Author |
Topic  |
Herbicid
Junior Member
 

885 Posts |
Posted - 14/01/2010 : 09:35:32
|
quote: Originally posted by Rodier
Sem ted premejslel o idealni mmo a obecne svete mmorpg a je to takove zvlastni.. .......
V podstate souhlas. Jen to chce zakomponovat dopad na svet jako takovej. Klidne linearni, ale aspon nejakej. V podstate by se dal zakomponovat i nelinerni, v ramci instanci. Pokud se nekde neco nepovede, napriklad je znicene nejake mesto, budou existovat dve verze teze instance a hrac bude mit u postavy ulozen flag kterou z verzi ma pristupnou. Cimz by se dal i slusne rozvetvovat pribeh. Neco jako uvod v LOTRO, ale v mnohem vetsim meritku. O zabavnem hrani kazde nove postavy nemluve :) |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 14/01/2010 : 10:49:25
|
Tak ja mam rad PvP, protoze to pro me predstavuje nejakej urcitej challenge, clovek se porad uci a kdyz mu to nejde, tak zkousi vymyslet novy taktiky. Mam radsi PvP o mensim poctu nebot jsem zatim nezazil mass PvP, ktere by bylo hlavne o taktice. Lidi se ohaneji, ze ve Warhammeru Online bylo mass PvP o taktice.., pro me to byl proste jenom ZERG.
Arenovy PvP mi taky nevadi, idealni tak 5v5, 6v6, protoze si myslim, ze tam zanika disbalanc a prevlada taktika.
Mam rad i PvM nebo spis jsem ho mel rad, treba ve Vanilla WoW 6 elitnich questu v Hinterlands v Jintha'Alor - bylo to v ty dobe dost tezky kdyz na to byla treba grupa jen 4 lidi a do toho ty questy mela i opozicni strana, nekteri mobove meli dlouhej spawn nebo jich bylo malo, takze vznikaly bitky o to, kdo si jakej Q item, Q moba lootne/zabije a urcite to stalo za to.
Nekde jsem zaslechl, ze PvE v AION ma udajne vypadat tak, ze dung je spolecny pro obe strany a perou se o to, kdo si zabije hlavniho bosse ? Nevim jesti to je pravda, ale tomu rikam pravej challenge. Hrat v casovy tisni a se strachem, ze to cely bylo naprd, protoze hlavni odmenu si odnese opozicni strana.
Nelibi se mi PvE jak je vedeny ve WoW a jeste vubec ne jak to vypada ted - carebear. Kdyz jsem zasel ve Vanilla WoW nejakej raid, tak to bylo za ucelem nasbirani veci do PvP, protoze tehdy byl pro vetsinu PvP system HC a tak meli PvP hraci motivaci raidovat. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 14/01/2010 10:52:33 |
 |
|
Herbicid
Junior Member
 

885 Posts |
Posted - 14/01/2010 : 13:45:36
|
quote: Originally posted by Shatteren
Nelibi se mi PvE jak je vedeny ve WoW a jeste vubec ne jak to vypada ted - carebear. Kdyz jsem zasel ve Vanilla WoW nejakej raid, tak to bylo za ucelem nasbirani veci do PvP, protoze tehdy byl pro vetsinu PvP system HC a tak meli PvP hraci motivaci raidovat.
LOL Vanilla WoW PvP? To myslis moznost zabit druhou frakci bez zadne odmeny, proste jen pro ten pocit? JJ, to bylo fakt super  |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
Edited by - Herbicid on 14/01/2010 13:46:06 |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 14/01/2010 : 17:09:40
|
quote: Originally posted by Shatteren
Tak ja mam rad PvP, protoze to pro me predstavuje nejakej urcitej challenge, clovek se porad uci a kdyz mu to nejde, tak zkousi vymyslet novy taktiky. Mam radsi PvP o mensim poctu nebot jsem zatim nezazil mass PvP, ktere by bylo hlavne o taktice. Lidi se ohaneji, ze ve Warhammeru Online bylo mass PvP o taktice.., pro me to byl proste jenom ZERG.
Arenovy PvP mi taky nevadi, idealni tak 5v5, 6v6, protoze si myslim, ze tam zanika disbalanc a prevlada taktika.
Mam rad i PvM nebo spis jsem ho mel rad, treba ve Vanilla WoW 6 elitnich questu v Hinterlands v Jintha'Alor - bylo to v ty dobe dost tezky kdyz na to byla treba grupa jen 4 lidi a do toho ty questy mela i opozicni strana, nekteri mobove meli dlouhej spawn nebo jich bylo malo, takze vznikaly bitky o to, kdo si jakej Q item, Q moba lootne/zabije a urcite to stalo za to.
Nekde jsem zaslechl, ze PvE v AION ma udajne vypadat tak, ze dung je spolecny pro obe strany a perou se o to, kdo si zabije hlavniho bosse ? Nevim jesti to je pravda, ale tomu rikam pravej challenge. Hrat v casovy tisni a se strachem, ze to cely bylo naprd, protoze hlavni odmenu si odnese opozicni strana.
Nelibi se mi PvE jak je vedeny ve WoW a jeste vubec ne jak to vypada ted - carebear. Kdyz jsem zasel ve Vanilla WoW nejakej raid, tak to bylo za ucelem nasbirani veci do PvP, protoze tehdy byl pro vetsinu PvP system HC a tak meli PvP hraci motivaci raidovat.
mass pvp je proste mass pvp , presne jak rikas ubohej tupej zerg hra, ktera dopredu vykrikuje, jaky bude mit kvalitni pvp bitky o stovkach nebo tisicich lidi patri do hnoje, who a aion je toho krasnym dukazem jestli nekdo rika taktitka tomu, ze zaveli na ventrilu, jdeme je obehnout doprava, pak s nim bezi dalsich 168 tupcu, z kterejch 20 tupcu jen tak cumi nebo macka fireball, jinejch 20 u otho pije kafe a zbytek zmatene pobiha a mlati choaticky do vsehno kolem sebe |
 |
|
Meddy
Moderator
    

5760 Posts |
Posted - 14/01/2010 : 17:26:06
|
A co je tedy dle tveho nazoru taktika aplikovana v pvp jineho, nez koordinace cinnosti urciteho mnozstvi jedincu, kteri pouzivaji ability svych charu k tomu, aby vyhrali? |
STS Chvojkovice-Brod |
 |
|
Herbicid
Junior Member
 

885 Posts |
Posted - 14/01/2010 : 22:13:17
|
quote: Originally posted by Shatteren
Herbicid: A co bys za to chtel ? Free epix behem par dni ?
     
Cemu vy rikate Vanilla WoW Kefalin? Ja tomu jak WoW vypadal prvni 3 mesice po vydani. PvP content zadnej. Reward system zadnej. |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
Edited by - Herbicid on 14/01/2010 22:15:51 |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 14/01/2010 : 23:56:22
|
Vanilla WoW konci tam, kde prisel TBC Patch 2.0 kterej se jmenoval Before The Storm tusim. Ten odemkl vsem High Warlord/Grand Marshal Equip a bylo jednoduchy ho hned ziskat, ovsem ztratil brzy cenu protoze prichodem TBC sly itemy do kytek.. jo jenze to uz jsou ty horsi WoW casy.
Pro me je Vanilla WoW super hra (nebo resp. byla) a hodne dobre jsem se bavil. Nemel jsem potrebu nekoho obirat o itemy, proste jsem PvPckaril jen tak pro zabavu, o mob spawny (Eastern Plaguelands o elitaky), mine nody atd.. Prisla mi i dobra herni komunita na Drak'Thulu (jo ano, byly tam hraci typu MaloryCZ, Czechaczek a Cestina v chatech, kde nema byt) - guildy jako Ascension, Initium, Avalanche RU proste me to bavilo  |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Herbicid
Junior Member
 

885 Posts |
Posted - 15/01/2010 : 10:28:31
|
quote: Originally posted by Shatteren
Vanilla WoW konci tam, kde prisel TBC Patch 2.0
EDIT: Smazal jsem zminku o STO, nejak se mi pomichaly dva ruzne thready :))
Co pamatuju a ze z WoWu si pamatuju hodne, neb jsem tam byl od USA Oß, tak pri launchi byl implementovan jen PvE kontent a to este jen do cca 50lvl. |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
Edited by - Herbicid on 15/01/2010 11:35:54 |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 15/01/2010 : 10:38:30
|
zvlastni, ze me tahleta doba ve wowku bavila asi nejvic...neustale bitvy v STV o klid na questovani (vcetne vyletu do darkshore), najezdy aliku na crossroads, bojovani kolem gadzgetanu (nebo jak se to tam proboha menuje :-D)
clovek mel proste pocit, ze bojuje o svoji zemi, pak zavedli honor a BG a uz se z toho stal spis grind. |
no mmo
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 15/01/2010 : 12:08:12
|
Cenarion Hold bez guardu ? Jsem se porad vztekal jak me davaj warloci, magove a hunteri ze strechy 
Ja si myslim, ze ta hra bez kontentu bez Molten Core byla tak 3-4 mesice ? To je pomerne dost, ale zase to v ty dobe bylo dost tezky a docela rychle otevirali ty 60 dungy, takze tam musel clovek neustale chodit aby byl alespon full modrej 60. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 15/01/2010 : 14:36:14
|
quote: Originally posted by Meddy
A co je tedy dle tveho nazoru taktika aplikovana v pvp jineho, nez koordinace cinnosti urciteho mnozstvi jedincu, kteri pouzivaji ability svych charu k tomu, aby vyhrali?
urciteho mnozstvi jedincu, spravne |
 |
|
Topic  |
|
|
|