show Profile  Send Bambi an ICQ Message Send Bambi a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris
Ostatne ono group orinted hracu je asi obecne mene nez solo/duo lidi. A SOE je proste firma, ktera chce delat masovou hru a ne hru pro par nadsencu. To je fakt, ja to tak beru.

A je pravda, i pokud ctes ruzne srovnavani a posty, ze spousta lidi si napr. WoW vychvaluje prave pro moznost "lognu se a hraju chvili a mam progres, nechci shanet grupu a pomaly posun a :time-sink:". Cili evidentne existuje velka skupina lidi, kteri si to preji. Me jen mrzi, ze nezustali u WoW a cpou se do EQ2, ktere se kvuli nim predelava.


Podle meho nazoru SOE s EQ2 trosku zaspalo dobu (i kdyz se tomu, po solo-friendly SWG, docela divim), protoze MMO komunita se od dob EQ1 dost zmenila. Uz to neni jen vysada mensiny, ktera je ochotna hrani venovat x hodin denne, je tu daleko vic "casual playeru" (dospelych pracujich, skolaku atd), kteri tomu nemuzou/nechteji venovat tolik casu. V tomhle se Blizzard docela presne trefil do potreb trhu a ma uspech, SOE to bohuzel pochopilo pozde a jejich zmeny uz nejsou tak moc kompatibilni s puvodnim konceptem. Ale mozna jsem taky uplne mimo .

Jeste bych si dovolil pochybovat, ze vetsina hracu kteri si prosadili solo content pochazi z WoW. Nechapu proc by prechazeli do EQ2 a stezovali si zrovna na solo content.
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 20/06/2005 :  19:52:32  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
Hmm, zaspalo dobu. Proc? Pokud by vsechny hry byly main stream tak je to na hovno a cast lidi nebude mit co hrat, navic zbytek se divne rozmelni.

Ja mam opacny nazor, myslim si, ze SOE melo setrvat u striktne group base orientovane hry a videlo by se. Asi by nemeli tolik predplatitelu jako WoW, ale zase by jejich subscriberi byli z te casti, ktera u hry vydrzi nejdele = nese hodne penez.

Navic nechci byt rejpal, ale imho vztah k grupe roste s vekem ... a starsi lide maji vic penez (kupuji vsechny datadisky, featury a tak).



Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Bambi
New Member

134 Posts

Posted - 21/06/2005 :  13:53:20  Show Profile  Send Bambi an ICQ Message Send Bambi a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

Hmm, zaspalo dobu. Proc? Pokud by vsechny hry byly main stream tak je to na hovno a cast lidi nebude mit co hrat, navic zbytek se divne rozmelni.


Hlavnim problem vidim v tom, ze SOE od zacatku vyvoje propaguje EQ2 prave jako mainstream hru, viz vsechna zjednoduseni (staty,rasy,bojovy system) oproti EQ1 atd. A to se jim IMHO moc nepovedlo, proto jsem napsal ze si myslim ze malicko zaspali dobu a neodhadli potreby trhu.

quote:
Originally posted by Jaris
Ja mam opacny nazor, myslim si, ze SOE melo setrvat u striktne group base orientovane hry a videlo by se. Asi by nemeli tolik predplatitelu jako WoW, ale zase by jejich subscriberi byli z te casti, ktera u hry vydrzi nejdele = nese hodne penez.


Opacny nazor? Ja jsem nikde nenapsal, ze by SOE melo predelat co nejvetsi cast EQ2 na solo-friendly . Na druhou stranu aby fungovalo to co jsi napsal o dlouhodobych subscriberech, tak by EQ2 muselo mit kvalitni a hutny obsah (coz ma) bez vetsich hluchych mist (tech ma bohuzel taky docela dost - craft, tezba rare, kampeni mobu). Kdyz me to ma dlouhodobe bavit, tak nesmim stravit polovinu casu miliontym opakovanim stale stejne cinnosti.

quote:
Originally posted by Jaris
Navic nechci byt rejpal, ale imho vztah k grupe roste s vekem ... a starsi lide maji vic penez (kupuji vsechny datadisky, featury a tak).


To ma bejt narazka na muj vek? Ale je pravda, ze ja jsem se na grupu "vyprdnul", asi jsem holt jeste moc mladej .
Co se tyce penez za addony, tak to je otazka jestli je lepsi prodat hodne kusu puvodni hry bez dalsiho nakladnyho vyvoje nebo nekolik datadisku se spoustou prace. Prikladem, at porad neomilam ten WoW, muzou byt GW.
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 21/06/2005 :  14:08:52  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris



Ja mam opacny nazor, myslim si, ze SOE melo setrvat u striktne group base orientovane hry a videlo by se. Asi by nemeli tolik predplatitelu jako WoW, ale zase by jejich subscriberi byli z te casti, ktera u hry vydrzi nejdele = nese hodne penez.




presne tohle si myslim taky , ale co udelalo soe nejhur ? ze nejdriv udelali group oriented hru takze tam slo spousta tehle hracu jenze ti byli spokojeni a nervali narozdil od pomylenych casualu, kteri proste netrefili dobrou hru
ale soe misto aby dal drzela koncept udelala stejnou chybu jako v swg - na zaklade tohohle kriku hru naprosto radikalne zjednodusila a udelala z ni hybrid kterej je ted ve stavu - lvl 1 - 49 idealni grupa tri lidi nebo aj solo
lvl 50 a dal jsou raidy , kde je zase vpodstate vse na vic jak jeden tym ale toho contentu co by byl tak akorat vyvazenej pro full grupu je hrozne malo , tedy je ho dost pro full grupu casualu co moc hru neumej tropej chyby atd, pro sehranej tym to neni hra a vyzva ale zerg mobu a camping

a ocividne je to videt uz z prudkyho ubytku hracu, ze si group hrace nedokazala eq2 udrzet a casualy nemuze prilakat, protoze jsou proste jiny a v ohledu solo lepsi hry

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Khaot
Average Member

1947 Posts

Posted - 21/06/2005 :  14:12:23  Show Profile  Send Khaot an ICQ Message Send Khaot a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

presne tohle si myslim taky , ale co udelalo soe nejhur ? ze nejdriv udelali group oriented hru takze tam slo spousta tehle hracu jenze ti byli spokojeni a nervali narozdil od pomylenych casualu, kteri proste netrefili dobrou hru
ale soe misto aby dal drzela koncept udelala stejnou chybu jako v swg - na zaklade tohohle kriku hru naprosto radikalne zjednodusila a udelala z ni hybrid kterej je ted ve stavu - lvl 1 - 49 idealni grupa tri lidi nebo aj solo
lvl 50 a dal jsou raidy , kde je zase vpodstate vse na vic jak jeden tym ale toho contentu co by byl tak akorat vyvazenej pro full grupu je hrozne malo , tedy je ho dost pro full grupu casualu co moc hru neumej tropej chyby atd, pro sehranej tym to neni hra a vyzva ale zerg mobu a camping

a ocividne je to videt uz z prudkyho ubytku hracu, ze si group hrace nedokazala eq2 udrzet a casualy nemuze prilakat, protoze jsou proste jiny a v ohledu solo lepsi hry



Souhlas

SOE proste neumi udelat dobre hry, neumi vyuzit jejich potencialu a dobre veci znici. A skutecne pekna grafika a ozvuceni to nezachrani.
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 21/06/2005 :  14:33:36  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
No ja nevim, ale zrovna kemp a nebo tezba rare a i craft jsou imho zrovna to, co hardcore hrace u teto hry dokaze udrzet.

Nikdo totiz nema na to, aby udelal hru, ktera po realesu bez kempu udrzi hrace alespon pul roku az rok do datadisku bez toho, aby je "zdrzovala" kempama a podobnymi "time sinky" - ted tu samozrejme mluvim o hracich, kteri jsou dobre organizovani a jsou v podstate schopni hrat 4 hodiny kazdy den v tydnu nebo i vice.

Kemp totiz vadi hlavn hracum, kteri potrebuji rychly progres vuci casu ve hre, coz jsou hlavne casualove.

Zrovna v techto vecech s EQ2 prilis nelisi od EQ1 a pokud, tak tim, ze je to v EQ2 v mensi mire...


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 21/06/2005 :  14:36:59  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris



Kemp totiz vadi hlavn hracum, kteri potrebuji rychly progres vuci casu ve hre, coz jsou hlavne casualove.





no nevim ja hraju urcite vic nez prumerne 4 hodiny denne ale camp mobu co me nemuzou nic udelat a vlastne je to jen o tom kazdych 10 minut zapnout autoattack a zkontrolovat drop / spawn me extreme nebavi

asi jsem casual :)

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Kwah
New Member

423 Posts

Posted - 21/06/2005 :  14:42:53  Show Profile  Send Kwah an ICQ Message Send Kwah a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

no nevim ja hraju urcite vic nez prumerne 4 hodiny denne ale camp mobu co me nemuzou nic udelat a vlastne je to jen o tom kazdych 10 minut zapnout autoattack a zkontrolovat drop / spawn me extreme nebavi

asi jsem casual :)


neda se nez souhlasit
Go to Top of Page

Khostri
prudič

2210 Posts

Posted - 21/06/2005 :  15:30:44  Show Profile  Send Khostri an ICQ Message Send Khostri a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

no nevim ja hraju urcite vic nez prumerne 4 hodiny denne ale camp mobu co me nemuzou nic udelat a vlastne je to jen o tom kazdych 10 minut zapnout autoattack a zkontrolovat drop / spawn me extreme nebavi

asi jsem casual :)


To je take duvod, proc jsem sel vyzkouset neco jineho. Asi jsem take causal (I kdyz je to mozna pravda, protoze casu moc nemam). Kazdopadne nevim, co je zabavneho na tom mit 90 procent questu ve fazi, kdy si musim ve hre sednout na jedno misto, kazdych 10, 20, 30 minut (dopln prislusny cas podle questu) mrknout na obrazovku, zabit co se objevi a cekat dal. A kdyz se objevi to, co potrebuju, tak to zabiju stejne, pokud me mezitim nevypadne pripojeni nebo tak podobne.

Tohle neni zadna vyzva, kterou tak obhajujes Jarisi. Muzes mi prosim uvest jedinej duvod, proc misto random generatoru objeveni se potvor se nemuzou objevovat v urcity cas, den ci mesic ingame time a boj byt skutecne vyzvou napriklad tim, ze budou vyuzivat okolni prostredi, budou mit pomucky, budou mit hromadu specialnich skillu atp a bude skutecne potreba strategie?

Jaka vyzva pro hrace s vetsim casem je ze misto tezkych boju sedi na miste?

Vzhledem k tomu, ze hraju momentalne WoW, kde se nic nekampuje, tak musim rict, ze ciste a pouze jen tato vec je super. Respektive i kdyz se neco "kempuje", tak je ve hre videt, ze hrac svymi akcemi prispiva k tomu, aby se prislusny boss nebo named objevil a ze to nezalezi pouze na nejakem random generatoru. Bud se potlouka v mistech, kde boss chodi, nebo kdyz zabiji podrizene, tak oni skutecne toho bosse volaji a cim vic se jich zabije, tak volaji nalehaveji az se objevi. Nemusim teda jako trotl nekde jenom sedet, ale aktivne neco delam.

PC, PS3, iPad
Go to Top of Page

Kurik
Average Member

1444 Posts

Posted - 21/06/2005 :  15:36:31  Show Profile  Visit Kurik's Homepage  Send Kurik an ICQ Message Send Kurik a Private Message  Reply with Quote
ja osobne kempovani zduse nenavidim a byl byhc mnohem radsi, kdyby se namedi davali do instanci, na ktery muze byt timer pro opetovnej vstup, ale nepripada mi zajimavy stat ve fronte nebo nedj boze trpet tim, ze se nejaka banda rozhodne me k dany potvore nepustit.

co se tyka nutnosti strategie,t ak ta snad u epic potvor potreba je a v combat revampu slibujou dalsi zmeny, pokud vim, tak epic potvory uz dropbne upravovali v prubehu poslednich updatu. a advanced solo povory sou super challenge pro solo nebo malou skupinu hracu. Pro velkou grupu pak mas veci jako gianty v TS nebo cokoliv nasever od marr ascentu - tam moc ciste solo contentu neni
Go to Top of Page

Khaot
Average Member

1947 Posts

Posted - 21/06/2005 :  15:38:15  Show Profile  Send Khaot an ICQ Message Send Khaot a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

No ja nevim, ale zrovna kemp a nebo tezba rare a i craft jsou imho zrovna to, co hardcore hrace u teto hry dokaze udrzet.

Nikdo totiz nema na to, aby udelal hru, ktera po realesu bez kempu udrzi hrace alespon pul roku az rok do datadisku bez toho, aby je "zdrzovala" kempama a podobnymi "time sinky" - ted tu samozrejme mluvim o hracich, kteri jsou dobre organizovani a jsou v podstate schopni hrat 4 hodiny kazdy den v tydnu nebo i vice.

Kemp totiz vadi hlavn hracum, kteri potrebuji rychly progres vuci casu ve hre, coz jsou hlavne casualove.

Zrovna v techto vecech s EQ2 prilis nelisi od EQ1 a pokud, tak tim, ze je to v EQ2 v mensi mire...




Camp neni to, co hrace udrzi pri hre. Da se to udelat i tak, ze to bude na dlouho, ale bude to zabavne. Chces nejakeho bosse? Fajn....ale pujdes k nemu 2 hodiny ve 12 lidech a boss tam bude.
Nebo kruh spawnovani, at uz jak byl v UO, nebo HI v AO.
A jsou dalsi zpusoby, jak to udelat casove narocne, ale pritom hraci budou hrat a ne hrat camp. To me fakt nebavi...v 5 lidech cekat 20 minut (ci kolik) na mozna pop.
Da se to ruzne nakombinovat, vymyslet...ale v EQ2 se s tim nemazlili. Camp a hotovo. A bosse? No..boss musi mit HP, dmg a hura, boss je na svete. Zadny napad, nic...na co.

Fakt nechci hrat hru, kde ze 4 hodin ve hre 3,5 hodiny stravim cekanim na moba.

Edited by - Khaot on 21/06/2005 15:44:18
Go to Top of Page

Eskel
New Member

390 Posts

Posted - 21/06/2005 :  16:28:14  Show Profile  Send Eskel an ICQ Message Send Eskel a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kurik

ja osobne kempovani zduse nenavidim a byl byhc mnohem radsi, kdyby se namedi davali do instanci, na ktery muze byt timer pro opetovnej vstup, ale nepripada mi zajimavy stat ve fronte nebo nedj boze trpet tim, ze se nejaka banda rozhodne me k dany potvore nepustit.

co se tyka nutnosti strategie,t ak ta snad u epic potvor potreba je a v combat revampu slibujou dalsi zmeny, pokud vim, tak epic potvory uz dropbne upravovali v prubehu poslednich updatu. a advanced solo povory sou super challenge pro solo nebo malou skupinu hracu. Pro velkou grupu pak mas veci jako gianty v TS nebo cokoliv nasever od marr ascentu - tam moc ciste solo contentu neni



Tyhle casti jsou v pohode ve trech a navic za zajimavou expu. S eskelem jsem byl newbyk, ale s altama jsme ve trech na lvl 25, davali lvl 30 nameda, takze Pertha ma pravdu ze pro full grp temer nic neni

Eskel - Sith Marauder of Golden Circle (SWTOR)
Rune-Keeper of Sid eb Yside (LOTRO)
Dark Templar of Xanadu (AoC)
Brigand of Xanadu (EQ2)

Go to Top of Page

Kurik
Average Member

1444 Posts

Posted - 21/06/2005 :  16:36:37  Show Profile  Visit Kurik's Homepage  Send Kurik an ICQ Message Send Kurik a Private Message  Reply with Quote
proc ne? pokud ma sv grupe vic lidi, tak si muzes troufnout na potvory s vyssim levelem. ono hlavne hrat vyhradne v sesti neni nic moc, perma grupa je vec, ktera desive neni casual play friendly... a vzdycky muzes jit do nejakeho dungu, kde je o hubu se jen pohnout (treba ten u slimaka ve freeportu). mne fakt soucasnej system vyhovuje, muzu celkem obstojne solovat a kdyz mam cas a stesti, tak dam duo/trio a vyborne se bavime
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 21/06/2005 :  16:37:18  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Eskel


Tyhle casti jsou v pohode ve trech a navic za zajimavou expu. S eskelem jsem byl newbyk, ale s altama jsme ve trech na lvl 25, davali lvl 30 nameda, takze Pertha ma pravdu ze pro full grp temer nic neni



nejen ze jsi byl newbik ale celej svet byl jinej staci si projit patche zpet kolikrat se mobove zjednodusovali a hraci posilovali
ono na to aby se hra zjednodusila uplne staci jeji progress - itemy co se do ni dostanou atd , nebylo nutny to jeste vytahovat vic zasahama do systemu zvenci

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 21/06/2005 :  16:40:11  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kurik

proc ne? pokud ma sv grupe vic lidi, tak si muzes troufnout na potvory s vyssim levelem. ono hlavne hrat vyhradne v sesti neni nic moc, perma grupa je vec, ktera desive neni casual play friendly... a vzdycky muzes jit do nejakeho dungu, kde je o hubu se jen pohnout (treba ten u slimaka ve freeportu). mne fakt soucasnej system vyhovuje, muzu celkem obstojne solovat a kdyz mam cas a stesti, tak dam duo/trio a vyborne se bavime



jenze pro hrace tvyho typu nebyla tato hra na zacatku koncipovana , pro tebe je wow swg atd.
eq2 melo byt a bylo zalozeno na group hrani a raidech

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Kromus
New Member

459 Posts

Posted - 21/06/2005 :  16:46:26  Show Profile  Send Kromus an ICQ Message Send Kromus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Eskel
Tyhle casti jsou v pohode ve trech a navic za zajimavou expu. S eskelem jsem byl newbyk, ale s altama jsme ve trech na lvl 25, davali lvl 30 nameda, takze Pertha ma pravdu ze pro full grp temer nic neni



Zapominas na nejzavaznejsi vec tj. ze obtiznost s levlama roste . Napr. na lvl 15 neni problem dat lvl 15 single group moba (da to bez problemu kazdej alespon prumerne vybavenej archetype)... Skus si ale to same na lvl 40 se single group mobem, udela z tebe sekanou. Samozrejme existuji vyjimky pri urcitych "subarchetypech" jako napr necromancer nebo conjurer kerej da na lvl 45 bez problemu lvl 47-50 solo group moba (podminka je ze by to nemel byt nuker, jinak je to o hubu i pro nej)...

Edit: single group = heroic single mob, dvousipkac

Kromus, member of Clan of Northern Territory, DP (store administrator/retired)
Kromus, lvl 70 Barbarian Berserker <MdK>, Runnyeye server, EQ2 (retired)

Thoros, rifleman/sniper 24th panzerbrigade, WWII online (hybernating)
Modgud, EVE online (retired)

Edited by - Kromus on 21/06/2005 16:49:33
Go to Top of Page

Kurik
Average Member

1444 Posts

Posted - 21/06/2005 :  16:46:55  Show Profile  Visit Kurik's Homepage  Send Kurik an ICQ Message Send Kurik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha
jenze pro hrace tvyho typu nebyla tato hra na zacatku koncipovana , pro tebe je wow swg atd.
eq2 melo byt a bylo zalozeno na group hrani a raidech


uz zase zacinas? tvuj pocit zrady ze strany soe si res s nima treba na ofic forech, nemusis se porad navazet do me

Edited by - Kurik on 21/06/2005 16:47:29
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 21/06/2005 :  16:53:13  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kurik

quote:
Originally posted by Pertha
jenze pro hrace tvyho typu nebyla tato hra na zacatku koncipovana , pro tebe je wow swg atd.
eq2 melo byt a bylo zalozeno na group hrani a raidech


uz zase zacinas? tvuj pocit zrady ze strany soe si res s nima treba na ofic forech, nemusis se porad navazet do me



to nebylo namireno konkretne proti tobe, ja mluvim o kricici mensine a na ma slova doslo - hra se zmenila podle tebe a podobnyho typu hracu a EQ2 je hrou , ktera nejrychleji ztraci hrace

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Bambi
New Member

134 Posts

Posted - 21/06/2005 :  17:28:39  Show Profile  Send Bambi an ICQ Message Send Bambi a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha
no nevim ja hraju urcite vic nez prumerne 4 hodiny denne ale camp mobu co me nemuzou nic udelat a vlastne je to jen o tom kazdych 10 minut zapnout autoattack a zkontrolovat drop / spawn me extreme nebavi

asi jsem casual :)


to mas jeste dobry, ja jsem navic i softcore, protoze tejden obihat kameny (pripadne craftit) a natezit kulovy me nebere . No flame.
Go to Top of Page

Demawend
Moderator

1259 Posts

Posted - 28/06/2005 :  00:37:37  Show Profile Send Demawend a Private Message  Reply with Quote
No fakt pekny topic moc jsme se pobavil, zejmena me zaujal prerod Brutuse z PvP hrace na PvE hrace,
a potom Pertha hrajici si na hardcore hrace, mam takovy pocit jestli Perthovo "hardcore" ve hre nekompenzuje jeho "softcore" v RL .

Ultima Online, Dark Age of Camelot, EVE Online, Everquest 2, Vanguard, Age of Conan, Hellgate London, Dungeons & Dragons, Warhammer Online, LOTRO, Star Trek Online, SWG, Darkfall, Dofus, Guild Wars, WoW,... a myslim, ze ja debil, tak aspon pulku z toho porad platim :)

Edited by - Demawend on 28/06/2005 00:38:18
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 28/06/2005 :  08:23:18  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Demawend

No fakt pekny topic moc jsme se pobavil, zejmena me zaujal prerod Brutuse z PvP hrace na PvE hrace,
a potom Pertha hrajici si na hardcore hrace, mam takovy pocit jestli Perthovo "hardcore" ve hre nekompenzuje jeho "softcore" v RL .



muzes jeste jednou a souvisle tu myslenku co jsiu chtel vyjadrit ?

tohle je trosku slabsi

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 28/06/2005 :  09:23:48  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Demawend

No fakt pekny topic moc jsme se pobavil, zejmena me zaujal prerod Brutuse z PvP hrace na PvE hrace,
a potom Pertha hrajici si na hardcore hrace, mam takovy pocit jestli Perthovo "hardcore" ve hre nekompenzuje jeho "softcore" v RL .



prerod? no ja nevim... pred WOW (pokud to beres jako PvP hru) jsem hral (pokud jdeme v case zpet):

EQ2 cca 2 mesice
AO cca 14 dni
FFXI - dlouho
EnB - dlouho
SB - cca 4mesice

Takze porad nevidim ten prerod - z vyse popsanych bylo PVP pouze SB, kde bylo uber. (AO nepocitam, protoze mne nebavilo, prisel jsem do nej proste moc pozde a placal jsem se v newbie zone a hnusil se nad grafikou ;)
Naprosto nejlepsi hra z vyse popsanych je zcela bezkonkurencne FFXI. Takovou promakanost vsech moznych detailu jsem v zadne jine hre nevidel (ono to koneckoncu plati i pro offline FF).
Co se tyce WOW (a ja s tim nezacal a kdybys necpal flame/offtopic do meho threadu tak bych to ani nemel potrebu rozmazavat) tak je to prave naprosta nedodelanost takzvaneho PvP, ktere je bohuzel zalozene na Zerg v Zerg strategii a diky neexistenci death penalty nezalezi na skillu, ale na ochote absolvovat cyklus smrt - beh z hrbitova - dat dmg komukoliv (uaaa body!) - smrt. Pokud to nekoho bavi tak mu to neberu - ale ja zaziju vic adrenalinu pri zabijeni XP moba v FFXI (tam totiz staci kdyz se jeden z grupy flaka a ses mrkev - a navic smrt = 10% XP an lev dolu, a muzes delevelovat).
Zkratka - mam rad PvP, ale primarni je abych se u hry bavil - a u WOW jsem se po 2 mesicich nudil.

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 29/06/2005 :  15:55:13  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
Predem diky Brutusovi, protoze tento topic mi po odchodu z EQ2 a hrani WoW rekl spoustu informaci co jsem chtel vedet a hlavne v jakem stavu se ted nachazi. /bow

quote:
Originally posted by Jaris


A je pravda, i pokud ctes ruzne srovnavani a posty, ze spousta lidi si napr. WoW vychvaluje prave pro moznost "lognu se a hraju chvili a mam progres, nechci shanet grupu a pomaly posun a :time-sink:". Cili evidentne existuje velka skupina lidi, kteri si to preji. Me jen mrzi, ze nezustali u WoW a cpou se do EQ2, ktere se kvuli nim predelava.



SOE si takove lidi vyslovene preje, protoze jak muzes videt na WoW, takovych lidi je opravdu velmi mnoho. Vice hracu = vice penez pro SOE. Jako spolecnost, co chce vydelavat udela vsechno, aby lidi prilakala.

Duvod proc jsem odesel z EQ2 byl prave 95% zamereni na group only. Ja nemam cas moc hrat a presne jak jsi obsahle popisoval v prispevku vyse, jsem presne ten typ hrace, ktery se logne, chvilku si zahraje a log out. Ve wovku vis presne na co JE potreba grupa a na co NENI. Co se snazim rict je vec, ktera EQ2 IMHO hodne ubirala: Ty jsi musel takrka vsechno delat v grupe a nebyl jsi schopen chvilku levelovat sam. Toto odradi hrace jako ja (verim ze jich je vetsina )Tohle neni zkratka dobre. Chozeni v grupe je velmi dobre co se instanci a high level outdoor contentu tyce, ale vzdy se domluvime predem a je to. Zadne bud v grupe anebo neudelas ani level za mesic (trochu prehnane). Bavim se o PvE. Vubec nebudu zminovat PvP, to je kapitola sama o sobe a kdyz ho EQ2 nema, neni co srovnavat.

S informacemi, co jsem se docetl mi pripada EQ2 mnohem vice atraktivnejsi nez kdykoliv predtim. Naprosto Vas chapu, ale kazda online hra by mela mit idealni 50/50 group vs solo content, protoze takto pokryje naprosto nejsirsi spektrum zakazniku/hracu. Dneska uz lidi nechteji hardcore online hry nebo jednostrane zamerene (napr. EQ2 byla group only).

Jsem rad, ze SOE dela nejake zmeny a pevne doufam, ze to nebude jako SWG. Jejich prehmaty tam byly opravdu ukazkove.

Craft ve WoW
FYI - jsem armorsmith 300/300, miner 300/300, skinner 300/300, engineer 250/300 lvl 60 paladin, lvl 52 warrior.

Craft ve WoW je presne jak rekl nekdo predemnou pouze doplneni classu. Neni to fulltime job.
Nerad to rikam, ale craft ve WoW je opravdu naprosto zbytecnej a drtiva vetsina craftenych veci je horsi nez BoP (Binds on Pickup) veci z bossu. Existuje mozna 6 schematik, ktere ma smysl craftit a z toho jsou pouze dve, ktere se daji dobre prodavat. Pro znalce WoW se jedna o Lionheart Helm a Stronghold Gauntles (oba epicke plany, vim zatim o jednom crafteru za Alli, co umi helmu).
Blizzard stale pokracuje v zabijeni craftu, vcetne zminovaneho Ice Barbed Spear, ktery o nekolik procent horsi nez Arcanite Reaper na ktereho potrebujete 20 arcanite baru. O tom, ze ho wampnou nebyla zminka a obavam ze se tak nestane. Btw. Reaper byl jedna z komodit co se dala prodavat. Btw. aby nedoslo k mylce mluvim za cerny povolani ne leatherworkery ci tailory. IMHO je to stejne.

Kdyz na to tak koukam, tak to taky zase asi otestuju. Kdyz uz nic tak se podivam na grafiku na svym novym zeleze.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%


Edited by - Shemiramoth on 29/06/2005 16:00:29
Go to Top of Page

Khaot
Average Member

1947 Posts

Posted - 29/06/2005 :  17:01:51  Show Profile  Send Khaot an ICQ Message Send Khaot a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth



A presne tyto zmeny, na kterymi ty jasas dle meho nazoru ze hry vyhnaly lidi, kteri do ni sli prave proto, ze byla group base. SOE se nikdy nepodari ziskat tolik lidi (nebo kolik si predstavuje), jako ma WoW. Ne ted. Jedine, co se ji podari, ze za par mesicu ji utecou i stavajici lide, ktere hra nebude bavit, protoze solo je to o nicem, a group bude stejne nebude takove, jake by byt melo.

Ale to je jedno, zvykl jsem si, ze lidi, jako jsi ty je vice a jejich jediny efekt je, ze nici hry, ktere nejsou koncipovany pro ne (protoze preci kazda hra musi byt stejna - solo base)

Edited by - Khaot on 29/06/2005 17:02:33
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 29/06/2005 :  17:25:16  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
Mno kdepak. Solo je dobre, ale neni spasitelne. Idealni je moznost solo a zarovne moznost grupy. Hra by te nemela nutit do grupy, kdyz nechces (nepocitam high level zony, instance, outdoor bossy atd.). Napriklad LineageII ala grind je mi naprosto odporny.

Proto jsem take napsal:
"Naprosto Vas chapu, ale kazda online hra by mela mit idealni 50/50 group vs solo content, protoze takto pokryje naprosto nejsirsi spektrum zakazniku/hracu. Dneska uz lidi nechteji hardcore online hry nebo jednostrane zamerene (napr. EQ2 byla group only)."

Ja velmi rad hraju v grupe, ale kdyz nemam cas, tak potrebuji misto, kde mohu jet i bez grupy a o tom to cele je. Mit tu moznost. V EQII takova nebyla, protoze kdyz jsi byl schopen zvladnout nejakeho silnejsiho moba sam, tak uz byl vzdy zeleny = low exp, low progress --> frustrace ze hry.

Progress ve WoW je IMHO velmi rychly, to zase jo. Coz se mi sice moc nelibi, ale holt s tim nic nenadelam.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%


Edited by - Shemiramoth on 29/06/2005 17:33:21
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 29/06/2005 :  17:30:40  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Khaot

A presne tyto zmeny, na kterymi ty jasas dle meho nazoru ze hry vyhnaly lidi, kteri do ni sli prave proto, ze byla group base. SOE se nikdy nepodari ziskat tolik lidi (nebo kolik si predstavuje), jako ma WoW. Ne ted. Jedine, co se ji podari, ze za par mesicu ji utecou i stavajici lide, ktere hra nebude bavit, protoze solo je to o nicem, a group bude stejne nebude takove, jake by byt melo.

Ale to je jedno, zvykl jsem si, ze lidi, jako jsi ty je vice a jejich jediny efekt je, ze nici hry, ktere nejsou koncipovany pro ne (protoze preci kazda hra musi byt stejna - solo base)



Ja si myslim, ze tohle neni pravda. Ten duvod proc ze hry odchazeli/ji hardcore hraci, je trosku jinde. Je sice pravdou, ze mnoha vadi zmeny smerem k solo contentu, ale jelikoz se netykaji highend instanci (o ktere hardcore komunite primarne jde) tak je to vec kterou prekousnou (mozna se skripenim zubu nad tim, ze to co pred 3ma mesicema trvalo dny a byla potreba grupa jde dnes zvladnout s par smrtema solo).
Problemy ktere EQ2 ma si nese jiz od sveho pocatku (a nasledne zjednodusovani je pouze nasobi):

1) Nefunkcni combat system
2) Jeho ohlaseny rewamp a nasledne (stale trvajici cekani) co se vlastne bude dit
3) Spatny engine - nemyslim graficky, ale systemove - jeste na konci bety tvrdilo SOE, ze nebudou instance TS, CL etc - ze pry po odladeni jsou schopni mix Xset lidi v zone - jak to dopadlo vidime a i na maximum naplnena zona (coz neni az tak caste, ale TS jsou vecer bezne 2 instance) je na online hru zoufale pusta.
4) Nedostatecna "hloubka" hry - pokud mohu srovnavat z toho co znam osobne (FFXI) a z vypraveni lidi (EQ) tak EQ2 proste nema na prokombinovanost vyse jmenovanych.
Jen jako male priblizeni co myslim: V FFXI ma kazdy den v tydnu svuj element. Na nem zalezi efekty vsech kouzel, jejich rezistovani etc. Kazdy mob je samozrejmne na neco nachylny na neco rezistentni (nemluvim o high end contentu ale o prvnim kralikovi v newbie zone). Dale se meni mesicni faze a ovlivnuji crafting (sanci na critical fail/succes, sanci na skillup) Dale ma svuj element kazdy z osmi smeru vetrne ruzice a to kterym smerem se divate pri crafteni je tim take ovlivneno.... a tak dale a tak dale ;)

Mne to proste prijde, ze SOE se pokusilo vytvorit "hardcore hru pro masy" a ono to proste nejde... a tak se v tom ted placaj a moc nevedi co dal.

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Shemiramoth
Moderator

4339 Posts

Posted - 29/06/2005 :  17:40:29  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by brutus
Mne to proste prijde, ze SOE se pokusilo vytvorit "hardcore hru pro masy" a ono to proste nejde... a tak se v tom ted placaj a moc nevedi co dal.



Jj presne. To si samo o sobe odporuje. Proto si myslim, ze SOE dela dobre. Nacasovani takovych zmen (rekl bych zasadnich) bylo a je nestatne.

Blizzard trefil presne, protoze

1. Udelal hru solo friendly
2. Udelal hru group friendly (instance only!)
3. Omezil cekani na spawn, protoze v instanci je boss spawnuty vzdycky a outdoor bosses maji nejaky spawn time po smrti (vetsinou 1-3 dny). Tzn. necekas nikde hodiny na klicove moba, treba kvuli questu, ale maximalne nekolik minut (desitek v nejhorsim pripade)
4. Pridal PvP

Co z toho vyplyva? Kazdy si nasel co mu vyhovuje.

quote:
Originally posted by Khaot
Ale to je jedno, zvykl jsem si, ze lidi, jako jsi ty je vice a jejich jediny efekt je, ze nici hry, ktere nejsou koncipovany pro ne (protoze preci kazda hra musi byt stejna - solo base)



Btw. EQ2 jsem prijal jak bylo. Rozhodne nepatrim mezi lidi, kteri fnukaji na oficialnich forech a zakladaji petice, kvuli tomu, aby se vytvoril napriklad zminovanych solo content. Proste mi to nevyhovovalo a ja odesel jinam.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%


Edited by - Shemiramoth on 29/06/2005 17:49:27
Go to Top of Page

ripptor
Starting Member

76 Posts

Posted - 22/07/2005 :  12:32:06  Show Profile Send ripptor a Private Message  Reply with Quote
Som presne ten pripad, ze som hral EQ2 do februara a potom som presiel na WoW, presne kvoli tomu ze chcem hrat tak ako ja chcem a nie ako ma hra nuti. Kazdopadne zmeny tu vyzeraju dobre a po CR urcite obnovim svoj account. Zmenilo sa nieco v craftingu? pretoze ten sa mi velmi pacil, teda interdependencia povolani sami nepacila, preto som bol cook. Vo WoWe crafting nestoji za rec, vlastne to ani crating nie je. Je to len kombinovanie dropu do priemernych itemov.
Dufam ze CR napravi presne tu vec ze equip mal maly dopad na suboj, vo WoWe ma equip uplne zasadny vyznam. Toto a questy za ktore som dostal 50c za 3 hodinove usilie som neprekusol a hranie EQ2 prerusil.
Go to Top of Page

Dargnon
Moderator

441 Posts

Posted - 22/07/2005 :  23:47:37  Show Profile  Visit Dargnon's Homepage  Send Dargnon an ICQ Message Send Dargnon a Private Message  Reply with Quote
Inu tak já sem taky přešel na WoW ale... no, teď hraju EQ2. Ty změny se mi zdaj hodně dobrý. Vylepšování UI, novej content... a PvP mi vůbec nechybí.

Edit: Nechci druhej WoW. Chci aby to bylo pomalejší než WoW a bohatější. Řekl bych že pomalejší to je, bohatější... nevim. Ale updaty maj fakt zajímavý. (Narozdíl od SWG)

"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj."
Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera

Edited by - Dargnon on 22/07/2005 23:57:03
Go to Top of Page

Gabriel
Moderator

2156 Posts

Posted - 23/07/2005 :  01:59:51  Show Profile Send Gabriel a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ripptor
Je to len kombinovanie dropu do priemernych itemov.



LOL. Je vidět, že o craftu ve WoW moc nevíš. Existuje tuna epických věcí, které dělají crafti.

I na middle levelech používám většinu craftovaných modrých věcí, protože je nepřekonají ani modré, ani questové dropy.
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 23/07/2005 :  20:09:21  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
Myslim ze craft ve WoW a v EQ2 se neda vubec srovnavat. Osobne si myslim ze ve WoW se kraft da klidne kraftem nazvat, ale neni to v tom pravem smyslu. A ani se neda srovnavat vyuzitelnost crafted veci. Ve WoW je z 80% lepsi drop, kdezto v EQ2 je drop to nelepsi a nejvzacnejsi (tudiz asi tak 1% itemu) a hned po nem jsou to kraftene veci z rare materialu.

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

ripptor
Starting Member

76 Posts

Posted - 23/07/2005 :  21:19:36  Show Profile Send ripptor a Private Message  Reply with Quote
2Gabriel: O "krafteni" vo WoWe viem, nepochopil si ma, tak tu neloluj. Vo WoWe nie je kraft a nie je vyrobna fungujuca ekonomika. Je to farmenie surovin ktore sa nakoniec skombinuju do vzdy toho isteho vyrobku stisnutim jedneho tlacidla. To ze je tam zopar peknych receptov na tom nic nemeni. Vo WoWe ma nic nenuti kraftit, nafarmim si suroviny zistim kto ma recept a ten mi to zadarmo, alebo za mizive percento z hodnoty surovin urobi jednym klikom. Neexistuje ziaden nezdar ziadna nahoda, necakam na to ako sa to podari vykraftit ale cakam kedy uz padne ten krystal...
Go to Top of Page

Gabriel
Moderator

2156 Posts

Posted - 24/07/2005 :  00:48:18  Show Profile Send Gabriel a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ripptor

2Gabriel: O "krafteni" vo WoWe viem, nepochopil si ma, tak tu neloluj. Vo WoWe nie je kraft a nie je vyrobna fungujuca ekonomika. Je to farmenie surovin ktore sa nakoniec skombinuju do vzdy toho isteho vyrobku stisnutim jedneho tlacidla. To ze je tam zopar peknych receptov na tom nic nemeni. Vo WoWe ma nic nenuti kraftit, nafarmim si suroviny zistim kto ma recept a ten mi to zadarmo, alebo za mizive percento z hodnoty surovin urobi jednym klikom. Neexistuje ziaden nezdar ziadna nahoda, necakam na to ako sa to podari vykraftit ale cakam kedy uz padne ten krystal...



Ja jsem reagoval na poznamku o prumernych itemech. Myslim ze to bylo z me reakce vice nez zrejme. Tak kdyz tak priste odpovedi vice k veci.
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,23 seconds. on eygor Snitz Forums 2000