Author |
Topic  |
|
Krtecek
New Member

160 Posts |
Posted - 11/01/2004 : 22:13:25
|
BEZ KECU.
1. v jakych MMORPG jste PvP hrali (v pripade UO prosim uvadejte servr, ci OSI) 2. ktere z nich ma podle vas nejlepsi PvP 3. cim myslite ze to je (zajimaj mne herni mechanismy tzn ne komunita a pod). ktere veci vas na tom pvp berou, ktere jine veci z jinych her se vam zdaji jako super napad. a pod.
priklad odpovedi
1. Uo na DP, daoc, shadowbane 2. uo na dp pred zhruba 2 lety (nebo sou to uz 3?) 3. hral sem maga, bylo to proste super ze nebylo vylozene jedno nejvhodnejsi kouzlo do vsech situaci, libil se mi reflex ring, bo sel supr bugovat, a taky invis lahvicky, a vubec proste tam bylo spousta veci ktere sly exploitovat :), shadowbane mohl byt tez supr ale bohuzel sem ho moc nevozkousel bo sem zacal hrat az v dobe kdy na servru prakticky nikdo nebejval a nebylo s kym hrat.
=====================================================================
delam hry a cilem teto ankety je ziskat informace o vas hracich bo hry se delaji pro vas. kdyz budete lhat a nak propagovat svuj servr kterej provozujete a do ktereho ste vrazili prachy tak to je vase vec. ale moc mi tim nepomuzete a na hre kterou chci delat se to tez odrazi.
DULEZITE: POKUD VAS PVP NEBAVI, TAK NEPOSTUJTE! tenhle pruzkum se netyka vyvoje zadneho shardu ci mmorpg a nemusite se citit ohrozeni ze vam to nak narusi vase kazdodeni kempeni mobu. jde jen o ziskani informaci o jednom hernim aspektu MMORPG her ktery bych chtel posunout nekam dal.
|
DP/BG - Krtecek, The Mage [sold/lost], Grandmaster Flamer. To ze jsem paranoidni, jeste neznamena, ze po me nejdou |
Edited by - Krtecek on 11/01/2004 22:26:02
|
|
| |
Krtecek
New Member

160 Posts |
Posted - 11/01/2004 : 23:37:09
|
quote: Originally posted by ToHor
to urcite ... zase si tu na nas nekdo chce mastit kapsy jako vasako s danadem ...
na tobje urcite :) beztak hry tahas s warezu jako vetsina tady takze je zajimave ze to beres takhle. mel bys byt rad ze to hre pomuze a bude vic hrace bavit. dyt ty hry se delaj pro vas. kdyby v tom nebyla ta zabava tak delam databaze za daleko vetsi prachy ale vo tom to prave je. databaze mne nebavej. hry pro mne maji smysl bo mne bavi je delat i hrat a vim ze pobavi i ostatni ze z toho proste bude neco vic nez jen informacni system pro nakou firmu ktera je mi uplne cizi a ktera to potrebuje jen kvuli tomu aby mohla zefektivnit firemni vykonost. |
DP/BG - Krtecek, The Mage [sold/lost], Grandmaster Flamer. To ze jsem paranoidni, jeste neznamena, ze po me nejdou |
Edited by - Krtecek on 11/01/2004 23:42:07 |
 |
|
Sir.Thomik
věčný kritik
 
924 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 00:10:27
|
1) UO na DP 2) UO na DP pred 2 lety 3) hral jsem paladina, negra, clerika na PvP... u kazdyho se mi libilo neco jinyho, ale obecne se mi nejvic libila hra v parte (hlavne, kdyz se sesla parta PKcek), terorizovani newbieku atd. Jednoznacne jako pozitivni na DP beru, ze clovek moc nevedel koho kde potka, v ty dobe behali vsichni vsude. Takze kdyz pak clovek potkal nejakyho vokurku jako Krtecek, nebo Demo, vetsinou lezel, ale slo si celkem obstojne zahrat. |
Klub Status Online je nejdulezitejsi. [Senior member]. |
 |
|
TheChosen
New Member

241 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 00:13:51
|
kdyz uz si mi dal ten link tak ti sem neco napisu... kec kec kec :)
Nejlepsi PvP system ktery jsem kdy videl je na Endoru :). Ale ne vazne shadowbane nebyl vubec spatnej a rekl bych temer idealni PvP system na dnesni online komunitu , bylo tam hodne mista pro improvizaci , dobra kouzla na utek , zvlast tzv evac , summon hrace (pak stacilo na TS rict parte at ti udela summon a byl si v suchu od bandy PKcek co te pronasledovalo). Taky pokrocila forma trackingu , invisibility byla taky super (ze slo celou dobu behat invisibnutej).. akorat chybela kombinace s potionama a jinejma predmetama ala klasicka UO. |
TheChosen - Close your eyes , to see the light! Be mindful of your thoughts, they shape reality. Go the distance, to find yourself. Noone can be told what the Endor is..Endor has you
|
Edited by - TheChosen on 12/01/2004 00:15:38 |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 00:27:52
|
1/ DP 2/ DP pred 2 lety 3/ Hral jsem za klera, libila se mi jeho "nesmrtelnost" k pomeru dmg. Dobre nacasovanej reflex ring, kterej dokazal zmenit takticky ustup na utok. Moznost hrat s PvM postavou PvP s tim, ze clovek se (tehdy) v kazdem skupinovem boji mohl naucit spoustu veci, ktere do te doby nikdo predtim nepouzil. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 00:40:26
|
1) uo dp, uo osi (na sp), uo kelevar, uo chvilicku na endoru ;), daoc us servery 2) daoc, sb, na endoru nemusi bejt spatne - bralo se tam dost veci za tolik pomlouvaneho daocu ;) 3) na dp jsem mel tendenci experimentovat, hrat vic classu, i ty o kterych vsichni tvrdili ze jsou gimpnuty (napr clerik na zacatku, ktereho jsme spolu s johankou (nat) proflaknuli jako velmi silnej class jak na solo tak na grupu), na daocu se me libi engine, grafika by mohla byt jeste lepsi, pvp system je velmi dobry, slozity, a clovek ma na vyber hrat jednoduche chary, solo chary a nebo komplikovane tezko ovladatelne classy do grupy
v dnesni dobe bych uz nezacinal s zadnou mmorpg kde je potreba dlouhy vyvoj charu (z pve), nemam na to chut ani cas ;) loguju sve uz hotove a uzivam si pvp a pokud se chci naprosto bez myslenek odreagovat tak si dam nakou fps (cs, et) ;)
na pvp systemu daocu me naprosto imponujou veci jako specialni meele udery s efektama, to ze kdyz na nekoho zautocim ma malou sanci ze utece (beru ted boj skupinovy nikoliv na solo), coz me chybelo v uo kde funguje to ze kdyz se boj nevyvyji tak jak si jedna ze stran predstavuje proste "insta" utece, propracovany system CC a regenu - skupina je nucena premyslet o slozeni a kombinovat spravne chary aby to fungovalo |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
Edited by - Yennefer on 12/01/2004 00:44:53 |
 |
|
Danda I
New Member

268 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 01:24:42
|
1) UO /Kelevar, Alanthea, DP/, AC1, Daoc,SB, WW II 2)netroufnu si říct, že by někde bylo hůř či lépe než jinde - všude to mělo + i - u prvních 4 her mě v poslední době prudilo zdlouhavé levelování a později jednotvárné logování jednoho charu nechtěl-li člověk levelovat nový ..... 3)V součastné době mě celkem bere WW II - postavu na hratelné úrovni má člověk za 1-2 dny vzhledem k možnosti ovládat od pěšáka přez tank, dělo, letadlo po loď má člověk nepřeberné množství možností jak a kde se zapojit do hry - tedy instant akce s pěšákem např. ve městě ale i dlouhý a /jestli mohu posoudit realistický/ let s bombardérem nad nepřátelské továrny. |
 |
|
Krtecek
New Member

160 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 01:32:27
|
tartaros: bohuzel (alespon prozatim) ne. jinak zatim dekuju vsem co prispeli. uz sem si tu sepsal par zajimavych poznamek ktere by mne nenapadly ze budou pro nekoho jineho ten dulezitej tahak. jen tak dal :) |
DP/BG - Krtecek, The Mage [sold/lost], Grandmaster Flamer. To ze jsem paranoidni, jeste neznamena, ze po me nejdou |
Edited by - Krtecek on 12/01/2004 01:35:26 |
 |
|
Dark Doomer
New Member

390 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 02:54:57
|
Mno, nejzajimavejsi odpovedi budou (mozna) odmeneny informaci, o co vlastne jde, sup sup 
Kazdopadne, pokud je tu nekdo znaly PvP MMORPG a FPS, s touhou zapojit se do finalizace herniho systemu blize nejmenovaneho a myty opredeneho herniho projektu (s durazem na slovo zapojit se, zvedavost se tresta smrti ), nech se mi ozve na ICQ. |
I'm a warrior. This was the nearest war.
Yourmom Darkfall map |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 07:33:49
|
1. UO Drachnefels/Siege Perilous,AO (ale tenkrat tam pvp nestalo za rec),DAoC,ShadowBane,SWG, WWII online 2. Nejvíc mě bavilo PvP na pvp serveru v DAoCu. Pokud by se jejich docela promakanej systém obohatil o smysl boje (města ala SB?) bylo by to ještě zajímavější. 3. Rozhodně vyváženost postav a promakaná spolupráce v teamu. V DAoC je už docela věda sestavit "uber" grupu a sehrát se. Pak je to ale paráda. Tj. boj je hodně o taktice a přípravě na boj ne jenom o číslech. Jako dobrý nápad se mi zdála města v SB, ale nakonec se ukázala jako omezující pro PvP (hlavně jejich cena).
|
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 08:11:05
|
1. Dp/OSi DF 2. UO pred 2 rokama, OSI este porad :) 3. Dp bylo super na zacatku pak uz to slo pekne do kytek a taky sem se asi rozmlsal ze sem chzel po pvp vic jak harm KVF KVF KVF. OSi ma skvelej system hlavne ma precast a war je skutecne war kerej seka a mlati a ne beha magem zaprdelou s naprazenou halou a 2 hodiny se ho snazi bacit |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Sagger
Ci-ua-ua
 

925 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 08:55:54
|
1. UO (DP,Endor,DF), AO, SWG 2. DP pred 1,5 rokem (nehral jsem pvp na endoru, pry je tam skvele) 3. Celkove se mi libi pvp v UO (prehlednost, rychlost, parta, skvela vyvazenost a zvraty). Pvp na modernich MMORPG (SWG,AO) se mi zrovna nelibi, je dost neprehledne a rekl bych ze i nezazivne (pro odchovance ultimy). Moderni MMORPG me lakaji predevsim diky jejich propracovane systemu, kdy opravdu muzes delat to co chces (stejne jako tomu je v UO) a take proto, ze je to temer vzdy neco noveho. Grafika a hudba jsou sice pro me take urcitym lakadlem ale rozhodne ne tim nejdulezitjesim. |
1st Lokian Platoon, IHC www.imperialhighcommand.com |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 09:32:34
|
1. EQ, AO, DAOC, Shadowbane, SWG 2. DAOC - prozatím je nejpropracovanější, i když z mého pohledu má chyby, ktereé mi vadí. 3. DAOC má promyšlené postavy a jejich kombinace - každá umí něco jiného a je důležité zkombinovat jak správnou grupu, tak naplno využít vlastnosti postavy, kterou člověk hraje. A v neposlední řadě myslet takticky, protože boj style Hurá na ně znamená smrt. Na PvP u všech her, ve kterých jsem to hrál, vadí nelogičnost, někdy opruz a boje "bez následků" - nelogické mi přijdou boje jakoby mimo herní svět - tj. zaútočit na někoho uprostřed vesnice na náměstí, kdy se stráž jen kouká a nic nedělá. Navíc ještě možnost v dané vesnici zabíjet všechny okolo stále dokola bez následků (například zakázanému přístupu do města, vypsání odměny, zabití strážemi atp.). Navíc s objevováním se na bind pointu přímo v tom samém městě. Dále mi v případě PvP vadí některé nedostatky v enginu - střelba skrz stromy, případně kopec, automatické zaměřování a sledování postavy, které znemožňuje taktiku běh-prudké zastavení, atp. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Colldor
Gimp
  

2165 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 09:34:21
|
1. UO [ DP, BG, Endor ], AO a momentalne startuju s SWG. 2. UO DP pred 2-3 rokama a Battlegrounds 3. Na DP jsem hral Paladina, Warriora, Maga, Vampira a Clerica za kteryho me uprimne to pvp nejvic bavilo. Jde vo to ze me to PvP na DP bralo do te doby nez jsme mel co " objetovat ", kdyz slo vo ten adrenalin :) Pak to zacalo byt takovy ze my o majetek uz vubec neslo, kamaradi a protivnici ktere sem mel " rad " to zabalil atd. Na obecne " UO " PvP style se my libi dynamika, a potreba alespon trochu myslet na rozdil od AO treba. Feature na DP ktery se my nejvic libil byl skladany zbrane ( nez to samozrejme " nekdo " zkurvil ) takze Halbert +10 of destruction of na nej ! ;) Celkem se my libi na papire pvp v daoc-u, ale bohuzel jsme zatim to nezkusil ... no snad se k tomu dostanu, casu dost ( jak kdy ) ;)
|
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
Edited by - Colldor on 12/01/2004 14:42:39 |
 |
|
Julian
New Member

128 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 09:48:34
|
1) UO - (DP, OSI), nekolik jinejch MMORPG jsem omrknul, ale nemuzu rict, ze bych tam skutecne pronikl do PvP, takze nema smysl je jmenovat. 2) OSI 3) OSI + Kdysi to bylo vice o sikovnosti(o prstech :)) hrace, postupne zacali prevladat itemy. Naucit se skutecne dobre PvP bylo hodne obtizny, porad se bylo co ucit :), hlavne se sehrat s ostatnima :). Co jsem videl, tak PvP na OSI hralo suprove skutecne jen par lidi(ja se mezi ne samozrejme nepocitam :) ). - Neni to proste hra navrzena na PvP, takze je tam dost nedostatku primo v zakladu hry. Napr. nutnost mit low ping atd... DP Prvni mmorpg, takze mi tolik nevadilo, ze to je vlastne silene narocny na cas. Z minima udelany maximum :).
P.S.: Sice to je FPS, ale dost se mi libi system RTCW:ET. Je to o tymu a zahraje si i lama s panzerfaustem :).
P.P.S.: UO uz radsi nevermore :) a novy MMORPG jsou moc narocny na cas, takze by se clovek akorat frustroval :(. |
No comment |
 |
|
Nat
Average Member
  

1185 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 10:16:32
|
1. dp, daoc rvr a pvp 2. daoc pvp 3. pvp v daocu V daocu je pvp hodně motivující a málo demotivující. Je relativně hodně lidí, kteří pvp hraje a chce hrát, nevyhýbá se mu, není zde běžná tendence po jedné/druhé smrti naštvaně(ješitnost)/znuděne(malá motivace)/zoufale(vyhlídky na nutnost dělat nezábavnou činnost za účelem vyrovnání se s postihem) "lognout", lidé se vrací do boje, zkouší to, snaží se. Co je motivující: - slušná exp je-li boj vyvážený, mnoho exp, když se povede zabít silnějšího soupeře. - body do pvp-skill větve u postavy, která ji přináší další ability a vylepšení. Umístění postavy (skupiny (8lidí), gildy (10-200lidí), realmu (stovky lidí)) do ranking systému, zobrazovaného na webu. Čiže zvýšení a dokumentování prestiže u osoby, gildy, classu (realmu). - slušná častka peněz odpovídající síle nepřítele = dobrý pocit ze slušného rewardu Co může být demotivující: - ztráta atributu určující hp a dmg absorb, nutnost jej za nemalé peníze kupovat zpět, finanční potíže - žádné body do pvp-skill stromu, který je potřeba rozvíjet. Smrt se také počítá, zobrazuje na webu. Snížení prestiže u osoby, gildy, classu (realmu). - ztráta času, pokud je potřeba se po znovuobživení dopravit zpět na místo porážky = špatný pocit, že soupeř dostal slušný reward + uvedené postihy
== obecně není hráč přímo nucen herním mechanismem absolvovávat donekonečna činnost, která jej často nebavi (makrování, expování, craftění), aby se vyrovnal s technickou částí postihu a aby mohl pokračovat v účasti v pvp.
Systém samotné hry. a) velký výber povolání a jejich vývoj -- čisté mlátičky, castři, support, jejich hybridní verze / solo, group povolání -- jejich specializace, jedno povolání může mít rozdílnou specializaci, což má znatelný dopad na celkovou "účinnost" postavy -- development, postupné získávání a vylepšování základních abilit až do 50lvl (středně obtížné) a až do pvp ranku 10 (velmi obtížné), možnost re-specializace -- vecné vybavování, nákup, výroba předmětu, účast na pve raidech za účelem lootu, který má své uplatnění v pvp b) herní mechanismy boje -- systém meele bojů (s ohledem na to, že je to online rpg) -- systém "podpory". Léčení, bufování, velké množství abilit umožňující nepřímo dopomoci k zabití nepřítele. Existence support povolání a reálná zábava hrát něco, co přímo nezabíjí, ale pomáhá spoluhráčům. -- neexistence ultimátní univerzální konfigurace povolání, každé povolání a každá specializace má své uplatnění, je pouze na hráči, aby si to "svoje našel" (což může být i problém pro "sváteční" typ hráče) -- s tím souvisi výhody a potřeba hrát ve více lidech v sehraném teamu (2 a více lidí s řádnou znalostí hry, kvalitní komunikace (voice), funkce combat leadera).. aneb sólisté se mohou uplatnit, existovat a být úspěšní, ale v dobrém teamu je hodně znát efektivita a s tím spojená zábavnost.
Samozřejmě, že jsou zde negativní věci jako: - příliš velká hrací plocha na to pvp (s každým datadiskem se zvětšuje) - pro mnohé ještě stále pomalý základní rozvoj postavy i za použití nejrychlejších technik (powerleveling), pokud se chtějí co nejdříve účastnit pvp s hotovou postavou - siege warfare a teritoriální pvp: málo propracované, málo motivující .. nebo v některých ohledech neexistující. |
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise |
 |
|
Rebel
New Member

264 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 10:31:23
|
1) UO - (DP, Endor)a nekolik jinych MMORPG 2) DP 3) DP Na dp se jsem hrál mága, rangera... Na magovi se mi líbila vždy pestrá škála kouzel, bohužel v PvP uplatní minimum což je na dp velká škoda a PvP je strašně jednotvárné. Dobrou věcí jsou rr, které mění útěk na útok. Škoda je že nejde běhat v invisu a že nejde dělat pasti na dveře bedny ap. s nějakým solidím účinkem. Hodně se mi líbí systém band a healů které mi v některých onlinovkách chyběl. Dobré jsou i runy jako na dp před pár lety ne ty dnešní Na dp se mi nelíbí, že war běhá s halou na koni...tj je zbran pro pesaka a dobra vec je jako na endoru ze muze shazovat z kone. Co se týká hraní za rangera, chybí mi střílení za jízdy (to znali už i indiáni bez sedel) :o) Hodně mi vadí nezabitelnost některých povolání jinými jako Cleric a Pal by se mohli mlátit do konce života... Na Endoru se zdálo, že se tenhle problém vychytal...a celkove PvP je dobré - co mi na endoru vadí je zbytečně zdlouhavě nudný začátek, což ale dp má snad ještě horší. (vykopat se z dolu a pak amkrovat je asi největší nuda)
Naprosto nezáživné mně přišlo PvP u AO. |
*Rebel* PK (f)lame [ve výslužbě] member of Suchdol -Triada- team
|
 |
|
Sir Lukas
Junior Member
 
544 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 10:31:31
|
sorry ale nejlepsi PvP bylo v UO na OSI DP se stim nedalo vubec rovnat |
Sir Lukas CzH tolik rostlin a tak málo času... momentálně na poloherním odpočinku (na pařbu a flink stačí půl člověka)
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 10:32:26
|
1) - UO na dp pvp s magem, klerem paladinem , dobry bavilo me to dlouho hlavne asi kvuli lidem , singl PvP me na Dp nikdy nebralo - UO na OSI, naprosto skvelej PvP system pred AOS, hral jsem s warem a magem, naprosta zabava, i jako singl char jsem se moh pobavit obrovskyzabavnymy a dlouhymy duely - (minuta neni mira), po AOS to bylo hodne o itemech a predevsim v dobe nez jsem presel na AO nebyl ani system dopracovanej, dneska uz to asi bude zas prima - AO - s doctorem v parte, obcas sranda , vyborne propracovany, i jako doktor jsem s debuffama byl i v ofenzive hodne platnej 2) UO na OSI 3) dlouhy souboje, moznost vyrovnanych duelu, moznost efektivni defenzivy, proste to, ze kdyz nebudu blbec tak v 1 vs 1 by mel prohrat ten kdo ma u sebe min vybaveni :)
|
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 11:00:34
|
1/ DP, OSI 2/ Jednoznacne OSI pred 1 a 1/2 rokem (?) 3/ OSI- Naprosto perfektne vyvazene skilly, moznost vytvoreni nejruznejsich kombinaci a jedinecnych charakteru, kazdy skill ma svuj jedinecny vyznam. Vyvazenost jak 1 vs 1 (kdokoli proti komukoli), tak party PvP.
P.S. Nehral jsem, ale jsem nadsen ze systemu SB. |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
Pacient
New Member

297 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 12:01:53
|
1) uo, osi drachenfels 2) uo ;p 3) Nejlepsi jsou dlouhatansky souboje, moc se mi libi kdyz se da 30 minut bojovat s jednim souperem nebo 2/2 atd. Jinak spis nez samotny combat system je podle me dulezitejsi celej system ve kterym se bojuje, tj. nejak propracovany frakce/relamy, mit nejaky odmeny za rank nebo killpointy, mit porat o co bojovat (champion spawny, mesta v uo nebo jen justice atd.) Kazdej musi mit dost abilit k pouzivani (treba pred aos se mi warrior libil, ale ted mi totez na nejakym freeshardu prislo nudny, protoze warr nemel specky). |
Dutá hlava víc duní. |
 |
|
Bearsson
New Member

390 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 12:41:45
|
1.) jen UO, DP cca 2.5-3 roky zpet, pak DF 2.) imho lepsi na DF (pre-AOS) 3.) zavisi prevazne na skillech, ktere je mozne natrenovat v jakekoliv kombinaci; itemy (zbrane/brneni) se opotrebovavaly a bylo mozne je vzdy lootnout/ukrast ;] |
Bearsson Czech Heroes |
 |
|
Johny
Junior Member
 
681 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 13:43:01
|
1) Uo -(dp,endor),AO 2) uo celkem - prehlednost,zajimavy kouzla,boj se muze rychle otocit,neni zas tolik zavislej na poctu lidi ale na zkusenostech,itemy zas tolik neudelaj Dp - zabavny pvp,hral sem snad za vse rr - dobry zpestreni,nekdo na nej ma a nekdo nemoznost solovat za warra me docela vadila slusnej pomer att/deff pro polovani(negr je trochu preboostlej ale to je jina vec)
Endor - zabavny pvp,hodne o parte ale je moc velkej rozdil v lvlech. Vetsina skillu fuguje,blbej crim flag.Warr ma slusnou sanci pokud ma dobrou lajnu a neco v ruce. Skoda ze byla tak mala motivace v pvp
Ao - na papire zajimavej system,debuffy,evacy,aimed shoty,proste parada.Jenze ve hre je to trochu jiny.Jak ja tvrdim pvp je o tom kdo ma heal.Jak v uo tak i ao.Bez healu je postava slabsi.V Ao ruluje doc/agent(muze se prehodit na doca)/advent,vsici muzou zacastit nejlepci heal.Dobra vec me pride range zbrani(a itemy na zvetseni range). Hlavni pointou ao pvp je bud za a) dueleni v arene(total nuda kdy si 2 stoupnou proti sobe nebo behaj po arene a kotej se,pricemz meele povolani sou celkem bez sance),nebo tower wars(kazda org,pokud si naky sezene,z vezi cerpa bonusy na skilly(este ma globalni efekt cim vic ma kera side (clan/ot) vezi tim vetsi maj vsichni claneri/ot xp bonus),navic si kazdej member muze postavit vlastni veze na ochranu baze kery davaj taky bonusy(bud te postavu at je kdekoli,nebo zpratelenym hracum kdyz sou v dosahu veze). Velka nevyhoda tower wars je,ze vetsina lidi pri nich desne laguje(kdyz de o veze pro velke org tak se sejde treba 50 vs 50 lidi a to je trochu moc)
|
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
now - HotS
Inc - POE : Awakening |
 |
|
Artuhr
Junior Member
 
706 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 15:30:32
|
1,Uo(Dp,Moria,APK),WWII 2,Dp,Alternative Pk 3,Adrenali.Moznost kazdeho povolani mit rovnocenou sanci v PvP.Ruzne specialitky a blbosti jen spec urcenych pro PvP. Jinak PvP v rpg neni az tak muj salek caje i kdyz jednu dobu byla pro me jednicka Diablo I,pozdeji i Diablo 2.Jinak co si zahraju proti ostatnim hracum je Battlefield
|
Tady si nepotrebuju honit svoje Ego.
Zde muze byt i vase reklama. |
 |
|
Atreus
bububu!

426 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 16:25:16
|
I. UO - Alter Realm, Santiago, Flinthills, Dp, BG, Moria, Endor II. TAR před +/- 3,5 roku, systémově Endor, zábavností BG III. zkusil jsem všemožný kombinace, nejvíc mi vyhovuje systém samovolby skillů do určitýho maxima ( OSI-like, jako měl i TAR a STO.. ), u class-based shardů záleží kus od kusu jak to maj nastavený a vyladěný.. UO free-shard PvP je + rychlý + přehledný + přístupný solování + nenáročný
- stereotypní - časem prostoduchý - málokdy aspoň rozumně vyladěný - plný hádek a podobnejch hovadin
|
"The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it." G.B. Shaw
|
 |
|
Patas
Senior Counsellor


304 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 17:13:57
|
1. Diablo, UO, DP, AO, SWG 2. subjektivne asi DAoC ac jsem ho nehral, jinak klasicka stara frakcni UO na Drachenu. 3. nejlepsi PvP bylo v Diablu, bylo to poprvy a to chutna vzdy nejlip, 4 negri na plose, adrenalin az v krku a prstik na spousti s firebalem :). Jinak mi vyhovuje jakekoliv, alespon zhruba vyrovnane, PvP. Serou me "safe tlacitka". Jsem nepricetny z toho kdyz mam nekoho na lopate a on zmackne klavesu a je v prachu. Ja vzdy, kdyz uz to jinak neslo, umrel abych nekazil hru. Manik co me zmakl ma narok si to vychutnat, protoze byl proste tentokrat lepsi nebo mel vetsi bandu. Momentalne mi vyhovuje PvP v SWG, je to surove, krute, prirozene, kdo z koho, kdyz to chlap s flintou umi je k nezastaveni. |
Patas member of CzH, CzA, BoH & MdK |
 |
|
mechac
New Member

375 Posts |
Posted - 13/01/2004 : 03:30:43
|
1: UO DP,OSI,BG(ale jen trosku :p) 2: UO OSI 3: No ja jen zkracene, co sem typu PvP mohl pozorovat tak nejlepsi system melo rozhodne(tedy v UO mysleno) OSI, nejvetsi variabilita, postavy si kazdej "nakonfiguroval" dle chuti, kazda kombinace mela svy pro a proti a svuj smysl.
Zlata era DP mela taky neco dosebe, kdyz se zacal rezat Brotherhood s -W- tak to bylo maso. Potom uz to nikdy nebylo ono. Tenkrat to bylo celkove vyvazenejsi, nejelo se jen kvf,kvf,kvf. Rekl bych ze moznost variabilniho postupu boje je pro PvP klicova. Jak to zacne byt o itemech, coz se rovna straveni vice casu jinou cinosti nez PvP, tak je to spatny.
Exp systemy nejsou tak dobre, protoze jak se dotoho zacne plest lvl(napr. dvojnasobne staty, zpusobena dmg), tak je to naskodu. Pripad Lineage2, dmg kouzla zavisla na lvl, takze pokud pribehne PK o vyssi lvl, nemate vubec zadnou sanci. |
Mechac, The Druid Templar forever Cyphisek - FFXI tired Nouvej - CS too old :op
|
 |
|
Krtecek
New Member

160 Posts |
Posted - 14/01/2004 : 09:50:50
|
diky vsem co prispeli. data zpracuju a zneuziju :). budete skemrat aby ste si mohli taky zahraat :).
vazne ste mi moc pomohli a sem rad ze i v pokecu lidi dokazou byt konstruktivni.
timto to tu povazuju za uzavrene. klidne si tu postujte flamujte, dohadujte se o tom jak je endor/dp/moria nahovno. teda alespon do te doby nez vam to tu nekdo lockne :) |
DP/BG - Krtecek, The Mage [sold/lost], Grandmaster Flamer. To ze jsem paranoidni, jeste neznamena, ze po me nejdou |
Edited by - Krtecek on 14/01/2004 09:52:40 |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 14/01/2004 : 09:58:37
|
A ta doba právě přišla. |
 |
|
Mistral
Moderator
 
857 Posts |
Posted - 14/01/2004 : 10:30:26
|
Vox Tibor, vox Dei.  |
Mistral (CoNT - sleeping member; laged and bored to death) Lord Ancient member of Forum Posthunters - Forum Outcast.
|
 |
|
|
Topic  |
|
|
|