O co jde? Brutalni kopie UFA 1 do quake II engine + tu a tam nejaky novy napad. Za chvili ma byt beta a vypada to VELMI dobre. Pokud se na tom bude jeste nejaky cas makat a vychyta se to (vzpomente si na zacatky CS), tak to bude super zabava. Imho to vypade lepe nez cely slavny UO after math.
Zajímavé je, že Demostenesův lag je k newsu na tiscali přesně jeden měsíc (:
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise
Tohle bude mozna dobra hra, ale kdyby se prodavala treba za 2 dolary tak uz je to komercni shit ?
No, nutne numusi byt. Jenze pokud je motiv toho teamu takovy, ze to delaji pro zabavu, tak do toho daji kus sebe a ta hra je pak zpravidla dobra (ostatne tak jako kdysi prvni hry). Pokud je motiv teamu pouze nahrabem si prachy, tak sance, ze z toho bude kvalitni hra je minimalni.
quote:Originally posted by Demostenes Pokud je motiv teamu pouze nahrabem si prachy, tak sance, ze z toho bude kvalitni hra je minimalni.
Jak mzues vedet jakej ma kdo motiv? Vsichni to delaj pro prachy, nebo myslis ze pres den zadara makaj a po nocich vybiraj popelnice? Je to prace jako kazda jina... Tak nevim proc komercnina hrama opovrhujes... Navic i za offlinovky by se melo platit... Jenze si je kazdej zkopiruje/stahne... A na onlinovky se pak divaj pod spatnym uhlem.
Demostene, podle tvejch smysleni bys nemel v praci dostavat ani korunu. Je to tak? No to jsem zvedavej, jak uzivis rodinu. I kdyz pochybuju, ze ty nekdy nejakou budes mit.
Klub Status Online je nejdulezitejsi. [Senior member].
Demostene, podle tvejch smysleni bys nemel v praci dostavat ani korunu. Je to tak? No to jsem zvedavej, jak uzivis rodinu. I kdyz pochybuju, ze ty nekdy nejakou budes mit.
To by byl prvni pripad, kdy maj dva chlapi spolu dite :o) Mimochodem, kdyz clovek udela třeba 4500 postu, nepribyde mu ke hvezde treba zlaty lemovani...? Ctyry hvezdy kapitan, jedna hvezda s lemovanim major...
Mistral (CoNT - sleeping member; laged and bored to death) Lord Ancient member of Forum Posthunters - Forum Outcast.
quote:Originally posted by Mistral To by byl prvni pripad, kdy maj dva chlapi spolu dite :o) Mimochodem, kdyz clovek udela třeba 4500 postu, nepribyde mu ke hvezde treba zlaty lemovani...? Ctyry hvezdy kapitan, jedna hvezda s lemovanim magor...
Mimochodem, kdyz clovek udela třeba 4500 postu, nepribyde mu ke hvezde treba zlaty lemovani...? Ctyry hvezdy kapitan, jedna hvezda s lemovanim major...
Mimochodem, kdyz clovek udela třeba 4500 postu, nepribyde mu ke hvezde treba zlaty lemovani...? Ctyry hvezdy kapitan, jedna hvezda s lemovanim major...
O tom nic nevím.
A nechces to naprogramovat?
Mistral (CoNT - sleeping member; laged and bored to death) Lord Ancient member of Forum Posthunters - Forum Outcast.
Jak mzues vedet jakej ma kdo motiv? Vsichni to delaj pro prachy, nebo myslis ze pres den zadara makaj a po nocich vybiraj popelnice? Je to prace jako kazda jina... Tak nevim proc komercnina hrama opovrhujes... Navic i za offlinovky by se melo platit... Jenze si je kazdej zkopiruje/stahne... A na onlinovky se pak divaj pod spatnym uhlem.
Chces mi jako rict, ze motiv u her ala might and magic 25, nebo NHL 2087 nejsou prachy?
Sem to videl pred 2 dnema poprvi, ale uz sem stacil nescetnekrat umrit (vecinou hlady).
Zer kyticky. V dungu se pomerne casto daji najit ruzne byliny, jeden druh te nasyti do full. Pokud se o ne budes starat (vytrhavat nezadane), tak si je muzes i cilene pestovat (obzvlaste se hodi ty na zvedani statu). Jinak se daji zrat i mrtvoly (i kdyz neco jako green hag je fakt jedovaty). S jidlem neni problem. Adom je imho nejvychytanejsi/nejpropracovanejsi RPG vsech dob. To co vsechno se tam da delat je neuveritelny.
99% bšech slušných her jsou komerční. Většina free her jsou víceméně jen amatérské pokusy nebo hříčky. Rozhodně si troufnu tvrdit, že je tam větší procento sraček. A i tato hra nevypadá podle screenshotů nijak valně. Jaký bude systém si netroufnu hodnotit, ale moc bych si od toho nesliboval. P.S. Původní UFO bylo zdarma nebo komerční sračka?
A i tato hra nevypadá podle screenshotů nijak valně.
Njn, klasicky omezenecky pristup. Nelibi se mi grafika, bude to spatna hra. Vitej mezi deti komerce Me je totiz vcelku jasny, ze se bojite toho, ze by vas mohla bavit i nejaka acsi hra a pak by nutne vyvstanula otazka proc ja jsem vrazel tak strasny prachy do compu, kdyz se mohu bavit lepe a levneji. A tak proste vsechno co nema nalepku ultra uber grafika pro jistotu zatracujete.
Puvodni ufo? Jiste, komercni hra (i kdyz byla zadarmo ). Ovsem v tehle dobe bylo v hernim prumyslu nadseni, ktere se projevilo na kvalite titulu. Tenkrat co hra, to pecka. Komerce prisla az o par let pozdeji. A dneska? Co hra, to shit, skoro bez vyjimky. Ale ono je tezke si pripustit, ze kdyz jste vrazili tak strasny prachy do grafickych karet a procesoru, ze to vlastne bylo uplne na nic. No, mozna az dospejete, tak vam to taky dojde. Nekdo drive, nekdo pozdeji a nekdo vubec ;)
No když hra, která je o 10 let starší, vypadá na první pohled líp než současná, tak těžko lze očekávat, že to bude nějaká bomba. Ale možné je vše a já se rád budu mýlit. Navíc technické zpracování je taktéž důležité. Dobrou hru to může stáhnout hodně dolů. Já se nebojím toho, že by se mi mohla líbit ASCI hra. Ikdyby to tak bylo stále je to jen jedna hra a rozhodně jsou věci na které se vyplatí mít dobrý počítač. Já ho bohužel nemám Rozhodně bych si netroufl tvrdit, že dřív co hra to pecka. I dřív bylo neuvěřitelné množství příšerných her, na které se časem zapomnělo. Dnes se vytváří víc her, tak je logické, že jich je i víc špatných. Ale i tak se i dnes dají najít dobré kousky
Problem je, ze cim lepsi technicke zpracovani, tim vice to omezuje hru jako takovou. Ostatne je to krasne videt na dnesnich hrach. Wolfenstein mel asi dve mega a dohravalo se to docela dlouho. Hitman 2 dve cd, dohravalo se to jedno odpoledne. Je proste jasny, ze kdyz je dobra grafika, zabere to hodne mista/prace a pokud by ta hra byla dlouha, tak by to vzivote nedokoncili. Cim novejsi hra, tim kratsi herni doba. Herni doba z radu mnoha tydnu klesla na rad jednoho odpoledne. A to je spatny.
Jak mzues vedet jakej ma kdo motiv? Vsichni to delaj pro prachy, nebo myslis ze pres den zadara makaj a po nocich vybiraj popelnice? Je to prace jako kazda jina... Tak nevim proc komercnina hrama opovrhujes... Navic i za offlinovky by se melo platit... Jenze si je kazdej zkopiruje/stahne... A na onlinovky se pak divaj pod spatnym uhlem.
Chces mi jako rict, ze motiv u her ala might and magic 25, nebo NHL 2087 nejsou prachy?
Jezismarja jiste, myslis ze to delaj jen tak z dobry vule, aby si to par desitek tisic lidi nekde stahlo a hralo? Z ceho maj asi zit, zivit rodinu? Jak jsem rek, je to prace jako kazda jina... Mozna s tim rozdilem, ze je to bavi (rek bych ze je spousta lidi co maka a nebavi je to...). Ono programovat hry imho neni zadna prdel.
Co se týče série NHL - je to prostě věc pro opravdové fandy hokeje. V BZ jsme měli turnaj v NHL a ty lidi prostě chtějí hrát s týmy, které mají reálné sestavy a jejich skilly z reality taky vycházejí. O tom, že hra jde dopředu jak technickým zpracováním tak přidáváním vychytávek ovlivňující hratelnost ani nemluvě koneckonců ve sportovních simulátorech o nic jiného nejde. Je jasné, že 80% lidí je jedno jestli budou hrát NHL 1998 nebo 2004, nicméně zjevně i těch zbylých 20% je dostatečně velkou komunitou aby se EA vyplatilo vydávat nové a nové verze.
No jistě Demostenesi, ono je pro tebe asi děsně úžasné hrát hru dlouho, kdy je tahle doba vetšinou uměle natažená časem, který hráč stráví nuceným opakováním jedné činnosti, činnosti která nezahrnuje samotné hraní, řešení nelogických zákysů, obcházení chyb nebo frustrujících rádoby geniálních featur od programátorů.
Jistě ti působí slast mít na hdd jednu lineární hru rok a denně se k ní vracet, konec v nedohlednu. Tohle ti nikdo nebere, jestli toto považuješ za vrchol zábavy, a nic jiného tě zabavit nemůže, tak ať.
Ovšem pochop, že existují lidé, kteří v tomto nespatřují zdroj dobře stráveného času nad počítačem. A že taky existují lidé, kteří se bavili, baví a budou bavit pořád, bez ohledu na to, kolik je průměrná papírová herní doba titulu, jaké má hw požadavky a kolik stála krabice.
Na rozdíl od tehdejší doby, je dnes ohromný výběr, každý si může najít to, co považuje za zábavné a tím se posléze bavit. Jestli ty z toho máš mindrák, anebo v tom hledáš prostor k realizaci svého rádobyosvíceného ega, tvoje věc. Časem možná příjdeš na to, co si také lze představit pod pojmem "absurdný".
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise
No jistě Demostenesi, ono je pro tebe asi děsně úžasné hrát hru dlouho, kdy je tahle doba vetšinou uměle natažená časem, který hráč stráví nuceným opakováním jedné činnosti, činnosti která nezahrnuje samotné hraní, řešení nelogických zákysů, obcházení chyb nebo frustrujících rádoby geniálních featur od programátorů.
To jsou kecy, ocividne jsi stare hry nehral. Nebo si hral mozna tak dooma a packmana, proteze meles zcela mimo misu. Linearni hry jsou ty dnesni, protoze by to "hraci" jako ty asi tezko rozdychavali, pokud by nekde nebylo napsano co zrovna ted delat. Jinak, ktere hry byly umele natazene? Muzes byt konkretni? Tezko, opet kecy. Akorat me napada DarkParadise, to odpovida definici "který hráč stráví nuceným opakováním jedné činnosti, činnosti která nezahrnuje samotné hraní"
a ty demo chces rikat nekomu neco o vytrhavani z kontextu ? uz pochop ze nazor, ktery vsichni povazuji za lzivy asi takovy bude a prestan nam vnucovat jak byly stary hry uzasny oproti dnesku
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Me je totiz vcelku jasny, ze se bojite toho, ze by vas mohla bavit i nejaka acsi hra a pak by nutne vyvstanula otazka proc ja jsem vrazel tak strasny prachy do compu, kdyz se mohu bavit lepe a levneji. A tak proste vsechno co nema nalepku ultra uber grafika pro jistotu zatracujete.
Ale ono je tezke si pripustit, ze kdyz jste vrazili tak strasny prachy do grafickych karet a procesoru, ze to vlastne bylo uplne na nic. No, mozna az dospejete, tak vam to taky dojde. Nekdo drive, nekdo pozdeji a nekdo vubec ;)
rofl, tohle jsou uzasne "logicke" dedukce, to si rikas vysokoskolak ? to snad neni ani mozny....... pripada me to jako kdyz posloucham rozhovor na nove v nejakem uzasnem poradu 'na vlastni kozy' kde zpovidaji nejakeho pasaka divokejch koz kdesi na uralu...
opravdu si myslis ze lidi se boji (obavaji) ze by je mohla chytnout nejaka starsi/hure_graficky_zpracovana hra a tim padem (ach ta uzasna sedlacka logika?) ze by se cejtili strasne sklicene a stydeli se za to ze si predtim nadupali kompa ?
ja si kupuju kompa proto aby me OS bootoval 20sec a ne 2min, aby kdyz kdykoliv si zamanu otevrit nove okno cehokoliv nemusel sem cekat 2min nez kernel odswapuje... a mimo jine si porizuji vykonou grafiku kuli tomu by me tam chodila i nejaka ta 'komercni_shit' hra, ale ona tam bude chodit rychleji i ta asci hra...
formulace 'ono je tezke si pripustit...' tohle preci pouzivaji nejaci jahovisti ne ?
Demo> Myslim, ze tys novy hry v zivote nehral, uz jen z zanru RPG, protoze kdybys hral, tak bys takhle blbe nekecal. Uspech RPG nespociva jen v delce, ale taky v bojovem systemu(kterej byl vetsinou u starejch dungeonu hodne slabej), variability deje, celkove atmosfere(kterou tvori taky grafika, zvuky, hudba), tezko cloveka neco muze vtahnout, kdyz na tebe cumi par furt stejnejch pixelu a ze speakeru vresti nejakej hroznej pazvuk.
Me je totiz vcelku jasny, ze se bojite toho, ze by vas mohla bavit i nejaka acsi hra a pak by nutne vyvstanula otazka proc ja jsem vrazel tak strasny prachy do compu, kdyz se mohu bavit lepe a levneji. A tak proste vsechno co nema nalepku ultra uber grafika pro jistotu zatracujete.
Tak tohle je dobrej úlet. Ale co, já se teda přiznám. Jmenuji se Tibor. Mám doma už před dva roky počítač lepší než je Endor server, a mám hroznej srach z asci her.
Co tahle založit klub Anonymních odpůrců asci her? Budeme dělat seance a vyprávět si, jak se bojíme dobrých her nenáročných na hardware.
EDIT: Teď nevím do jaké kategorie bych zařadil WWII online. Stará hra to noc není, dobrá je, grafiku má hnusnou a je hardwarově náročná. A nemyslím si, že je nějak zásadně špatně napsaná.
Demo> Myslim, ze tys novy hry v zivote nehral, uz jen z zanru RPG, protoze kdybys hral, tak bys takhle blbe nekecal. Uspech RPG nespociva jen v delce, ale taky v bojovem systemu(kterej byl vetsinou u starejch dungeonu hodne slabej), variability deje, celkove atmosfere(kterou tvori taky grafika, zvuky, hudba), tezko cloveka neco muze vtahnout, kdyz na tebe cumi par furt stejnejch pixelu a ze speakeru vresti nejakej hroznej pazvuk.
Njn, ti slabsi potrebuji k atmosfere fotorealistickou grafiku, protoze napriklad kvalitni texty je nijak neoslovi. Btw, ta rucne kreslena grafika co se pouzivala kdysi davala hre 20x lepsi atmosferu, nez ten soucasny nezivy render.
"Uspech RPG nespociva jen v delce, ale taky v bojovem systemu(kterej byl vetsinou u starejch dungeonu hodne slabej), variability deje, celkove atmosfere(kterou tvori taky grafika, zvuky, hudba), "
Jenze tedka popisujes stare hry. Ne ty nove. Teda pokud pro tbe kvalitni bojovy system neni mackani mezerniku ala daoc.