Author |
Topic  |
-Mike-
Average Member
  
1308 Posts |
Posted - 01/02/2004 : 10:37:49
|
Tak zitra by už měla sfera 1.0 vyjit. Co myslíte, je to utopie nebo vyjde? |
Krabice je zaklad. |
 |
|
Petrson
Starting Member
30 Posts |
Posted - 01/02/2004 : 11:06:12
|
Myslim ze tam zejtra bude neco jako: Due to technical problems our site is temporarily unavailable  |
http://www.czechro.net |
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 01/02/2004 : 22:19:33
|
Myslim že bude pár dní ticho po pěšině a vyjde to někdy jindy  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 00:11:45
|
Tak panove, kde mate tu spheru? Uz mela byt vcera ;)) |
|
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 01:16:10
|
Jaký kde máte tu sféru? Copak my jí vydáváme?  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
Edited by - Kolik on 03/02/2004 01:16:27 |
 |
|
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 08:35:18
|
nu na sphere serveru damian pise, ze odklad je jen o dny. cert vi ... uvidime. |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 08:57:13
|
Hehe, to už jsem za posledních pár let slyšel několikrát. |
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 09:10:05
|
Na testservru jim bezi RC4, zejtra prej ma bejt jeden ReleaseCandidate k dispozici ke stazeni a do par dnu snad ta prava 1.0 :p Ovsem kdo by tomu po tech letech veril, ze  |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
RadstaR
Starting Member
27 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 09:25:59
|
Never tomu, ze bezi RC4. Ted jsem se tam napojil a pise to RC3 :) Mimo to jsem zjistil, ze jim vubec nefunguje healing :) |
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 10:00:44
|
quote: Originally posted by RadstaR
Never tomu, ze bezi RC4. Ted jsem se tam napojil a pise to RC3 :) Mimo to jsem zjistil, ze jim vubec nefunguje healing :)
Cislo sem, cislo tam :)) Kdyz nebude fungovat jenom healing, tak to bude fajn, jenze ono toho nepochybne bude trochu vic :p |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
RadstaR
Starting Member
27 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 10:16:42
|
JJ dalsi bug je s animacema potvor. Kdyz za mnou jde tamnutej kun a jdu sikmo a najednou pak rovne, zustane mu animace jako by sel sikmo :) Tak teda nevim, nevim ... |
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 10:23:06
|
quote: Originally posted by RadstaR
JJ dalsi bug je s animacema potvor. Kdyz za mnou jde tamnutej kun a jdu sikmo a najednou pak rovne, zustane mu animace jako by sel sikmo :) Tak teda nevim, nevim ...
Me proste fascinuje, jak veci, ktery byli funkcni uz kdysi davno, jsou proste najednou naprosto nefunkcni, na to maj snad nejakej specialni recept  |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
RadstaR
Starting Member
27 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 10:28:55
|
To me fascinuje taky ... dalsi je bug se sipama ... ty ..pip.. se nestosujou v baglu .. Uz na to nemam nervy to zkouset ...
EDIT : No to neni mozny, to je jeste bugovejsi nez predchozi verze, ale jedno pozitivum to ma, funguje uz Party System ... asi. |
Edited by - RadstaR on 03/02/2004 10:46:38 |
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 12:54:34
|
fungujou guildy?
Já mám takovej dojem, že každou verzi sféry začínali dělat vždycky odznova. Tohle je ne pochopitelný proč nefunguje to co kdysi fungovalo...  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 13:00:15
|
tak uz je prej final je uplne nejlepsi funguje v ni jenom chat |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Mistral
Moderator
 
857 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 13:51:10
|
Konecne bude z UO plnohodnotna textovka. Endor prej brzy prejde z Polu na Sphere 1.  |
Mistral (CoNT - sleeping member; laged and bored to death) Lord Ancient member of Forum Posthunters - Forum Outcast.
|
 |
|
Atreus
bububu!

426 Posts |
Posted - 03/02/2004 : 13:56:30
|
quote: Originally posted by Mistral
Konecne bude z UO plnohodnotna textovka. Endor prej brzy prejde z Polu na Sphere 1. 
No nevim, většině tamních hráčů činí písemnej projev značný potíže ;-p |
"The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it." G.B. Shaw
|
 |
|
RadstaR
Starting Member
27 Posts |
Posted - 04/02/2004 : 11:46:42
|
quote: Originally posted by Kolik
fungujou guildy?
Já mám takovej dojem, že každou verzi sféry začínali dělat vždycky odznova. Tohle je ne pochopitelný proč nefunguje to co kdysi fungovalo... 
Guildy se zdaji byt funkcni, dokonce i party system a town stone. Bohuzel jak jsem rekl, chyb je tam vic nez dost i kdyz podle fora, to postupne opravuji. |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 04/02/2004 : 12:40:15
|
Jenom odbočka a reakce na -corwina- ohledně zonování u komerčních her. Komerční hry zavedly zóny nikoliv z důvodů rozložení zátěže na více HW strojů v serverovém clusteru (to rozkládají stejně, ale za chodu - přechod mezi hardware stroji na serveru není postřehnutelný, stroje si překrývají část styčných ploch) Zóny od dob EQ byly zavedeny z důvodu omezení klientů. Prostě klient do sebe nenamlátil tolik textur a informací najednou a aby se zachovali rozumné požadavky na síťové připojení, nemohl je ani dohrávat za chodu. Z toho důvodu se v EQ zonuje a při zonování se hlavně natahují nové lokální mapy, nové textury, hráči v zóně atp. Update pak probíhá v o hodně menších balících v reálu. samozřejmě např. u EQ to pochopitelně kdysi spojili i s rozdělením na hardware stroje, ale u modernějších her to již není potřeba. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 04/02/2004 : 17:14:43
|
quote: Originally posted by GM Baltazar ...
nj, mas pravdu. uz mlcim :) proste SE bude jednothreadovej a tecka :)
na tu sferu sem zvedavej...nemela uz bejt vysla predevcirem? :) |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Mickk
New Member

489 Posts |
Posted - 04/02/2004 : 17:23:08
|
quote: Originally posted by Tartaros na tu sferu sem zvedavej...nemela uz bejt vysla predevcirem? :)
ne mela bejt pred nekolika rokama |
RP sux, macro 4ever
|
 |
|
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 04/02/2004 : 19:17:37
|
quote: Originally posted by Mickk ne mela bejt pred nekolika rokama
neni dulezity zda to bude verze 1 nebo 3 ci 0.99zx ale funkcnost. takze i kdyby byla pred dvema roky .. tak by se dnesni ocekavani upiralo k verzi 2.0 .. |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 04/02/2004 : 19:50:59
|
quote: Originally posted by Khostri
Komerční hry zavedly zóny nikoliv z důvodů rozložení zátěže na více HW strojů v serverovém clusteru (to rozkládají stejně, ale za chodu - přechod mezi hardware stroji na serveru není postřehnutelný, stroje si překrývají část styčných ploch) Zóny od dob EQ byly zavedeny z důvodu omezení klientů. Prostě klient do sebe nenamlátil tolik textur a informací najednou a aby se zachovali rozumné požadavky na síťové připojení, nemohl je ani dohrávat za chodu. Z toho důvodu se v EQ zonuje a při zonování se hlavně natahují nové lokální mapy, nové textury, hráči v zóně atp. Update pak probíhá v o hodně menších balících v reálu. samozřejmě např. u EQ to pochopitelně kdysi spojili i s rozdělením na hardware stroje, ale u modernějších her to již není potřeba.
to mas samozrejme pravdu ale vykon byl a je jedno z nejdulezitejsich hledisek take, jde tu o to ze pokud se chces real time postarat o vic jak 1000 klientu (obecne sitovych klientu) na standartnim HW (tj. PCI zbernice, radove 100Mb sitove rozhrani) tak je to velky problem, skus si doma pustit nejaky web server a nejakym DoS programkem si otevri hromadu spojeni uvidis co to s kompem udela ;)
takto vypada daoc server v italii: http://www.daoc.it/hardware/ |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
Edited by - Yennefer on 04/02/2004 19:51:52 |
 |
|
Pacient
New Member

297 Posts |
Posted - 04/02/2004 : 22:06:34
|
Vykon hraje jiste nejvetsi roli, pac aj v uo musi bezet shard pro 2-4k lidi na vice pocitacich kvuli jejich vykonu a vypomahani jednim "serverem" druhemu v pripade potreby. Btw puvodne mela mit uo jeden server spolecny pro vsecky hrace a jeho planovany hw (dualni PII 200MHz a 128MB ram) zni dnes opravdu vtipne ;p |
Dutá hlava víc duní. |
 |
|
ToHor
reMember

488 Posts |
Posted - 04/02/2004 : 22:29:41
|
quote: Originally posted by Pacient
Vykon hraje jiste nejvetsi roli, pac aj v uo musi bezet shard pro 2-4k lidi na vice pocitacich kvuli jejich vykonu a vypomahani jednim "serverem" druhemu v pripade potreby. Btw puvodne mela mit uo jeden server spolecny pro vsecky hrace a jeho planovany hw (dualni PII 200MHz a 128MB ram) zni dnes opravdu vtipne ;p
mozna proto je uo client tak prasacky napsanej ... aby ten server pri obsluze xx tisicu hracu (ovsem prumerne s P100 a dial-upem) mel jeste dostatek casu na hledani ufounu pres SETI@home |
ego tycoon |
 |
|
Noe
Moderator
  
2217 Posts |
Posted - 05/02/2004 : 10:25:15
|
quote: Originally posted by -corwin- takto vypada daoc server v italii: http://www.daoc.it/hardware/
pokud jsem pochopil správně fotky není vše v té věži na fotkách server DAOC ale celý server DAOC je pouze jeden díl z té věže "šuplíků". |
Noe
|
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 05/02/2004 : 10:35:23
|
quote: Originally posted by Noe
quote: Originally posted by -corwin- takto vypada daoc server v italii: http://www.daoc.it/hardware/
pokud jsem pochopil správně fotky není vše v té věži na fotkách server DAOC ale celý server DAOC je pouze jeden díl z té věže "šuplíků".
pochopil jsi to presne opacne ;) cely ten rack je jeden server (nebo dva), jednotlive "supliky" jsou servery starajici se o kousek serveru, klikni si na par fotek full size, jsou polepeny jmenama, mas tam treba - jmeno_serveru - dungeons, jmeno_serveru - darknessfalls atd nad tim vsim je jeste "login" server ktery se stara o syncovani klientu a accounting |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 06/02/2004 : 05:02:31
|
quote: Bohuzel jak jsem rekl, chyb je tam vic nez dost i kdyz podle fora, to postupne opravuji.
A co proboha dělali celou tu dobu do teď že se jim to povedlo zas celý rozvrtat?   |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
Gryf
Starting Member
18 Posts |
Posted - 07/02/2004 : 11:10:24
|
1.0RC7 je k dispozici pres IRC. |
GM Gryf, strazce poradku a vykonavatel spravedlnosti |
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 07/02/2004 : 11:52:25
|
Hmm ale furt RC ... |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
Xamien
Starting Member
13 Posts |
Posted - 07/02/2004 : 16:00:59
|
quote: Originally posted by Kolik
Hmm ale furt RC ...
Furt lepší když k názvu daj RC než kdyby narychlo vyflusli nákou 1.0fg a byl by v tom jen zmatek, takhle každej aspoň vidí že je to release a že se opravujou bugy kerých není zrovna poskromnu  |
Nikdy jsem nic zlého neudělal, jsem naprosto nevinná oběť blbosti okolního světa..
Xamien® |
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 07/02/2004 : 20:13:12
|
A co dělali ta dlouhá léta  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
Gryf
Starting Member
18 Posts |
Posted - 11/02/2004 : 03:45:01
|
Dalsi RC - tentokrat 1.0RC10. Jinak receno uz to neni 99neco, ale trend stale stejny |
GM Gryf, strazce poradku a vykonavatel spravedlnosti |
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 13/02/2004 : 02:32:34
|
Hlavně že se něco děje... |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
GM Baltazar
Darkparadise GM

188 Posts |
Posted - 14/02/2004 : 13:03:50
|
quote: Originally posted by Xamien
quote: Originally posted by Kolik
Hmm ale furt RC ...
Furt lepší když k názvu daj RC než kdyby narychlo vyflusli nákou 1.0fg a byl by v tom jen zmatek, takhle každej aspoň vidí že je to release a že se opravujou bugy kerých není zrovna poskromnu 
Ehm, "narychlo" po tolika letech? |
Please use my PGP key: http://dp.privacy.cz/Baltazar.asc |
 |
|
RadstaR
Starting Member
27 Posts |
Posted - 15/02/2004 : 17:51:21
|
quote: Originally posted by GM Baltazar
quote: Originally posted by Xamien
Furt lepší když k názvu daj RC než kdyby narychlo vyflusli nákou 1.0fg a byl by v tom jen zmatek, takhle každej aspoň vidí že je to release a že se opravujou bugy kerých není zrovna poskromnu 
Ehm, "narychlo" po tolika letech?
Furt lepsi narychlo po tolika letech nez vubec. |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
Isac
Moderator
  

2433 Posts |
Posted - 15/02/2004 : 19:08:08
|
čas je relativní
pro někoho může bejt narychlo třeba za 10 let  |
 |
|
Topic  |
|