Nejlepší je nabrat agro přes 2H a pak hodit štít...(samozřejmě myslím 3moby+) a teda ještě se bavíme o 40+- hře, ne o 60kových intancích. Tam nevím, jak to chodí
Jen pro dodatek moby byly high zelené/žluté (war 37 a bylo to v library). A budu si stát za svým, že se agro dá udržet v battle stance za použití normálního dmge a shoutů (nepočítám ae taunt-nevím název skillu). Já většinou normálně chargnu, hodím demoralizing shout, poté thunderclap, kliknu na ten kravinec co dá insta 10% rage, udělám párkrát cleave(rage jede rychle nahoru, bo do mě hituje 4+ mobů) a poté teprve přezbrojím na shield a hodím se do def. modů (hlavně kvůli redukci dmg). Samozřejmě tactical masteries 5 je nutnost a po té, když třeba mob dodgne tak se hodit do ag. stance kvůli dodge apod. Škoda, že ten fight ze včera nemám na frapsu, opravdu jsem nechápal, jak jsme to mohli dokázat a jak mě healeři udrželi při životě. PS. co taky dělá vcelku služný threat je sunder armor(navíc použitelný ve všech stances, ale to je tady možná už někde napsané). A proč vůbec přišlo 7 mobů? Protože sme lamy a jeden nám na začátku zdrhl a zavolal o pomoc :) takže sme stejně jen banda noobů(já a pepo) co to neumejí hrát, peace... Heh teď jsem si ještě uvědomil, že jsme byli jen 4. 37 war,druid,priest, 38 rogue... no shit
Jinými slovy začneš v Battle Stance + 2H, abys nabral aggro všech mobů okolo a pak přepneš do Defensive Stance + 1H+štít.
P.S.: Kéž by víc warriorů na lvlech 4x používalo Sunder Armor
Musim potvrdit, okolo levelu 40 jsem mel taky neco okolo 20g a na mounta jsem dosahl nekdy okolo 45-46, samo bez dluhu atd. Ale nebyl jsem harvester s gathering skillama a vse ziskane v miningu spotrebovaval na trenink BS. Nejvic penez na mounta jsem vydelal v Uldamanu a na Elementalech v Badlands, zabrali mi to asi 5 veceru vydelat 70g.
Tedka farmim na epica a myslim, ze to je nejlepsi mozna cesta jak utratit 800g ve hre.
kdybych byl warrior tak nejdriv utratim za arcanite reapera, ja jako rogue sem nejdriv utratil za heartseeker, jako mag bych nejdriv utracel za robe of archmagy nebo tak neco.. a podobne, proste nejdriv neco co je uzitecny pro PvE/PvP a pak teprv neco na ego - v tyhle fazi jeste nejsem, ted du utracet za epic brneni pro rogue
quote:Originally posted by Son-Draken di snakym dobrym warem co jede 2h
dobry war s 2h v instanci tak to ho bych nechcel healit
Hehe, je videt ze nechodis s zadnym Lifetapovacim Warlockem :)))) Jak vcera rikala jedna priestka v BRD "You eat my mana like strawberry icecream!" :)
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
dobrej warlock tim neobtezuje okoli a da si bandage
Jenze oni jsou priesti casto znervoznovany z toho ze lifetapuju az do 25%HP a pak se teprve bandazuju HRunecloth :) (A pri provadeni Hellfire AoE se bandazuje spatne ;)
Njn, magove a priesti jsou prutokove ohrivace a Warloci mumie.
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
dobrej warlock tim neobtezuje okoli a da si bandage
Celkem zbytecny davat bandage. Hodi na tebe Renew a pri boji stejne priest hazi group heal, takze te to healne. Bandage pouzivam jen v kritickych situacich, kdyz se uz blizi wipe, ale to je malokdy
War není dmg dealer? Bez dmge dobrého tanka nikdy dělat nebudeš(imo)... protože když není dmg, není rage, nejsou ability. A vvvo tom to je
no nevim ale tve tankovani se od myho hodne lisi. Nevim jake instance si tankoval, ja uz prakticky vsechny a rikam ti ze dmg ktoru warr da, je zanedbatelna a okrem toho vicemene nepotrebna. Je pravda ze warr s modrou zbrani moze tankovat lepe nez ze zelenou ale rozdil je zanedbatelny. 1h+stit v def stanci mas dmg tak mizivou ze rogua,maga atd... nepredamagujes. viacmenej sa im ani dmg ani nepriblizis, nech robis co robis. okrem toho v def stanci nezarabas rage dmg ktorou davas, ale ktorou dostavas. takze cim vic mobu na sebe mas, tim vic rage mas a tim lepe je na sebe udrzis. pri 4 elite mobech rage nebudes stihat minat.samozrejme to chce spolupracu skupiny aby utocila po jednom mobovi. ale proti aoe mozes robit co chces aj tak agro na sebe neudrzis. Dalej k tvojej 2h taktike. Neviem kolko threat urobis "aoe" cleavom,thunderclapom, demo shoutom, ale rozhodne viac threat udela potom priest co te po tomto combu healne za 2k. A healovat te bude az budou moby hitovat za 400+ ( ty muzes udelat threat na 2-3 moby ale vic rozhodne ne). Dale sunder armor jde sice pouzit v kazde stanci ale jedine v def stanci ma ten spravny ucinok bo des stance ma zvyseny threat o 10% (a malo lidi vi ze ostatne stance to maji znizene) takze rozdil je znatelny plus protekcy strom ma talen na +25% navysenie threat. a potom je tu dalsi vec. nejlepsim tahacem agra je revenge. 1 revenge da za 3 sundery v def stanci. Takze Agro. I uvodne by se melo generovat v def stanci, 1h+ stit. Muzes na zacatku chargnout, ale potom hned prepnout do deff stanci, demo shout, sundernut/revengnut kazdeho moba aspon raz.(potom by mali zacat utocit ostatny, a ty nerobis dmg iba spamujes shield block/revenge+sunder. samozrejme na moba na ktoreho utocia sa sustredis viac, ale postupne prepinas na ostatnych a tiez im davas rozumnu davku sunderov+revenge. pokial toto vies a healeri ta dokazu udrzat pri zivote (pokial su aspon trochu schopny), ludia nebudu blbnut a utocit kazdy na jedneho moba tak nemas problem udrzat agro a prezit. P.S. pokial nevies tak dmg vyhealovane sa rovna 1/2 danho dmg vsetkym priseram na ktorych agro liste si. takze pokial ta pries helane za 2k tak prisery ktorym si nedal dmg za aspon 1k sa rozbehnu po healerovi. a to by som rad viel ako to urobis ked tam je tych priser 7 trebars. ;) P.S.2 tohle nech si precitaju i lidi co zacnou rypat dmg hned v prvej sekunde boja a potom vykrikuju OMFG NOOB TANK.
Who is General Failure? and why is he reading my disk?
No jo, ale já sem psal, že se nebavím o lvl 60 isntancích. Tam se budu pohybovat tak možná za měsíc, dva (rl ftw =). A 1K dmg není problém udělat, sweeping strikes a cleave a hitneš jednou ranou 2 moby každého za 500(bez cirtu, bo to procuje jakokdyby 2x). A nevím, já chodím většinou s Pepou a ten má heal spec druida, takže se nebojím, že bych neodstal heal. Ohledně zvýšeného threatu v def. stance samozřejmě vím, ale o tom, že revenge způsobuje velký threat, ačkoliv způsobuje 15dmg, jsem nevěděl, dik :) Ale postupně jsem si začal zvykat už na def. stance, ale vždy je imo lepší začít v battle. Rád bych zkusil repsec na def. talenty, ale nejsou $$$ (fkin mount). Každopádně dík za post, jsem zas o něco chytřejší
respec na df talenty jedine v pripade ze to myslis z instancema naozaj vazne, bo ti to gimpne dmg/a schopnost pvp. krom toho cleave+sveeping strikes bylo v poslednim patchi nerfnute. predtim to hitnulo 1 moba 3x a druheho 2x= dmg jednohe*5
ted to da obom 2 rany s tim ze druha rana je polovicna = dmg jednoho *3 bohuzel
Who is General Failure? and why is he reading my disk?
No jo, ale já sem psal, že se nebavím o lvl 60 isntancích. Tam se budu pohybovat tak možná za měsíc, dva (rl ftw =). A 1K dmg není problém udělat, sweeping strikes a cleave a hitneš jednou ranou 2 moby každého za 500(bez cirtu, bo to procuje jakokdyby 2x). A nevím, já chodím většinou s Pepou a ten má heal spec druida, takže se nebojím, že bych neodstal heal. Ohledně zvýšeného threatu v def. stance samozřejmě vím, ale o tom, že revenge způsobuje velký threat, ačkoliv způsobuje 15dmg, jsem nevěděl, dik :) Ale postupně jsem si začal zvykat už na def. stance, ale vždy je imo lepší začít v battle. Rád bych zkusil repsec na def. talenty, ale nejsou $$$ (fkin mount). Každopádně dík za post, jsem zas o něco chytřejší
Respec na prot uzijes az nekde v Molten Core, kde uvidis nejaky vetsi rozdil oproti ostatnim buildum. Ja nemam problem solidne zatankovat i UBRS a to s PvP buildem.
V Molten Core jeste nevim, protoze tam jdeme jako guilda az tuhle sobotu, ale co jsem cetl, tam uz to poznat opravdu je.
Jinak pokud tankuji v defensive, tak samo o dmg nejde, ale v ostatnich stancich ma PvP build mnohem vetsi dmg nez Protecion. Osobne jsem si mezi moznosti bejt skvelej tank se spatnou dmg v ostatnich pripadech a bejt solidni tank se skvelou dmg v ostatnich pripadech vybral moznost cislo 2.
quote:Originally posted by Noztra Osobne jsem si mezi moznosti bejt skvelej tank se spatnou dmg v ostatnich pripadech a bejt solidni tank se skvelou dmg v ostatnich pripadech
no uvidis v MC, jestli budete mit aspon jednoho prot. build tanka tak se vam to bude delat snadneji
quote:Originally posted by Noztra Osobne jsem si mezi moznosti bejt skvelej tank se spatnou dmg v ostatnich pripadech a bejt solidni tank se skvelou dmg v ostatnich pripadech vybral moznost cislo 2.
Imho nemas pravdu.
Instance nejsou o dmg ale o kontrole. Casto zivot zavisi od rany navic co zneses a ne od dmg ktory das. Rozhodne se lepe jdou instance kde to mate pod kontrolo aj ked dhsie zabijate moby (nie ale o vela) ako instancia kde sa vsetci snazia byt prvy v tabulke dmg a parkrat mate koli tomu wipe. Nehovoriac o tom ze MC, onyxia a spol su iba o kontrole. kde 40 ludi moze chcipnut koli tomu ze nejaky magor nevie co ma robit.
za 2 mas pravdu az MC & spol. je protekcne specnutie luxus. pomoze ale dobry tank utankuje aj bez neho. ked to ludia nevedia tak protekcne specnutie nepomoze. Ale co urobi rozdiel je ze v pvp builde mozes mat tankovaciu vybavy veci na +stam +defence. narozdiel od solovaciej vybavy +agil +stam +str.(podla dolezitosti) btw len tak pre info MT na MC by mal mat 8,5k+ hp a 7,5k+ Ac (samozrejme bufnuty) kto z nasich ma aspon trochu blizko tomuto? ;)
Who is General Failure? and why is he reading my disk?