Author |
Topic  |
Sutech
cokoliv jineho
83 Posts |
Posted - 16/05/2004 : 19:02:30
|
To uz tu dlouho nebylo,ze nekdo haji Rodiera.Nova doba! |
Gunglir - Lotro Akhabet - AoC Crom |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 16/05/2004 : 19:08:02
|
spis sem chtel naznacit ze mu nema nadavat tak moc, ty hrubsi kalibry at si necha na lepsi prilezitosti :)
Nicmene faktem je neznam lepsi bandu egoistu nez runuo dev team... maj porad zvlastni potrebu si neco dokazovat, zrejmne neprestanou dokud je celej svet nebude oslavovat... taky by mne zajimalo co EA rika na to ze si autori z runuo udelali vynosnej obchudek... |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 16/05/2004 : 19:24:35
|
Jezis, zas prebiras nazory z Cel's site :p Svym zpusobem si asi neco dokazujou, ale popravde maj na to pravo, RunUO je z te mlade generace emulatoru, a pritom je vyvojove prakticky nejdal. Navic tenhle test je s oficialni podporou EA/OSI, vysledky muzou byt zajimavy. |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 16/05/2004 : 20:11:28
|
beru nazory predevsim z toho co ctu od nich. Jaky pravo? coze?? Jiste, kazdej ma pravo bejt idiot, no a?
Vysledky muzou bejt zajimavy, ale vlastne mne zas tak moc nezajimaj :) pokud jde na beznym serveru hrat s nejakejma par set lidma bez lagu, tak je mi proste jedno jestli to je vic nebo min nez by udrzela EA nebo jiny emulatory.
Vcera sem se na #runuo s nima "bavil" (nakonec mne pochopitelne bankicknuli) na tema zverejneni kodu jadra.
quote: <Tartaros> opensource = sharing code, plain and simple ... <Phantom> But using the code would be wrong <ASayre8> TO SEE <ASayre8> Not necessairly to USE
jinymi slovy ani nevedej co znamena open source, a pritom o tom nechaj hlasovat... neuveritelny.
hrozne jim vadi ze by lidi (jako treba ja :) mohli pouzit jejich kod pro jiny projekty...coz je sice hezky ale pak nechapu jak muzou vubec uvazovat o open source. |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
Edited by - Tartaros on 16/05/2004 20:27:48 |
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 16/05/2004 : 20:50:06
|
Popravde ja tuhle, da se rict politickou situaci az tak nesleduju, ale co vim tak treba Ryan je docela rozumnej clovek, s Kriossem jsem se taky bavil na irc a jsou to lidi, kteri tomu rozumi. Nakolik tomu rozumi zbytek teamu nevim, nakonec je to jejich vec, jak to rozhodnou.
Je pravda, ze by OpenSource velky skupine uzivatelu pomohl, ale pokud to nedaj (jako ze ja si myslim, ze nedaj), tak si holt budou muset poradit jinak :) |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
Octopuss
rumový kanál
   

2749 Posts |
Posted - 16/05/2004 : 21:08:36
|
quote: Originally posted by Tartaros
nakonec mne pochopitelne bankicknuli
jak, pochopitelne? |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 16/05/2004 : 23:59:57
|
to ze umi programovat jeste neznamena ze je to rozumnej clovek :) ale mozna kdyby mne nepokladali za "nepritele", tak by se s nima mluvit dalo, tezko rict.
octo: protoze sem mel jinej nazor nez ryan, phantom a jejich banda patolizalu :) |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Isac
Moderator
  

2433 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 00:47:04
|
takovej menší offtopic :) Tartaros: můžu se zeptat co tě vede k výrobě dalšího emulátoru UO ? Nějak mně uniká ten motiv proč do toho lidi jdou  |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 01:56:59
|
protoze potrebuju necim nahradit sferu... nehlede na to ze neco psat musim, kdyz sem (docasne? :) vypad ze skoly tak abych nezakrnel :)
jinak muj emulator bude pochopitelne nejlepsi ze vsech, dosud nevidany a uzasny. to kdybys nahodou nevedel  |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 06:50:13
|
quote: Originally posted by Tartaros
protoze potrebuju necim nahradit sferu... nehlede na to ze neco psat musim, kdyz sem (docasne? :) vypad ze skoly tak abych nezakrnel :)
jinak muj emulator bude pochopitelne nejlepsi ze vsech, dosud nevidany a uzasny. to kdybys nahodou nevedel 
LOL Pokud chceš nahradit spheru, použij RunUO. To, že je pár věcí hardcoded přece tak nevadí ne? |
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 09:22:02
|
Tibor> Ale on potrebuje neco, co zvladne sphere scripty, aby nemusel cely system prepisovat do jineho jazyka, ci dokonce v pripade RunUO do uplne jine koncepce, samozrejme je otazka, co da vic prace :p |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 09:25:49
|
Aha, už to chápu. Otázka je, jestli s možnostma scriptovacího "jazyka" sphere je schopen věcí jako např v C#  |
 |
|
Julian
New Member

128 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 10:04:23
|
quote: Originally posted by beholder
Tibor> Ale on potrebuje neco, co zvladne sphere scripty, aby nemusel cely system prepisovat do jineho jazyka, ci dokonce v pripade RunUO do uplne jine koncepce, samozrejme je otazka, co da vic prace :p
Pochybuju, ze je snazsi vytvaret server pro nejaky scripty, nez scripty pro nejakej server . |
No comment |
 |
|
Noe
Moderator
  
2217 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 10:48:13
|
quote: Originally posted by Tartaros nehlede na to ze neco psat musim, kdyz sem (docasne? :) vypad ze skoly tak abych nezakrnel :)
koukni na tyhle stránky, pokud jsi tak dobrej, že si troufáš na vlastní emulátor určitě by tě tahle práce mohl zajímat a 100% by jsi tam nezakrněl. http://www.illusionsoftworks.com/ http://www.prijmeme-programatory.cz/
|
Noe
|
Edited by - Noe on 17/05/2004 10:49:46 |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 12:02:08
|
noe: diky ja ve skutecnosti praci mam :) ale to programuju takovy maly kravinky, nic moc :) ale aspon pracuju doma a neni to moc casove narocny, coz mi vyhovuje.
tibor:
quote: ...Otázka je, jestli s možnostma scriptovacího "jazyka" sphere je schopen věcí jako např v C#
vzhledem k tomu ze jadro serveru a "lowlevel" skripty sou psany v C# je tahle otazka dost irelevantni.
jinak samozrejmne kdybych nebyl blazen tak bych takovou vec nepsal, ale to bych ostatne nikdy nemoh ani s UO nic zacit, atd... a vubec, jak se mne banda blaznu muze vyptavat proc delam bnesmyslny veci? :)
runuo je divny. Uz proto ze kvuli zmene skriptu se musi restartovat. fuj. |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 12:11:15
|
quote: Originally posted by Tartaros
tibor:
quote: ...Otázka je, jestli s možnostma scriptovacího "jazyka" sphere je schopen věcí jako např v C#
vzhledem k tomu ze jadro serveru a "lowlevel" skripty sou psany v C# je tahle otazka dost irelevantni.
Tak to jsem nepochopil. Mluvíš o sphere, o tom co chceš psát, nebo úplně o něčem jiném? |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
Cert2
New Member

195 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 12:46:54
|
quote: Originally posted by Tartaros
mluvim o steamenginu. a ne ze ho chci psat, ja ho uz peknejch par mesicu pisu :)
Takze emulator na parni pohon, odvazna myslenka. |
-Laska je zkur.ena kapitalisticka konspirace chamtivejch kvetinaru- *The murderer Feyd Rautha* -ex/member of Suchdol -Triada- team. |
Edited by - Cert2 on 17/05/2004 12:47:23 |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 12:55:50
|
quote: Originally posted by Tartaros runuo je divny. Uz proto ze kvuli zmene skriptu se musi restartovat. fuj.
Ja ti dam divny :p Ze nejdou skripty reloadnout za behu sice nevyhoda je, ale neni to tak strasny, pokud se nahravaji vyznamnejsi odladene skritpy a ne kazda kravinka. Navic restart trva par sekund. |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
Julian
New Member

128 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 12:57:44
|
21. stoleti ... stoleti pary . |
No comment |
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 13:02:17
|
Nastava nova era... ted uz nebude mit kazdy svuj shard, ale rovnou vlastni emulator :)) |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 13:32:21
|
2 beho: no ja nevim jak chces nahravat odladeny skripty. ja bych rek ze to bejva obracene (tzn. nejdriv nahrajes, pak ladis) ale asi tomu nerozumim :P
quote: pokud se nahravaji vyznamnejsi odladene skritpy a ne kazda kravinka
ja ale chci nahravat kazdou kravinku. to ze mi to runuo neumoznuje neznamena ze je to v neporadku...
kromne toho napriklad vytvaret tridu pro kazdou potvoru a item mi prijde dost tezkopadny, ve sphere je to daleko jednodusii (a bude i v SE)
a nejaka ta podpora pro nahravani skriptu za pochodu se udelat da, je to jen jejich lenost ze to tam nemaj :) u mne pudou resyncovat oboje skripty. |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
Edited by - Tartaros on 18/05/2004 21:20:54 |
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 14:03:44
|
tartaros> Mel jsem to na myslis spis v kontextu beziciho serveru, kde jsou lidi, na locale je mi to uz tuplem fuk :) Vytvareni trid pro kazdy item/mobile mi pride naprosto v poradku, zaprve je to objektovy pristup a predevsim je to prehledny a efektivni, zalezi na nazoru. Priznam se, ze nevim jak udelat resyncovani c# scriptu, ale ja se od tebe pak priucim ;) |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 14:20:11
|
jo tak mne to teda vadi predevsim pri vyvoji. kdyz posledni dobu skriptuju pro morii tak jedine primo na serveru :) samo tam nedelam zadny velky veci, spis maximalne opravy bugu. Nicmene by mne s**lo kdybych vyvijel neco do hry a musel porad jak trotl restartovat lokal.
reload skriptu se udela proste tak ze zkompilujes skripty, preregistrujes vsechny mozny odkazy do tech skriptu, a reloadnes svet. Prakticky restart serveru, s tim rozdilem ze proste je mozny tam udrzet pripojeny klienty. Jedina nevyhoda je ze ten starej zkompilovanej kod ti zustane v pameti (nevyhoda platformy, neda se s tim nic delat, mozna tak pockat na verzi 2 :) |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Sutech
cokoliv jineho
83 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 16:03:59
|
quote: Originally posted by Tragedy
Nastava nova era... ted uz nebude mit kazdy svuj shard, ale rovnou vlastni emulator :))
Casem by se nekteri jedinci mohli dopracovat i k vlastnimu mozku  |
Gunglir - Lotro Akhabet - AoC Crom |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 16:31:24
|
quote: Originally posted by Sutech
Casem by se nekteri jedinci mohli dopracovat i k vlastnimu mozku 
naivko |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
RadstaR
Starting Member
27 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 21:17:03
|
RunUO team se samozrejme pokousel udelat compilaci za behu serveru, ale jaksi jim to poradne nefungovalo a tak od toho upustili. Jinak v ty kompilaci a restartu nevidim zadnej problem. Kdyz neco delam, delam to doma na lokale a kdyz je to funkcni, tak to poslu na server a server necham automaticky jednou denne nekdy v rannich hodinach restartovat. |
 |
|
Noe
Moderator
  
2217 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 22:34:28
|
quote: Originally posted by RadstaR
RunUO team se samozrejme pokousel udelat compilaci za behu serveru, ale jaksi jim to poradne nefungovalo a tak od toho upustili. Jinak v ty kompilaci a restartu nevidim zadnej problem. Kdyz neco delam, delam to doma na lokale a kdyz je to funkcni, tak to poslu na server a server necham automaticky jednou denne nekdy v rannich hodinach restartovat.
Mno nevím ale tohle by mě osobně hrozně vadilo, defakto to znemožňuje operativní možnost většího či menšího zásahu do scriptu za běhu (např. kvůli questu, okamžitá náprava bugu, test s hráči, drobná korekce nastavení apod.) a z dob svého působení si pamatuji takovýchto situací desítky. Já osobně si neumím představit práci na shardu, kde kvůli každé byť sebemenší změně musím provést kompletní restart. Navíc jsou věci které defakto není možné testovat na lokále ale je k nim potřeba spolupráce s hráči. |
Noe
|
 |
|
Sir.Thomik
věčný kritik
 
924 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 23:01:35
|
quote: Originally posted by Noe Mno nevím ale tohle by mě osobně hrozně vadilo, defakto to znemožňuje operativní možnost většího či menšího zásahu do scriptu za běhu (např. kvůli questu, okamžitá náprava bugu, test s hráči, drobná korekce nastavení apod.) a z dob svého působení si pamatuji takovýchto situací desítky. Já osobně si neumím představit práci na shardu, kde kvůli každé byť sebemenší změně musím provést kompletní restart. Navíc jsou věci které defakto není možné testovat na lokále ale je k nim potřeba spolupráce s hráči.
Tak to mas asi mylne informace o RunUO, pripadne kolem tebe projel tenhle emulator jak Japonsky Shin-kan-zen. Co se scriptu tyce, tak RunUO je ve scriptech jen zakladni veci tykajici se systemu hry, vetsina drobnych zasahu je ze strany GMs resena pomoci celkem dobrych user-friendly rozhrani primo ve hre. At uz to jsou spawnery, ruzne prikazy atd. A jen tak na okraj, kdyz uz delam script a posilam ho na server, musim si byt jisty, ze funguje jak ma. Chapu, ze treba na sphere se doladuje za behu, protoze sphera je nevypocitatelna, ale RunUO funguje tak, ze neco napises a bud to funguje jak ma, nebo ne a pak se to musi opravit, ale zjistovat chyby na serveru v ostrym provozu je ze strany GM dost neprofesionalni. Muzes prosim uvest k jake uprave scriptu je potreba hracu? (prece kdyz upravuju script, je to na stiznosti nekterych hracu)
EDIT: Ten restart netrva dlouho bych jenom podotknul, nevyhazujeme server ze zasuvky, jen restartujeme program pro opravdu neznale. |
Klub Status Online je nejdulezitejsi. [Senior member]. |
Edited by - Sir.Thomik on 17/05/2004 23:03:50 |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 00:00:13
|
Hmm no ja myslim ze to tema pocet lidi na OSI ve spicce / server je zajimavej. Podle takovyho toho grafu ma UO neco kolem 220,000 aktivnich uctu a pomalinku to klesa. Pokud je 16 serveru, vychazi to na 13,000 uctu / server. Takze aby bylo ve spicce 10K lidi to je naprostej nesmysl.. Myslim si ze ta hranice fakt nebude presahovat DAOC kde je to kolem 3K/server ve spicce.
edit : CopyPaste z pacientovo prispevku v Uo auditku z 3/04 :
Jisty "Rasputin" na stratics foru nadhodil, ze UO mozna nema 225k, ale jen 60k hracu. Doklada to vypoctem z pruzkumu o pouzivani vicero uctu jednotlivymi hraci, pricemz jeho vypocet sedi. Vyvojari UO prohlasili pruzkum za nesmyslny. Faktem vsak zustava, ze ruzne zmeny v UO vyrazne nahravaji majitelum s vice ucty (BODS, housing atd.).
Treba by se dalo dohledat jestli ten clovek opravdu nejak vic zkoumal.. Resp. podle ceho zkoumal, kde ty cisla nabral..
Podle teto stranky http://pw1.netcom.com/~sirbruce/Subscriptions.html je to kolem 225k.
edit2: tak jsem to dohledal. Tady je ten topic co napsal Rasputin na Straticsu. http://boards.stratics.com/php-bin/uo/showthreaded.php?Cat=&Board=uouhall&Number=4895312&page=&view=&sb=&o=&what2=&selv=&vwhich=
btw > zajimalo by mne, kolik hracu je ve spicce v AO - podle Subscriptions maji 40K lidi, ale to bylo po Notum Wars, SL datadisk urcite prinesl spoustu novych hracu.. Pokud maji 40K uctu no a jen 3 servery, tak to by mohlo byt tak ty 3K ve spicce / server ne ?
Jinak teda chtel bych videt konkretni praci tehle grupy :)) poradenstvi v oboru mmorpg :)) http://www.themis-group.com/ Podle clanku si je najal Funcom na "zastaveni krvaceni"..
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 18/05/2004 04:27:52 |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 02:30:27
|
quote: Originally posted by Sir.Thomik ...RunUO je ve scriptech jen zakladni veci tykajici se systemu hry, vetsina drobnych zasahu je ze strany GMs resena pomoci celkem dobrych user-friendly rozhrani primo ve hre.
nejak nechapu jak muzes rict ze ve skriptu sou jen zakladni veci kdyz je tam temer vsechno :) kazdej item/monstrum, cokoli, ma svoji vlastni tridu kde ma do posledniho detailu vsechno nastaveny... admin menu je sice pekna vec ale nema to nic spolecnyho s tim co rika noe, tzn. operativni zasah do skriptu, pripadne rychly napsani nejakyho skriptu na jedno pouziti, atd. To proste v RunUO nemas a je absurdni se tim vychloubat :)
A vubec, co vas to popadlo ze ste upatlali dalsi shard? nejak mi to hlava nebere :) |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 02:45:21
|
hehe tartaros presel diplomaticky na tema "rozmlouvani dalsi konkurence" z tema kterej emu rulz ;o))
Jinak mozna je RunUO delana se zamerem abys takove velke zasahy delat nemusel. Zadne nutne okamzite reseni bugu, questy by meli delat GM co vubec nemaji pristup na lokal atp.
Van Tassel > mam tady pro tebe "fakt" : zdroj www.captioncity.com
klik
Tartaros > mam pro tebe podobnej dotaz, co te popadlo delat emulator pro UO ? proc radeji nezkusis neco noveho ? EQ/DAOC/Neocron ? vsecky jsou open source, vsecky potrebuji schopne programatory .
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 18/05/2004 02:55:14 |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 04:32:16
|
mne nic nepopadlo, je to mimo jine pro morii kde sem stale jeste "de jure" admin. Nehlede na to ze pro mne je neco noveho psani emulatoru samo o sobe, takze to ma smysl pouze pro hru kterou aspon trosku znam, narozdil od ostatnich jmenovanych.
Nerozmlouvam zadnou konkurenci, z toho sem doufam vyrost... jen rikam ze nechapu ze lidi ktery nad UO dle vlastnich slov davno zlomili hul najednou neco takovyhodle rozjedou.
quote: mozna je RunUO delana se zamerem abys takove velke zasahy delat nemusel
asi si sedis na vocich. ja mluvim prave o malych zasazich. Na ne RunUO skutecne "delana" neni, coz ale neni zamer samo o sobe nybrz evidentne dusledek jinych veci.
A aby se nekdo nemylil, nechci se hadat kterej emulator je lepsi/horsi/whatever. Jen bych rad aby se tu nesirilo mlzeni a nesmysly. |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Sir.Thomik
věčný kritik
 
924 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 06:17:19
|
quote: Originally posted by Tartaros kazdej item/monstrum, cokoli, ma svoji vlastni tridu kde ma do posledniho detailu vsechno nastaveny...
Mas, ale ne pevne a ve hre muzes napriklad vlastnosti veci / monster libovolne menit, at uz pres nejaky program, nebo primo ve hre. a rozhodne kvuli tomu nepotrebujes zasah do script.
|
Klub Status Online je nejdulezitejsi. [Senior member]. |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
Julian
New Member

128 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 13:26:20
|
Mel bych dotaz, ty scripty v SE se prevadi do kodu nebo co s nima delas? Jen tak principielne me to zajima.
Me by prislo lepsi udelat dynamickou zmenu trid za behu, pridanim dll knihoven, ale bylo by s tim asi dost prace. Navic to tam muzou pridat pozdeji a pokud bude RunUO open source, tak nikomu nebude branit si to tam pridelat. Tym RunUO udelal obrovskej kus prace, takze je to dnes skutecne velmi funkcni. |
No comment |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 14:44:05
|
SE ma 2 urovne skriptu. jedna uroven je .NET (C#) kod kompilovanej do managed dll, stejne jako Runuo, druha uroven sou ty sphere-like skripty (u nas se to menuje LScript, btw.). Jestli te skutecne zajima jak ten LScript uvnitr funguje, zeptej se treba na SE foru, nebo mne na icq, sem by se to moc nehodilo :) Jinak pochopitelne nic ti nebrani stahnout SE z cvska na sourceforgi a vyzkouset to sam.
Pravdepodobnost ze RunUO bude opensource je miziva, vzhledem k tomu ze topic o tom na jejich foru beze stopy zmizel a ze tam nebyla zadna kladna reakce od teamu... Nehlede na to ze se zacinam priklanet k nazoru ze to od zacatku nebylo nic vic nez hype a reakce na afery okolo sphereserveru, ktery tu nema smysl rozebirat :)
quote: ...udelat dynamickou zmenu trid za behu, pridanim dll knihoven...
neco takovyho v .NET 1.1 nejde. jakmile je trida jednou zkompilovana, neda se s ni udelat nic nez ji prestat pouzivat a zacit pouzivat jinou. coz v zasade znamena ze pokud chces recompilovat skripty, musis prakticky reloadnout celej svet, jak uz sem rikal. RunUO to neumi, SE to umet bude. doufam  |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
Edited by - Tartaros on 18/05/2004 14:45:02 |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 14:55:26
|
Tak třeba net 1.2.  |
 |
|
Julian
New Member

128 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 15:13:57
|
quote: Originally posted by Tartaros neco takovyho v .NET 1.1 nejde. jakmile je trida jednou zkompilovana, neda se s ni udelat nic nez ji prestat pouzivat a zacit pouzivat jinou. coz v zasade znamena ze pokud chces recompilovat skripty, musis prakticky reloadnout celej svet, jak uz sem rikal. RunUO to neumi, SE to umet bude.
Ja netvrdim opak, pouze jsem to asi spatne napsal. Rozhodne jde nacist novou tridu a pouzivat ji. Jinak nic proti ale me prijde dost na hlavu kvuli tomuhle psat novej emulator. Navic pridavani novych trid za behu si tam clovek muze dodelat a zmena chovani scriptu jde v drtivy vetsine pripadu bez vymeny cely tridy. Ja tomu proste nerozumim, proc delat dalsi emulator . |
No comment |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 15:37:19
|
quote: Originally posted by Tartaros
mne nic nepopadlo, je to mimo jine pro morii kde sem stale jeste "de jure" admin. Nehlede na to ze pro mne je neco noveho psani emulatoru samo o sobe, takze to ma smysl pouze pro hru kterou aspon trosku znam, narozdil od ostatnich jmenovanych.
Nerozmlouvam zadnou konkurenci, z toho sem doufam vyrost... jen rikam ze nechapu ze lidi ktery nad UO dle vlastnich slov davno zlomili hul najednou neco takovyhodle rozjedou.
quote: mozna je RunUO delana se zamerem abys takove velke zasahy delat nemusel
asi si sedis na vocich. ja mluvim prave o malych zasazich. Na ne RunUO skutecne "delana" neni, coz ale neni zamer samo o sobe nybrz evidentne dusledek jinych veci.
A aby se nekdo nemylil, nechci se hadat kterej emulator je lepsi/horsi/whatever. Jen bych rad aby se tu nesirilo mlzeni a nesmysly.
No tak maly zasahy by nemeli potrebovat lokalni pristup ci zasah do scriptu.. asi tak to i Thomik v tom postu ASI mysli.. ze proste ty mensi veci muzes delat za behu, na velke holt ad si lidi pockaj do restartu (kterej se kona treba 1x denne..) nebo to tak neni ?
Jinak imho open source emulator je blbost. Jasny, je to desne solidarni a "free" a cool .. ale potom staci kazdej trosku vetsi rejpal a najde ti vtom bugy / udela si na to tool_like_inj a rozhasi ti pulku serveru.. a to nemluvim o tom ze by se vtom podstatne lepe hledali exploity na hack celeho serveru. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 15:41:49
|
Opensource neopensource. Do runuo je taky všude vidět. Bugy imho nejsou argument. |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 15:47:46
|
proc to delam uz sem vysvetloval. Jednak pro morii jako alternativu sfery, jednak pro sebe jako programatorkou zkusenost.
julian:
quote: zmena chovani scriptu jde v drtivy vetsine pripadu bez vymeny cely tridy
to asi nechapu :) pokud se jedna o nastaveni nejaky vlastnosti (tzn. nejakyho cislicka, nebo true/false atd.) tak jiste, to ale neni zmena skriptu :)
2 Rodier: zalez. Vis hovno o programovani, tak laskave nedelej chytryho. To co si prave rek je uplna kravina. Jediny cim te muzu utesit je ze stejne dementni argumenty meli i nektery lidi v ty about-opensource debate na runuo.com, gratuluju pridal ses k "elite". |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Julian
New Member

128 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 15:54:34
|
JJ videt je vsechno, takhle se akorat musi nektery veci obejit, kdyz clovek chce, aby fungovaly jinak. Napr. poison. |
No comment |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 15:54:58
|
Zkus rozvest, proc by to mela byt kravina, tahle moznost se zatim probirala u vsech online her v momente kdy se rozhodovalo zda open source ci nikoliv. A jeden z pardnych argumentu byl tenhle. Mam dojem ze "tim ohaneli" i u sphereteamu.. Nevidim tedy duvod, proc by to mela byt kravina. Zkus svuj nazor trosicku obhajit a rozvest to , ne ho jen tak placnout.
Tibor > jasne ze bugy jsou a budou, ale pokud nekdo rozumnej uvidi do kodu tak ty bugy tam najde podstatne lip a hlavne i podstatne lepsi..
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 15:57:08
|
Vtip je v tom, že koukat do runuo může každej. Stačí na to jeden šikovnej program a ten ti ukáže komplet objektovej model + zdrojáky tříd. Jediný co se nezachová jsou z pochopitelných důvodů jména proměných. |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 15:58:01
|
protoze .NET jde dekompilovat. narozdil od nativniho kodu. (nebo rekneme ze jde dekompilovat daleko snaz a daleko spolehlivejc)
edit: koukam ze tibor byl rychlejsi :)
jinak pochopitelne nejde jen o to. Kdyz zverejnis kod, dostane se do rukou nejen tem "zlejm" hackerum ale i tem "hodnejm". A podle myho to v dusledku znamena ze ten kod bude bezpecnejsi, i kdyz pochoitelne kdyz se kaci les, litaji trisky :) (jinymi slovy nez nejakej bug nekdo neexploitne, nemusi se na nej prijit) |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
Edited by - Tartaros on 18/05/2004 16:13:54 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 16:20:02
|
quote: Originally posted by Rodier Tibor > jasne ze bugy jsou a budou, ale pokud nekdo rozumnej uvidi do kodu tak ty bugy tam najde podstatne lip a hlavne i podstatne lepsi..
A proto je open source tak fajn. |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 16:25:41
|
no jasny.. ja se nehadam :-] je to fajn. pro otevreny duse jako je tartaros , ze je to free a ze se vtom muze rochnat a opravovat ..ale i pro lidi ktery se vtom rochnaj aby mohli rozbijet :) btw > cetl si ten rasputinuv topic ? a ten ukazal na captioncity ?
 |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 16:29:01
|
quote: Originally posted by Rodier ..ale i pro lidi ktery se vtom rochnaj aby mohli rozbijet :)
No me staci myslenka, ze ty na to nemas ;) |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
Topic  |
|