Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 The Lord of the Rings Online
 LOTR Online - Craft
 Informace
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Garon
Moderator

62 Posts

Posted - 15/09/2007 :  19:44:48  Show Profile Send Garon a Private Message  Reply with Quote
Zde budou informace týkající se pouze a výhradně craftu. Veškeré hodnotné příspěvky o řemeslech jsou vítány, neboť káždá rada dobrá.

Fórum je moderované. Příspěvky netýkající se craftu budou smazány.

Anaruth Order
Loremaster,grandmaster jeweller

Hejkalek
Starting Member

Hejkal

4 Posts

Posted - 09/12/2010 :  13:53:04  Show Profile Send Hejkalek a Private Message  Reply with Quote
Upozorňuji jsem nováček:)

Jen se chci zeptat, jsem rasa hobit povolání zloděj(Burglar)

Je dobrej nápad dělat krejčího. Já jen že jsem tu četl něco o magii k tomu krejčímu a to můj prcek asi nebude umět:).

A jestli ne, tak jaké povolání byste mi doporučili, radši nějaký akční:).
Go to Top of Page

SAS1939
New Member

222 Posts

Posted - 11/12/2010 :  04:41:44  Show Profile Send SAS1939 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Hejkalek

Upozorňuji jsem nováček:)

Jen se chci zeptat, jsem rasa hobit povolání zloděj(Burglar)

Je dobrej nápad dělat krejčího. Já jen že jsem tu četl něco o magii k tomu krejčímu a to můj prcek asi nebude umět:).

A jestli ne, tak jaké povolání byste mi doporučili, radši nějaký akční:).


Povolani explorer do zacatku,takze toho krejciho tam mit budes tak jako tak.Sekej kop o sto pero a vsecko davej do aukce aby jsi mel dost penez pro trenery a pozdeji si muzes povolani vymenit,treba historian apod.

https://www.youtube.com/watch?v=AVghLoe-_q8
Go to Top of Page

Hejkalek
Starting Member

Hejkal

4 Posts