Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Vseobecne
 Battle.Net
 Diablo III
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author  Topic Next Topic
Page: of 48

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 17/01/2013 :  22:10:56  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gurrshael


Ciste matematicky, pokud mas nejakou pravdepodobnost na padnuti legendarky tak jejich pocet za hodinu zvednes pomoci:
1) zvednuti te pravdepodobnosti (+MF)
2) zvetsenim poctu mobu, ktere za hodinu zabijes

Takze ti podle me staci vetsi damage, abys to rychleji zabijel, pripadne nejake misto, kde se proste lip (=rychleji) farmi.



No jo, to mě taky napadlo. Jenže když ze šestinásobím damage (což je mimochodem víc než má top equipnutý player worldwide), tak budu dávat MP5 stejně rychle jako MP0, kde mám obyč moby na ránu a elitky do pár sekund. Ale to se projeví zvýšením dropratu přes magic find jen o 40%.

Edited by - Rahman on 17/01/2013 22:18:33
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 18/01/2013 :  01:16:30  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gurrshael

quote:
Originally posted by Rahman

Taky mi to nějak nesedí s tím, jak to (ne)padá mně.

MP5 dává +125% magic find, ovšem k základu (teď mám 230%) a bonusu za NV (+75% na celkových 305%), takže MP5 by mi měl zvednou droprate legendárek zhruba o 41%. Jenže současně mají na MP5 potvory 639% hp, takže trvá 6,5x dýl je zabít.

Každopádně když to zprůměruju, tak mi padne řekněme tak jedna legendárka za dvě hodiny farmení (na vyšších MP trochu míň, na nulové zhruba takhle) a do capu magic findu mi, jestli dobře koukám, chybí jen 70%. Takže fakt netuším, jak bych se měl dostat na 2-3 za hodinu...



Ciste matematicky, pokud mas nejakou pravdepodobnost na padnuti legendarky tak jejich pocet za hodinu zvednes pomoci:
1) zvednuti te pravdepodobnosti (+MF)
2) zvetsenim poctu mobu, ktere za hodinu zabijes

Takze ti podle me staci vetsi damage, abys to rychleji zabijel, pripadne nejake misto, kde se proste lip (=rychleji) farmi.


To ano a taky asi bude dost záležet na tom, co farmíš, protože tipuji, že různí mobi, možná i různé lokace budou nastaveny co do dropu různě.
Jinak hezké vědecké dílko k MF jsem našel tady, pokud neznáte:
http://www.diablofans.com/topic/57939-magic-find-and-its-efficiency-a-statistical-insight/
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 18/01/2013 :  01:20:57  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Khaot

A není to náhodou tak, že něco se počítá přes cap MF? Podle jiných fór co sleduji, tak na legendárky tam běhají s MF přes 450.
I podle grafu vlivu MF jsem měl pocit, že je tam rozdíl nad capem (moc jsem to nestudoval, nedávám to běžně, tak to neřeším).



Je to tak. Cap se nevztahuje na bonus za monster power (+250% na mp 10) a Nephalem Valor (+75%). Takže se můžeš dostat až na 625%, jestli dobře počítám.


Ano a nebo farmit "no MP" s MF na základu 6,25x rychleji.
Tak mi vlastně přijde, že možná nemá ani smysl ten MF stackovat, jestli prostě není lepší stackovat normální combat staty.
Blizz prý chce stejně MF na gearu rušit.
Go to Top of Page

Seth
Senior Member

Gig

2564 Posts

Posted - 18/01/2013 :  09:47:16  Show Profile  Send Seth an ICQ Message Send Seth a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gurrshael

quote:
Originally posted by Rahman

Taky mi to nějak nesedí s tím, jak to (ne)padá mně.

MP5 dává +125% magic find, ovšem k základu (teď mám 230%) a bonusu za NV (+75% na celkových 305%), takže MP5 by mi měl zvednou droprate legendárek zhruba o 41%. Jenže současně mají na MP5 potvory 639% hp, takže trvá 6,5x dýl je zabít.

Každopádně když to zprůměruju, tak mi padne řekněme tak jedna legendárka za dvě hodiny farmení (na vyšších MP trochu míň, na nulové zhruba takhle) a do capu magic findu mi, jestli dobře koukám, chybí jen 70%. Takže fakt netuším, jak bych se měl dostat na 2-3 za hodinu...



Ciste matematicky, pokud mas nejakou pravdepodobnost na padnuti legendarky tak jejich pocet za hodinu zvednes pomoci:
1) zvednuti te pravdepodobnosti (+MF)
2) zvetsenim poctu mobu, ktere za hodinu zabijes

Takze ti podle me staci vetsi damage, abys to rychleji zabijel, pripadne nejake misto, kde se proste lip (=rychleji) farmi.


Je to uplne presne tak jak pises. Nejvetsi zvyseni dropu legendarek pro me bylo, kdyz jsem prestal lootovat rare veci. Lootuju jen rukavice, prsteny, amulety a par 1h zbrani. Zbytek nechavam na zemi. Odpadla take ztrata casu pri naslednem prodeji.
Dalsi veci je efekt vyssich MP na pocet extra itemu.
Dulezita je taky lokalita - bohuzel na efektivni farmeni ci expeni pripada v uvahu jen 3ti akt.

Dobre videa, kde to borec rozebira jsou zde:
https://www.youtube.com/watch?v=is3M7iASoB8

A hlavne tohle o extra itemu z MP
https://www.youtube.com/watch?v=T9VtyUqIFLw

Seth
Forgotten

bo=protoze!

Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 18/01/2013 :  10:23:29  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:

Dalsi veci je efekt vyssich MP na pocet extra itemu.



O tomhle vím, ale měl jsem za to, že to je jen šance na jeden item navíc při killu elitního packu a bossů. Zkouknu doma to video :)
Go to Top of Page

Seth
Senior Member

Gig

2564 Posts

Posted - 18/01/2013 :  10:42:18  Show Profile  Send Seth an ICQ Message Send Seth a Private Message  Reply with Quote
huh docela drsna zprava:

Jay Wilson has made the decision to part from the Diablo 3 team
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7592242994#1

Divim se, ze to vydrzel tak dlouho. Nicmene nektere jeho napady pro D3 hodnotim rozhodne kladne.

edit:
2Rahman: ja mel vzdy za to, ze to funguje stejne jako drop klicu/partu, kdy za kazde MP navic je zvyseni sance o 10%, tzn na MP5 je to 50% - ale tak to vubec neni! Teprve az na MP6 je to 47% a na MP7 je to 59% (zdroj Blizz).
Pokud nemas cap 300 MF, tak bych MP vubec neresil a spis se soustredil na rychlost zabijeni. Tzn MP0-1 max speed alkaizer runy (popripade variace) a vyssi MP jen pro zpestreni, popripade na farmu klicu na ubery.

Seth
Forgotten

bo=protoze!


Edited by - Seth on 18/01/2013 10:47:22
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 18/01/2013 :  12:42:38  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Seth


2Rahman: ja mel vzdy za to, ze to funguje stejne jako drop klicu/partu, kdy za kazde MP navic je zvyseni sance o 10%, tzn na MP5 je to 50% - ale tak to vubec neni! Teprve az na MP6 je to 47% a na MP7 je to 59% (zdroj Blizz).



O téhle tabulce jsem věděl. Stále ale nevím, co ta šance znamená. Možnost dropu dalšího itemu při každém dropu itemu? Možnost dropu dalšího itemu při killu elitního packu?

A co vlastně znamená možnost dropu dalšího itemu, že se opět rollne (včetně aplikování mf), takže je možné že bonus item bude třeba bílý?

Edited by - Rahman on 18/01/2013 12:43:18
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 18/01/2013 :  18:50:00  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Hmm, tak kupodivu je to přesně obráceně, než jsem si myslel. Šance na bonuss item je pouze z trash mobů (kromě těch co se vyskytují ve velkých hejnech) a nikoliv z elitek. Tzn. na MP10 z každého trash moba padne alespoň jeden item, který může být legendárka.

Takže to skoro vypadá, že na MP0 se vyplatí skipovat trash a farmit jen elitky, zatímco na MP10 až na nabrání stacků přesně naopak.

Edited by - Rahman on 18/01/2013 18:54:04
Go to Top of Page

PRIBOO
Average Member

DOG

1602 Posts

Posted - 19/01/2013 :  13:51:41  Show Profile  Send PRIBOO an ICQ Message Send PRIBOO a Private Message  Reply with Quote
Co je to MP0 - MP10? My laici se neorientujeme .
Go to Top of Page

Seth
Senior Member

Gig

2564 Posts

Posted - 19/01/2013 :  16:44:46  Show Profile  Send Seth an ICQ Message Send Seth a Private Message  Reply with Quote
monster power

Seth
Forgotten

bo=protoze!

Go to Top of Page

PRIBOO
Average Member

DOG

1602 Posts

Posted - 19/01/2013 :  21:21:17  Show Profile  Send PRIBOO an ICQ Message Send PRIBOO a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Seth

monster power

Dík. Hned jsem mnohem více v obraze. To si teď můžeš nějak nastavovat síu mobů?
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 20/01/2013 :  13:37:08  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by PRIBOO

To si teď můžeš nějak nastavovat síu mobů?



Ano. Funguje to podobně jako v Diablu 2 "players X", jen je to na počtu hráčů nezávislé. Podrobnosti viz: http://www.diablofans.cz/monster-power.html

Edited by - Rahman on 20/01/2013 13:37:51
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 22/01/2013 :  15:27:00  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
Hra by nebyla az tak spatna, ovsem jako vzdy to kazi Blizzardi hulvatsky pristup ke klientovi a castecne nefunkcni technologie(platby, AH)

Tak aspon je cim se bavit, kazdy tyden nekolik novych ticketu kvuli nesrovnalostem na AH a tupemu chovani supportu je opravdu zabavicka.

Fakt by me zajimalo jestli jsou tak neschopni nebo proste ty platby sidej at uz v goldech nebo v real menach :))
Driv jsem naivne veril tomu, ze kdyz je s platbou nebo itemem z AH nejakej problem, automaticky se ti u te transakce objevi ten vykricnik, ale neni tomu tak.
Polozka se v logu klidne objevi jako prodana a proplacena a platidlo nedorazi.
No a to je vlastne podle Blizzu OK, protoze maji pet dni na to, aby tu transakci dokoncili, takze si muzes stezovat az po tech peti dnech, pokud chces neco reklamovat, coz je vlastne ale nerealny, protoze nikdy nebudes mit neco, co by se dalo povatovat za dukaz.
Opravdu skvely pristup spolecnosti Blizzard k zakaznikum. I kdyz co se divit, v dnesnim svete je to vlastne standard :)))
Go to Top of Page

Shatteren
Senior Member

BLITZ UNION avatar

2733 Posts

Posted - 24/01/2013 :  11:16:59  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
Přemýšlel jste někdo nad tím, proč bylo pro hodně lidí D III zklamáním oproti D II? Co tomu chybí? Graficky je to zpracovaný úplně dostatečně, combat je skvěle akční, skill systém je praktický, nelaguje to už tolik.. (pro HC hráče je to určitě nepříjemné), postav je také jenom 5, vycházejí patche..

Chybí rune systém, lobby systém (tohle je pro mnoho hráčů víc singleplayer hra přes net..) a samozřejmě nějaké to PvP. Hra je jednodušší, jsou příšerně udělané obtíženosti a tak..


Ale jsou ty rozdíly tak velké? Já si prostě myslim, že za těch, dejme tomu 14 let, se posunulo hráčské myšlení, jejich nároky, prostě někam jinam. Technologie je jinde, lidi chtějí více, jsou soutěživější. Mně osobně vadí absence end-game kontentu, mini-her. Chybí mi i nějaký ranking systém, který by byl k PvP a tak podobně.


Já si myslim, že tuhle hru Blizzard, někdo tvrdí že odfláknul, nedodělal a zaspal. Nečekali, že je dneska jiná doba a hráči chtějí víc. Obzvláště od on-line hry. Za paragon level system můžeme vděčit hráči Kripparian (http://www.youtube.com/user/Kripparrian). Říkám si, že fakt škoda že takovej člověk není na vrcholné pozici v Blizzardu - má tam mraky videí o D III, dnes už se teda věnuje spíše jiným hrám (PoE, Torchlight?), ale přicházel se skvělýma nápadama. Diablo III by mohla jednou být skvělá hra, má to však to svoje "ale" - hru jaksi dodělat.

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video


Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/01/2013 :  11:40:39  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shatteren

Diablo III by mohla jednou být skvělá hra, má to však to svoje "ale" - hru jaksi dodělat.



SWTOR - 2 měsíce (byly tam raidy)
TSW - 1 měsíc
Pandy - zhruba 4 měsíce, z toho tak 2 měsíce naplno
D3 - už skoro 2 měsíce a sice si průběžně kladu otázku, proč to vlastně hrát, ale stejně u toho dokážu strávit půl dne (což u WoWka už zase ne).

Teh question iz: Why?

SWTOR a TWS měly skvělý content. Pandy ucházející plus klasicky celkem dobré raidy.

D3 má jen náhodně generované staty itemů + paragon levely, contentu minimálně.
Go to Top of Page

Shatteren
Senior Member

BLITZ UNION avatar

2733 Posts

Posted - 24/01/2013 :  12:07:21  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
Diablo je fajn, jak je rychlé. Na jednu stranu tě baví lovit legendárky a je supr ten pocit, když se najednou objeví na zemi. Na druhou stranu, když je nechceš prodávat za realy money, tak si říkáš, k čemu ti vlastně jsou? Všechny bosse jsi zabil, hru jsi prostě dohrál. XXX hodin času jen pro to, aby sis mohl dát ty bosse na mp10?

V MoP bude nová season a vypadá dobře s připravovanýma změnama, tak alespoň něco

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video


Go to Top of Page

Kar-Chee
Junior Member

Parental3

960 Posts

Posted - 24/01/2013 :  13:23:05  Show Profile Send Kar-Chee a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shatteren

Přemýšlel jste někdo nad tím, proč bylo pro hodně lidí D III zklamáním oproti D II? Co tomu chybí?



V diablu 2 jsi farmil itemy a leveloval. Obojí v partě. Následně jsi měl lobby, kde jsi viděl tvojí komunitu, jakej mají lvl, titul a co mají na sobě (legendárky šly jednoduše rozpoznat).

Oproti tomu diablo 3 na začátku:
Žádné lobby
Nevyplatilo se hrát v partě (bylo to těžší a padaly horší itemy)
LVL 60 jsi měl hned
Extrémní zásek v actu 2 na infernu. Kdy melee chary potřebovaly drop z actu 3 a v actu 2 akorát chcípaly, nic neexpili a prodělávaly prachy za opravy.
Nejlepší itemy byly tehdy modrý nebo žlutý. Každej vypadal stejně a musel jsi každejch 5 minut identifikovat.

To není o tom, že by dnes chtěli lidé víc než mělo Diablo 2. Diablo 3 bylo v end gamu prostě světelný roky za Diablem 2.

Tím nechci snižovat kvality této hry jako singleplayer ARPG, který si zahrajete a necháte být. Myslím si, že obecně combat s mnoha skillama, runama, perfektníma animacema, ozvučením, fyzikou atd. je to nejlepši, co kdy v ARPG bylo.

Planetside 2, Diablo 3
Go to Top of Page

Shatteren
Senior Member

BLITZ UNION avatar

2733 Posts

Posted - 25/01/2013 :  01:06:21  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
Je to tak, to lobby mi hodně chybí. Nevím proč se vydali tímto "Call of Duty" stylem.

Je to nevyužitej potencial, v případě Blizzardu mě to fakt mrzí, protože ať si každej říká co chce, mám jejich hry rád a pomunu-li to byrokratické zlo, ti chlapíci prostě umí.

Vidim to tak, že s tou hrou udělá něco až datadisk, tyto patche, které jsou "neplacené", nic se hrou neudělají.

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video


Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 25/01/2013 :  06:11:05  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
me treba vadilo ze neudelali poradnej skill tree (driv to byla pro me motivace hrat opakovane nejaky povolani s jinym skill tree od lvl 1)

level cap (drivejsi 99 byl pro me prakticky nedosazitelnej protoze hell jsem dojel na mnohem nizsi urovni)

propady fps na nekterych mistech

staticke mapy (tohle se divim, z ejste nikdo nezminil, to je hodne velke minus)

z nejakyho duvodu, ktery nedokazu presne popsat se mi to jevi jako ze totalne posrali itemy a dropy

AH totalne zabila hru pro me... v dobe DII jediny co jsem mel byl nejakej editor savegame na prehazovani itemu mezi postavama k "normalni AH", kterou jste asi realizovali pres b.net jsem se nedostal... existence AH v DIII easy pristupna vede k item progresu pres AH a ne pres vlastni hrani.

CD na health potech??? Nejsme prece ve wowku... s tim souvisejici pomerne nestastny system orbu a LOH na zbrani jako hlavni zdroj regenerace hp

Zklamani s gameplaye Witch Doctora na hell (to tusim vylepsili v pozdejsich patchech ale to uz jsem tak nejak nehral)

Hraju ted Torchlight II a uprimne receno je to podle meho nazoru mnohem lepsi a vernejsi diablovka nez diablo III.
Prijde mi ze D III byl az prilis ovlivnen WoWkem.

no mmo
Go to Top of Page

Seth
Senior Member

Gig

2564 Posts

Posted - 25/01/2013 :  11:24:36  Show Profile  Send Seth an ICQ Message Send Seth a Private Message  Reply with Quote
Ja si porad vybavuju Shemiho vetu z drivejsich postu: nejdriv si urcili, ze tam bude RMAH a potom kolem toho postavili hru.
Cim vic jsem hral, tim vic to bylo poznat.
Jay mel dobre napady (viz video s "shut up pvp guy"), ale management tlacil na pilu az prilis. A vyvojari nepochopili, v cem byl uspech D1 a D2. Pro kazdeho to je neco jineho, ale hodne tech duvodu se protina. V D3 ty problematicke veci vychazeji na povrch postupne.

Lobby - jak jste psali, komunitu novy battle.net v2 spise rozdeluje nez spojuje. U jinych her to asi tak nevadi, ale Diabla byli postavene na common chat roomu a naslednem zakladani her za ruznym ucelem atd...

AH - prilis jednoduchy pristup do AH spolu se snizenym dropem ve hre (blizz priznal, ze diky AH musel snizit dropy) znamena, ze hrac se mnohem casteji dostane do situace, kdy je pro nej mnohem vyhodnejsi travit cas v AH nez ve hre. V momente kdy se rozhodnu hrat bez AH, tak defakto mam minimalni sanci na "progress". Vyhodou je zde hrat v kolektivu pratel a dobre dropy sharovat.

Endgame gameplay - Blizz zamyslel Inferno jako progress, coz byla chyba, kterou se ted porad snazi opravit. A dari se mu to. Moznost nastaveni monster power je prvnim krokem. Dalsi budou dle meho zvyseni poctu mobu na mapu (konec A3 farmeni, huraa), tak aby se i ostatni akty farmili. Dalsim krokem by mohlo byt pridani endless totalne random dungeonu, coz bych ja osobne velmi ocenil.

Skilly - to, ze clovek muze vylevelovat jen 5 charu a ma pristup ke vsem skillum ve hre, povazuju za naprosto zasadni pozitivum D3. Nicmene skilly/charakter nema zadnou "silu". At uz ma lvl 20 nebo 60, tak vsechna "hero" sila je jen a jen v itemech. Skilly delaji jen % dmg. Musi podstatne oslabit itemy a zvednou silu charu, dat skilu nejakou dmg.

Itemizace - naproste fiasko. Legendarky - fail, modre itemy - fail, zlute itemy - fail, dropy exponencialne vazane na MF - fail. A pritom to know-how Blizzard ma/mel.


D3 se urcite bude vyvijet a urcite k lepsimu, ale ten celkovy fail itemizace se mozna nepodari ostranit nikdy.




Seth
Forgotten

bo=protoze!

Go to Top of Page

Kar-Chee
Junior Member

Parental3

960 Posts

Posted - 25/01/2013 :  12:35:14  Show Profile Send Kar-Chee a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by celdric

me treba vadilo ze neudelali poradnej skill tree (driv to byla pro me motivace hrat opakovane nejaky povolani s jinym skill tree od lvl 1)


Tohle třeba já považuju za pozitivum. Chápu tu zábavnost zkoušení nových charů, taky jsem to dělal. Ale vzpomeň si, že nevýhoda tohoto systému byla v tom, že jsi často běhal až do nightmaru aniž bys měl jedinej aktivní skill, protože sis šetřil body na konec stromu. Tady v průběhu expení pořád zkoušíš něco nového a je to zábavné.


quote:
Originally posted by celdric


CD na health potech??? Nejsme prece ve wowku... s tim souvisejici pomerne nestastny system orbu a LOH na zbrani jako hlavni zdroj regenerace hp


Tohle se mi taky líbí. Zas si neidealizuj D2. Tam jsi nutně potřeboval life a mana leech. Jinak jsi neudělal nic. Díky tomu, že tady není resource management příliš závislej na itemech, tak je ta hra zábavná od lvlu jedna.

Planetside 2, Diablo 3

Edited by - Kar-Chee on 25/01/2013 12:36:23
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 25/01/2013 :  12:55:18  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Mně nějak D3 nepřijde vyloženě špatně.

To, že je hra postavená kolem RMAH vidím jako hodně dobré rozhodnutí. Komerci sice obecně nesnáším, ale když už musí být, tak ať je alespoň udělaná s grácií - a to se tady imho celkem podařilo. Že si někdo kupuje itemy na RMAH můj herní zážitek nijak neovlivňuje, tedy až na to, že je v téhle hře opravdu minimum goldselling spamů (až na občasné friend invity). Jako obchodní model je to ekvivalentní free-to-pay modelu, ale s tím, že to nijak neomezuje hru těm, kdo nic navíc platit nechtějí.

Absence lobby - přiznám se, že o tomhle jsem ani nevěděl, D2 jsem hrál jen s přáteli a tudíž prakticky stejně, jako hraju D3. Je ale pravda, že přidání nějakého guild-like rozhraní by neuškodilo.

Itemizace:
Nějak nevím, co se ti na ní nezdá. Osobně by mi víc vyhovoval míň haluzoidní systém postavený trochu víc na upgradech (tzn třeba klást větší důraz na gemy, u nich to postupné upgradování funguje dobře), ale jinak pro mě hra funguje celkem dobře, postupně upgraduju sílu charu a díky tomu, že mi dropy vlastně nepadají ve hře ale na AHčku, tak je na mě, jakým směrem budu upgradovat.

Pílišnou haluzoidnost vidím v tom, že někomu může první den na levlu 60 padnout item za gigo a jiný hráč bude gigo vydělávat rok hraní.

Možná by fakt stálo za to, aby byla hra víc o progresu (lepší dropy s rostoucí obtížností) a cap na buyout se průběžně zvyšoval.



Na jednu dost zásadní chybu jsem vlastně narazil: Přijde mi dost nešťastné, že se bidnutím neprodlouží trvání aukce. Díky tomu je často koupení itemu otázkou šťěstí na bid v poslední sekundě a nikoliv o tom, kdo za to je ochoten zaplatit víc.

Edited by - Rahman on 25/01/2013 12:56:05
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 25/01/2013 :  13:18:49  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Málem bych zapomněl: Skilly postavená na násobcích weapon damage jsou KONEČNĚ krokem k funkčnímu scalování. Za celá ta léta trápení se s vyvažováním Wowka, kde každý skill má svoje vlastní scalovací koeficienty, je fajn, že jim došlo, že existuje i jednoduché a funkční řešení.

Samozřejmě to nevylučuje možnost posilovat skilly jako takové (třeba tím, že budou mít ranky), jen je třeba držet při tom jejich vzájemnou sílu (a tedy mít stejný počet ranků u všech skillů a se stejným poměrným efektem).

Já bych ale popravdě taky radši zvolil stejné řešení jako je v D3, protože je výrazně jednodušší a v jednoduchosti je síla.
Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 25/01/2013 :  13:56:32  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kar-Chee

quote:
Originally posted by celdric

me treba vadilo ze neudelali poradnej skill tree (driv to byla pro me motivace hrat opakovane nejaky povolani s jinym skill tree od lvl 1)


Tohle třeba já považuju za pozitivum. Chápu tu zábavnost zkoušení nových charů, taky jsem to dělal. Ale vzpomeň si, že nevýhoda tohoto systému byla v tom, že jsi často běhal až do nightmaru aniž bys měl jedinej aktivní skill, protože sis šetřil body na konec stromu. Tady v průběhu expení pořád zkoušíš něco nového a je to zábavné.


quote:
Originally posted by celdric


CD na health potech??? Nejsme prece ve wowku... s tim souvisejici pomerne nestastny system orbu a LOH na zbrani jako hlavni zdroj regenerace hp


Tohle se mi taky líbí. Zas si neidealizuj D2. Tam jsi nutně potřeboval life a mana leech. Jinak jsi neudělal nic. Díky tomu, že tady není resource management příliš závislej na itemech, tak je ta hra zábavná od lvlu jedna.



samozrejme rozumim tomu, ze muzu byt s mymi nazory v minorite, ale tohle byli moje duvody proc me to nebavi...

nevim jak kdo, ale jeste ted si pamatuju jak jsem u barbaru mel nahazeno celou podlahu health potu + plnej inventory health potu abych je presel za nekterej class na hell... lame? mozna... ale jak vidite 12 let a porad si to pamatuju

tak jako si pamatuju, ze jsem si zalozil 2. barbara jen proto, ze mi padla dobra zbran na WW...

me prijde, ze vy by jste radsi "akcni wowko" (rahman+kar-chee), ale pro me nebylo cilem hrat "akcni wowko"... ja jsem chtel hrat diablo akcni rpg na odpocinuti vecer... a to mi diablo nebylo schopne dat

no mmo
Go to Top of Page

Seth
Senior Member

Gig

2564 Posts

Posted - 25/01/2013 :  14:21:29  Show Profile  Send Seth an ICQ Message Send Seth a Private Message  Reply with Quote
2Rahman: ja chapu, ze RMAH je dobre pro Blizzard, protoze dostanou aspon cast prostredku, ktere by jinak sli pres treti stranu/gold sellery atd... Nicmene tim, ze omezili diky tomu single dropy, tak je postavene uplne na hlavu. Napriklad jsem za 800 hodin hrani (uff) nevidel nektere legendarky ani jednou, natoz aby se treba 2 random staty na nich narollovali dobre.

Procenta dmg na skillech jsou dobra vec a dobre se to balancuje, ale spise tim vic vynikne ta slabost toho naheho charu. A sila itemu ve hre.
Zkusim trochu vysvetlit: kazdy char potrebuje defakto jen main stat/vit / all res/crit/crit dmg a attack speed - to je presne 6 statu, ktere se muzou narollovat na rare itemech. Kdyz rare item neco z toho nema, tak je to defakto spatny item.
Kazdy char potrebuje uplne ty stejne staty. Uplne ty stejne veci. Chybi jakakoliv variabilita. Totez se deje u zbrani - musis mit dmg, %dmg, crit dmg, diru, LS, attackspeed / popripade main stat - pokud zbran nema diru tak je hned nahovno, je jedno na dalsich modech.

V D2 tech statu bylo podstatne vic a podporovali navic ruzne druhy gameplaye

Seth
Forgotten

bo=protoze!

Go to Top of Page
Page: of 48  Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,4 seconds. on eygor Snitz Forums 2000