Author |
Topic  |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 07/04/2005 : 13:59:57
|
Tento topic bych venoval nejaky pripominkam hracu, jak hrat s urcitym charem v grupe. Vede me k tomu to, ze nekteri lide i pres patricne levely stale nechapou jiste nektere souvislosti. Verim, ze kazdy ma jiste "tajemstvi" sveho charu, ktere ne vsichni znaji (plati zvlastne pokud se nejedna o stale grupy)
Proto
Pokud mate dobreho defilera v grupe, nesnazte se na moba utocit driv, nez 5s po pulnuti tankem, prestoze vetsina charu zahajuje utok nejlepsimi ranami. Vas utok bude zbytecny, neucinny a navic limituji vase uplatneni v grupe. Zato pokud s utokem vyckate zhruba tech 5s (nebo nez sedne "kysely" dest, ci se rozjede HO), povede to k velmi rychlemu zabiti moba.
Proc to vsechno? Protoze za tech cca 5s debufne defiler STA mobovi tak vyraznym zpusobem, ze mu srazi hp od 20% az na 50%! (testovano na namedovi v EF). Stamina debufuje MAX_HP a pokud max_hp< aktual_hp, snizuji se aktual_hp na max_hp.
|
|
| |
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 07/04/2005 : 14:44:01
|
pokud hrajete se scoutem pamatujte na to ze vetsina jeho dmg specek jsou pozicni pripadne pozicni a z luku tedy musi jit nekdy az cca 5 kroku za moba aby dal dmg
tedy pokud pullujete tak projdete klidne kousicek zpet a ostatni cekejte a nehrnte se porad za tankem dopredu aby tam byl prostor za vami je vetsinou misto kam jit kdezto kdyz se tank nema kam vratit a ja zajdu jeste za nej abych dal dmg pripadne poustoupim kvuli vystrelu z luku muzu nabrat zbytecny addy
magove pak s timhle musi pocitat , ze tank s mobem zajde dost daleko , a tak musi stat dal nez bez scouta v grupe aby nechytli barage |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 07/04/2005 : 16:29:48
|
Pokud je k druidovi v grupě navíc druhý healovací char, jak inkvizitor, tak myslete na to, že druid healuje regenama. Takže pokud nejde tank dolů na dvě rány, tak se nesnažte po kažém úbytku healovat, jelikož je to zbytečné a regen vyjde naprázdno. Pokud mob zaútočí na mě (druhého healera) (například addy mlátí do mě než je tank stáhne), tak sice je dobré mě (healera) healnout, ale s rozumem. Důležitější je, aby zůstal na živu tank a ne nechat tanka umřít a pak zůstat bez nárazníku před zbytkem mobů. Radši umřu já, pokud to bude jediná smrt a ostatní se zbylým healerem moby umlátí. Pokud má healer na sobě addy, je nutné je dostat dolů i když třeba původnímu mobovi zbývá malinko HP. Jde o to, že i když něco ustojíme, tak většinou pokud nás něco otlouká jako káču, tak kouzlení je jeden fizzle za druhým a nemůžeme tedy healovat ani situaci, která vypadá zdánlivě v pohodě. WArden když kouzlí změnu podoby na lvy na ostatní chary, nedělá to pouze ze zábavy, ale proto, že pomocí těchto buffů stoupnou všechny attack skily o 10 (v mém případě). |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 07/04/2005 : 18:46:57
|
v grupe s inkvizitorem nebo templarem nechte healera zakouslit prvni group reactive a pak hned tank pulluje - ten heal ma krome max dmg, ktery vyleci, taky timer a je fakt trapny, kdyz tank dostane na sebe reactive heal (soothing sermon v mem pripade) a pak se sam pul minuty buffuje... |
 |
|
|
Topic  |
|
|
|