Presne ti idealni grupu asi nevypisu, ale mela by splnovat nasledujici pravidla: - od kazdeho ze ctyr zakladnich povolani jedno - 2 healery - manaregen - escape - track - DPS - nejaka forma Crowd Control neni k zahozeni
Jojo, neni idealni grupa, ponevadz zalezi na tom, co a kde chces zabijet. Jako priklad poslouzi 2 high lvl zony. Cazic Thule a Permafrost. Exp budes delat na lvl 47-49 mobech v CT vs. 47-50 mobech v Permafrostu. Jenze v Permafrostu je vsechno krasne videt, obri tunely minimum addu a je vsechno krasne videt na dalku. Mobovou jsou vetsinou 1x ^^. Tady je idealni 1 tank, 1 healer, 4 DPS (napr. mage (pro pocit bezpeci treba enchanter), bard, scout, scout ... ). Gianti jsou melee NPC. Na druhou stranu v CT je dole dost bordel, mobove jsou vetsinou po skupinach 2^ nebo 3-4 bez sipky, jenom roameri jsou ^^. Mobove jsou casto invis ve zdech, nebo ve strope, obcas zmizi, ale hlavne vetsinou jsou to ruzny druhy casteru. Je tam prd videt a jsou tam stisneny prostory primo volajici po shrinku. Sem bych sel jako jediny healer dost nerad.
Ano. Zamerne jsem popsal univerzalni sestavu, ktera je vhodna pro dlouhodobe spolecne hrani a plneni questu. Ciste "grind" grupa by samozrejme vypadala jinak.
Khaot tim myslel asi 2 stejne subclasy.... To Khaot: Proc ma assasin v zavorce DPS a bruiser ne?
Ano, 2x assaasin neni dobra kombinace, stejne jako 2x guardian.
Pedro: Scount je zakladni varianta, nektere jsou DPS, jine jsou na podporu (sry Jarisi ) Bruiser je jen mlaticka, takze jsem predpokladal urcitou davku inteligence....ale ja vim, ty jen bum bum
No 2 trubaduri spolu jsou opruz, jakmile je uder s efektem tak je to opruz. Ciste debufy se prepisuji, uder vubec nemohu provest nebot mi to pise za nebude efektivni (byl jsem asi 2x ci 3x s Lioki jako nizsi tubadur). Zrovna u trubadur je problem, ze nizsi trubadur temer vubec nepouzije svoji nejvice pouzivanou specku.
Stejny problem je ale i jinde, napr 2 inquisitori jsou totalne out, nebot si navzajem prepisuji RH, coz je brutalni mrhani poweru.
Jinak trubadur, pokud ma spravny equip a uz i specky tak uplne nejhorsi DPS nema . Samo je asasin lepsi, ale zase bard bufy jsou uber (sam mam bezne AGI okolo 240, solovat grupu zelenych neni problem, grupa si celkem pochvaluje power regeny). Jediny problem s bufama je, ze pokud tank puluje na agro, tak jsou mobove na me a pokud bufnu v boji, tak je uz ze me nikdo nesunda ...
Jiste, i 2x saman je problem atd. A problem se support chary je, ze je vzdy mozno je necim nahradit a vzdy neco grupa ztrati. Enchanter ma neco, bard take.
2*assasin je problem taky :) by moh mraven vypravet , vcera v cod nedal ani jeden uder bo vsechny assassin specky vicemene maj vedlejsi efekt takze prese me nemoh jako nizsi level dat nic ostatne ja si to samy pamatuju kdoz jsme byli v cauldron holow a byl tam tibor jako vyssi, taky sem nedal nic
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
No 2 trubaduri spolu jsou opruz, jakmile je uder s efektem tak je to opruz. Ciste debufy se prepisuji, uder vubec nemohu provest nebot mi to pise za nebude efektivni (byl jsem asi 2x ci 3x s Lioki jako nizsi tubadur). Zrovna u trubadur je problem, ze nizsi trubadur temer vubec nepouzije svoji nejvice pouzivanou specku.
Stejny problem je ale i jinde, napr 2 inquisitori jsou totalne out, nebot si navzajem prepisuji RH, coz je brutalni mrhani poweru.
Jinak trubadur, pokud ma spravny equip a uz i specky tak uplne nejhorsi DPS nema . Samo je asasin lepsi, ale zase bard bufy jsou uber (sam mam bezne AGI okolo 240, solovat grupu zelenych neni problem, grupa si celkem pochvaluje power regeny). Jediny problem s bufama je, ze pokud tank puluje na agro, tak jsou mobove na me a pokud bufnu v boji, tak je uz ze me nikdo nesunda ...
spatnej tank :) btw v tom dungu v antonice jsme se pravidelne stridali o aggro s Lioki a to byl o 5 levelu vejs :P kazdopadne guardian sebere aggro vsemu, je jen otazka za jak dlouho :) v Hold Line sebere i celou grupu. Problem nastava kdyz se addne nekolik group treba jen zelenejch :P to pak vsichni dostavaj na prdel a ja nestiham sundavat moby, pac mam jen 3 taunty a HL. Pritom se me zelenej melee dotkne jednou za 5 minut a to ma jeste hodne velkou haluz :P Jeste sem si vsiml ze nekery mobove maj uplne jinou aggro line, takze treba pesani v NC se vetsinou rozhodly sezrat healera :) a vetsinou menej aggro po sejmuti jednoho clena grupy (jejich grupy :P) Jinak bych byl rad, pokud ma nekdo nejake "tajne" informace jak byt opravdu dobrym tankem, aby me je zdelil :) chci se neustale zlepsovat he he
Me prijde jako idelani Marwyn, Brtnik, Yeen, Zotikus, Drew a ja
No je fakt, ze nejakej scout by se nam hodil.
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired
Stejny problem je ale i jinde, napr 2 inquisitori jsou totalne out, nebot si navzajem prepisuji RH, coz je brutalni mrhani poweru.
To neni az tak pravda. S Drewem jsme 2 templari v grupe a problem s dublovanim nemame. Kazdej presne vi co je jeho starost a funguje to dobre. Uz dlouho se mi nestalo, ze by sme si zhazovali buffy nebo dublovali kouzla. Ba naopak. HO udelame behem 2-3vterin, coz se pozna i na dmg outputu.
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired
Stejny problem je ale i jinde, napr 2 inquisitori jsou totalne out, nebot si navzajem prepisuji RH, coz je brutalni mrhani poweru.
To neni az tak pravda. S Drewem jsme 2 templari v grupe a problem s dublovanim nemame. Kazdej presne vi co je jeho starost a funguje to dobre. Uz dlouho se mi nestalo, ze by sme si zhazovali buffy nebo dublovali kouzla. Ba naopak. HO udelame behem 2-3vterin, coz se pozna i na dmg outputu.
Je to pravda, jako 2x templar mate mnohem mensi hylovaci vystup nez napr templar/warden nebo templar/shamy nebo templar/inq. Proste proto, ze nedate sve hyly nejednou, to je problem vsech grup, ktere maji stejne subclasy (presne jak pise Pertha). To ze neprepisete bufy a jedete HO je snad jasne, o tom bych vubec nemluvil, tam se mnoho chyb udelat snad ani neda, ja mluvim o primarnich abilitach a tou je u templaru heal, s cimz myslim problem mit musite.
Jinak Marwynovi, spatnej tank, muj stats buf prida dost hodne do STA cili navysi hp cili je to direct heal a to je problem agra, ktere v normalnim boji s tlupou mobu je neprekonatelne. Problem to neni pri boji se single mobem, ktery chyta neustale vsechny taunty, u grupy je to radove horsi (i kdyz obcas vemu i single moba, taky totiz delm nejakou damage hehe)
quote:Originally posted by Raady To neni az tak pravda. S Drewem jsme 2 templari v grupe a problem s dublovanim nemame. Kazdej presne vi co je jeho starost a funguje to dobre.
Ja myslim, ze je zbytecne to tu rozebirat. Proste pokud chce uplne nejoptimalnejsi grupu musis se prispusobit hre, zabava jde stranou, nesmis udelat nic podle sve vule a vsechno prizpusobis tomu abys moba sundal o 10 sec drive. Mag nesmi startovat HO jinak je to o dalsich 10sec delsi boj. Proste misto zabavy jen strojove ukony, kazdy ze 6ti robotu spusti svuj script a jede se.
Je to presne v duchu "Sorry tebe do party nechceme protoze uz healera mame" nebo "sorry ale ty bys nam kazil nase nejlepsi HO". Jsem v celku hodne rad, ze u nas tyhle problemy nejsou.
Vsak my sme se taky neco nahrali s dvouma inquisitorama nebo dokonce trema priestama v grupe. Ono se to da hrat taky, ale pravdou je, ze 2 Inquisitori jsou mene efektivni nez Inquisitor a Warden.
Ja to vidim jinak. Bud je grupa uspesna, neco dokaze a to ji i bavi a nebo nic nedokaze, jsou to socky a vymlouvaji se na "zabavu".
Imho soucasti zabavy je uspech, smrt osobne za uspech nepovazuji... A take je pravda, ze neumeni hrat se casto pricita na vrub "vlastni cesty", to jsem uz slysel mnohokrat. Zabava a umeni je hrat dobre a nedelat zbytecne blbosti, ale to asi Atro nepochopi
Ja to vidim jinak. Bud je grupa uspesna, neco dokaze a to ji i bavi a nebo nic nedokaze, jsou to socky a vymlouvaji se na "zabavu".
Imho soucasti zabavy je uspech, smrt osobne za uspech nepovazuji... A take je pravda, ze neumeni hrat se casto pricita na vrub "vlastni cesty", to jsem uz slysel mnohokrat. Zabava a umeni je hrat dobre a nedelat zbytecne blbosti, ale to asi Atro nepochopi
nerikej nam socky !!! pockej vecer v CH :) ti ukazu jak se hraje vsichni scipnou az si sundam uprostred boje brneni a zacnu rvat ze Evilaci sou smetaci
Ja to vidim jinak. Bud je grupa uspesna, neco dokaze a to ji i bavi a nebo nic nedokaze, jsou to socky a vymlouvaji se na "zabavu".
Imho soucasti zabavy je uspech, smrt osobne za uspech nepovazuji... A take je pravda, ze neumeni hrat se casto pricita na vrub "vlastni cesty", to jsem uz slysel mnohokrat. Zabava a umeni je hrat dobre a nedelat zbytecne blbosti, ale to asi Atro nepochopi
nerikej nam socky !!! pockej vecer v CH :) ti ukazu jak se hraje vsichni scipnou az si sundam uprostred boje brneni a zacnu rvat ze Evilaci sou smetaci
Hehe, zkus to, treba to tankne nejakej priest nebo mag To pak ale tvoje smrt byla zbytecna ...
quote:Originally posted by Marwyn pockej vecer v CH :) ti ukazu jak se hraje vsichni scipnou az si sundam uprostred boje brneni a zacnu rvat ze Evilaci sou smetaci
Ja to vidim jinak. Bud je grupa uspesna, neco dokaze a to ji i bavi a nebo nic nedokaze, jsou to socky a vymlouvaji se na "zabavu".
Imho soucasti zabavy je uspech, smrt osobne za uspech nepovazuji... A take je pravda, ze neumeni hrat se casto pricita na vrub "vlastni cesty", to jsem uz slysel mnohokrat. Zabava a umeni je hrat dobre a nedelat zbytecne blbosti, ale to asi Atro nepochopi
No já třeba úspěšně lezu na serveru ve statistice Number of Deaths :) Když já prostě ty obry u Firegate musel zkoušet solo, no :)
Je to pravda, jako 2x templar mate mnohem mensi hylovaci vystup nez napr templar/warden nebo templar/shamy nebo templar/inq. Proste proto, ze nedate sve hyly nejednou, to je problem vsech grup, ktere maji stejne subclasy (presne jak pise Pertha).
Bud nevim o cem mluvis nebo nemas pravdu. Zalezi na domluve. Proste a jednoduse ja debuffuju a Drew leci. Lecit zacinam kdyz je tank na polovine HP. A to se do nej vejde hodne healu, takze zadny skody na poweru nejsou. A nevim, proc bych nemohl seslat stejnej heal treba i naprosto soucasne s Drewem? Je to vyzkouseny a funguje to.
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired
Já nevím,ale jedinej problém jsem občas zaznamenal u dmg kouzla Combative Faith,ale když ho nemůžu castnout,tak mám jiný dmg spelly jako alternativu.Většinou,trvá ten problém chviličku,u healu jsem ten problém nezaznamenal.
2 templari maji mensi heap/sec nez druid + templar napr. Proc? Nebot jejich hyly se nestackuji. Toto nebyva problem u maseni zelenych a modrych, akle je to zatraceny problem pri maseni namedu, kteri maji damage ve velke rane. Pak zalezi prave na tom, kolik hylu dokazi hyleri dat v jeden okamzik soucasne. A tam bohuzel 2 stejne subclasy selzou.
Jinak receno, 2 templari jsou abych tak rekl (bez urazky) plytvanim spotu v grupe a to proto, ze v jeden okamzik nemuze jeden z nich plnit svou prvotni roli - lecit. On sice muze nukovat, ale na to jeproste lepsi jiny char. Jak rikam (a to neni proti nikomu namireno), 2 stejne subklasy muzou spolu hrat v grupe, ale je to asi tak, jako kdyby tam toho druheho byla tak 1/2 nebo mene
Jinak receno, 2 templari jsou abych tak rekl (bez urazky) plytvanim spotu v grupe a to proto, ze v jeden okamzik nemuze jeden z nich plnit svou prvotni roli - lecit. On sice muze nukovat, ale na to jeproste lepsi jiny char. Jak rikam (a to neni proti nikomu namireno), 2 stejne subklasy muzou spolu hrat v grupe, ale je to asi tak, jako kdyby tam toho druheho byla tak 1/2 nebo mene
Neříkáš to až tak přesně. Léčení funguje kapku jinak, než debuffy/útoky. Léčit mohou oba pořad stejně efektivně jako kdyby tam byl každý sám (jen si navzájem občas přepíší velmi krátké efekty). Problém spíše vidím v tom, že jejich support buffy se nesčítají a moc možností jak to vyřešit není (kromě toho, že každý pojede 2slotový buff a buffnou tedy více tanka a ještě někoho. Stejný problém je u šamana, u druida.
Nicméně zůstává pravdou, že jak support efekt, tak heal efekt je vetší, je-li v grupě clerik a saman, či jiná kombinace, než 2 stejných charakterů. Už třeba jen tím, že šaman nahodí ward a clerik retroaktivní heal. Efekti je větší, než když nahodí 2 clerici 2 retroaktivní healy, to musí uznat snad každý. Nemluvě o buffech a debufech, které dokaží.
Neříkáš to až tak přesně. Léčení funguje kapku jinak, než debuffy/útoky. Léčit mohou oba pořad stejně efektivně jako kdyby tam byl každý sám (jen si navzájem občas přepíší velmi krátké efekty). Problém spíše vidím v tom, že jejich support buffy se nesčítají a moc možností jak to vyřešit není (kromě toho, že každý pojede 2slotový buff a buffnou tedy více tanka a ještě někoho. Stejný problém je u šamana, u druida.
Nicméně zůstává pravdou, že jak support efekt, tak heal efekt je vetší, je-li v grupě clerik a saman, či jiná kombinace, než 2 stejných charakterů. Už třeba jen tím, že šaman nahodí ward a clerik retroaktivní heal. Efekti je větší, než když nahodí 2 clerici 2 retroaktivní healy, to musí uznat snad každý. Nemluvě o buffech a debufech, které dokaží.
No prave to prepisovani je problem. Sam Arra bezne nasazi 4 RH najednou a drzi je cely boj a k tomu muze Kuzma strilet svoje regeny a regen hyly, coz je v souctu velka heal per sec. 2 od jednoho charu proste budou mit heal per sec stejne, jako kdyby tam byl 1 (samozrejme nepocitam insta healy, ktere lze pouzit, avsak za mnohem horsi pomer power/hp a mnohem vetsi agro)).
Zjednodusene receno, 2 stejne chary uhyluji mnohem mensi DPS z hlediska moba nez 2 ruzne subclasy
Zatim nase grupa selhala jen kvuli vlastni nepozornosti, jinak vse sejmuli (krom teda nejakejch uletu, o kterejch bylo jednoznacne receno ze je to suicide :P) Dva templove me vyhovujou a basta :))
hele lidi, hrat se proboha v kazdym slozeni, exp je taaak jednoduchy v EQ2, ze je to obcas nuda.
Pokud ale nekdo rika, ze 2 tempari nebo wardeni, nebo cokoli je ok, a ze se nejak domluvi.... Jo domluvi te se, jo funguje to, protoze expckovat tady muze kazdej. Ale ani omylem to neni idealni. I kdzyby jeden warden pouzival regen a druhy jenom treba direct healy, kdybz si rozdelily buffy apod., tak to stoji za houby, ponevadz ani jeden z nich nevyuzije svuj potencial. Treba wardeni. Pokud si rozdeli healy funguji oba tak 75%, coz je ok. Jenze u buffu to je bida, protoze ani omylem nevyuyiji svuj potencial. Muzou si buffy rozdelit, ale nikdy nenaplni svych 5 slotu nejlepsima buffuma, ktery by tam mohli dat. U buffu fungujou 2 wardeni tak 30%, a to je bida. No kazdopadne se s tim hrat da, ale neni to nic moc. Stejne si obcas neco nekdo prepise at uz se domlouvate jakkoliv a to me osobne hodne vytaci. Nej je mit od kazdyho classu neco a to hlavne kvuli buffum, az uz jsou priesti, nebo jinaci.
Idealni grupe ja prave ta ve ktere se cloveku dobre hraje.
Idealni grupa je ta, ktera zatim dokazala sundat vse co chtela nebo potrebovala.
Idealni grupa je ta, ktera v pripade vypadku (povinnosti mimo hru) jednoho clena dokaze svuj styl hrani prizpusobit na tu dobu nekomu jinemu kdo se prida.
Ac se to muze zdat nekomu neuveritelne, ja v takove grupe jsem a uprime receno cim vic nad tim vsim premejslim, tim vic si toho vazim.
Naprosty souhlas s Brumem a i s tim, jak byl sestaven tento topic.
Tento topic nemel byt o tom, aby se tu nekdo rozplyval, jak se mu super a zabavne hraje v grupe 6 wizardu (copyright Brum), ale o tom, ze pokud se sejde 6 kamosu co chteji zacit hrat, jake chary maji udelat (aby se jim hralo co nejlepe) pripadne pokud nekdo zaklada pick up grupu, jake clasy ma hledat do slozeni.
To ze se nekomu dobre hraje je opravdu moc fajn, ale z hlediska hledani idealni grupy je to jen nezajimavy blabol. Proto jsou dobre treba posty Duse, ktery priznava, ze my idealni slozeni nemame a rika proc (ackoliv nas hrani bavi).
Takze prosim nejmenovane, aby se vyjadrovali k tematu pokud mozno objektivne a nechovali se stale ukrivdene (vzdyt navic neni proc, my vam preci spatne slozeni grupy nevycitame, pouze konstatujeme situaci )
Naprosty souhlas s Brumem a i s tim, jak byl sestaven tento topic.
Tento topic nemel byt o tom, aby se tu nekdo rozplyval, jak se mu super a zabavne hraje v grupe 6 wizardu (copyright Brum), ale o tom, ze pokud se sejde 6 kamosu co chteji zacit hrat, jake chary maji udelat (aby se jim hralo co nejlepe) pripadne pokud nekdo zaklada pick up grupu, jake clasy ma hledat do slozeni.
To ze se nekomu dobre hraje je opravdu moc fajn, ale z hlediska hledani idealni grupy je to jen nezajimavy blabol. Proto jsou dobre treba posty Duse, ktery priznava, ze my idealni slozeni nemame a rika proc (ackoliv nas hrani bavi).
Takze prosim nejmenovane, aby se vyjadrovali k tematu pokud mozno objektivne a nechovali se stale ukrivdene (vzdyt navic neni proc, my vam preci spatne slozeni grupy nevycitame, pouze konstatujeme situaci )
nechci bejt rejpavej, ale co znamena pro koho "idelani" ? Pokud si chces bejt takhle "neprijemnej" na pripominky ostatnich, tak si nejdriv srovnej, co to slovo pro kazdeho muze znamenat obzvlast ve spojeni se slovem "grupa". Mozna s prekvapenim poznas, ze ses chyba je na druhe strane, protoze ty se bavis o "nejvvykonejsi grupe" a ne o idealni :) (samozrejme i o idealni, ale jen z pohledu vykonnosti) tak prosim o trosku laksnejsi pristup v dalsich postech Pro me je idealni ve smyslu co psal attro... Idealni = ta co ME nejvic vyhovuje = ma cas kdy ja mam cas, zmlati vsecko co je potreba, pomaha kde muze, pri docasne neschopnosti jednoho clena je mozne hrat bez nej a v neposledni rade v ni neni problem se rozume podelit o loot... btw. neber to jako osobni utok, neni to mysleny zle...
tak by me zajimalo jake vidite idelani sestaveni groupy co se tyka povolani a prihlednutim k tomu pouzivat HOcka
pak za idealni odpoved opravdu nepovazuji : no preci grupa tvych kamaradu. To, ze pokud clovek ma kamose tak s nima hraje se totiz normlalni a neni k tomu potreba sdileni zkusenosti ze hry.
Ale posty tebe a Atra mi prijdou jako obhajoba toho, ze nemate idealni grupu. Coz, jak znovu opakuji, vam nikdo nevycita, i kdyz je to pravda. A treba by jste se v lepe sestavene grupe vic bavili, nebot takova grupe muze zkouset tezsi veci nez hure sestavena - a pro spoustu lidi jsou prave challenge akce to nejzabavnejsi (krome klasickych kecu v grupe, co z je samozrejme) - i kdyz ocekavam, ze toto opet nepriznate (protoze vase grupa je proste best lol).
z pohledu povolani nemame idealni grupu a to priznavam, kazdopadne porad to rikam a budu mlejt dokola ze IDEALNI v jakemkoliv kontextu krome PRESNE specifikace je ta ktera.. .. .. a nejedna se o nasi idealni grupu :) kazdy ma tu svoji idealni ale ted k debate, kterou uz sem pochopil (HURA, barbarovi udelalo BLIK). Sem takova lama, ze ani poradne neznam vsecky povolani a jejich + a -. Takze pro me je idealem to, co sem si jiz v praxi odskousel, popripade s drobnejma zmenama. Klidne opravte ale reknete PROC byste vymenili danej class za jinej... 1. Guard 2. Berserk 3. Templar 4. Wiz 5. Bard 6. to prave nevim :P, ale asi DPS nebo druhej healer, jen si vybrat... (rozhodne ne paladin...)
quote:Originally posted by Jaris Ale posty tebe a Atra mi prijdou jako obhajoba toho, ze nemate idealni grupu. Coz, jak znovu opakuji, vam nikdo nevycita, i kdyz je to pravda.
Tvoje posty me prijdou jako snaha za kazdou cenu uhajit image vasi grupy jako nejdokonalejsi. A to i za ceny urazek a napadani, vytahovani veci naprosto od tematu a podobne.
Jedno vim jiste, pokud se stejne povysene a namistrovane chovas v grupe tak je me uprime lito tvych spolubojovniku. Ale to neni muj problem