Pochybuju že to vymyslíte . Vzhledem k tomu že se da naclicat tak 5 - 6 skillu na full 50 a marksman to ma dost rozhozeny a nikdo nema tucha co je jak pouzitelny. Premyslel sem nad tim vcera celej den a pak založil engiho
prijde mi ten napalm atp docela na nic dycky utecou :-D
prdel je s raketometem jako 2. zbran
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Kdyz to porovnate vzhledem k tomu co s enejvic zlepsuje, tak jednoznacne rapid fire. Navic myslim, ze s teleportovacima potvorama je sniper dost naprd.
Otazka je jestli pouzivat granaty a napalm. Puvodne jsem myslel ze ne, protoze maji dany dmg (na high lvlu k nicemu). Ale pak jsem si vsiml, ze ten dmg se po lvlech zvetsuje. po vasich lvlech, ne po lvlech kouzla. I kdyz to taky.
Nechapu vlastne k cemu je multishot? Prklad je v podstate: Increase rate of fire by 200% bez redukce presnosti. Tak to uz budu radeji pouzivat rapid fire s 235% increase + 80% dmg increase.
Postřeh: S vyssi dexteritou se VELMI zmensuje zamerny kriz a zaroven jeho maximalni roztazitelnost. Moje assault rifle je uz velmi presna i na 30m. Drive jsem musel vzdy pribehnout mnohem bliz.
Postřeh: S vyssi dexteritou se VELMI zmensuje zamerny kriz a zaroven jeho maximalni roztazitelnost. Moje assault rifle je uz velmi presna i na 30m. Drive jsem musel vzdy pribehnout mnohem bliz.
Postřeh: S vyssi dexteritou se VELMI zmensuje zamerny kriz a zaroven jeho maximalni roztazitelnost. Moje assault rifle je uz velmi presna i na 30m. Drive jsem musel vzdy pribehnout mnohem bliz.
Až se snipinou poznáš pravé kouzlo marksmana
Na 50m + cokoli na 1 ranu ...
Ja to v bete zkousel. Portnou se za tebe tri, jeden ti da phase a konec.
doporucuju jet build na pasivni talenty a pasivni talenty v taktik modu, equip a bonusy tlatic hlavne do critu a nasobeni critu. kver fire automatiku.
mmt na lvl 33 s critem 20% v tactic modu a nasobitelem cca 600% crit a automatickym fire kverem (dmg 330 (1290dmg na strelu))jeto neuveritelna kosa. lvl40 moby na nightmare padaj jak svesky a je to neuveritelne znat a poznat jak to crituje u ty automatiky... napr bossove proste plynule ubirate hpcka pak crit crit na 1/4 hp a pak konec.
doporucuju jet build na pasivni talenty a pasivni talenty v taktik modu, equip a bonusy tlatic hlavne do critu a nasobeni critu. kver fire automatiku.
mmt na lvl 33 s critem 20% v tactic modu a nasobitelem cca 600% crit a automatickym fire kverem (dmg 330 (1290dmg na strelu))jeto neuveritelna kosa. lvl40 moby na nightmare padaj jak svesky a je to neuveritelne znat a poznat jak to crituje u ty automatiky... napr bossove proste plynule ubirate hpcka pak crit crit na 1/4 hp a pak konec.
Kdyz rapid firem trikrat zvednes rychlost strelby, tak vlastne trikrat zvednes sanci na crit....coz na higl lvlu bude vic jak o 14 u tactical stance. Navic +80% dmg...
doporucuju jet build na pasivni talenty a pasivni talenty v taktik modu, equip a bonusy tlatic hlavne do critu a nasobeni critu. kver fire automatiku.
mmt na lvl 33 s critem 20% v tactic modu a nasobitelem cca 600% crit a automatickym fire kverem (dmg 330 (1290dmg na strelu))jeto neuveritelna kosa. lvl40 moby na nightmare padaj jak svesky a je to neuveritelne znat a poznat jak to crituje u ty automatiky... napr bossove proste plynule ubirate hpcka pak crit crit na 1/4 hp a pak konec.
Kdyz rapid firem trikrat zvednes rychlost strelby, tak vlastne trikrat zvednes sanci na crit....coz na higl lvlu bude vic jak o 14 u tactical stance. Navic +80% dmg...
do rapidfiru urcite pujdu ale az namaxuju vsechny pasive talenty... stylem kterym marksmana hraju je pro me mnohem efektivnejsi pouzivat pouze tactical mod...
pokud si namaxujes pasivni talenty pro tactical mod dostanes pri -pokleku 13% crit a hlavne vulnerabilitu na vsechny elementy cca o 100%dmg (proto ta fire automatika, podpaleni je jeste bonus...)a pak samozrejmne odrazeni strel... takze se ta dmg da skoro(relativne vyslednej dmg... jinaj burst dmg ma rapidfurt mnohem vyssi) rovnat s rapidfirem s tim rozdilem ze ho muzes pouzivat furt, necekas na CD.
v rapid firu o tyhle imba pasivy stejne prijdes a hlavne rapidfire je mnohonasobne nebezpecnejsi nez tactical mod... to poznate na nightmare kde vas urciti mobove budou instakillovat ze rapidfire je desne nebezpecnej.
Tim nerikam ze by byl rapidfire spatnej je to jednoznacne nejlepsi aktivni talent s CD co marksman ma.
quote:Originally posted by Khandar rapidfire je mnohonasobne nebezpecnejsi nez tactical mod
To je ten vetsi stit tak poznat?
No hlavně v rapid fire nemůžeš utéct a těch pár vteřin je někdy fatálních :-)
V tactical stance taky nemuzes... Teda muzes to kdykoliv prerusit no Ale tak nedavam to kdyz vim ze bych hebnul ne?
Jasně, ale rapid fire nepřerušíš a hlavně je relativně nablízko, takže to chce fakt jen situace kdy víš, že to bude one hit. Resp. v normal je to jedno, tam Tě skoro nic nazbije, ale přečti si diskuzní fora o elite mode :-) Nightmare je jiná kapitola tam proste jsou jen tužší potvory a navíc člověk pokračuje dál ve svém levelu. Osobně plánuju jakmile projdu hru na normal okamžitě založit elite postavu.
quote:Originally posted by Gabriel Osobně plánuju jakmile projdu hru na normal okamžitě založit elite postavu.
To me nejak nelaka, proste to bdue jen trvat dyl.
Ale hardcore by mohl byt vyzva
No ono to právě není až tak pravda s tím, že to prostě projdeš s vyšším levelem. I první boss co dáváš na normal někde kolem levelu 5 tě na elite mode téměř instakillne i když máš level 10. Někdo na foru pěkně popisoval jak studoval každý pohyb toho bosse a plánoval svůj pohyb doslova na sekundy. No jsem zvědav.
tactical stance - muzes kdykoliv z ni odejit a odsprintovat do bezpeci pak znova poklek a dokosit to... nebo pokud max este aktivni bonus stit tak proste ho rozsekas nez ti sunda ten bonus stit
zapnes rapid a ses na dobu jeho trvadi bezvladnej... to mi na nem vadi. a ve vyssich obtiznostech ti tohle zarucuje xxx zbytecnejch smrti...
skoro celou normal ob. sem prosel taky s fyzik. automatikou a byla super ale fire je pak ucinejsi diky tomu pasivnimu talentu v tact stanci a podpaleni monstra je taky fajn...
naopak nechapu elek. automatiku ta je nejaka domrdana... mel sem elek legendary automatiku s dmg nad 380 (lepsi nez mam mmt fire kver) a ta dmg je smesna...
tactical stance - muzes kdykoliv z ni odejit a odsprintovat do bezpeci pak znova poklek a dokosit to... nebo pokud max este aktivni bonus stit tak proste ho rozsekas nez ti sunda ten bonus stit
zapnes rapid a ses na dobu jeho trvadi bezvladnej... to mi na nem vadi. a ve vyssich obtiznostech ti tohle zarucuje xxx zbytecnejch smrti...
skoro celou normal ob. sem prosel taky s fyzik. automatikou a byla super ale fire je pak ucinejsi diky tomu pasivnimu talentu v tact stanci a podpaleni monstra je taky fajn...
naopak nechapu elek. automatiku ta je nejaka domrdana... mel sem elek legendary automatiku s dmg nad 380 (lepsi nez mam mmt fire kver) a ta dmg je smesna...
Elek co jsem viděl měli většinou doprovodný skill ze stromu Engiho. Takže proto ta menší damage, nejsou pro marksmany.
tactical stance - muzes kdykoliv z ni odejit a odsprintovat do bezpeci pak znova poklek a dokosit to... nebo pokud max este aktivni bonus stit tak proste ho rozsekas nez ti sunda ten bonus stit
zapnes rapid a ses na dobu jeho trvadi bezvladnej... to mi na nem vadi. a ve vyssich obtiznostech ti tohle zarucuje xxx zbytecnejch smrti...
skoro celou normal ob. sem prosel taky s fyzik. automatikou a byla super ale fire je pak ucinejsi diky tomu pasivnimu talentu v tact stanci a podpaleni monstra je taky fajn...
naopak nechapu elek. automatiku ta je nejaka domrdana... mel sem elek legendary automatiku s dmg nad 380 (lepsi nez mam mmt fire kver) a ta dmg je smesna...
Tak uvidime. Ted uz nemuzu nic menit. A uprimne ani nechci, ten pocit pri namaxovanym rapid firu kdy pred vama VSECHNO lehne
A ten zvuk sireny
Az budu na nightmare, tak dodam nejake info jestli to s rapidem jde...
btw sem si tak dlouho schovaval talent body abych se negimpnul az sem si omylem naklikal 5talentu do sprintu:p puvodne sem si rikal tak to je konec ale musim rict ze vzhledem k tomu ze sprint pouzivam prakticky furt tak mi to nakonec prislo jako celkem dobre investoany body...
btw sem si tak dlouho schovaval talent body abych se negimpnul az sem si omylem naklikal 5talentu do sprintu:p puvodne sem si rikal tak to je konec ale musim rict ze vzhledem k tomu ze sprint pouzivam prakticky furt tak mi to nakonec prislo jako celkem dobre investoany body...
Taky jsem o tom chvili uvazoval.... Pokud bys jel PvP, Tak je to podle me elementarni vlastnost.
Dal jsem jeden bodík do overhshieldu pod vidinou toho že mikaždé zakleknutí refreshne štít a ten skill je buglej. Občas to naopak štíty sebere úplně na nulu.
Dal jsem jeden bodík do overhshieldu pod vidinou toho že mikaždé zakleknutí refreshne štít a ten skill je buglej. Občas to naopak štíty sebere úplně na nulu.
Asi to po zkusenost z D2 pvp uz neudelali. Lycantrophy nebo battle shout.
Dal jsem jeden bodík do overhshieldu pod vidinou toho že mikaždé zakleknutí refreshne štít a ten skill je buglej. Občas to naopak štíty sebere úplně na nulu.
Asi to po zkusenost z D2 pvp uz neudelali. Lycantrophy nebo battle shout.
Měl bych jeden dotaz, jak funguje to omezení "works with certain projectile based weapons u pasivních skillů v levém sloupci (RICOCHET atd.)? Co všechno je počítáno jako projectile?
Jinak k tématu Tactical stance vs. Sniper u mě vítězí Sniper.
1) Šance na crit je super věc, ale chtělo by to kombinovat s pasivkama vlevo a u těch si nejsem jistý jak budou fungovat a omezil bych se na určitou skupinu zbraní. (A crit chance se dá zvedat i jinak)
2) 200% dmg increase u Snipera je opravdu znát.
3) Zvýšení dostřelu u TS je fajn, ale pro automatiku není dostačující a pro sniperku už na takovou vzdálenost bez zoomu není dobře vidět.
4) Vzhledem k předpokládanému vývoji stále více k MMO stejně budu hrát převážně v partě a jako Marksman budu chtít být od raid mobů co nejdál.
Jinak pár postřehů po dohrání normal difficulty:
Zcela zásadní je u zbraně počet možných modů, moje automatika s 8 sloty na mody byla sice koupena od obchodníka bílá (tedy bez jediné vlastnosti) ale mody a augment z ní udělaly protiletecký kulomet s dmg skoro 400 :) a 20% shield penetration a šance na ignite z ní dělají univerzální zbraň proti čemukoliv. A opět se dostávám k Sniperovi, protože ve snipoer modu střílí skoro na 50 metrů a to velmi přesně. Je mi tedy jedno, že by ke mě mobové mohli dojít, protože o mě většinou nevědí :)
Měl bych jeden dotaz, jak funguje to omezení "works with certain projectile based weapons u pasivních skillů v levém sloupci (RICOCHET atd.)? Co všechno je počítáno jako projectile?
Podle me vse co neni beam. To jest ma to x strel za minutu.
Jak resis instance kde jsou potvory za rohem? Jak resis kdyz se ti potvory portnou k tobe?
A jak to řešíš když používáš Tactical Stance? To je přeci ten samý problém. Když to má málo HP, tak zůstanu klidně ve sniper modu, protože s tím dmg boostem se jen zapráší a všechno, co došlo ke mně, leží. Když to má víc HP, tak zdrhám, do Rapid fire nehodlám dát ani bod.
Jak resis instance kde jsou potvory za rohem? Jak resis kdyz se ti potvory portnou k tobe?
A jak to řešíš když používáš Tactical Stance? To je přeci ten samý problém. Když to má málo HP, tak zůstanu klidně ve sniper modu, protože s tím dmg boostem se jen zapráší a všechno, co došlo ke mně, leží. Když to má víc HP, tak zdrhám, do Rapid fire nehodlám dát ani bod.
Ten samý problém? Tactical stance zveda stity. Sniper snizuje armor....
Navic ja nepouzivam ani jedno, coz bys vedel kdybys alespon precetl tenhle kratky topic...
Rapid fire build ma rozhodne nejvetsi dmg + v late game nejvetsi sanci na crit. Jde o to jestli je moznost tento jeho potencial plne vyuzit a zarovnen pri tom neumirat. Mne se to zatim dari, ale jsem lvl 24, coz neni moc