Author |
Topic  |
Danda I
New Member

268 Posts |
Posted - 30/12/2003 : 11:19:32
|
jj taky jsem to slyšel - Sviník je v obličeji malinko podobný Demostenovi. |
 |
|
hoghar
New Member

215 Posts |
Posted - 30/12/2003 : 12:16:47
|
  |
Hoghar - Diablo 3, Ultima Online [DP] |
 |
|
Mistral
Moderator
 
857 Posts |
|
Jules Winfield
New Member

110 Posts |
Posted - 30/12/2003 : 12:58:51
|
quote: Originally posted by Mistral Tohore, ty jsi hovedo  http://www.mujweb.cz/www/rydlo/ http://sweb.cz/sanate/
ty lidi jsou fakt zhuleny - viz:
------------------------------------------------------------------- Návod na výrobu krollova kompasu:
1, Najdi v lese strom, nebo lépe pařez. 2, uřízni plát dřeva 3, hotovo
Teď se klidně můžeš vypravit do přírody bez obav že zabloudíš. Kdykoliv budeš potřebovat určit směr, chytni kompas tak, aby byl ve vodorovné poloze a podívej se na letokruhy. Směrem, kde jsou letokruhy nejvíce nahuštěné, leží vždycky sever. -------------------------------------------------------------------
|
# jw [off] |
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 30/12/2003 : 14:10:27
|
ROFL  |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
Sir.Thomik
věčný kritik
 
924 Posts |
Posted - 31/12/2003 : 02:19:27
|
Boze muj, to je zradlo.  |
Klub Status Online je nejdulezitejsi. [Senior member]. |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 31/12/2003 : 05:01:26
|
quote: Originally posted by Danda I
jj taky jsem to slyšel - Sviník je v obličeji malinko podobný Demostenovi.
A postavou tobe. |
|
 |
|
Danda I
New Member

268 Posts |
Posted - 31/12/2003 : 10:54:53
|
Demostenes: lol - 1:1 - vidíš, že to jde i bez používání idiotů a vylízanejch kreténů. |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 31/12/2003 : 22:19:42
|
quote: Originally posted by Tartaros
quote: Originally posted by Rodier ..takze zadna srackovitost jako v pripade UO.emu vs Osi nehrozi.. nehrozi tu hlavni problemy UO.emu - ekonomika, nerozvaznost povolani atp..
ty si evidentne vubec nepochopil o co jde :) vyhoda emulovany sceny oproti originalni neni jen v tom ze je to zadarma, ale taky v tom ze to NENI TO SAMY. tzn je SCHVALNE ze emulovany UO svety sou jiny nez osi, a nema to VUBEC NIC spolecnyho s emulatorama samotnejma. A napriklad RunUO taky kopiruje OSI nastaveni... no a?
a mimochodem, cozeto dela ten krtek?
hm, zajimavy a ze Sphere (tenkrat jeste jako TUS) meli hlavni cil vytvorit funkcni kopii OSI ? A ze se zacal svet modifikovat az v nedavne dobe (mapa, nove monstra, jina grafika..)
Navic teda vsecky emulatory tech "pokrocilejsich" her prave se snazi 100% kopirovat original (i kdyz se nebrani vlastnim upravam) , prave protoze chteji prilakat hrace kteri nemaji na to si zaplatit original nebo ho nechteji platit, nebo nesouhlasi s poslednimi zmenami. ad runuo - ano, ten se prave taky snazi primarne vytvorit kopii OSI a taky hlavni runuo shard - jejich vlajkova lod je kopii OSI a 1. nejvetsi runUO shard - metropolis se snazi kopirovat OSI z doby pred UO:R.
Ale samozrejme nepopiram ze ve vetsine pripadech u UO jde o to vytvorit neco jineho (a taky se mi vic libi princip povolani nez skillcapu) jenze vsimni si, co ta modifikace sebou prinasi 1. fora plne flamu o vyrovnanosti povolani, o ekonomice sveta..atp..atp Navic kdyz mas vlastni scripta tak mas vlastni bugy ktery musis sam resit.. kdyz jedes podle originalu tak proste i podle toho zaplatujes (ted mluvim o runuo..) 2. mesice ci roky betatestovani novych nastaveni. Navic svet UO neni problem zaspawnovat manualne behem par dni, nebo pres manazer behem par sekund/minut - jenze vymyslet JAK zaspawnovat svet her typu EQ/DAOC tak, aby to bylo vyrovnane, aby to bylo stylem ze u mest jsou potvory slabe a cim jdes dal tim jsou silnejsi (protoze kazdy zacina v jinem meste a ne jako v UO.. ) atp. Navic DAOC/EQ emu se vyvijej tak dlouho a maj jeste furu prace pred sebou ze se nikdo do tak velkeho sousta poustet nechce (stavba vlastni mapy, vlastni povolani ci spawny..)
ale hlavne, podle toho co jsem cetl na forech tedlech emulatoru, hraci chteji to mit jako original + mensi upravy mozne.. ale UO je fakt neco jineho.. protoze UO uz je hodne jina.. rozvinutejsi.. vzdyt ze zacatku se taky emulovalo OSI az casem lidi zacli zkouset jine cesty, protoze se toho prejedli.. protoze potencial UO na OSI /moznostech sphery byl velmi mali (fura veci nefunkcnich) a tak zacli delat vlastni a tak vlastne zacli modifikovane shardy.. Navic v UO si lidi zvykli na to, ze mas 1 clovicka a das mu jen jinou barvu a hned je to jina rasa.. v DAOC/EQ bys musel pouzit vlastni grafiku..
zkratka jedna vec je emulovat UO, ktera nemela ve verzi "osi" pod bugovou sferou co nabidnout a ta to lidi zacli predelavat (a taky protoze chteli, chteli hrat za rasy a povolani a to UO nemela..) a jina vec je daoc/eq ktere uz ty rasy a povolani ma a vesmes tam neni co menit.
btw .. diky pol/runuo se objevuje vic a vic osi emu shardu a maji nejvic hracu ze vsech viz prave uo gamers a metropolis kde je ve spicce 200 resp 350 hracu online . Imho jsou 2 herni sceny - jedna chce povolani/rasy v UO a jedna chce OSI styl. DAOc je ale defakto OSI styl + povolani/rasy takze tam proste neni kam zajit.. neni tam jina moznost.. jedine udelat uplne jina povolani ale to by bylo nepredstavitelne slozite protoze daoc/eq neni UO ktera ma jenom 50 skillu a nic vic.
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 31/12/2003 : 22:28:50
|
quote: Originally posted by TheChosen
No a z toho co rika krtek se jim to docela dobre povedlo , prej je to nejprodavanejsi hra cenegy kterou kdy mela. Podle me nejvic stratili casu s tim 3d enginem na tactic battles u kterych je 3d naprosto minimalne potrebne a pouzitim enginu ala BG2 by to slo udelat snadneji , rychleji , jelo by to rychleji a zbylo by jim tuna casu na dalsi detaily ala produkce ruznych typu letadel , subquesty atd atd. Rekl bych ze u UFO AM nejvic selhal menagment ktery tuhle hru navrhl a ridil jeji rozvoj. Ale za rok a pul prej bude UFO II , to jsem zvedavej , doufam ze jenom predelaji engine a soustredi se pouze na pribeh , questy a hratelnost.
Vsad Endor ze je to nejprodavanejsi bo propaganda a nazev. Kdyby se to jmenovalo treba "Mimozemstane utoci" NIKDO by potom ani nestekl. ale cetl jsi ty interview do zahranici ? samej blabol.
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Transylvanec
New Member

263 Posts |
Posted - 31/12/2003 : 22:29:54
|
quote: Originally posted by Rodier
quote: Originally posted by Tartaros
quote: Originally posted by Rodier ..takze zadna srackovitost jako v pripade UO.emu vs Osi nehrozi.. nehrozi tu hlavni problemy UO.emu - ekonomika, nerozvaznost povolani atp..
ty si evidentne vubec nepochopil o co jde :) vyhoda emulovany sceny oproti originalni neni jen v tom ze je to zadarma, ale taky v tom ze to NENI TO SAMY. tzn je SCHVALNE ze emulovany UO svety sou jiny nez osi, a nema to VUBEC NIC spolecnyho s emulatorama samotnejma. A napriklad RunUO taky kopiruje OSI nastaveni... no a?
a mimochodem, cozeto dela ten krtek?
hm, zajimavy a ze Sphere (tenkrat jeste jako TUS) meli hlavni cil vytvorit funkcni kopii OSI ? A ze se zacal svet modifikovat az v nedavne dobe (mapa, nove monstra, jina grafika..)
Navic teda vsecky emulatory tech "pokrocilejsich" her prave se snazi 100% kopirovat original (i kdyz se nebrani vlastnim upravam) , prave protoze chteji prilakat hrace kteri nemaji na to si zaplatit original nebo ho nechteji platit, nebo nesouhlasi s poslednimi zmenami. ad runuo - ano, ten se prave taky snazi primarne vytvorit kopii OSI a taky hlavni runuo shard - jejich vlajkova lod je kopii OSI a 1. nejvetsi runUO shard - metropolis se snazi kopirovat OSI z doby pred UO:R.
Ale samozrejme nepopiram ze ve vetsine pripadech u UO jde o to vytvorit neco jineho (a taky se mi vic libi princip povolani nez skillcapu) jenze vsimni si, co ta modifikace sebou prinasi 1. fora plne flamu o vyrovnanosti povolani, o ekonomice sveta..atp..atp Navic kdyz mas vlastni scripta tak mas vlastni bugy ktery musis sam resit.. kdyz jedes podle originalu tak proste i podle toho zaplatujes (ted mluvim o runuo..) 2. mesice ci roky betatestovani novych nastaveni. Navic svet UO neni problem zaspawnovat manualne behem par dni, nebo pres manazer behem par sekund/minut - jenze vymyslet JAK zaspawnovat svet her typu EQ/DAOC tak, aby to bylo vyrovnane, aby to bylo stylem ze u mest jsou potvory slabe a cim jdes dal tim jsou silnejsi (protoze kazdy zacina v jinem meste a ne jako v UO.. ) atp. Navic DAOC/EQ emu se vyvijej tak dlouho a maj jeste furu prace pred sebou ze se nikdo do tak velkeho sousta poustet nechce (stavba vlastni mapy, vlastni povolani ci spawny..)
ale hlavne, podle toho co jsem cetl na forech tedlech emulatoru, hraci chteji to mit jako original + mensi upravy mozne.. ale UO je fakt neco jineho.. protoze UO uz je hodne jina.. rozvinutejsi.. vzdyt ze zacatku se taky emulovalo OSI az casem lidi zacli zkouset jine cesty, protoze se toho prejedli.. protoze potencial UO na OSI /moznostech sphery byl velmi mali (fura veci nefunkcnich) a tak zacli delat vlastni a tak vlastne zacli modifikovane shardy.. Navic v UO si lidi zvykli na to, ze mas 1 clovicka a das mu jen jinou barvu a hned je to jina rasa.. v DAOC/EQ bys musel pouzit vlastni grafiku..
zkratka jedna vec je emulovat UO, ktera nemela ve verzi "osi" pod bugovou sferou co nabidnout a ta to lidi zacli predelavat (a taky protoze chteli, chteli hrat za rasy a povolani a to UO nemela..) a jina vec je daoc/eq ktere uz ty rasy a povolani ma a vesmes tam neni co menit.
btw .. diky pol/runuo se objevuje vic a vic osi emu shardu a maji nejvic hracu ze vsech viz prave uo gamers a metropolis kde je ve spicce 200 resp 350 hracu online . Imho jsou 2 herni sceny - jedna chce povolani/rasy v UO a jedna chce OSI styl. DAOc je ale defakto OSI styl + povolani/rasy takze tam proste neni kam zajit.. neni tam jina moznost.. jedine udelat uplne jina povolani ale to by bylo nepredstavitelne slozite protoze daoc/eq neni UO ktera ma jenom 50 skillu a nic vic.
MOC DLOUHY TO NECTU. |
TransylvanecIII. LordDeathSlayer http://www.fanta.dk/showmovie.asp?mid=56D12CFC-9A44-4960-A06C-90E5E71B3820
|
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 31/12/2003 : 22:35:09
|
precti si predposledni odstavec zacinajici na "..zkratka.."
tam jsem to shrnul pro lidi jako ses ty :) |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Coriven
The Judge

328 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 19:57:31
|
quote: Originally posted by Danda I
Demostenes: lol - 1:1 - vidíš, že to jde i bez používání idiotů a vylízanejch kreténů.
Danad mel vzdycky klasu (na rozdil od Vasaka )  |
Dávejte na sebe pozor, holoto! Dobře už bylo... |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 20:14:33
|
2 Tohor: hébička je fakt konec :)) neodolal sem a neco ji napsal do dojmíčku.
2 Rodier: trosku si odporujes. nejdriv reknes ze UO je srackovitost bo nekopiruje OSI a pak reknes ze UO je rozvinutejsi bo nekopiruje OSI. udelej si v tom trosku jasno  Vzdycky je co menit. Nemusis hned prekopavat celej system od zakladu, ale taky nemusis kopirovat vsechno do posledniho puntiku. |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 20:32:23
|
ja nerekl ze UO je srackovitost protoze nekopiruje OSI ja rekl ze UO je srackovitost protoze kdyz uz nekopiruje OSI, tak neni ochotna venovat x let vyvijeni poradneho systemu povolani a ras tak, aby byli vybalancovane alespon tak, jak je tomu u placenejch her. A to same ohledne ekonomie. Mame tu radu novejch mmorpg ktere maji ekonomii jako UO - tedy hraci ziskavaji zdarma material z prirody atp.. no a uvidime jak si poradi. Treba to nejakej chytrej GM bude sledovat a aplikuje to potom na svuj shard a vznikne tak konecne 1. shard s neznicenou ekonomikou. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 21:00:42
|
neznicitelna ekonomika by byla jen kdyby si znemoznil jakykoli hrabani majetku...a tim by si zase odradil spoustu hracu...imho to uplne dokonaly bejt nemuze, teda dokonaly v tom smyslu ze nebudou velky rozdily mezi veteranama a newbikama v majetku...na druhou stranu to je dojisty miry v poradku... |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Octopuss
rumový kanál
   

2749 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 21:30:27
|
Jak muze UO kopirovat OSI kdyz OSI UO vyrobila, ty retarde?  |
 |
|
Artuhr
Junior Member
 
706 Posts |
Posted - 02/01/2004 : 12:59:20
|
Mne by treba zajimalo kolik ti lidi,kteri se staraji o placene servery dostavaji gp? |
Tady si nepotrebuju honit svoje Ego.
Zde muze byt i vase reklama. |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 01:41:40
|
quote: Originally posted by Octopuss
Jak muze UO kopirovat OSI kdyz OSI UO vyrobila, ty retarde? 
pokud narazis na diskusi Ja vs Tartaros, tak se nehon a poradne ji sleduj - zjistil bys ze se terminem UO mysli freescena. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 01:44:47
|
quote: Originally posted by Tartaros
neznicitelna ekonomika by byla jen kdyby si znemoznil jakykoli hrabani majetku...a tim by si zase odradil spoustu hracu...imho to uplne dokonaly bejt nemuze, teda dokonaly v tom smyslu ze nebudou velky rozdily mezi veteranama a newbikama v majetku...na druhou stranu to je dojisty miry v poradku...
jo, to si taky myslim (to stou ekonomikou) ale v tom pripade nechapu jak budou za rok za dva vypadat hry jako Horizons nebo Star Wars Galaxies - kde tohle proste je (a lidem se to libi a moc..) osobne verim v to, ze proste vymysli zpusob jak udelat funkcni ekonomiku ale zaroven nechat ve hre tak super element jako je tezba materialu a vyrabeni z ni atp.. (mozna ta tezba bude neco stat..spotrebovavas tezici nastroje.. atp)
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 10:03:09
|
quote: Originally posted by Artuhr
Mne by treba zajimalo kolik ti lidi,kteri se staraji o placene servery dostavaji gp?
eee co? jaky Gp? :) ti za to dostavaj tezky prachy |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Kolik
Junior Member
 
717 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 10:32:48
|
Vlastně za zábavu, žejo... Jak jsem tak viděl různý komixy o UO tak tam GMka na lidi taky pěkně serou takže docela dobrej job ne?  |
Moria - Kermel Lar Dp - Kdysi Anthoria - Neběhá OSI - GL,DF - Šmytec už dlouho (DarkDoomer si zamění I/Y podle nálady) |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 11:12:19
|
ee co kde? :) |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 11:33:53
|
quote: Originally posted by Tartaros
neznicitelna ekonomika by byla jen kdyby si znemoznil jakykoli hrabani majetku...a tim by si zase odradil spoustu hracu...imho to uplne dokonaly bejt nemuze, teda dokonaly v tom smyslu ze nebudou velky rozdily mezi veteranama a newbikama v majetku...na druhou stranu to je dojisty miry v poradku...
staci zavest palceni dani ... a je ekonomika vyresena ... |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Adam
New Member

202 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 11:53:53
|
quote: Originally posted by Eagle
staci zavest palceni dani ... a je ekonomika vyresena ...
To by mně docela zajímalo, jak by se vypočítavala ta daň. Něco ve stylu: Loot z potvor-nákup nového meče=daňový základ?  A když by si nezaplatil daň včas, tak by přišel GM Exekutor a sebral by ti barák   |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 12:07:44
|
no jasne, vys jak by to bylo rp? :) |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 12:17:29
|
quote: Originally posted by Adam
quote: Originally posted by Eagle
staci zavest palceni dani ... a je ekonomika vyresena ...
To by mně docela zajímalo, jak by se vypočítavala ta daň. Něco ve stylu: Loot z potvor-nákup nového meče=daňový základ?  A když by si nezaplatil daň včas, tak by přišel GM Exekutor a sebral by ti barák  
no to je jednoduchy ... proste dan z majetku ... majetek by se podle nejakych hodnot (cena domu cena kone cena veci... nejakej prumer) prepocital na penize ty by se pricetly k penezum v bance a vypocitala by se dam ... cim vetsi majetek tim vetsi dane ... treba pokud ma nekdo milion zaplati na danich 600k ... a paokud to nema v hotovosti ... dejme tomu dostane tyden na zaplaceni tak prijde executor a odebere mu cast majetku v hodnote 600k ... je to jednoduchy ...
pak by si kazdy rozmyslel mit majetky ... no a z dani by se dali poradat ruzne akce ... treba opijeme starostu nebo opi..me starostku ... a tak |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 12:39:07
|
:))) jestli by nebylo lepsi vymyslet jinou zabavu nez hrabani majetku aby mohli hraci delat aj neco jinyho , pripadne hrat bez toho aby prvne hrabali majetek / makrovali |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 12:47:28
|
na to je taky reseni ... udelat hru ve ktery nejde makrovat ani hrabat majetek je jednoduchy ... counterstrike treba ... ale abyste tam meli vyvoj postavy tgak by to muselo byt udelano tak ze od zalozeni postavy (narozeni) by postava dostavala body ... kazdy den hrani jeden treba a zbrane a veci by mohla mit jen podle veku ... proste by mohla pouzivat vsechny zbrane a veci ktere jejimu veku odpovidaji ... treba po 30 dnech hrani by se postave zpristupnil novej mec (nebo 2) a ty slabsi by uz zas pouzivat nemohla ... atd ... takze by nikdo nepotreboval penize ani loot ani vymenovani veci protoze vybaveni by se dostavalo na nejakem konkretnim miste - kasarna - zadarmo jen podle veku hodnosti ... samozrejme ruzne strany ruzne vybaveni a ruzna povolani jakbysmet ... tim by se zabranilo i tomu ze budou mit vsichni stejne vybaveni protoze by to proste nebylo fyzicky mozna ... to by bylo supr co :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Artuhr
Junior Member
 
706 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 13:41:24
|
quote: Originally posted by Eagle
na to je taky reseni ... udelat hru ve ktery nejde makrovat ani hrabat majetek je jednoduchy ... counterstrike treba ... ale abyste tam meli vyvoj postavy tgak by to muselo byt udelano tak ze od zalozeni postavy (narozeni) by postava dostavala body ... kazdy den hrani jeden treba a zbrane a veci by mohla mit jen podle veku ... proste by mohla pouzivat vsechny zbrane a veci ktere jejimu veku odpovidaji ... treba po 30 dnech hrani by se postave zpristupnil novej mec (nebo 2) a ty slabsi by uz zas pouzivat nemohla ... atd ... takze by nikdo nepotreboval penize ani loot ani vymenovani veci protoze vybaveni by se dostavalo na nejakem konkretnim miste - kasarna - zadarmo jen podle veku hodnosti ... samozrejme ruzne strany ruzne vybaveni a ruzna povolani jakbysmet ... tim by se zabranilo i tomu ze budou mit vsichni stejne vybaveni protoze by to proste nebylo fyzicky mozna ... to by bylo supr co :)
To je sice mozna dobrej napad,ale v praxi spis neproveditelny |
Tady si nepotrebuju honit svoje Ego.
Zde muze byt i vase reklama. |
 |
|
SeaRanger
Starting Member
57 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 14:03:58
|
quote: Originally posted by Artuhr
quote: Originally posted by Eagle
na to je taky reseni ... udelat hru ve ktery nejde makrovat ani hrabat majetek je jednoduchy ... counterstrike treba ... ale abyste tam meli vyvoj postavy tgak by to muselo byt udelano tak ze od zalozeni postavy (narozeni) by postava dostavala body ... kazdy den hrani jeden treba a zbrane a veci by mohla mit jen podle veku ... proste by mohla pouzivat vsechny zbrane a veci ktere jejimu veku odpovidaji ... treba po 30 dnech hrani by se postave zpristupnil novej mec (nebo 2) a ty slabsi by uz zas pouzivat nemohla ... atd ... takze by nikdo nepotreboval penize ani loot ani vymenovani veci protoze vybaveni by se dostavalo na nejakem konkretnim miste - kasarna - zadarmo jen podle veku hodnosti ... samozrejme ruzne strany ruzne vybaveni a ruzna povolani jakbysmet ... tim by se zabranilo i tomu ze budou mit vsichni stejne vybaveni protoze by to proste nebylo fyzicky mozna ... to by bylo supr co :)
To je sice mozna dobrej napad,ale v praxi spis neproveditelny
Ne, to je zcela nesmyslnej napad. 1/ Postava by ani nemusela trenovat, jen by musela pravidelne logovat 2/ Bud by se postava musela dostavat do stari a slabnout, nebo ny za nejaky cas byly vsichni v nejlepsim veku a kondici = stejne vyzbrojeni |
Patron magu *Pravda se nesmi zaměňovat s názorem většiny* J. Cocteau *Jak smutná epocha, v níž je jednodušší rozbít atom než předsudek* A. Einstein |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 14:06:47
|
mno ja bych tak nejradsi byl kdyby vznikla kombinace treninku makrem expovanim a plnenim questu, tedy kazda z tech cest by byla uplne stejne vyhodna a tudiz by si kazdy mohl zvolit co ho bavi a majetek zrusit uplne ve forme penez, zavest jen vymenny obchod :) |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Artuhr
Junior Member
 
706 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 14:09:31
|
SeaRanger:Ale me se libi ta pointa napadu a to sice zavislost system na veku postavu.To se me libi.Samozrejme zbytek je celkem blbost |
Tady si nepotrebuju honit svoje Ego.
Zde muze byt i vase reklama. |
 |
|
Dark Doomer
New Member

390 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 14:27:44
|
quote: Originally posted by Pertha a majetek zrusit uplne ve forme penez, zavest jen vymenny obchod :)
Uh, ty jsi nikdy asi nemel predmet 'ekonomie', co? Vzdycky nejaka vzacna komodita prejme ulohu penez. Misto zlato se pak bude obchodovat za Kalashnikovy, bezva  |
I'm a warrior. This was the nearest war.
Yourmom Darkfall map |
 |
|
Artuhr
Junior Member
 
706 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 14:45:21
|
A sosky budou panzerfausty:) |
Tady si nepotrebuju honit svoje Ego.
Zde muze byt i vase reklama. |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 14:57:13
|
quote: Originally posted by SeaRanger
Ne, to je zcela nesmyslnej napad. 1/ Postava by ani nemusela trenovat, jen by musela pravidelne logovat 2/ Bud by se postava musela dostavat do stari a slabnout, nebo ny za nejaky cas byly vsichni v nejlepsim veku a kondici = stejne vyzbrojeni
ad 1/ ted postava musi jen pravidelne logovat a poustet makro ... ad 2/ v kazde hre se jednou vsichni dostanou na technologicky konec ... takze taky zadna zmena ...
jen by nikdo nenadaval ze se makruje a nikdo by nenadaval na niceni ekonomiky a tak ... proste by makovani expovani powerpley ani akonomika neexistovaly ... a svet by byl fajn ... |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 15:00:48
|
Takze bych si zalozil ucet, pockal mesic-dva... nebo jak dlouho by se mi to maxovalo. A pak zacal az na top levelu... ohromna zabava :) To muzu rovnou pustit CS bez vyvoje postavy. |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
Pacient
New Member

297 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 15:10:32
|
quote: Originally posted by †… Havran …†
ee co kde? :)
Znalost Imanewbie patri k zakladnimu vzdelani barbare ;p |
Dutá hlava víc duní. |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 15:19:18
|
nevedu :) |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 15:34:12
|
quote: Originally posted by Tragedy
Takze bych si zalozil ucet, pockal mesic-dva... nebo jak dlouho by se mi to maxovalo. A pak zacal az na top levelu... ohromna zabava :) To muzu rovnou pustit CS bez vyvoje postavy.
to byl muj prvni navrh ...
pokud si chces ale uzit vyvoje postavy budes hrat kazdy den a pokud nechces tak si ted stejne muzes pustit makro a ockat nez se ta postava vymaxuje a pak teprve hrajes ... takze je to fuk ...
z ciste logicky ho hediska ... pokud je to system kterej se da obejit pak tam nemusi byt ... takze to CSko je pro makrujici lidi a lidi co chtej High endovou postavu hned na zacatku to nejlepsi ... pokud chteli nejaky vyvoj tak si ho uziji a nebudou se ho snazit urychlit ani obejit ... a neni dulezite aby je k tomu system nutil ...
zlepsovani se starnutim accountu je to nejlepsi protoze postava se zlepsuje prubezne a furt neni na konci ...takze je stale ve vyvoji ... a to je prece to co tady vsichni chcete ne ... |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 15:43:37
|
makro je nejlepsi system uz jen proto ze se da srovnat s realnym uceni se toho co neumim |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Artuhr
Junior Member
 
706 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 15:45:14
|
To mi chce rict ze neco delas furt dokola aby ses to naucil:) |
Tady si nepotrebuju honit svoje Ego.
Zde muze byt i vase reklama. |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 15:52:56
|
quote: Originally posted by Artuhr
To mi chce rict ze neco delas furt dokola aby ses to naucil:)
jo honi si furt vocas :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Martok
Starting Member
92 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 16:04:34
|
quote: Originally posted by Eagle
pak by si kazdy rozmyslel mit majetky ...
Aneb proletari vsech shardu, spojte se!  |
 |
|
SeaRanger
Starting Member
57 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 17:13:18
|
quote: Originally posted by Eagle
zlepsovani se starnutim accountu je to nejlepsi protoze postava se zlepsuje prubezne a furt neni na konci ...takze je stale ve vyvoji ... a to je prece to co tady vsichni chcete ne ...
A jak bys chtel vymyslet zlepsovani "donekonecna" ? Chapes ze nekteri hraci by to byly schopni hrat 5 let a ty jako autor bys musel proste vymyslet rekneme na kazdy mesic jejich hry nove zlepseni a nove zbrane.... |
Patron magu *Pravda se nesmi zaměňovat s názorem většiny* J. Cocteau *Jak smutná epocha, v níž je jednodušší rozbít atom než předsudek* A. Einstein |
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 17:16:13
|
quote: Originally posted by SeaRanger
quote: Originally posted by Eagle
zlepsovani se starnutim accountu je to nejlepsi protoze postava se zlepsuje prubezne a furt neni na konci ...takze je stale ve vyvoji ... a to je prece to co tady vsichni chcete ne ...
A jak bys chtel vymyslet zlepsovani "donekonecna" ? Chapes ze nekteri hraci by to byly schopni hrat 5 let a ty jako autor bys musel proste vymyslet rekneme na kazdy mesic jejich hry nove zlepseni a nove zbrane....
Myslim, ze ne... zalezi jak nastavis rychly vyvoj. Napriklad takovy prvni mec po roce hrani... :) |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
Mickk
New Member

489 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 17:55:22
|
k tem danim: nezda se vam ze ste trochu mimo ? dane maji smysl napriklad v meritku guildy nebo mesta, ale celkove je to jenom zmenseni lootu |
RP sux, macro 4ever
|
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 18:16:09
|
quote: Originally posted by Artuhr
To mi chce rict ze neco delas furt dokola aby ses to naucil:)
priklad pro blbce: co myslis ze je logictejsi?:
a) vstane 15 leta slecna veme sekacek a de pred barak kuchat kocky a psy dokud se nejak nepovisi a nezvedne se ji hranice vareni a pak jde dom a zacne varit dokud ji to pujde se zlepsovat az to prestane zase veme sekacek a de kuchnout naky vrabce
nebo
b) vstane 15 leta slecna veme kastrol a skousi varit?
hmm? |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Artuhr
Junior Member
 
706 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 18:28:18
|
A ted zase ja,doufaje v uspech. za 1 Videls nekdy v realu nekhoho kuchat ptaky na vareni:0 za 2 Nevim jak u va s v ustavu.ale me vetsinou staci udelat jedboduchou proceduru tak 2 krat.A po treti uz to kafe uvarim. |
Tady si nepotrebuju honit svoje Ego.
Zde muze byt i vase reklama. |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 18:35:17
|
ty snidas klafe obedvas kafe veceris kafe? wow |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Topic  |
|