je toho spousta ale dve veci me zaujali opravdu poradne:
quote:Numbers and punctuation will not be passed through chat communication to members of the opposing faction
konec 1337 5p34ku? slava!
quote: new engineering recipe is available in Blackrock Depths for a repair robot. This robot acts as a repair vendor for 10 minutes and will repair and purchase items for normal cost. This will allow dungeon groups and raids to get items repaired and sold without returning to town.
"New Spell: Barkskin (available at level 44) - The druid's skin becomes as tough as bark. Physical damage taken is reduced. While protected, taking damage will not cause spellcasting delays, but non-instant spells take longer to cast and melee combat is slowed"
Jestli skutecne bude mozne pod Barkskinem free castit (je jedno ze pomaleji) stejne jako pod Priest shieldem tak je to bomba a hodnota druida v pve i pvp stoupla asi tak 10x ..
Ja jsem vedel proc jsem retairnul shamana a vzal si gimp druida. Protoze jsem presne podobnou "love" ocekaval :)
Nebylo to spis tim, ze shamana hraje kazdej druhej, kdezto druidu je mnohem mene, tj. odlisit se trochu od masy ?
proto hraju warlocka, kazdopadne me tendle patch moc nepotesil, slibovany zmeny soulshardu nejsou, ale oslabeni warlocka ano, coz teda dost nechapu pri jeho soucasnym stavu
"New Spell: Barkskin (available at level 44) - The druid's skin becomes as tough as bark. Physical damage taken is reduced. While protected, taking damage will not cause spellcasting delays, but non-instant spells take longer to cast and melee combat is slowed"
Jestli skutecne bude mozne pod Barkskinem free castit (je jedno ze pomaleji) stejne jako pod Priest shieldem tak je to bomba a hodnota priesta v pve i pvp stoupla asi tak 10x ..
Ja jsem vedel proc jsem retairnul shamana a vzal si gimp druida. Protoze jsem presne podobnou "love" ocekaval :)
no krome toho, ze jsi se uklep a urco si myslel, ze hodnota DRUIDA a ne priesta se zvysi :-) me osobne vadi, ze se dela vse pro to aby druid hral spis bez morfu nez v morfu... je sice pekny novy finish move u cat form, a lifetap u medveda... ale nejak nevidim duvod proc shiftovat v pvp do morfu... nebo to vidim az prilis naivne? dovedl bych si predstavit scenar vyplacat skoro vsechnu manu, shiftnout a po "case" (v morfu se dobiji mana) zase shiftnout zpatky...
quote:Originally posted by Van Tassel Ja jsem vedel proc jsem retairnul shamana a vzal si gimp druida. Protoze jsem presne podobnou "love" ocekaval :)
Nebylo to spis tim, ze shamana hraje kazdej druhej, kdezto druidu je mnohem mene, tj. odlisit se trochu od masy ?
Warriora a rogueho hraje kazdy druhy, shaman je az treti v poradi. Druidu neni mnohem mene, druidu je na strane hordy nejmene. To jenom pro upresneni :)
quote:Originally posted by celdric no krome toho, ze jsi se uklep a urco si myslel, ze hodnota DRUIDA a ne priesta se zvysi :-)
Opraveno, diky.
quote: me osobne vadi, ze se dela vse pro to aby druid hral spis bez morfu nez v morfu... je sice pekny novy finish move u cat form, a lifetap u medveda... ale nejak nevidim duvod proc shiftovat v pvp do morfu... nebo to vidim az prilis naivne? dovedl bych si predstavit scenar vyplacat skoro vsechnu manu, shiftnout a po "case" (v morfu se dobiji mana) zase shiftnout zpatky...
Shapeshiftovani "zlevni" (talent?, asi ve feral path, kde uz jedno snizeni mana ceny shapeshiftingu je):
Swiftshifting - Talent changed. When leaving a shapeshift form, the next shapeshift form you take will have a 20%/40%/60% mana cost reduction if used within 6 seconds.
Ano to jsem cetl ... a ne tak uplne mi to docvaklo moznosti...
rozhodne je to zajimavy patch a rek bych, ze prinasi druidovi dost taktickych moznosti do bitky... jestli volit caster a kdyz dojde mana shiftnout... nebo jet v morfu a kdyz je potreba obcas si hodit "par" healu a honem rychle zpatky. Nelituju ze jsem si druida vybral jako alta... akorat to tedka vypada, ze hraju jen "fotm" classy (i kdyz rogue bych si teda nikdy nevzal :-D)
quote:Originally posted by Van Tassel Tohle jsou neprime nerfy priestu a shamanu (dispell, purge).
JJ - a podle mne je to rozumna zmena - predstava, ze udelam Flask z X ingredienci, stoji mne to hafo casu a pak to nekdo instantne sfoukne je dost demotivujici....
Jinak co se tyce zmen druida tak zmena Swiftshiftingu KONECNE umozni rozumne pouzivat morfy v boji.
Barkskin vypada zajimave - zalezet bude ovsem na cislech ;)
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
quote:Originally posted by brutus Jinak co se tyce zmen druida tak zmena Swiftshiftingu KONECNE umozni rozumne pouzivat morfy v boji.
No ono to vypada, ze nova shapeshifting abilita bude pristupna pouze jako talent a imho bude jeste dost vysoko ve stromove strukture ...
Not true ;)
Swiftshifting - Talent changed. When leaving a shapeshift form, the next shapeshift form you take will have a 20%/40%/60% mana cost reduction if used within 6 seconds.
Kdyby sis prohlidnul talenty o sveho druida uz ted tak bys zjistil, ze talent Swifshifting mas - akorat dela neco jineho.
Swiftshifting - 3/3 points Reduces the delay before using spells and abilities by 1.5 seconds after having shapeshifted.
A je na druhe urovni Balance sromu - coz je DOST uber rekl bych ;)
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
quote:Originally posted by brutus Swiftshifting - 3/3 points Reduces the delay before using spells and abilities by 1.5 seconds after having shapeshifted.
A je na druhe urovni Balance sromu - coz je DOST uber rekl bych ;)
Druha strana mince uber abilit, je ze jsou potom "must have".
Vzhledem k manove narocnosti shapeshiftingu bude 60 procentni manove usetreni skutecne nutnosti kazdeho druida (vyjma mozna heal/buff botu z blue serveru).
New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
no slava, spolu s arcane meditation a rozumnym SPI by to mohlo bejt zajimavy :p
New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
no slava, spolu s arcane meditation a rozumnym SPI by to mohlo bejt zajimavy :p
Nevznikne zde dilema zda v boji pouzivat Ice Armor nebo Mage Armor?
Imho to bude spis restovaci buff? Pochybuji, ze by sel "inteligentne" a manove vyhodne twistovat.
quote:Originally posted by Van Tassel Druha strana mince uber abilit, je ze jsou potom "must have".
Vzhledem k manove narocnosti shapeshiftingu bude 60 procentni manove usetreni skutecne nutnosti kazdeho druida (vyjma mozna heal/buff botu z blue serveru).
No tezko rict - verim tomu, ze druid specovanej na Moonfire spam (imho asi nejsilnejsi druid build) tohle mozna vynecha ;)
Stejne se mne druid libi hned po shamanovi asi nejvic ;) (Burst of Knowledge Trinket + Innervate + Moonfire) a modri uz vedi ;D
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
no slava, spolu s arcane meditation a rozumnym SPI by to mohlo bejt zajimavy :p
Nevznikne zde dilema zda v boji pouzivat Ice Armor nebo Mage Armor?
Imho to bude spis restovaci buff? Pochybuji, ze by sel "inteligentne" a manove vyhodne twistovat.
restovaci buff tezko, ten regen se tyka regenoravani many behem kouzleni za soucasny situace mag neregeneruje manu kdyz kouzli (5sec pravidlo) pri pouziti mage armoru a specnuti arcane meditation se dostanes na 45% regen behem kouzleni, coz s vysokym SPI muze bejt zajimavy vzhledem ke snizeni downtime, kterej je u magu extremni.. na pvp samozrejme asi nebude mit smysl pouzivat mage armor, ale na pve bude imo dobrej
New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
no slava, spolu s arcane meditation a rozumnym SPI by to mohlo bejt zajimavy :p
Nevznikne zde dilema zda v boji pouzivat Ice Armor nebo Mage Armor?
Imho to bude spis restovaci buff? Pochybuji, ze by sel "inteligentne" a manove vyhodne twistovat.
restovaci buff tezko, ten regen se tyka regenoravani many behem kouzleni za soucasny situace mag neregeneruje manu kdyz kouzli (5sec pravidlo) pri pouziti mage armoru a specnuti arcane meditation se dostanes na 45% regen behem kouzleni, coz s vysokym SPI muze bejt zajimavy vzhledem ke snizeni downtime, kterej je u magu extremni.. na pvp samozrejme asi nebude mit smysl pouzivat mage armor, ale na pve bude imo dobrej
pro arcane/fire to je zajimava volba pro PvE, pro me jako frosta zustava vse pri starem .)
quote:Originally posted by brutus No tezko rict - verim tomu, ze druid specovanej na Moonfire spam (imho asi nejsilnejsi druid build) tohle mozna vynecha ;)
Stejne se mne druid libi hned po shamanovi asi nejvic ;) (Burst of Knowledge Trinket + Innervate + Moonfire) a modri uz vedi ;D
I po specnuti na temer Ferahgo specku (31 rest, 20 balance) bude Moonfire spam manove VYRAZNE nevyhodna zalezitost.
Rozhodne bych nenazyval spamovani moonfire instantu na 6 min timeru Innervate jako nejsilnejsi druid build :)
pro arcane/fire to je zajimava volba pro PvE, pro me jako frosta zustava vse pri starem .)
no to si nemyslim, proc nepouzit mage armor misto ice armoru kdyz se k tobe mob tak jako tak nedostane (tzn snare z ice armoru pro tebe nema moc vyznam) proste mage armor je na pve jasna volba, pro jakkoliv specnutyho maga imo
New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
no slava, spolu s arcane meditation a rozumnym SPI by to mohlo bejt zajimavy :p
Nevznikne zde dilema zda v boji pouzivat Ice Armor nebo Mage Armor?
Imho to bude spis restovaci buff? Pochybuji, ze by sel "inteligentne" a manove vyhodne twistovat.
Dilema zde vznikne, ale povětšinou to bude asi: - Na solo obecně Ice Armor - během té chvilky než dostaneš jeden mob toho moc nezregeneruješ (asi 2s pití navíc) a navíc se chill efekt hodí ve chvíli, kdy tě mob zasahuje (ještě víc, když máš Frostbite) - Na solo v když jdeš jenom proti casterům Mage Armor - ale s tímhle jsem se setkal ve hře snad jednou a ještě si nejsem jistý (většinou ještě otravují nějací melee) - V grupě (instance a zvlášť raidy) Mage Armor, protože potřebuješ šetřit manou (stejně se používá Scorch/pomalu Frostbolt) a nikdo tě moc zasahovat nebude - V grupě při AoE Ice Armor
Je to celkem jednoduché - při solo Ice, v grupě Mage, ale komplikuje to AoE, kde Ice je daleko lepší - uvidíme, kolik many bude stát
Nebylo to spis tim, ze shamana hraje kazdej druhej, kdezto druidu je mnohem mene, tj. odlisit se trochu od masy ?
proto hraju warlocka, kazdopadne me tendle patch moc nepotesil, slibovany zmeny soulshardu nejsou, ale oslabeni warlocka ano, coz teda dost nechapu pri jeho soucasnym stavu
Oslabeni warlocka ? Nerek bych. Jen Fear bude zrat vic many, jinak tam vidim samy plus. A toto je pro me velky plus The Shadow Trance buff granted by the Nightfall talent will no longer be used up by a shadowbolt that was in mid-cast.
Rogue pekne vodrbali. Nic new a jeste jim strouhli picpoket ludry .
Blessing of Protection - Now castable on all raid targets. Blessing of Sacrifice - Now castable on all raid targets. Blessing of Salvation - Now castable on all raid targets. Divine Intervention - Now castable on all raid targets.
quote: new engineering recipe is available in Blackrock Depths for a repair robot. This robot acts as a repair vendor for 10 minutes and will repair and purchase items for normal cost. This will allow dungeon groups and raids to get items repaired and sold without returning to town.
bomba!
jojo to je super, myslim, ze zajem o inzenyry tim dost vzroste :)
Hmm takže dishonor body vlastně krom údaje žádný dopad na postavu zatím mít nebudou. To se bude všude zabíjet všechno a nebude záležet na levelu
Jo, to je jediná vec která se mi nelíbí(i když než to zprovozní už budu level 60 ). Ale zbytek je prostě super mega bomba.Už se na to těším jak pes na pánovu nohu
tímhle stylem se stává WOW .. něco jako středověký unreal tournament Možná se dočkáme i toho že si založíme postavu a hned na levelu 1 nás kilne nějaký tauren na startu? nebo taurena nějaký paladin.
quote:Originally posted by flekoun Ale zbytek je prostě super mega bomba.
Nemyslim si.
when you kill other players or aggressive PvP-enabled non-player characters (NPCs) in your level range, you will receive an honorable kill
Toto je enablovani farmovani honorable killu na NPC. Jezisi ... Snad a musim tomu verit, jinak bych se uz dnes nemohl lognout - honorable killy za moby bude pouze za nejake silne epic namedy. Jinak je to hodne spatny a pvp nema smysl. Smyslem bude campnout nejakyho NPC named guarda, kterej se spawne 2 min po sve smrti a neustale dokola ho zabijet.
no mozno by stacila len taka drobnost ze ludia pomer honorable/dishonorable kills by bol vidiet u nepriatela a ktomu pridat to ze ciel s viacerymi dishonorable kills by bol ovela viac ceneny v pvp, alebo by bol oznaceny ako honorable kill aj pre ovela vyssie levely ako keby mal honorable kills ... princip "na zloducha si mozes privolat aj silnejsich kamaratov" ;) teda to mozes aj teraz ale v pripade zvyseneho bonusu by o to mali zaujem aj ludia co teraz na to zvysoka ...
Van Tassel > ak bude implementovane toto "For instance, we track repeat kills, and the system will reward you less and less honor with each successive kill of the same opponent on the same day. You'll gain full points for your first kill, but you get far less points with each kill after that, to the point were you will eventually get zero if you continue to prey on that player" tak nieje problem nastavit to aj na NPC a s ovela vyssimi degradaciami ziskaneho honoru
quote:Originally posted by spajdr Možná se dočkáme i toho že si založíme postavu a hned na levelu 1 nás kilne nějaký tauren na startu? nebo taurena nějaký paladin.
????
Honorable kills system preci ponechava newbie zony newbie zonama ne?
tímhle stylem se stává WOW .. něco jako středověký unreal tournament Možná se dočkáme i toho že si založíme postavu a hned na levelu 1 nás kilne nějaký tauren na startu? nebo taurena nějaký paladin.
Práve včera jsem jednoho potkal přímo v Northshiru (warrior) lvl?? (tak kolem 50-60??) A ti nováčci na něho koukali jak tele na otevřené vrata...
quote:Originally posted by flekoun Ale zbytek je prostě super mega bomba.
Nemyslim si.
when you kill other players or aggressive PvP-enabled non-player characters (NPCs) in your level range, you will receive an honorable kill
Toto je enablovani farmovani honorable killu na NPC. Jezisi ... Snad a musim tomu verit, jinak bych se uz dnes nemohl lognout - honorable killy za moby bude pouze za nejake silne epic namedy. Jinak je to hodne spatny a pvp nema smysl. Smyslem bude campnout nejakyho NPC named guarda, kterej se spawne 2 min po sve smrti a neustale dokola ho zabijet.
Sic ..
Proboha živýho, co to sou za kydy? 1) Myslíš si že sou Blizzárdi tak blbí.Udělají celý honor systém, pořádně ho otestujou a pak budou všichni farmařit na 1 guardovi a sbírat body? 2) Přečti si celej článek a tam se dozvíš že i za zabíjení PC neustále dokola nedostáváš už žádné honor body. 3) už nemám co dodat , ale píšu to, aby to vypadalo že mám hodně argumentů
quote:Originally posted by spajdr Možná se dočkáme i toho že si založíme postavu a hned na levelu 1 nás kilne nějaký tauren na startu? nebo taurena nějaký paladin.
????
Honorable kills system preci ponechava newbie zony newbie zonama ne?
No možná jsem to trošku přehnal, ale než se někdo kdo hraje pár hodin a vyběhne si do redridge, tak by se nestačil pak asi divit
quote:Originally posted by flekoun 1) Myslíš si že sou Blizzárdi tak blbí.Udělají celý honor systém, pořádně ho otestujou a pak budou všichni farmařit na 1 guardovi a sbírat body?
Ano. Zatim to vypada, ze to Blizzard nezvladnul. JAKYKOLIV bod/reward za NPC/MOBa, ktery je vydavany za PvP bod/reward je spatnym krokem.
Predpokladam, ze chapes a znas vyznam pojmu PvP. Player versus Player, ci Players versus Players ci Player versus Players.
Farmovani nameda byl strucny priklad, ktery nemusel byt kazdymu srozumitelny. Clovek je bytost, ktera se umi prizpusobit. Samozrejme, ze by podobne farmovani pri stale se snizujicim camp bonusu resil jinak. Napr. roamovanim.
Netvrdim, ze by zabijeni agresivnich guardu pri pvp raidu nemelo byt "hodnoceno". Nicmene reward by nemel byt staven na stejnou uroven se skutecnym pvp killem.
quote: Proboha živýho, co to sou za kydy?
3) už nemám co dodat , ale píšu to, aby to vypadalo že mám hodně argumentů
Je mi lito, jsi pouze greenhorn, rozumej "zasranej noob" ve vasi teenagerske hantyrce.
VT: mno muzu s tebou souhlasit v tom, ze pvp body za pve udalosti jsou spise nesmysly...
ale me tak nejak z toho clanku vyslo, ze tech npc pvp honored ma byt velmi malo a v zasade budou asi tezko dostupni (mluvi se tam o velitelich ras) a jeste jsem z toho celyho pochopil, ze jejich zabijeni ma pouze zvedat bonus strane za cely tyden.
Tobe se nacitaji akorat killy a az na konci prijde zuctovani kolik vlastne dostanes pvp bodu v zavislosti na tom kolik procent killu jsi udelal (tak nejak zjednodusene jsem to pochopil).
Uvidime... zatim pisou, ze delaji "fine-tuning" takze veskere spekulace jsou sice mozne, ale zbytecne. Dovedl bych si predstavit, ze na PvE serverech bude honored npcs vic a na PvP serverech spis min. A uplne nejlepsi by myslim bylo kdyby slusny anglictinar sestavil solidne dlouhe pojednani o rizicich takto nastaveneho systemu a prezentoval ho development teamu Blizzardu... treba se podari poukazat na nedostatky, kterych si zatim nejsou vedomi ;-).