Čti Slize (bez urážky) ...za jak dlouho ... po zakoupení... Vzhledem k tomu jakou máš protekci tak tohle nevíš :)
Drew: je to věc minut (pokud všechno funguje). Koupil sem BC ... zaplatil jsem kartou a než jsem se vrátil z browseru, tak už launcher věděl že to mám koupený a nabízel BC stažení.
ja sem sorry, ja si ty brejle fakt koupim :-/ a nezavid ;-)
vlastne jsem si vzpomel jen na jednu situaci, kde jsem obdobne rval smichy :) to bylo kdyz jsme delali ten zaver assasin blade v el cekali jsme na bufy a kousek vedle nas spawlej ten 43 named s ochrankou a bezel kolem ranger s vlackem co si todle splet se strazema :) - nebezel dlouho
Hehe, to se nam stalo taky. Sel kolem nejakej koudelnik 37 lvl a namiril si to rovnou k tomu zabijakovi. Asi si myslel ze dostane quest (a dostal - Spirit shard recovery ). A za chvili si prisel pro telo To sme se nasmali jak nikdy pred tim.
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired
Tak sem včera zabrousil do toho nového adventure packu v Noktulosu. Sice pro mě vše šedé kromě bosů, ale jít tam na levelu 30 tak zažijete fakt těžkej hardcore. Obhrovské jeskyně plné mobů 32-35lvl bosové 35. Nedostali sme se moc hluboko bo sme nenašli cestu :) Jsou tam boží bořící zdi .. drsný pasti (na levelu 39 mě sebrala 50% hp) apod. Už se těším až bude můj novej chaŕ (mezzer) na lvl 30 abych tam mohl s nějakou grupou jít. Bude tam pro mezera plno práce :)
Zdravim vsechny, mam nejaky problem a nevim co s tim. kdyz se chci pripojit a zadam heslo vyskoci mi hlaska "Error The operation timed out." nevite pls nekdo co s tim? zkousel jsem se koukat na FAQ ale nic jsem nenasel. diky.
Zdravim vsechny, mam nejaky problem a nevim co s tim. kdyz se chci pripojit a zadam heslo vyskoci mi hlaska "Error The operation timed out." nevite pls nekdo co s tim? zkousel jsem se koukat na FAQ ale nic jsem nenasel. diky.
Mno nejseš sám,ja potřeboval rst a šup bylo to tam taky.Je to asi krpa u SOE,nemůžu se ani mrknout na svuj account na netu.
Platbou to nebude ( neni nad dobrou radu ), mam to jednak jeste ve free mesici a druhak mam platbu nastavenou na kreditku. Zkousel jsem zadat chybny heslo a to pozna, takze castecne to funguje. Ted mi psal kamos na icq ze ma ten samej problem. takze nejakej zasmodrchanec. doufam ze to brzy odstrani. jeste jsem se chtel zeptat nekoho z MDK jestli prijimaji nove cleny a za jakych podminek. nikde jsem to u nich na webu nenasel. diky.
dalsi ofic post o nadchazejicich zmenach, healeri snad doistanou i trochu vetsi dmg output
Priest balancing is a part of Live Update #6, hitting Test server this week. Not only are we addressing healing, but also damage output.
I'll post full details when the spell guys are finished compiling the changes into a readable format.
Most priests should be quite happy with these changes, as everyone gets some nice upgrades out of it. Wardens are having some spells reduced in effectiveness because they have some heals that are simply way too powerful. I have a feeling a lot of people are aware of that already.
There are some code changes on the horizon that will better balance the way the different types of healing generate aggro, but those may be in Live Update #7 instead of this one. As part of that, we'll also be looking at the effectiveness of taunts, so it's a fairly involved process.
Aha super. TAkže wardenům sníží heal ale zvýší damage. To je fakt super, že jako healer budu moct dělat o 20 procent větší damage. Kdyby raději udělali specializovanější kouzla, případně udělali wardenovi a fury nějaký použitelný snare.
dalsi ofic post o nadchazejicich zmenach, healeri snad doistanou i trochu vetsi dmg output
Priest balancing is a part of Live Update #6, hitting Test server this week. Not only are we addressing healing, but also damage output.
I'll post full details when the spell guys are finished compiling the changes into a readable format.
Most priests should be quite happy with these changes, as everyone gets some nice upgrades out of it. Wardens are having some spells reduced in effectiveness because they have some heals that are simply way too powerful. I have a feeling a lot of people are aware of that already.
There are some code changes on the horizon that will better balance the way the different types of healing generate aggro, but those may be in Live Update #7 instead of this one. As part of that, we'll also be looking at the effectiveness of taunts, so it's a fairly involved process.
Mně jako templářovi je na mým levelu(lev43) zvýšení dmg úplně jedno.Raději bych přivítal větší závislost velikosti poweru a heal výkonu na wisdom.Přeci jen u jiných clasů je závislost na master vlastnostech dost citelná(viz.třeba agilita u scoutu,síla u warů atd.),u healerů je to úplně jedno jestli máte wisdom 120 nebo 180(alespoň u mě).Rozdíl v množství poweru je totálně zanedbatelný.Nevím proč zvyšovat dmg u lékárniček,když mají léčit a nebýt fight mašiny.To raději ať daj do kupy občasný mizení poweru,ono je to pak docela prdel,když vám v boji zmizne 2000 jednotek poweru,už jsem to reportoval,tak snad to daj do kupy.
dalsi ofic post o nadchazejicich zmenach, healeri snad doistanou i trochu vetsi dmg output
Priest balancing is a part of Live Update #6, hitting Test server this week. Not only are we addressing healing, but also damage output.
I'll post full details when the spell guys are finished compiling the changes into a readable format.
Most priests should be quite happy with these changes, as everyone gets some nice upgrades out of it. Wardens are having some spells reduced in effectiveness because they have some heals that are simply way too powerful. I have a feeling a lot of people are aware of that already.
There are some code changes on the horizon that will better balance the way the different types of healing generate aggro, but those may be in Live Update #7 instead of this one. As part of that, we'll also be looking at the effectiveness of taunts, so it's a fairly involved process.
Mně jako templářovi je na mým levelu(lev43) zvýšení dmg úplně jedno.Raději bych přivítal větší závislost velikosti poweru a heal výkonu na wisdom.Přeci jen u jiných clasů je závislost na master vlastnostech dost citelná(viz.třeba agilita u scoutu,síla u warů atd.),u healerů je to úplně jedno jestli máte wisdom 120 nebo 180(alespoň u mě).Rozdíl v množství poweru je totálně zanedbatelný.Nevím proč zvyšovat dmg u lékárniček,když mají léčit a nebýt fight mašiny.To raději ať daj do kupy občasný mizení poweru,ono je to pak docela prdel,když vám v boji zmizne 2000 jednotek poweru,už jsem to reportoval,tak snad to daj do kupy.
Nedaj, power bug (pokud je to porad to samy) existuje uz hodne dlouho (od bety) a nevypada to ze by s tim nekdo neco udelal .
zvyseni dmg outputu evidentne nahrava solovym hracum, malym skupinam. snizit wardenum healy je naprosto v poradku, ve srovnani s furym byli evidentne preboostnuti.
dobra zprava snad provsechny je 2x rycheljis rust gathering skillu, ktery bude v pristim live update
jeste mala zmena, upravy priestu odlozeny do live update 7, kde dojde k upravam pet povolani a snad i vylepseni tauntu v zavilsosti na upravach kouzel
After further discussions today, we've decided to hold back the priest revamp until Live Update #7. The reason is that LU7 will contain significant balance changes which could necessitate further healing tweaks. Rather than introduce a new system and possibly change it again two weeks later, we'd rather roll it out all at once.
While this is still subject to change, plans for LU7 include:
Priest healing/DPS improvements Conjurer/Necromancer pet/DPS improvements Illusionist/Coercer DPS improvements Changes to the effectiveness of skill buffs like Defense And as I mentioned, this will allow us to work on healing aggro and taunt as well.
Sorry for getting your hopes up for priest changes making Live Update #6, but I think it's worth the wait to ensure a more stable game all around
quote:Originally posted by Kurik dobra zprava snad provsechny je 2x rycheljis rust gathering skillu, ktery bude v pristim live update
Nechápu proč by to měla bejt dobrá zpráva. IMHO rovnou můžou nastavit všem skill na max. Fakt v tomhle nevidím smysl. Pokud někdo chce těžit, není to takový problém natrénovat.
jeste mala zmena, upravy priestu odlozeny do live update 7, kde dojde k upravam pet povolani a snad i vylepseni tauntu v zavilsosti na upravach kouzel
After further discussions today, we've decided to hold back the priest revamp until Live Update #7. The reason is that LU7 will contain significant balance changes which could necessitate further healing tweaks. Rather than introduce a new system and possibly change it again two weeks later, we'd rather roll it out all at once.
While this is still subject to change, plans for LU7 include:
Priest healing/DPS improvements Conjurer/Necromancer pet/DPS improvements Illusionist/Coercer DPS improvements Changes to the effectiveness of skill buffs like Defense And as I mentioned, this will allow us to work on healing aggro and taunt as well.
Sorry for getting your hopes up for priest changes making Live Update #6, but I think it's worth the wait to ensure a more stable game all around
Posilovani charu je cesta do pekel. SOE to udelalo v SWG a jak dopadlo a vidim, ze se nepoucili a chteji mit 2 solo hry. Nelibi se mi ty zmeny...opakuji to znovu.
quote:Originally posted by Kurik dobra zprava snad provsechny je 2x rycheljis rust gathering skillu, ktery bude v pristim live update
Nechápu proč by to měla bejt dobrá zpráva. IMHO rovnou můžou nastavit všem skill na max. Fakt v tomhle nevidím smysl. Pokud někdo chce těžit, není to takový problém natrénovat.
problem je imho u tech heritage questu, kdy clovek ani tka tezit nechce, ale musi. ale jinak mas pravu, kdo chce, natrenuje to. ale ja ty zmeny nevymejslim, jen procitam dev tracker (taky by to mohli udelat na rss)
jinak reseni zabiti encounteru a jeho repopu je vyreseno
zmenou zakladni funkce encounteru jde to zabit postupne tedy jednoho zdrhnout , druhyho zdrhnout a vysledkem je bonus expa za celej encounter i loot jako za celou grupu - proste ........
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Cau...tak sem se rozhod,ze se zase pustim do Everquestu...konecne mam novej komp a taky lepsi pripojeni s pingama okolo 30ms,takze se to uz da hrat...konecne...Mam rozjetyho trpaslika-paladina...mozna bych zkusil nakej evil character...mate naky doporuceni???
Cau...tak sem se rozhod,ze se zase pustim do Everquestu...konecne mam novej komp a taky lepsi pripojeni s pingama okolo 30ms,takze se to uz da hrat...konecne...Mam rozjetyho trpaslika-paladina...mozna bych zkusil nakej evil character...mate naky doporuceni???
doporuceni pro paladina ?
CHCIPNI
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Cau...tak sem se rozhod,ze se zase pustim do Everquestu...konecne mam novej komp a taky lepsi pripojeni s pingama okolo 30ms,takze se to uz da hrat...konecne...Mam rozjetyho trpaslika-paladina...mozna bych zkusil nakej evil character...mate naky doporuceni???
Jestli nemas vylozne nejake agresivni sklony, zkus healera. Na zacatku budes drsnej bouchac. Postupem casu to bude slabsi a na L40 se uz ani sam nevycuras Ale za to te radi uvidi v kazde grupe. Hraju za templare a kdyz vyhodim LFG, nejpozdeji do 5 minut mam grupu.
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired
Tak me nejak pripadne, ze lidem v EQ dochazi dech a uz neni takove nadseni neco podnikat. Nevidam uz online takova kvanta lidi a ty co sou tak tak nejak placaji sem tam neco. Nevsiml sem si ze by se nejak zvlast pravidelne grupovalo.
Docela zacinam mit problem hrat v grupe .. proste nejsou lidi a zajem. Furt se na nekoho ceka jestli bude nebo nebude online ... a kdyz uz je online, tak uz je zase pozadu s levelem a questama, tak se s nim obihaji zase znova Q ktere ujeste nema atd.
Timto vyhlasuji konkurz na wizarda nebo troubadoura (muze byt i evil verze) okolo levlelu 16-20 na pravidelne hrani s jednou grupou. Zatim jsme Illusionysta, Guard, Swash, Mystic a sned ted bude pravidelne hrat jeste Zerk.
Viceme hlavni naplni jsou Q a snaha splnit vsechny co jsou k mani :) Nechodime moc na zadne powerlevelovani ... jedeme si v klidu a pohode.
cau...to jak tady psal Ehi,tak je podle me pravda...dneska sem si zase pustil everquest a nestacil sem se divit...ve meste sem potkal v SQ asi 6 lidi...v Antonice jednu grupu a 2 solare...taky musim priznat,ze me to zase nak moc extra znovunechytlo,coz me celkem dost mrzi,protoze asi pred mesicem sem nehral nic jinyho a nemoh sem se od toho odtrhnout,protoze mi to strasne moc chybelo,kdyz sem se treba neprobeh po antonice nebo nezabil par priser...mozna to chce neco jinyho...je to skoda...velka
ono zalezi na levelu, preci jen lidi, co sou ve hre od zacatkui uz asi po antonice nebehaji... ja sem ted vlastne rtyden ve rhe poradne nebyl a o vikendu nebudu, snad za trest recenzuju single player rpg sudeki - predelavku z xboxu. hauuuuuuuuuuuuuuuu
Mam takovej dotaz...Fungujou jeste Ritiri lva???ja sem se znova lognul a jaksi se zjistil,ze uz nejsem clenem...ale chapu to,nebyl sem tam pres mesic...
Mam takovej dotaz...Fungujou jeste Ritiri lva???ja sem se znova lognul a jaksi se zjistil,ze uz nejsem clenem...ale chapu to,nebyl sem tam pres mesic...
podivej se na EQ2 players, spis te jako neaktivniho vyskrtnuli
Mam takovej dotaz...Fungujou jeste Ritiri lva???ja sem se znova lognul a jaksi se zjistil,ze uz nejsem clenem...ale chapu to,nebyl sem tam pres mesic...
Bylo řečeno,že chary,které nebudou víc jak jeden měsíc aktivní budou prozatím z gildy vyřazeni(pokud nic neřeknou),při opětovném hraní znovu nabrány.Mrtvých charů začalo být docela dost,tak se zavedla tato opatření.
Mam takovej dotaz...Fungujou jeste Ritiri lva???ja sem se znova lognul a jaksi se zjistil,ze uz nejsem clenem...ale chapu to,nebyl sem tam pres mesic...
Pokud jde o char do L20 ktery neni dele nez 31 dnu, je z gildy vyloucen, pokud je nad L20 je jeho rank snizen na recruita a po dalsich 31 dnech vyrazen (vse s moznosti navratu). Dalsi podrobnosti najdes na nasich strankach uvedenych v MOTD (pokud budes mit zajem se do gildy vratit)
Tak sem to cele promyslel a v EQ uz nemam co delat.
Tahle hra ma plno skvelejch veci od grafiky, animace postav a efektu kouzel az po zajimave slozity system craftu ... hafo receptu atd. Veci ktere nakonec proste neprenesu pres srdce jsou
1. Svet a zony jsou proste moc male .. vsechno je doslova "za rohem". EQ me pripadne jako neproste precizne graficky ztvarneny legoland. Zapomente na hodiny a dny brouzadni po velkem kontinentu a objevovani jeho taju a tajemstvi. 2. Nestastne zvoleny system campovani namedu. Nerikam, ze ma byt vse zadarmo. Ale tohle nema se zabavou a dobrodruzstvim nic spolecneho. V Asherons Call se alespon vzacni mobove hledali po celem kontinentu popripade jeho casti a bylo je sranda hledat, protoze se do cesty pletly i tuny jinejch mobu :) 3. Naprosta myslenkova plochost drtive vetsiny Q. Ano jsou i naprosto uzasne vyjimky .. viz. Necropos Castle ... DeathFist Citadel na Zeku apod. Nechci tim rict, ze kazdy Q v EQ by mel byt na podobne urovni jako tyto zminene .... jen ja nevim ... vsechno je to nejak stejne na jedno brdo :)
Posledni dobou sem se bavil v podstate uz jen tim, ze sem hral v nejake grupe, ale ani tak me neslo o level charu a Questy, ale to ze podnikame neco spolu a uzije se pri tom dost srandy. Jenze lide bud nejak prestali mic cas na hrani a nebo proste postupne ztraceji zajem a nebo sli jinam a ceka se kolikrat i 2 dny nez budou vsichni z grupy online aby se neco podniklo. Ani jednu vec jim nevytykam .. beru to proste jako fakt. Pokud nekdo nema moc zajem tak ho proste nema a je to a co se tyka casu na hrani tak vsichni se musime nejak zivit, popripade starat o rodiny a nemuzeme to flakat na ukor hrani mmorpg. Kdyz se mrknu na to kolik lidi je onlinu u rytiru posledni 1-2 tydny, tak zadna slava. Deje se neco podobneho i u zlounu ?
Taky verte nebo ne, ale ztloustnul sem u EQ 8 kilo ! A s tim se ted budu muset vyporadat. Stala se ze me hnusna becka a zbyla me jen 1/3 kalhot co dopnu a kupovat si teda nove fakt nebudu kvuli EQ
No nakonec musim rict, ze EQ2 ma jiste nejakou budoucnost a neni to zadnej propadak, jenze ja sem ji nejak prokouknul moc brzo ...
Timto ukladam Ehiho ke spanku stejne tak dalsi 2 chary a budu se chvilku zase venovat RL. Mozna za cas EQ zase povyroste a necim me prekvapi. Diky vsem co jsem s nima mohl hrat a travit volny cas.
A NE NEPOBEZIM SI KOUPIT WOW ! Komics hrat nebudu :) To spis otevru XBOX a zacnu parit nejakou nedohranou 3D plosinovku. To by jste neverili jak tyhle veci bejvaj roztomily a kurevsky chytlavy :) Kdo nehral NINJA GAIDEN tak o hodne prisel.
You have cancelled your subscription. Thank you for your patronage.
alespon neodchazis nasranej, to je dobry. jak ej to u zlounu.. kdyz mam stesti a rpes rpaci se dostanu do hry, tka jsem vetsinou prekvapenej, kolik lidi je online... vcera v noci jsem hodinu a pul hral s jakuzakem a bylo to super
Ne. Pokud ti jde ale o vzhlede, neni nic jednodussiho, než sesbírat všechny froglok kosti do kolekce, dostat Froglok Eqye a pak se ve frogloka proměnit.
"Sony bojuje proti cheaterom v MMORPG EverQuest II odstavením viac ako 700 kont, pri ktorých sa našli boti a makrá, ktoré sa využívali na získanie výhod oproti iným hráčom." Zdroj sector.sk
"Sony bojuje proti cheaterom v MMORPG EverQuest II odstavením viac ako 700 kont, pri ktorých sa našli boti a makrá, ktoré sa využívali na získanie výhod oproti iným hráčom." Zdroj sector.sk
Nemate od toho nekdo podrobnejsi info plz?
jo cinani na forech brecej ze jsou hodni , ale bogup a spol v feerrottu jsou porad :) asi je nikdo zatim nenaprasil
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Sony Online has continued efforts since launch to keep the EverQuest II game world free of players who use exploits to gain an unfair advantage, especially with bots and macros. Over 700 accounts were banned for various forms of cheating and exploiting during the past 2 weeks alone. It is our goal to continue investigations into suspicious in-game activity and ban accounts with violations. "A few hundred 'bot subscriptions just aren't worth the money when compared to keeping the game fun for hundreds of thousands of people" said EverQuest II Senior Producer Scott Hartsman.