Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Warhammer Online
 Warhammer Online - General
 Patch 1.3 on PTR
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 15/05/2009 :  08:23:34  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
Tady jsou notes:
http://herald.warhammeronline.com/patchnotes/index.php?id=2009_1-3-0#_68

zase miliarda zmen, ktera ma potencial to jako tradicne cely podelat.
Rozhodne bych vypichl sekci general healing a damage changes, kde uvadeji, ze chteji predelat bonusy z WP, dmg statu z flat na procenta.
Nejak ta hra cim dal vic wowkovati...

no mmo

Aramir
ex sejra

1083 Posts

Posted - 15/05/2009 :  09:06:59  Show Profile Send Aramir a Private Message  Reply with Quote
Asi si myslí, že je to ta nejlepší cesta :)
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 15/05/2009 :  12:35:26  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
Myslim, ze kto vydrzal hrat WAR doteraz, vydrzi cokolvek a nejake potencialne dodrbavania ho nemozu rozhadzat...

Btw. kazda MMO hra, ktorej klesaju "stavy" sa chce podobat na hru, ktorej to stupa a je oblubena medzi potencialnymi zakaznikmi - t.j. v tomto pripade wow. Podobne wow-like updaty a vylepsenia si pametam z EQ2.
Je zaujimave sledovat, ako klesa PvP a pribude PvE casti...

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.

Edited by - Wuuduu on 15/05/2009 12:36:31
Go to Top of Page

Filda LNL
Junior Member

Medvídek

723 Posts

Posted - 15/05/2009 :  14:19:28  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
V čem přesně přibyde PvE? Přidáním mapy, která je kompletně RvR?

Troll lepší fanboie.
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 15/05/2009 :  15:16:36  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Filda LNL

V čem přesně přibyde PvE? Přidáním mapy, která je kompletně RvR?


si si isty?
...Challenging new encounters...
...you and your allies can wage battle against the undead legions of the Tomb Kings (or any of the game's other challenging instanced bosses!)...
...action-packed boss fights akin to those you'll find in a console game, and new types of Public Quests...
...Inside are deadly trap encounters that will test players' wits and skills...
...The Tomb features several new, exciting Boss fight encounters, including a chance to face off with the Tomb King and his Casket of Souls...


Z toho vsetkeho som skor nadobudol dojem, ze su to lockovacie PvE instancie pre nejaky pevne dany max. pocet ludi, kde ovsem okrem teba budu aj hraci druhej strany.

Zakladom vsetkych tych novych oblasti je vsak ciste PvE s PQ atd... ale mozno somto absolutne nepochopil, a je to "ciste RvR" bez potrieb zabijat akekolvek NPC.

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.

Edited by - Wuuduu on 15/05/2009 15:17:35
Go to Top of Page

Filda LNL
Junior Member

Medvídek

723 Posts

Posted - 15/05/2009 :  15:28:17  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
A questy na zabíjení hráčů, ToK unlocky na zabíjení hráčů, potřeba dělat T4 oRvR aby si se do LoD vůbec dostal, to je snad PvE?

Troll lepší fanboie.
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 15/05/2009 :  16:16:02  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Filda LNL

A questy na zabíjení hráčů, ToK unlocky na zabíjení hráčů, potřeba dělat T4 oRvR aby si se do LoD vůbec dostal, to je snad PvE?



to ale hovoris o normalnej hre, nie o novom obsahu nie o LoD.
Ale, asi to mam pomylene... a ziadne PvE v LoD nebude.

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.

Edited by - Wuuduu on 15/05/2009 16:32:35
Go to Top of Page

Filda LNL
Junior Member

Medvídek

723 Posts

Posted - 15/05/2009 :  16:53:52  Show Profile Send Filda LNL a Private Message  Reply with Quote
Kdyby sis zjistil víc informací před vypouštění svých mouder, tak zjistíš, že hlavní myšlenkou LoD je zabíjení hráčů, kteří se zrovna o nějaký PvE snažej. Jsou na to questy, jsou na to unlocky, a co je hezčího, než někomu vlízt do dungu, kterej poctivě čistil, a zabít ho těsně před finálním bossem. PQ sice je většinou PvE záležitost, ale když tě při jeho plnění někdo napadne, tak už to čistý PvE neni. Takže úbytek boje mezi hráčema bych v tom rozhodně neviděl. Možná ze začátku budou lidi radši farmit equip, ale časem se v poušti určitě dočkáme hezkejch bitek, a ne až tak zergovitejch.

Troll lepší fanboie.
Go to Top of Page

Greydawn
New Member

409 Posts

Posted - 15/05/2009 :  17:19:34  Show Profile  Send Greydawn an ICQ Message Send Greydawn a Private Message  Reply with Quote
Filda: nestracaj s nim cas, zase sa pokusa vytocit ludi s minimom infa a robi mamlasa akurat tak zo seba.

Pozeram, ze zurivym sposobom nerfli dps DoK-a Asi si vsimli, ze ked healer da rovnaky/vyssi dps ako rogue ... tak nieco nie je v poriadku. Musim ale uznat, ze ked som behal s 900 STR a 8000 hp po battlefielde, praskal 800+ crity do clothu, ktore ma healovali za 1200+, tak to nebolo OK. Najhorsi nerf je ale:

Devour Essence: Reduced the base damage, and reduced the bonus damage from Strength.

Placem ale uz teraz, ked som videl patch notes pre WH ... kde 100% kazda abilita dostala INCREASED dmg alebo INCREASED bonus dmg zo strenght, bude zle.


Na papieri to vyzera zle, uvidime v praxi.

EDIT: docital som to podrobne az do konca, celkom zaujimave zmeny a fixy. + tajne dufam, ze konecne zmenia niektore OHAVNE staty na casterskych itemoch, ako napr Invader helma pre sorc, kde je 39 willpower a 17 weapon skill, ktore robia ten item uplne zbytocnym

MMO traveller

Edited by - Greydawn on 15/05/2009 17:30:56
Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 15/05/2009 :  18:12:29  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
mno nevim jak filda s greyem, ale moje prvni reakce po cteni patch notes byla spis "loot is everywhere"... takze tak...

taky tam vidim spis kotel pve, oprava rvr se nekona, tak treba jindy

no mmo
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 15/05/2009 :  18:45:06  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Greydawn

Filda: nestracaj s nim cas, zase sa pokusa vytocit ludi s minimom infa a robi mamlasa akurat tak zo seba.

quote:
Originally posted by Filda LNL

Kdyby sis zjistil víc informací před vypouštění svých mouder, tak zjistíš, že hlavní myšlenkou LoD je zabíjení hráčů, kteří se zrovna o nějaký PvE snažej.



Ja vam neviem chlapci, asi ste z toho WARu, z tej obrovskej vojny co je uplne vsade, z tych masivnych brutalnych vojen a bitiek, ktorych su plne servery od T1 po T4 uplne neoslepli. Neviem, kto tu koho zo seba robi, ale ja to niesom...

Co som pisal uplne na zaciatku?
quote:
Originally posted by Wuuduu

[Z toho vsetkeho som skor nadobudol dojem, ze su to lockovacie PvE instancie pre nejaky pevne dany max. pocet ludi, kde ovsem okrem teba budu aj hraci druhej strany.



Len preto, ze to pisem ja, kritik dodrbanej hry WAR, tak treba hned stekat a prskat? Aj v pripade, ked vlastne napisem to, co vy, len o tom nespievam od nadsenia?

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.
Go to Top of Page

Dolf
Starting Member

41 Posts

Posted - 16/05/2009 :  09:13:25  Show Profile Send Dolf a Private Message  Reply with Quote
Nebylo by od věci, kdyby se v podobných případech vyjadřovali ti co hrají a testují. Postřehy teoretiků na mě nepusobí zrovna důvěryhodně :D. Nechci nikoho podceňovat, ale vážně pochybuji, že někdo dokáže odhadnout , jak přesně budou změny působit v realu. Těch faktorů je příliš moc a ke všemu tam působí nevypočitatelný prvek - samotní hráči.
Go to Top of Page

NINJA
Junior Member

Lion

510 Posts

Posted - 19/05/2009 :  10:41:32  Show Profile  Send NINJA an ICQ Message Send NINJA a Private Message  Reply with Quote
Nevím jak jinde ale na Eltharionu to bude vypadat pravděpodobně následovně:
Masivní Destro armáda vyhraje první kolo a získá exkluzivních 24 hodin v LoD. (Destru dávám větší šanci na úspěch, vzhledem k aktuálnímu vývoji RvR.) Pak tam vtrhnou natěšení Orderáci a rozpoutá se hrozná řežba o kontrolu nad Necropolis. Nakonec Order vypráská Destro protože se nebudou moci resovat, ti ale rychle zergnou T4 a hups budou co nevidět zpátky a rozpoutá se další řežba - tahle bude kratší. A tak pořád dokola. Proto čisté PvE bez rizika v LoD prakticky nebude, protože kdykoliv se může objevit nepřítel (třeba i ten, který si tam chytře zaparkoval postavy a teď se rozhodl nalogovat zpátky).
Prostě zákeřné kempování, gangování, purge, zergování, ale i častější souboje 1 vs 1 a všechny podobné lahůdky, spolu s undeadí armádou Vulture Lorda

Ninjagon
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 19/05/2009 :  11:22:47  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
tie armady asi az tak masivne nebudu, vsakze... nie je LoD instancia obmedzena poctom hracov? Takze aj to logovanie nebude asi tak lahke...

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.
Go to Top of Page

Lupus
Starting Member

47 Posts

Posted - 19/05/2009 :  11:23:14  Show Profile Send Lupus a Private Message  Reply with Quote
K patchi,na testu dost veci neni implementovanych,je tam spousta bugu i u abilit,ktere vubec neprochazeli zmenou.Zaklad hry ma problem,ten je neresen a namisto toho pridavaji novy content ktery nakonec nejspis bude o pvp asi tak jako druha a treti stage city siege.A pravidlem je ze pokud nefunguje jadro,nebude fungovat ani nastavba.Je celkem vtipne ze WoW primarne PvE hra ma endgame content pro PvP(areny),hra primarne zamerena na PvP,ma edngame content(city siege) ze dvou tretin o pve a navic servery maji problem zajistit plynulou bitvu pro instance 48v48.
K tomu wowkovateni pokud by upravili system statu do podoby WoW tak by to asi nebylo od veci,protoze ten system se mnohem lepe upravuje a je prehlednejsi i pro hrace,nez ten zmatek co po 3/4 roku uprav ve WHO vznikl.System ze dmg staty ovlivnuji i sanci na zasah je naprosto zcestny protoze u charu jako healeri blokuje dobrou polovinu skilu a range healeri ve WHO nebyli puvodne mineni jako healboti,a taky proto jejich zabavnost po T2 klesa.
Rikam si jestli spis jestli by nebylo lepsi kdyby se k WHO vubec nedostali a dodelali imperator online.
Mimochodem pro nadsence,pokud bude implementovana zmena dmg v soucasne podobe,tak si uvedomte ze pokud na vas zautoci WH/WE tak ho obvykle 2-3sek nemusite videt,server ho nedokaze zobrazit...tzn cca 2-3 skily(crity na testu jsou i za 2,5k+) plus autoattack.Enjoy.
Go to Top of Page

Dolf
Starting Member

41 Posts

Posted - 19/05/2009 :  16:34:25  Show Profile Send Dolf a Private Message  Reply with Quote
Nevím jak ostatní, ale pro mě není až taková vzácnost , že lehnu na 3 krity 2 k + než se stihnu rozkoukat už ted , takže to mě až tak asi nerozhodí :D.
Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 19/05/2009 :  18:07:58  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
lupus: ja s wowkovatenim dmg ze statu (a hlavne zavadenim procentualnich koeficientu) mam jedinej problem i blizzard se nejaky 3-4 roky ucil balancovat povolani podle ruznych levelu ekipu a s tim doprovazene obrovske shifty v relativni sile povolani... pochybuju ze war devove to zvladnou rychlejs...

no mmo
Go to Top of Page

Lupus
Starting Member

47 Posts

Posted - 19/05/2009 :  18:22:34  Show Profile Send Lupus a Private Message  Reply with Quote
To je pravda,ja to myslim pouze tak ze v pripade porovnani techto dvou je wowkarska podoba preci jen lepsi nez ve WARu,ktera se uz ted po celkem kratke dobe podoba solidnimu gulasi,v kterem maji zmatek hraci a mozna uz i vyvojari.
Go to Top of Page

NINJA
Junior Member

Lion

510 Posts

Posted - 19/05/2009 :  19:01:59  Show Profile  Send NINJA an ICQ Message Send NINJA a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Wuuduu

tie armady asi az tak masivne nebudu, vsakze... nie je LoD instancia obmedzena poctom hracov? Takze aj to logovanie nebude asi tak lahke...



Ježiši ... Tak tady máte drtivý příklad toho, jak komentovat věci, a nemít o nich ani tu nejmenší páru.
(Ne, Wuuduu, LoD není žádná instance, je to celá ZÓNA velikosti Reiklandu ...)

Ninjagon

Edited by - NINJA on 19/05/2009 19:03:40
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 19/05/2009 :  20:34:00  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NINJA

[quote]...)[/i]


Zle som sa vyjadril... zona/instancia, jj uznavam (mimochodom, aj v traileri je to prezentovane hlavne ako PvE zona). Chytas ma za slovicka, ze?
To sa pri tom slovickareni mozeme zamysliet aj nad tebou pouzitym slovnym spojenim "Masivni Destro armada" - slovo masivni sa do hry ako WAR nehodi. Pametam si, ako si pred vyse pol rokom za masivne povazoval bitky 300vs300 a viac...

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.

Edited by - Wuuduu on 19/05/2009 21:01:31
Go to Top of Page

Greydawn
New Member

409 Posts

Posted - 20/05/2009 :  07:18:19  Show Profile  Send Greydawn an ICQ Message Send Greydawn a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NINJA

quote:
Originally posted by Wuuduu

tie armady asi az tak masivne nebudu, vsakze... nie je LoD instancia obmedzena poctom hracov? Takze aj to logovanie nebude asi tak lahke...



Ježiši ... Tak tady máte drtivý příklad toho, jak komentovat věci, a nemít o nich ani tu nejmenší páru.
(Ne, Wuuduu, LoD není žádná instance, je to celá ZÓNA velikosti Reiklandu ...)

Lenze on to robi stale Keby aspon kydal hnoj na nieco, o com ma ponatia. Pisali mu to uz snad vsetci prispievajuci do tohto topiku, dokonca aj ja, ked napr. tvrdil ze "JA KED SOM TO HRAL, BOLO NAS V SERPENT'S PASSAGE OVELA VIAC AKO 12vs12" ...

MMO traveller
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 20/05/2009 :  07:54:52  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Greydawn

[quote][i]...ked napr. tvrdil ze "JA KED SOM TO HRAL, BOLO NAS V SERPENT'S PASSAGE OVELA VIAC AKO 12vs12" ...

To som tvrdil niekolko mesiacov po tom, co som uz nehral, fakt sa mi to tak zdalo, ze nas tam bolo viac. Ale uznal som, ze sa mylim, ci nie? Kto si ma pametat vsetky tie detaily.
Tu vsak islo o nieco ine, obycajny "preklep", neboj, po anglicky viem dobre, takze o co ide tentokrat, viem. V oboch pripadoch som svoju chybu uznal.

Hrajte si svoje obrovske "MASIVNE VOJNY", "masivnych" armad (Instanced War is Everywhere ), kde slovo masivny znamena asi 30 az 40 ludi, hehehe... pekne vas Mythic odrbal a stale ich obranujete, aj napriek tomu, ze moj prvy post bol iba konstatovanie, ze ide o PvE. Vas len serie, ze sa neposeriem od radosti, ze?
To ze LoD je hlavne o PvE je moj nazor a moze vas aj roztrhat...

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.
Go to Top of Page

Lupus
Starting Member

47 Posts

Posted - 20/05/2009 :  08:06:05  Show Profile Send Lupus a Private Message  Reply with Quote
No wuuduu muze mit v tom ohledne serpentu castecne pravdu,od jiste doby co drbali do systemu prihlasovani a spousteni scenarii,jdou dost podivne,zazil jsem kdy orderu bylo v serpentu tri plne party.Zazil jsem scenarka 1v1,kde to melo byt 12v12.
Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 20/05/2009 :  09:06:35  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
taky jsem zazil par scenarek, kde zdanlive bylo vic lidi nez melo byt, ale pak jsem stejne zjistil, ze je to dodrbany zobrazeni warbandy a ten clovek akorat leavnul a prisel jinej...
tak samo finalni resume scenarka ukazuje vsechny co tam kdy byli, takze to opravdu muze vest k dojmu, ze pocty nebyli jak meli byt...

edit: ono vubec ve hre bylo tolik bugu, ze jsem uz kolikrat ani nevedel co je jeste feature a co uz je bug...
priklad za vsechny... stay focused hlasilo do logu 6 ticku behem 4 vterin, tzn. misto aby tikalo 1x za vterinu tak jakoby tikalo 2x za vterinu coz vedlo k dojmu, ze misto 63 health celkem to dava 120 health, coz ovsem se da velice tezko overit... a vzhledem k tomu, ze v patchi 1.2 melo tohle kouzlo specialne byt bustle tak nominalni hodnota ticku zustala stejna jako driv akorat tikala 2x castejs, takze je to bug nebo feature?
a jeste par dalsich veci bych urcite vzpomel

no mmo

Edited by - celdric on 20/05/2009 09:09:37
Go to Top of Page

NINJA
Junior Member

Lion

510 Posts

Posted - 20/05/2009 :  10:23:48  Show Profile  Send NINJA an ICQ Message Send NINJA a Private Message  Reply with Quote
Jak už jsme tu psal, nějaké info o LoD mám na blogu ale nejvíce infa najdete asi na www.warhammeralliance.com

Jinak na Eltharionu bitky 300 na 300 jsou výjimečné, ale také jsou. V pevnostech je to myslím max. okolo 200 na 200 (ale přesný cap neznám, občas to upravují). Bitky kde vzájemně na jednom místě bojuje 100 lidí (50 na 50) jsou běžné a to už se za epickou bitvu považovat dá. Bohužel většinou je to často tak 200 na 50 a těch co je 50 vám pak může být i líto - se mohou rozkrájet ale s výsledkem nic neudělají - to platí pro obě strany.

Ninjagon
Go to Top of Page

Lupus
Starting Member

47 Posts

Posted - 20/05/2009 :  17:37:36  Show Profile Send Lupus a Private Message  Reply with Quote
50v50 epicka bitva?Ninjo no ja nevim,ale pokud pocitam ze AV bylo 40v40 a co si pamatuju z rampage battlegrupy,tak tam to dost casto solidne vrelo,takze podle meho mineni by mela byt epicka bitva co se tyce do poctu ponekud vyssiho cisla u hry,ktera by na tom mela stavet.Nicmene ja spis davam prednost zabavnosti a z poslednich dni kdyz vidim co se deje kdyz se u keepu v t4 sejde po 3-5 wb na kazde strane,no comment. Faktem je ze se to da tezko posoudit,ale z vlastnich zkusenosti a odhadu,momentalne na karak azgalu,pokud se sejde cirka 6+ WB na jednom miste a zvlast pokud jsou pocty vyrovnane,server/klient prestava zvladat...vypadavani efektu,nefunknost skilu,regenu AP a RF/SE neni nic neobvykleho,u tech 120 to tak zacina,pri 200-240 lidech uz je to nehratelne.

To jak jsem zminoval s tim scenarkem ten SP si celkem pamatuju a vim ze to nebylo jen spatne zobrazeni,opravdu tam bylo orderu o dost vic nez melo.

A k tomu patchi uvidi se v jake podobe nakonec vyjde,nicmene LoD bude celkem o nicem.Ano nalaka to lidi,ale na jak dlouho?Kdy zaklad hry ma spoustu problemu s funkncosti,skilly postav stale zabugovane,nektere tzv mirrory naprosto neekvivalentni,ikdyz si myslim ze s tim jejich mismasem mezi chary je to politika naprosto zcestna a misto reseni tady tohoto a zkvalitneni hry a dodani poradne porce zabavy,resi novy kontent.

WAR je dobra hra,respektive ma skvely potencial na to byt skvelou hrou pro hrace,kteri maji radi pvp,ale cestou,kterou se ubira mythic,tak ta k tomu to cili nevede.

Edited by - Lupus on 20/05/2009 17:45:48
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,12 seconds. on eygor Snitz Forums 2000