Author |
Topic  |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 08:21:18
|
Jako favorita vidim jednoznacne skalda.
SOS Determinace Vehement Renewal Epiphany
Nikdo jiny nedostal imho tolik lasky (kdyz pominu level based "determinaci" pro "true" tanky + PF atd.; bofy, pr pro vsechny pure heal classy atd.).
Minstrel sux :)
|
|
| |
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 11:17:02
|
hmm a Purge I II III to jsou veci |
 |
|
Demawend
Moderator
  
1259 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 11:38:29
|
quote: Originally posted by Araya
hmm a Purge I II III to jsou veci
Purge II je o nicem, bud purge I nebo III |
Ultima Online, Dark Age of Camelot, EVE Online, Everquest 2, Vanguard, Age of Conan, Hellgate London, Dungeons & Dragons, Warhammer Online, LOTRO, Star Trek Online, SWG, Darkfall, Dofus, Guild Wars, WoW,... a myslim, ze ja debil, tak aspon pulku z toho porad platim :) |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 11:53:53
|
Nojo, a PF pre friara  |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 13:15:58
|
Stoicism. An example of a realm ability we've changed to an inherent character ability is Stoicism. The new Stoicism is given to all tanks and light tanks (defined as the Hero, Warrior, Armsman, Mercenary, Berserker, Blademaster, and Savage classes) as a baseline passive ability once they reach level 35. (Baseline here means those classes get it no matter how they are specialized.) Stoicism now gives these classes a flat 25% reduction in duration to all crowd control spells cast on them.
Taky dotaz, kam je zaratany friar ??? Ked neni medzi hybridmi a ani medzi healermi ??? |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 13:31:42
|
quote: Originally posted by Pepo Taky dotaz, kam je zaratany friar ??? Ked neni medzi hybridmi a ani medzi healermi ???
Hybrid. |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 13:45:48
|
Musim rici, ze odebrani IP assisinum jsem prezil np.
Snizeni stunu z 9 sec na 5 sec taky neni vyrazny problem.
Odebrani dodgeru ... hmm o nekolik procent mensi sance na evade. To preziju.
Ale nerf vanishe je na mne uz moc :)
Teleports the assassin out of combat to a random location. (ma to jeste pokracovani, ale to uz je po teleportu "do prdele" uplne jedno). Edit: samozrejme z defenzivniho pohledu to nerf neni, naopak. Bohuzel ja vanish pouzival temer vyhradne pro utok .. (pouzival jsem ho v group pvp i pro BS2 targetu pod assistem ... to je fakt konec hystera)
Takze ne jenom minstrel sux ale ifik take 
|
Edited by - VT on 26/03/2004 13:47:56 |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 13:46:00
|
Aha, ja to blbe precital, tam su light tanci. Skoda, nech to daju aj frajerom  |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 13:50:39
|
quote: Originally posted by -corwin-
hehe jo no a ten healeruv self rez zni dost nepouzitelne v pvp :O
Tuhle abilitu jsem myslim videl v EQ pro clerica (relativne novinka). |
 |
|
katzz
New Member

160 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 14:21:33
|
Nové RA najdete na této stránce http://www.camelotherald.com/newfrontiers/realmabilities/abilities.php
Všechny passivní RA vypadaj dost dobře a z těch aktivních, no nevím nevím, dát 30rp za level 3 se mě zdá hrozně moc.
Base RA pro clerica je taky dost divná, budu pořád healovat a najednou si MA vzpomene, že po mě půjde, a než se rozkoukám, tak už bude na mě a tu svoji RA nebudu moc zakouzlit, tudíš je to úplně nepoužitelný. To samý platí pro base RA u healera, ještě že je to insta.
|
Katzzz - Cleric, PvP server - Camlann, GM of Nexus Katzzie - Druid, RvR server - Excalibur, GM of I NEXUS I |
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 15:11:08
|
quote: Originally posted by katzz
Všechny passivní RA vypadaj dost dobře a z těch aktivních, no nevím nevím, dát 30rp za level 3 se mě zdá hrozně moc.
v tom je pointa novych zmen se kterou se stotoznuji, akrivni RA byly a budou velmi silne ale musis si za to poradne 'zaplatit' cimz se dostavaji do popredi pasivni ra ktere diky tomu ziskaji svuj vyznam
diky tomu vzniknou ruzne 'RA specky' protoze doted jsi mohl na R7-R9 temer u kazdeho charu mit vse aktivni + specovat pasivni, vysledek by takovy ze kazdy mel to same, respektive rozdil byl minimalni |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 16:21:59
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by -corwin-
hehe jo no a ten healeruv self rez zni dost nepouzitelne v pvp :O
Tuhle abilitu jsem myslim videl v EQ pro clerica (relativne novinka).
Ve FF XI je možnost koupit svitek, který po použití asi na dvě hodiny zaručuje self ress v případě smrti. |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 16:45:40
|
Len tak ma napadlo, je nejaky rozdiel v pasivnych abilitach ??? Ano, niektore zmyzli, niektore pribudli, ale myslim v bodovani. Sa mi zda ze to stoji stale tolko isto. Len sa mi vidi ze zmizla potreba mat aug con/dex/str/qui na niektore pasivne. |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 26/03/2004 : 18:56:52
|
Dale dojde k nerfu tirelessu (dostupny jen pro urcite classy), k nerfu thougnessu.
Determinace pro archery   Pokud minstrela Mythic zaradi do hybridu tak ho bude mit take, v opacnem pripade novy system sebere minstrelum MOP.
Prilis mnoho zmen; zmenilo se vlastne ZCELA vse. Pripomina mi to neuspesny pokus Mythicu zvednou capy na zaklade realm levelu.
Skald ma asi nove RA "bugle": je ve vsech RA prirazenych minstrelum/bardum a zaroven v temer vsech pro paladina/wardena. Bude pry asi nahrazen Thanem.
-- Vyhodu noveho systemu vidim v nerfu IP a uprave MOCu, pridani determinace light tankum (nevidim ale duvod proc by mel mit determinaci sniper). A samozrejme v obecnem zkraceni timeru u RA.
Nicmene odlisnosti u classu meli zustat (sos, bof, pr nechat tam kde byli atd.). Nove class RA jsou bud prilis silne ci uplne na nic (Runemaster 90procentni evade verus Armsman strelba z crossbow za pohybu).
-- Jednoznacne dojde k upravam systemu. Ovsem jestli nastaveni RA systemu zustane tak jak je planovane, ja osobne (pokud vubec budu jeste hrat) budu muset rerollnout na jinej class (skald/bard > minstrel, all > infiltrator (vanish byla moje posledni jistota proti MOCu, IP a bufnutejm sracum).
Ale ja si nove zmeny vztahuji na pvp server, pro ktery nejsou "urceny". Z pohledu hracu na rvr serverech se jedna vetsinou o krok spravnym smerem.
|
Edited by - VT on 26/03/2004 19:17:05 |
 |
|
Tomcon
New Member


102 Posts |
Posted - 31/03/2004 : 14:10:38
|
Mastery of Focus Passive Increases the level of all spells cast by the listed amount for resistance purposes.(caps at level 50) 3 6 8 10 12 Hybrids, Healers, List Casters
Tohle je imho dobra abilitka... Pasivni, kumulativni, 4 bodiky a shamy, healer, skald atp. maji vystarano  |
Missunderstood - Eldritch DAoC Eden Missunderztood - Bard DAoC Eden Missundastood - Chanter DAoC Eden Missundaztood - Blademaster DAoC Eden |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 31/03/2004 : 14:18:44
|
Stale nenachazim odpoved na otazky: "Proc skald dostane tak malo RA? "Proc budou tak spatne?" ...
Celej novej frontier je o nerfu skaldu ... skoda mluvit 
|
 |
|
katzz
New Member

160 Posts |
Posted - 01/04/2004 : 15:44:21
|
No nevím proč všichni jásáte nad tím že hybridi dostanou determinaci, dyť za 10 bodů mám jen 10% rezist, za 20 bodů to je 20% a za 34 bodu 34%, podle mě celkem na nic, to si 100x radši vezmu insta-purge každých 5 minut, a budu mít ještě k tomu 4 body navíc |
Katzzz - Cleric, PvP server - Camlann, GM of Nexus Katzzie - Druid, RvR server - Excalibur, GM of I NEXUS I |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 02/04/2004 : 17:02:15
|
Doporucujem si precitat novu RA tabulku, doplnili presne zoznamy classov.
Napr. friarovi vzali IP 
Muhehe, a pridali nam insta group heal  |
Edited by - Pepo on 02/04/2004 17:05:53 |
 |
|
Tomcon
New Member


102 Posts |
Posted - 05/04/2004 : 00:21:13
|
Nekdo tu brecel ze bude mit skald vsechno?
Physical Defense Passive Reduces all melee and archery damage taken by the listed percentage. 2 5 10 17 26 RMs, Elds, Wizards, Cabalist, Enchanter, Spiritmaster, Bonedancer, Theurgist, Sorcerer, Mentalist, Animist, Scout, Ranger, Hunter (nevidim skalda)
Determination Passive Reduces the duration of all crowd control spells by the listed percentage. 1% 4% 10% 20% 34% Heroes, Warriors, Armsman, Berserkers, Mercenaries, Blademasters, Savages, Champions, Paladins, Reavers, Thanes, Valewalkers, Scouts, Rangers, Hunters, Wardens (nevidim skalda)
Stoicism Reduces the duration of all forms of crowd control by 25%. Stacks with Determination. passive Heros, Warriors, Armsman, Berserkers, Blademasters, Mercenaries, Savages (nevidim skalda)
Prevent Flight With each hit there is a 10% chance of procing a 25% snare. Passive Blademasters, Berserkers, Mercenaries (nevidim skalda)
RA zdarma naprosto sux... Taky nechapu proc nic nema...
Ano, infiltrator opravdu bude naprosta nula...
Viper Passive Increases the damage of poisons by the listed amount. Passive 25% 50% 100% Shadowblades, Nightshades, Infiltrators
Imho by to chtelo chvili pockat, jak se to vyvine, nebo se primo zapojit do testovani, nez zacit hned brecet a vse odsuzovat. |
Missunderstood - Eldritch DAoC Eden Missunderztood - Bard DAoC Eden Missundastood - Chanter DAoC Eden Missundaztood - Blademaster DAoC Eden |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 05/04/2004 : 08:21:54
|
quote: Originally posted by Tomcon
Nekdo tu brecel ze bude mit skald vsechno?
Skald byl v seznamu napr. pro determinaci.
Veskere komentare v tomto threadu se vzthauji k uplne necemu jinemu nez jsi tady popsal ty. Doslo totiz k updatu informaci o "novem frontieru" a jeste zcela jiste dojde.
Stoicismus apod. nema cenu resit. I ve starem seznamu jsou tyto RA prirazeny pouze pure tankum. Takze tu nesmyslne popisujes RA, kterou nemel Skald ani ve starem seznamu.
Tedy jinak receno, tak jak jsem predpokladal: skald dostal nerf novych RA (prisel o determinaci napr.). |
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 05/04/2004 : 08:57:33
|
kazdej tank ma svoji slabinu, pure tankove bez bufu a end delaji hovno damage, skald je naprosto uber dela dmg porad a to velice slusnou, jeho slabina je CC = potrebuje dobreho unmezera, savageho sejmes na 3 rany 2h zbrani atd atd.. |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 05/04/2004 : 13:11:41
|
To zas bude flame ako savageho nikdo nesejme na 3 rany 
Ale v podstate mas pravdu a myslim ze to zmenia. Mna nesere nic viac ako ze vzali mojmu milacikovy IPcko I ked teraz zase nemusim riesit dilema kam dam bodiky pretoze uz skoro nic co sa mi pacilo nemam   |
 |
|
Tristaver
Starting Member
37 Posts |
Posted - 05/04/2004 : 13:46:49
|
Ta prvni verze RA abilit pro skalda byl docela ulet. Mel prakticky 3x IP. Jedno normalni IP, AM a Vehement Renewal + ofc SOS a Fury of the Gods(10,20,30 group dmg add) Bylo toho tolik ze ani na rr11 by si clovek moc neuzil ;) Po zmene nam vzali IP a deter a VR uz nehealuje i castera, podle me zadna skoda, IP3 za 30bodu 80%hp to je priserny, AM3 mi behem 30s doplni 4000hp. A deter za tolik bodu bych taky nebral, takze zadna skoda. Ale moc se mi libi boost mopainu za 34bodu mate 49% sanci na crit, min 1 abilita ktera by se ti mohla libit Pepo  Nejvic lasky ale dostal urcite warden,spoustu novejch peknejch veci a vsechno stary zustalo ;) a TWF vypada ted az moc silne, treti verze udela behem 30s 2500dmg + jeste ten snare a interupt  |
Strach 9l2 ML10 skald - Camlann Plyn rr5 ML6 eldritch - Camlann |
Edited by - Tristaver on 05/04/2004 13:59:48 |
 |
|
Demawend
Moderator
  
1259 Posts |
Posted - 05/04/2004 : 14:12:10
|
Mam informace, ze ani AM nebude healovat castera |
Ultima Online, Dark Age of Camelot, EVE Online, Everquest 2, Vanguard, Age of Conan, Hellgate London, Dungeons & Dragons, Warhammer Online, LOTRO, Star Trek Online, SWG, Darkfall, Dofus, Guild Wars, WoW,... a myslim, ze ja debil, tak aspon pulku z toho porad platim :) |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 05/04/2004 : 14:32:10
|
a sakra v ty novy tabulce vzali savagum charge a PF |
Edited by - Araya on 05/04/2004 14:33:24 |
 |
|
Tomcon
New Member


102 Posts |
Posted - 05/04/2004 : 18:49:09
|
quote:
Skald byl v seznamu napr. pro determinaci.
byl/nebyl...
quote:
Veskere komentare v tomto threadu se vzthauji k uplne necemu jinemu nez jsi tady popsal ty. Doslo totiz k updatu informaci o "novem frontieru" a jeste zcela jiste dojde.
O tom ten thread taky byl, nechapu jak tak dlouholety hrac dokaze odsuzovat novy RA system kdyz vi ze se v podstate jeste nezacalo ani poradne testovat 
quote:
Stoicismus apod. nema cenu resit. I ve starem seznamu jsou tyto RA prirazeny pouze pure tankum. Takze tu nesmyslne popisujes RA, kterou nemel Skald ani ve starem seznamu.
omyl
quote:
Tedy jinak receno, tak jak jsem predpokladal: skald dostal nerf novych RA (prisel o determinaci napr.).
nerf dostal/nedostal, bylo pouze upresneno rozdeleni charakteru do skupin, ktere chybelo... |
Missunderstood - Eldritch DAoC Eden Missunderztood - Bard DAoC Eden Missundastood - Chanter DAoC Eden Missundaztood - Blademaster DAoC Eden |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 06/04/2004 : 13:08:17
|
quote:
quote: Originally posted by Tomcon Stoicismus apod. nema cenu resit. I ve starem seznamu jsou tyto RA prirazeny pouze pure tankum. Takze tu nesmyslne popisujes RA, kterou nemel Skald ani ve starem seznamu.
omyl
quote:
Tedy jinak receno, tak jak jsem predpokladal: skald dostal nerf novych RA (prisel o determinaci napr.).
quote:
nerf dostal/nedostal, bylo pouze upresneno rozdeleni charakteru do skupin, ktere chybelo...
Omyl? Ci? Tvuj? Podivej se znovu. K soicismu jsou naparovany pouze pure tanci (tedy vsichni co meli determinaci uz predtim, tzv. det tanci).
Samozrejme, ze skald dostal nerf. Byl prirazen k determinaci (jako hybrid), ted neni.
Zbytek zvastu nebudu komentovat, nemam cas. |
Edited by - VT on 06/04/2004 13:10:58 |
 |
|
Kořka
Average Member
  

1466 Posts |
Posted - 06/04/2004 : 16:50:32
|
Dyť je skald stejně skvělý char tak co? Pořád se musíte hádat, omg... je vlastně jedno o čem, ale hlavně že se flamuje  |
Arokh Estarioll |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 06/04/2004 : 19:53:44
|
Kazdy char je tak dobry ako dobre ho vies hrat a s akymi dobrymi ludmi hras.
Bard gimp = Dasha ma najviac RP ....
|
 |
|
Tomcon
New Member


102 Posts |
Posted - 07/04/2004 : 00:46:59
|
Mas pravdu VT, me uz ty tvoje blbosti taky nebavi a zabira mi diskuze s tebou moc casu. Vyfakturujeme si navzajem naklady ztracene prilezitosti a uzavreme to... |
Missunderstood - Eldritch DAoC Eden Missunderztood - Bard DAoC Eden Missundastood - Chanter DAoC Eden Missundaztood - Blademaster DAoC Eden |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 09/04/2004 : 00:14:31
|
Kdyby jsi se radsi misto spatnych analyz venoval daocu :)
[zcenzurovano Trinii, ktera do mne ryla tak, ze jsem to fakt smazal   . Na vyzadani a za poplatek zaslu kompletni necenzurovany prudici text o tom jak je MdK nejlepsi a ostatni hrajou jako bezruky stary nevidomy nesvepravny stareny :) ]
A nebo se venuj necemu uzitecnemu a jed do Bruselu!!!!
|
Edited by - VT on 09/04/2004 00:29:45 |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 09/04/2004 : 09:23:09
|
To uz vsetci ktory citaju CZH forum vedia a nepotrebuju platit nejake poplatky  |
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 09/04/2004 : 12:59:00
|
quote: Originally posted by Pepo Bard gimp = Dasha ma najviac RP ....
jestli to nahodou nebude tim ze hraje 16hodin denne ;) |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 10/04/2004 : 00:53:20
|
Je to jeden z faktorov, ale myslim ze mozes byt online aj 50 hodin denne ale ked hras s kretenmi tak tie RP neurobis. |
 |
|
pikachu
Starting Member
38 Posts |
Posted - 10/04/2004 : 23:10:47
|
quote: Originally posted by Pepo
Je to jeden z faktorov, ale myslim ze mozes byt online aj 50 hodin denne ale ked hras s kretenmi tak tie RP neurobis.
.... a ja si rikal, proc mam tak malo rp, pepo, uz s tebou nehraju!!!! |
Pika! Pika! Pikachu! |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
|
Wardocan
Tarutaru maniak

458 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 15:30:28
|
nerf true sight se dal cekat a myslim ze ho jeste stahnou na hranici TS 3 range 500 . I s 800 range jsem presvedcenej ze to zadna hydra neustoji . Ta vzdalenost je natolik velka , ze nez se nejaka hydra rozkouka bude lezet |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 15:40:52
|
quote: Originally posted by Wardocan
nerf true sight se dal cekat a myslim ze ho jeste stahnou na hranici TS 3 range 500 . I s 800 range jsem presvedcenej ze to zadna hydra neustoji . Ta vzdalenost je natolik velka , ze nez se nejaka hydra rozkouka bude lezet
Pred novym frontierem (tedy soucasnost) je mozne prezit true sight utok RR8 snipera RR9 hidrou.
Acrolytic ranger do mne narval milion sipu (nekoli set tisic jsem jich evadnul, 00 mozna to bylo o nekolik radu mene?) a po sprintu jsem se mu dostal na telo a pres vanish slehnul PA a uplacal i pres jeho IP (mozna ho nedal, uz je to tak pul roku+ zpet nebo tak nejak, jeste pred nerfem DF, ale obecne prezivam tyto utoky; na volnem prostranctvi resim sprintem + s pokrovou tvari verim ve sveho boha stesti, v zastavbe unikem za roh atd.).
Prezit to jde, ale MUSIS mit HODNE stesti na evade a TREFOVAT se. Zaroven sniper nesmi byt bufnutej, samozrejme.
Zase jsou situace, kdy se vsechny generatory cisel seserou v tvuj neprospech a existuji i modelove situace kdy da ranger infiltratora (infiltrato se na rozdil on ns nemuze od cca RR5 nijak vyrazne pres RA vylepsovat, proste rozdil mezi RR5 a RR9 temer necitim) na melee. |
Edited by - VT on 03/05/2004 15:50:34 |
 |
|
Wardocan
Tarutaru maniak

458 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 16:01:47
|
mno po vydani frontiers to bude , ale asi dost jine . Vanish uz nebude to co byl , dodger taky nebude. Jen ted presne nevim kolik je soucasna range u TS , ale tech 800 co je nyni mi prijde i tak dost prehnany . Ale je to pouze muj nazor . Nehlede na to , ze jestlize to bude high rank archera bude mit na 100 % physical defense a i tato Ra se mi jevi jako jasny favorit pro archery spolu s TS , AOm nebo Falcon's Eye na 5 . Jinak dle nekterych boardu je jednoznacny favorit pro hydry MOP na 5 preci jen tech 39 % critical je sakra znat asi |
Edited by - Wardocan on 03/05/2004 16:02:38 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 16:09:06
|
quote: Originally posted by Wardocan
mno po vydani frontiers to bude , ale asi dost jine . Vanish uz nebude to co byl , dodger taky nebude. Jen ted presne nevim kolik je soucasna range u TS , ale tech 800 co je nyni mi prijde i tak dost prehnany . Ale je to pouze muj nazor . Nehlede na to , ze jestlize to bude high rank archera bude mit na 100 % physical defense a i tato Ra se mi jevi jako jasny favorit pro archery spolu s TS , AOm nebo Falcon's Eye na 5 . Jinak dle nekterych boardu je jednoznacny favorit pro hydry MOP na 5 preci jen tech 39 % critical je sakra znat asi
Jj MOP 5 je jednoznacna volba pro high RR vrahy (mimo ns) uz ted. Po frontieru to bude fakt. Ja skutecne uz od RR5 nemam kam strkat body - pouze vlastne vylepsuju dodger a mop, ted mi dodger seberou.
Vanish bude nechutne defenzivni a to fakt nechapu, pac vrahouni bez IP rozhodne defenzi nepotrebujou, to co potrebujou je zabit rychle ...
Kazdopoadne vanish ted bude nejbrutalnejsi "enter to god mode" mackatko, akorat skoda, ze nic nekilnes a rpts zadny nebudou ...
Spolu s nativni infiltratorskou abilitou to bude zajimave "nasiraci" kombo. |
Edited by - VT on 03/05/2004 16:10:52 |
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 16:15:06
|
quote: Originally posted by Wardocan
mno po vydani frontiers to bude , ale asi dost jine . Vanish uz nebude to co byl , dodger taky nebude. Jen ted presne nevim kolik je soucasna range u TS , ale tech 800 co je nyni mi prijde i tak dost prehnany .
dnes to nema zadnou range, vidis vse hidnute na full range, problem je ze je vidis v polohide takze zalezi jeste na tom jestli si jich realne vsimnes (na svem monitoru) pac kdyz je dal spatne se to rozlisuje vuci terenu (nevidis jmenovku), z praxe to funguje tak ze pokud to pouzijes jen tak tak nikoho nenajdes, pokud to pouzijes ale na miste kde vis ze naka hidra bude tak ho jednoduse najdes |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 16:18:18
|
quote: Originally posted by Van Tassel
Vanish bude nechutne defenzivni a to fakt nechapu, pac vrahouni bez IP rozhodne defenzi nepotrebujou, to co potrebujou je zabit rychle ...
to sice ano ale v porovnani s ostatnima hidrama tak jak je to udelane dnes je to nechutne overpowered, crit utok je nejvetsi damage a ifik ji ma dvojnasobnou sice jen jednou za 30minut .. ;) |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
Infinit
Starting Member
46 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 17:29:40
|
VW ma na Pendragonu Physical Defence  |
|
 |
|
kyuss
Starting Member
99 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 18:01:54
|
quote: Originally posted by Wardocan
mno po vydani frontiers to bude , ale asi dost jine . Vanish uz nebude to co byl , dodger taky nebude. Jen ted presne nevim kolik je soucasna range u TS , ale tech 800 co je nyni mi prijde i tak dost prehnany . Ale je to pouze muj nazor . Nehlede na to , ze jestlize to bude high rank archera bude mit na 100 % physical defense a i tato Ra se mi jevi jako jasny favorit pro archery spolu s TS , AOm nebo Falcon's Eye na 5 . Jinak dle nekterych boardu je jednoznacny favorit pro hydry MOP na 5 preci jen tech 39 % critical je sakra znat asi
No tych 800 v skutocnosti nieje az tak vela. Ja na tuto vzdialenost dokazem vystrelit tak zhruba 2-3x a assasin polovicu vyevaduje ked je ksichtom ku mne. Akonahle sa dostane na melee vzdialenost som na 90% mrtvola :) A to je jedno ci mam IP alebo nemam. Psychical defence je pekne RA ale ma jeden dost vyrazny nedostatok - nefunguje na Legendary weapons.....A na to treba dokupit avoidance of magic cim sa to cele vyrazne predrazuje:) Pre assasinov Viper3 + mop5 je jasna vobla, teda aspon pre mna ak raz budem mat body na to. |
Torevas <Virus> -- AoC Demonologist -- Aquilonia |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 21:05:22
|
quote: Originally posted by -corwin-
quote: Originally posted by Van Tassel
Vanish bude nechutne defenzivni a to fakt nechapu, pac vrahouni bez IP rozhodne defenzi nepotrebujou, to co potrebujou je zabit rychle ...
to sice ano ale v porovnani s ostatnima hidrama tak jak je to udelane dnes je to nechutne overpowered, crit utok je nejvetsi damage a ifik ji ma dvojnasobnou sice jen jednou za 30minut .. ;)
Proti sbecku na RR5+ ano, proti NS na RR5+ zkusenemu+ si v soucasne dobe ani nevrznu, protoze to neni ani technicky mozne. I kdybych se rozkrajel na 10 malejch Hysteru tak nejsem schopnej overdamagnout NS, ktere lendne AP a nedejboze kdyz si neposetrim purge na Viper = to je potom moje insta smrt.
Zaroven je nutne vedet, ze PA pres vanish je proti AP3 temer jako normalni hit garottem proti nepriteli bez AP. Dale je nutne vedet, ze priprava na vanish se rovna darovani v prumeru jednoho hitu nepriteli = bo musis zalozit zbran, nesmis mit negativni tikajici debuffy, musis to sakra sakra sakra dobre nacasovat, aby jsi v momente co se insta hidujes pres vanish a v lagu nedostal nejaky nepratelsky dotyk a pak teprve muzes lendnout PA, kteremu ale bezi timer mezi posledni uderem. Mam uspech asi tak 50 procentni; ok mozna ted kdyz hraju pres chello tak dejme tomu 60 - 65% ..
Pri setkani s RR5+ ns mam asi tak 30 procentni sanci na vyhru (oba mame vsechny aktivni RA nahore).
Po novem frontieru se sily vyrovnaji, ale i po te nebude mozne viper se stoprocentnim uspechem pouzit proti ns. |
Edited by - VT on 03/05/2004 21:16:00 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 26/05/2004 : 08:18:37
|
Neviem ci to uz bolo predtym, ale v novom patchi je napisane ze kazdy berserk, BM a merc dostrane na 24 lvl PF zadara. To je trosku hustota  |
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 26/05/2004 : 10:12:27
|
quote: Originally posted by Pepo
Neviem ci to uz bolo predtym, ale v novom patchi je napisane ze kazdy berserk, BM a merc dostrane na 24 lvl PF zadara. To je trosku hustota 
ani ne, pf totiz podle meho momentalne za tech 14 bodu vubec nestoji, procuje to malo.. |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
|
Topic  |
|