Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Připravované hry a novinky
 Připravované online hry
 Riders of Icarus
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

elidor
Administrator

1340 Posts

Posted - 11/04/2017 :  09:58:29  Show Profile  Visit elidor's Homepage  Send elidor an ICQ Message Send elidor a Private Message  Reply with Quote
popis z: http://ridersoficaruscz.blogspot.cz/2016/09/svet-mmorpg-je-krasny.html
pokud by se stranka nekdy zrusila, tak copy/paste:

quote:
Pokud se hráči, který je po několik let zvyklý na tu "svojí gamesu", najednou řekne: "Pojď zkusit něco jiného.", jeho postoj je samozřejmě velmi skeptický. Představa, že budu muset znova něco instalovat, přeučovat se nový systém, protože přeci jen každá hra funguje trochu jinak a zase jít expit, mi vůbec nevoněla. Takže i můj postoj byl skeptický, když jsem po dlouhém přemlouvání vypla hru, se kterou jsem byla sehraná tři roky a nainstalovala si Nexon Launcher.


Je pravda, že jsem zpočátku byla trochu vyjevená, protože interface, ovládání a herní struktura Riders of Icarus se zdála o dost jiná, než tam, kde jsem doposud byla zvyklá. Ale stačila hodina, abych si zvykla, dvě hodiny, aby se mi hra zalíbila (tak aspoň deset levelů teda dám, no...), a večer už jsem neměla potřebu zapínat hry, které jsem byla zvyklá hrát dosud. Byla tu pohoda, úchvatný svět, který čekal, až ho prozkoumám, či hratelnost, která mi nedovolovala se jen tak od hry odtrhnout. "No dobrá, tak já to teda zkusím. Oproti ostatním hrám to bude alespoň změna." A oproti ostatním hrám je to změna velká. K lepšímu.

Svět je dnes MMORPG hrami doslova zaplavený. Hráči jsou přejedení a většinu z nich už neuspokojí dokola se opakující princip ve stylu expit, pak chvíli hrát a pak se podívat po něčem jiném.Ve většině her je možné si zahrát PvP nebo PvE, postavy se vylepšují, sbírají zkušenosti a armory a snaží se dostat na nejlepší úroveň, na které by byli schopní zdolat ty nejobtížnější dungeony a výzvy. V RoI to není jinak. Každopádně je to výsledek dobrého nápadu, který se sice zakládá na stejném principu jako většina her, ale i tak dokázal do hraní přinést něco originálního a nového. Vznikla vzhledově velmi poutavá, zábavná a originální hra, kde se hráči takřka už po měsíci existence RoI dají počítat na stovky.

Čím Riders Harleyqueenu oslovil?
Já sama jsem již delší dobu hledala hru, kde bych se mohla trochu odreagovat. Kde bych se nemusela bát, že za branami města dostanu od příslušníka druhé frakce na zadek nebo bych do ní musela vkládat obnosy peněz, abych nebyla nějak omezená. RoI zakládá na tom, aby hráč pochopil, že smysl hry spočívá v jeho úplném splynutí s okolním prostředím - nádhornou přírodou a mnoha zvířaty. Zvířata jsou zde velmi důležitým prvkem, protože se z nich stávají mounti, kteří umožňují neomezený pohyb po celé mapě, peti, kteří nám jsou nápomocní v boji a přidávají užitečné atributy, stávají se dokonce i prostředkem pro zdokonalení equippu nebo talentů. Prozatimní maximální level 35 umožňuje hráči velmi rychle vyexpit a poskytne mu tak mnoho času pro sblížení s prostředím a pochopení systému, v jakém hra funguje. Možnosti hry jsou skutečně obrovské. Každý z nás může prozkoumávat dungeony, které nabízejí až jedenáct různých obtížností a navíc nepotřebujeme nikoho do party, abychom se do nich dostali. Můžeme se zdokonalovat ve všech oborech craftingu, protože každá postava se může naučit všechny, můžeme sbírat ocenění a achievementy, za které jsou krásné odměny nebo plnit daily questy, díky kterým můžeme sbírat cenné a užitečné předměty každý den. Během hraní RoI jsem se několikrát přesvědčila, že spousta věcí je výborně vymyšlená, jakoby tvůrci před jejím vytvořením sepisovali na ostatních hrách negativa, která hráči kritizují a ty následně zminimalizovali, a pozitiva a fakta, která se hráčům celkově líbí i na ostatních MMORPG, se snažili zde vyzdvihnout. Ráda bych vám představila několik prvků, které mě konkrétně velmi mile překvapily.

Grafické zpracování a hratelnost
Zpracování prostředí doslova uchvátí. Vytváření charakteru nabízí velké množství možností a způsobů, jak si postavičku upravit a mít tak jen tu svou jedinou a tudíž originální. Od proporcí postavy a výšky charakteru přes barvu kůže nebo tetování po detailní přizpůsobení obličeje jako je tvar a velikost obočí, očí, úst a dále.

Jediná hratelná frakce
Všichni jsme lidé a svět je náš. Není rozdělený na území několika frakcí, které jsou proti sobě. Všichni jsou tak postaveni před stejné výzvy, mají společné hlavní město a pokud si chtějí užít trochu PvP, musí vstoupit do speciální PvP zóny nebo si zvolit hráče k duelu, což je ale souboj dobrovolný. Nemusíme se tedy bát, že za každým krokem bude stát nabušený mlátič, který jen čeká, až mu vstoupí do cesty někdo, koho bude moci překvapit.


Dvojí bojový systém
Skilly jsou rozdělené na "class" a "mount". Což znamená, že jistý bojový styl vzniká při pozemním boji - například v dungeonech nebo když stojí hráč proti hráči - a zároveň zde vzniká i nový druh souboje na mountovi, kde jsou speciální skilly, které lze použít pouze na létajících nebo pozemních mountech. Část skillů je společná pro všechny hráče na mountech a některé skilly má každý hráč speciální, podle toho, za kterou classu hraje. Mág může používat plošné dmg, berserkeři a assasini mohou bojovat pomocí spearu na blízko, priest a guardian i na mountech zaujímají svou roli healera a tanka. Je to zajímavé oživení nejen ve speciálních dungeonech, které jsou vytvořené pro boj na mountech, ale i zajímavý způsob PvP.

Mnoho obtížností v instancích
Dungeony nabízejí tři základní obtížnosti - Story, Elite a Heroic. Story jsou vždy nutné projít alespoň jednou, jednak proto, aby se nám odemkly následující dvě obtížnosti a jednak je jejich dokončení důležité pro splnění hlavních questů. Story hráč většinou bez problému zvládne sám, při Elite a Heroic už je většinou nutná pomoc spojenců, záleží samozřejmě na individuálních schopnostech daných hráčů. Elite a Heroic nabízí ještě pět dalších podúrovní - Very Easy, Easy, Normal, Hard a Very Hard. Můžeme tak různě zkoušet své schopnosti a zjistit, které dungeony zvládneme bez problému na nejvyšší heroic a kde je u ostatních dungeonech naše hranice. Nadropované věci navíc nejsou soulbound, je možné je použít tedy jako způsob výdělku nebo jako způsob pomoci druhým, kdy hráč na větším levelu může dropnout armor hráči s menším levelem a jednoduše mu ho pak poslat poštou nebo předat.


Exclusive equip
Odpadávají starosti se sbíráním statů - ne tedy úplně, ale i tak je systém dobře přizpůsobený. Tentokrát už neřešíme, jestli armor je cloth, leather nebo plate. Armory tady padají jako class exclusive. Což znamená, že každá věc je exkluzivně jenom pro priesta / wizarda / assasina a tak dále a žádná jiná classa ho nemůže obléknout. Řešíme tedy už jenom tempering, seal stony a vylaďování statů.

Hráč a jeho zvíře
Snad nejdůležitějším prvkem zde je taming, tedy ochočování zvířat. Takřka jakékoliv zvíře, které se okolo nás prožene, je možné ochočit, vyexpit a nasadit mu armor. Stačí si jenom zvolit to, které se nám líbí a zaujme nás. Výběr je obrovský a v tomto ohledu si tvůrci dali velkou práci. Úspěch tamingu se odvíjí od typu zvířete (Common, Elite nebo Heroic), našeho levelu i štěstí. Taming musí být úspěšný a zvířata nás můžou shodit. Pokud jste si někdy při hraní nějaké hry říkali, že ježdění na mountech je fajn, jen je škoda, že na to není větší důraz, je tato hra právě pro vás. Zvíře vás vozí, doplňuje staty, pomáhá při boji a stává se takřka vaší součástí.

Žádný pay-to-win systém
Jasně, každá hra má svůj intenetový shop. Ale v RoI se nemusíme bát, že bychom si museli kupovat drahé gold packy nebo truhličky, díky nimž vyhrajeme v PvP a ten, kdo si tento balíček nekoupí, nebude mít proti nám šanci. Jedná se spíše o pomocníky ve hře jako lektvary na úspěch tamingu, temperingu či přizpůsobení vzhledu. Lze kupovat různé obleky a používat je jako skiny na armor nebo balíčky se skiny pro zvířata. Vše je dobře dostupné za tzv. elluny, což jsou speciální krystaly, které se nemusí kupovat za skutečné peníze, ale jsou velmi dobře dostupné ve hře. Žádné "kdo si víc zaplatí, ten si víc zahraje".


Tempering a vylepšování armoru
Vylepšování se dělá pomocí tempering kamenů. Během toho se ukazuje šance úspěchu, která většinou nelže, takže se nám nestane, že vyhodíme deset kamenů, které popraskají a ve finále budeme mít věc pozvednutou jen na jednu úroveň. Ukáže se nám, že šance je malá, takže víme, že kámen je lepší použít jindy nebo na jinou věc.

PvP a PvE?
RoI klade větší důraz na PvE. PvP samozřejmě je, ale je ještě ve vývoji a kdo si chce zabojovat s ostatními hráči, musí dojít do speciální lokace. Což je dobré řešení a ten, kdo PvP dělat nechce, ten do Badlands prostě nepůjde a nemusí se tak bát zběsilého asasína za zády.

A tak dále a tak dále... "Hele, přijdeš ještě někdy na AION?" patjí se mě přátelé, podle nichž jsem se ze hry vypařila jak pára nad hrncem a ani jsem se neomluvila. Když jsem si vzpomněla, že bych se zase měla obávat vstoupit do jistých oblastí, abych nedostala na zadek a že by moje soužití se zvířetem vypadalo jen tak, že bych mu občas skočila za krk, aby mě kus poodneslo, na množství prasknutých kamenů při enchantění armorů a zběsilé zvolávání "Aliance jsou lamy!", když jsem hrávala BGčka na WoWku, opravdu se mi zpátky nechtělo. Moje mágyně na WoWku je offline už permanentně a Sorcererka na AIONu se musí smířit s tím, že teď už bude jenom spát. Atmosféra, logika, propracovanost a klid na RoI mě prostě uhranul. Plný batůžek zvířátek čeká na vyexpení a hromada dungeonů čeká na to, až je přijdu pokořit. Tak hurá na to.


zatim moje postrehy (nehraju dlouho ani intenzivne):
- zatim zadna velka vyzva, vsechno pred co me questy postavily mi prislo s moji postavou (priest) docela snadno vyresitelne, ale zrejme jsem jeste v tutorial casti hry, casem se to zrejme zlepsi
- minimapa potrebuje poladit, totez interface, ale vzhledem k rannemu stadiu hry na to urcite prijde
- stres chybi .. fakt. posledni roky nejak nemam energii hrat stylem .. z prace do hry, ze hry do prace .. a na obou mistech makat makat makat .. ac jsem tedy zkusil jen kratce, tak mi hra prijde doslova pohodova.
- z predchoziho popisu vis quote jsem pochopil, ze postava ma velkou svobodu, ale to zrejme az casem, nebo jsem si proste zvykl z jinych her na trochu vetsi moznosti .. v tomhle me hra zatim nepresvedcila o svych vyhodach, uvidim .. je brzo soudit
- grafika je evidentne delana tak, aby byla hra plynula snad na vsem, kde jde nainstlovat, absolutne zadny problem s fps, hra je plynula i na mistech s x stovkama lidi. zapomente na vymazlenou grafiku s detaily, ktere z graficky karty delaji zehlicku na pradlo .. mam vse na maximum a presto stabilne 60 fps
- tamnout jde opravdu snad uplne cokoliv, super bonus

v zaveru musim rici, ze absolutne nedokazu rici, zda hru doporucit ci ne .. mozna pokud se placate od nebavi k nebavi, tak zkuste, dejte alespon 20 levelu (den max dva) a uvidite, porizeni ani provoz nic nestoji, takze odinstalovat to jde bez pocitu "dalsi prachy v haji" docela lehce ..
rozhodne nedoporucuju powerplayerum a hc pvp hracum

server: http://icarus.nexon.net/en
odkaz na mmorpg: http://www.mmorpg.com/riders-of-icarus

nejakou czsk komunitu jsem nasel na vsech serverech, vetsi mnozstvi na serveru Akaldus (hra ma zatim tri servery), dungeony jsou spolecne pro vsechny (tedy i hledani party do nich)

Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett]

elidor
Administrator

1340 Posts

Posted - 12/04/2017 :  18:49:06  Show Profile  Visit elidor's Homepage  Send elidor an ICQ Message Send elidor a Private Message  Reply with Quote
tak vyzva se nasla v podobe dungeonu .. opravdu si clovek muze navolit obtiznost, ktera ho jeste oslovi .. soucasne se zvysenou obtiznosti stoupa i odmena .. takze motivace tu rozhodne je.

Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett]
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,08 seconds. on eygor Snitz Forums 2000