Author |
Topic |
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 14/12/2005 : 02:24:35
|
Byli jste nekdo ve stress testu? vase nazory?
od vcera od 18:00 je public stress test na fileplanet.com free client ma 1.5gb, placeny s hi-resolution 2.5 .. zajimal by mne rozdil v grafice..zda je viditelny ;-)
http://www.fileplanet.com/promotions/ddo_stormreach/
cekacka na FP - 2 hodky, test trva do pondeli rano naseho casu,v patek o pulnoci bude event o closed beta ucty.
Stormer mne rikal ze prej to ma svet rozdelenej na instanced zony podobne jako GW.. nebo neco v tom smyslu........
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 14/12/2005 02:26:03
|
|
| |
Gabriel
Moderator
2156 Posts |
Posted - 14/12/2005 : 09:46:35
|
No od lidí co to hráli vím asi následující:
Ano - instantní zóny, styl jako GW nebo instance ve WoW. Ve městě složíš partu a jdeš.
Velmi HC. Totálně podle pravidel DaD
Nulová šance na jakoukoliv solo hru. |
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 14/12/2005 : 09:56:15
|
Já jsem byl v closed Svět je na zony ala EQ2 (jednotlivé části města jsou každá zvlášť zona, ale v rámci zony se vidí všichni) každý quest je instanced zona, kde vidíš jen sebe a svojí grupu.
Moje poznatky prozatím - pokud máš stálou grupu, která to chce hrát jako papírové RPG, tzn. za postavy a skutečně objevovat, jet o docela hodně dobré. Pokud máš piskup grupu, problém je, že většinou proběhneš quest bez toho, aniž bys vůbec věděl, co jsi kde udělal. Pokud jsi solo, je to skoro bez šance. Za misi máš zkušenost, za kill není nic. Takže se můžeš celou misí proplížit, když se ti to podaří a nemáš za úkol někoho zabít. Nejde ale expovat tak, že budeš jenom zabíjet - prostě tu misi musíš udělat. Když umřeš, máš jednak dluh expy a jednak za misi dostaneš míň. Takže pokud to neuděláš bez smrti napoprvé, moc expy nedostaneš. Byl jsem bard level 2, rank tuším 2. do téhle fáze jsem to jakžtakž kombinoval solo + pickup grupa, ale prostě teď už jsem nebyl schopen dát žádnou misi solo.
Jinak pravidla DaD - levely, ranky, meditování kouzel mimo misi, žádná regenerace hpa many v misi, tu a tam nějaký oltář na jedno použití na rest. Na rezz taky oltář na jedno použití, ale musí tě k němu někdo dotáhnout. bard nemusí kouzla medovat narozdíl od wizza a sorcerera, zase z kouzel jsem měl akorát sleep a potom jsem si dal heal. Z hracích songů jsem měl party buff a pak snad mezz, kterej mi ovšem nějak nefungoval a používal jsem raději sleep.
Co se týká boje, je to dost akční a dá se uhybat úderům - takže kroužím kolem moba a mlátím ho a uskakuju. nevím jak ve finále, v betě jsem měl docela dost peněz, takže koupit skoro cokoliv nebyl problém. Ale prodávají se u vendora pouze normál věci různé kvality - věci +1 jsou jen drop. Věci jsou v bednách a v bedně má každý v grupě věci jen pro něj - nikdo vám je teda nevybere, když lootnete později. Už při otevření bedny se samo rozlosuje, kdo co dostane.
Nejdůležitější povolání je rogue spolu s clerikem a někým na mlácení. bez rogue ale v podstatě není šance polovinu misí udělat nebo případně za více expy - prostě není skill na nalezení tajných dveří, odemčení zámků, zrušení pastí. Jako bard jsem skill na hledání pastí a věcí měl, ale jednak nízký, protože nejsou volné body a jednak disable traps a odemčení dveří jsem stejně neměl. V Betě se ještě dalo střílet zezhora odněkud třeba z beden lukem bez toho, aby na vás mob mohl, v posledním update to už nešlo. Každopádně ale luk je stále hodně důležitá zbraň
Je nutné nosit sebou několik druhů zbraní - třeba meč a pak palcát. Jinak mečem třeba kostlivce zranit není skoro šance.
to je tak vše co mě zatím napadá.
Osobně jak jsem psal - mít stálou domluvenou grupu, která to hraje stylem papírového DaD tak je to super hra. Jinak pro zbytek až tak úžasná podle mě není a podle mě nemá až takovou dlouho výdrž. |
PC, PS3, iPad |
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 14/12/2005 : 09:57:12
|
koukám, že gabriel byl rychlejší :) |
PC, PS3, iPad |
|
|
Gabriel
Moderator
2156 Posts |
Posted - 14/12/2005 : 10:20:04
|
quote: Originally posted by Khostri
koukám, že gabriel byl rychlejší :)
No ale nemám vlastní zkušenost :-)
Imho je ale na světě poměrně početná komunita HC fandů DaD (což já třeba ani náhodou nejsem, spíš naopak :-)) , která sice nebude dosahovat milionových počtů, ale bude velmi věrná. A to bude Turbine bohatě stačit. |
|
|
Demawend
Moderator
1259 Posts |
Posted - 14/12/2005 : 23:57:29
|
A jak vypada PvP? |
Ultima Online, Dark Age of Camelot, EVE Online, Everquest 2, Vanguard, Age of Conan, Hellgate London, Dungeons & Dragons, Warhammer Online, LOTRO, Star Trek Online, SWG, Darkfall, Dofus, Guild Wars, WoW,... a myslim, ze ja debil, tak aspon pulku z toho porad platim :) |
|
|
VT
Moderator
4191 Posts |
Posted - 15/12/2005 : 09:28:06
|
quote: Originally posted by Demawend
A jak vypada PvP?
Bohuzel v DDO zadne pvp neni. |
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 15/12/2005 : 17:01:48
|
Ja jsem nepochopil, proc tam jsou 2 systemy boje. 1. system - tabem zameris cil a autofire 2. rucne zameris a klikas..
ten 1. system bych zrusil .. potom by to bylo zajimave .. zejmena kdyby udelali i pvP ;-) ve wow by takovej system hodne pomohl.. wow je jen o equipu a pojizdeni americkejma/ceskejma detma.. zadnej skill reflexy nic.
Dost se mi libi ty dungy..atmosfera.. jen skoda ze je to zamerene hlavne na grupy ;-( a hodne mne to pripomina EQ2..
Sem zvedavej jakej bude LOTRo.. doufam ze ho nezkazi instancema :( |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 15/12/2005 : 17:06:35
|
Jen dotaz - nutí tě někdo používat sytém boje číslo 1? Pokud by nedali více možností, zas by se objevil Rodier 2, který by se ptal, proč tam proboha neudělali tahovej systém.
v čem by pomohl akční systém ve wow a v čem by bylo DDO lepší bez tahového? Akční systém by ve wow zrušil i tu trošku taktizování nad používáním různého equipu s různou rychlostí a statistikama.
dungeony v DDO jsou hezké - to je sice pravda, na druhou stranu mě ale zajímá, jestli je tam také něco jiného než stoky. zatím jsem ve všech misích byl v podzemí. Akorát vím o jedné level 3 misi před branou města. |
PC, PS3, iPad |
|
|
Vlada
New Member
230 Posts |
Posted - 16/12/2005 : 09:53:04
|
Chci se zeptat - zdali si to nekdo nechce zahrat dneska v noci/zitra behem dne? Ze bychom si to poradne vyzkouseli a zahrali si :) |
LOTRO - [EN-RP] Laurelin Miranori GRD Miranel LM Miraniwen CPT
SWG - Europe-Chimaera - Miran' , Miranis |
Edited by - Vlada on 16/12/2005 11:52:15 |
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 16/12/2005 : 15:02:45
|
Khostri > protoze je to zabavnejsi. Tak nejak to i pochopili vyvojari a vetsina novejch onlinovek to budou mit..
ja nechci nutit lidi zamerovat jako u FPS..jde mi ale o to, ze je to nudny ten strnuly system boje kdy zmacknes tab, potom cudlik a jede to. Je to jen v mmorpg, nikde jinde.. chapal jsem to u prvnich 3d mmorpg protoze to proste jinak neumeli..ale dneska?
ve wow by to prave dost pomohlo v boji, ze by ten boj nebyl jen o equipu a levelu, protoze (a na tom se snad shodne vetsina dobrych pvperu) pvp ktere je jen o equipu a levelu je pvp o hovne..
a co mne nuti ho nepouzivat? to, ze pouzivat ten 1. je mnohem rychlejsi.. tudiz bych byl v nevyhode. Ja prave myslel, ze kdyz uz tak to udelaj poradne, ze tim ze to budu sam manualne ovladat budu moci zamerovat a treba kdyz zamerim na hlavu..dam vetsi ranu nez kdyz je to automatem kterej miri "na telo".. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 16/12/2005 : 15:42:39
|
Rodiere Rodiere, ty jsi čím dál tím lepší. Hrál jsi vůbec ty Dungeons a Dragons online? Podle mého nehrál. Protože řící, že target + autoatack je rychlejší než ručně švihat může říct pouze někdo, kdo viděl pouze trailer. Pokud by jsi to hrál, tak by jsi asi stejně jako všichni ostatní zjistil, že pokud budeš používat ten target+autoatack, tak nemáš už vůbec žádnou šanci zabít něco, co není asi tak o polovinu slabší než ty. Každý úder při zapnutém autoattacku to dělá asi tak 2x pomaleji než když ručně mačkám LMB a kroužím kolem. Další věc - MMO hry narozdíl od běžných hraješ po internetu, pokud jsi to ještě nezjistil. Takže pokud ti vypadne spojení, máš smůlu. Proto při blbém spojení se vyplatí používat alespoň ten autoattack, protože aspoň při výpadku nestojíš jako tvrdé Y, ale aspoň bojuješ. Potom se autoattack vyplatí například když chceš útočit mečem na stejného moba co další z grupy a nechceš probudit například kolem ležící uspané moby. Například.
Další tvůj blábol - nevím, co jsme taháš PvP když se bavíme o Dungeons and Dragons online. Prosímte zamysli se laskavě. Doufám, že jsi podobně pyskoval například u KOTORU, že tam mají takový divný tahová systém boje a proč nemůžeš jak imbecil poskakovat kolem a řezat něco hlava nehlava, když pro PVP je to přece to nejlepší. (poskakovat můžeš v reálu, otázka je u složitých bojů, jak budeš effektivní). Například.
Pokud sis to totiž neuvědomil, tak čím více přiblížíš boj k akční složce, kde sázíš na reflexy, tím více zrušíš složku vývoje postavy a equipu - tím více zredukuješ dobu "trvání" té dané hry. A pro příklad si třeba zkus teď zahrát SWG - já to zkusil asi před týdnem.
Neříkám, že není v principu možné udělat hru, kde to budeš ovládat všechno v reále, ale prozatím si myslím, že teď je to úplně mimo. Lidi si chtejí u hry odpočinout a bavit se. Tzn. v případě MMO kde je vývoj postavy, si chtějí postavu vypiplat v rímci světa, ve kterém se nachází a nechtějí být omezení například tím, že v reálném životě mají pomalé reflexy. Prostě si hrají na někoho, čím nejsou, což je podle mého podstata těchto her. Pokud to bude stejné jako v reále, tak se na to vykašlou. Proto se používá sice reáln systém boje, ale akce děláš z předstihem a jsou například i "conditioned" (nevím, jak bych to řekl česky). Prostě nemůžeš po 90 procentech lidí, co to hrajou chtít, aby na obrazovce po započítání síťového lagu například při melee souboji postřehli 0.5 sec attack a použili blokovací manévr¨. Například. |
PC, PS3, iPad |
|
|
Shemiramoth
Moderator
4339 Posts |
|
Eagle
Average Member
2225 Posts |
Posted - 16/12/2005 : 16:32:40
|
rodiera cti ... me vzdycky pobavi ... je teda nevim esli ma nebo nema pravdu ale pobavi me to stejne :) Khostri tady hezky popsal rozdil mezi FPS a RPG ... v jednom proste bojuju jak umim a v druhym za me bojuje moje postava jak to umi ona :) a ja jen koukam a muzu ji radit :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 16/12/2005 : 19:08:12
|
quote: Originally posted by Khostri
Rodiere Rodiere, ty jsi čím dál tím lepší. Hrál jsi vůbec ty Dungeons a Dragons online? Podle mého nehrál. Protože řící, že target + autoatack je rychlejší než ručně švihat může říct pouze někdo, kdo viděl pouze trailer. Pokud by jsi to hrál, tak by jsi asi stejně jako všichni ostatní zjistil, že pokud budeš používat ten target+autoatack, tak nemáš už vůbec žádnou šanci zabít něco, co není asi tak o polovinu slabší než ty. Každý úder při zapnutém autoattacku to dělá asi tak 2x pomaleji než když ručně mačkám LMB a kroužím kolem. Další věc - MMO hry narozdíl od běžných hraješ po internetu, pokud jsi to ještě nezjistil. Takže pokud ti vypadne spojení, máš smůlu. Proto při blbém spojení se vyplatí používat alespoň ten autoattack, protože aspoň při výpadku nestojíš jako tvrdé Y, ale aspoň bojuješ. Potom se autoattack vyplatí například když chceš útočit mečem na stejného moba co další z grupy a nechceš probudit například kolem ležící uspané moby. Například.
Další tvůj blábol - nevím, co jsme taháš PvP když se bavíme o Dungeons and Dragons online. Prosímte zamysli se laskavě. Doufám, že jsi podobně pyskoval například u KOTORU, že tam mají takový divný tahová systém boje a proč nemůžeš jak imbecil poskakovat kolem a řezat něco hlava nehlava, když pro PVP je to přece to nejlepší. (poskakovat můžeš v reálu, otázka je u složitých bojů, jak budeš effektivní). Například.
Pokud sis to totiž neuvědomil, tak čím více přiblížíš boj k akční složce, kde sázíš na reflexy, tím více zrušíš složku vývoje postavy a equipu - tím více zredukuješ dobu "trvání" té dané hry. A pro příklad si třeba zkus teď zahrát SWG - já to zkusil asi před týdnem.
Neříkám, že není v principu možné udělat hru, kde to budeš ovládat všechno v reále, ale prozatím si myslím, že teď je to úplně mimo. Lidi si chtejí u hry odpočinout a bavit se. Tzn. v případě MMO kde je vývoj postavy, si chtějí postavu vypiplat v rímci světa, ve kterém se nachází a nechtějí být omezení například tím, že v reálném životě mají pomalé reflexy. Prostě si hrají na někoho, čím nejsou, což je podle mého podstata těchto her. Pokud to bude stejné jako v reále, tak se na to vykašlou. Proto se používá sice reáln systém boje, ale akce děláš z předstihem a jsou například i "conditioned" (nevím, jak bych to řekl česky). Prostě nemůžeš po 90 procentech lidí, co to hrajou chtít, aby na obrazovce po započítání síťového lagu například při melee souboji postřehli 0.5 sec attack a použili blokovací manévr¨. Například.
Khostri hral jsi Planetside? asi ne.. tam je to prave tak, jak rikam.. Planetside je MMOFPS ale zaroven je tam RPG prvek, levely, vybava.. a je tam skloubeno to, co rikam..takze prosim. Zahraj si nejdrive neco z toho co ma to, o cem mluvim a potom uvidis ze to jde. Stejne tak Neocron 2 .. to je vice RPG nez FPS, ale opet to tam jde.
Jinak DDO sem hral asi 2 hodky a za archera a proste s auto attackem sem zabijel nez ke men dosli.. rucnim klikanim to trvalo. Jinak Planetside je MMOFPS online a neni problem se spojenim..
jak rikam, rozsir si obzor a potom kritizuj
To co rikas totiz neni pravda. Pokud u hry sazis na reflexy jen castecne, tak nevylucujes tu polozku s equipem.. pokud se to proste udela dobre, tak se skloubi dohromady zabavnej bojovej system [uprimne..tebe fakt bavi zamerit a cumet jak to samo strili?] s equipem..
Shemiramoth > tahni si flamovat jinam.. mezi svoje.. 15ti lety deti do wowka
Eagle > mas pravdu, ale ja se prave bavim o tom, kdyz se ty dva mody zkloubi tak, aby proste zalezelo z 70% na eq/lev z 30% na skillu.. ja nejsem zadnej skiller proto mi treba PS moc neslo..ale mne proste NUDI ten system kdy kliknes a strilis..
khostri tu pise, ze jemu prislo lepsi pouzivat manualni utoceni.. vyhejbani.. mne proste s lukem a kusi NE. Ja proste pustil a jelo to.. kdyz sem to delal rucne, tak to slo o dost hur.. to jsou me dojmy z hrani. hraju za elfa lucisnika :)) jestli se to tak da nazvat.. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 16/12/2005 : 19:13:54
|
v kazdem pripade konec flame a zamerme se na hru jako takovou. Kam az ste se kdo dostali? Mne prijde ze ej to fakt jen o kobkach :)) mestecko ty doky sou fajn ale jinak nic moc..
chtel bych spis neco zaberu typu wow s ddo systemem a dungama ;-D |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 16/12/2005 : 20:14:22
|
Takze znova, kratce pro rodiera, protoze neminim dale ztracet cas. 1) toto je Dungeons a Dragons online - ma dana pravidla, ma dane umisteni, ma dany typ postav. V boji se obdobne jako v papirove verzi hazi ruznostennymi kostkami, figuruje tu equip, figuruji tu staty, figuruje tu meditace kouzel. Pokud tohle nevis, asi jsi ve spatne hre.
2) Planeside - hmm super. " Je tam RPG prvek". Pravdepodobne ti nedoslo, ze lidem, co hraji RPG hry NESTACI RPG prvek, jelikoz je to pro ne placana a zacnou se nudit. To, ze to tobe vyhovuje je hezke. Proto nechapu, ze to dale nehrajes. Pokud by sis muj prispevek precetl a neplkal nesmysly, tak by ses docetl, ze nemluvim o to, ze klikneas a nic nedelas. Protoze pravdepodobne tak hrajes kazdou hru, tak se nediv, ze jsi pro vsechny akorat lama. Kazda hra ti umoznuje taktizovat s tim, co pouzijes, jak to pouzijes v kombinaci s cim to pouzijes a kdy to pouzijes. Jen to zohlednuje parametry okoli, ktere nejsi schopen v realnem case do hry dostat.
3) znovu te odkazuji na svuj post, ktery jsi evidentne necetl - pisu, ze si dovedu predstavit nejakou kombinaci, ale v soucasne dobe je kompletni zkloubeni nerealne. To, ze u Planeside to jde - nejde. Planeside je jenom FPS. RPG prvek je tam pouze o nejake redukci zvysovani armoru, damage zbrane a podobnych vecech.
4) realtime je jediny spravny zpusob - aha. takze nikoho nebavi nic jineho,. nikdo nehraje, strategie, nikdo nehraje starsi tahove rpg, vsem vadi souboje v KOTORU a podobnych vecech atd. Je super, ze nam Rodier otevrel oci. Jme to ale nevzdelanci a nevime, co je dobre.
5) Aha ty chces aby u hry na reflexech zalezelo castecne a castecne na RPG - tak 70 ku 30. Hmm a chce to krome tebe jeste nekdo jiny?
6) Znovu si precti puvodni post, kdyz se ptas kam jsme se dostali - pisu tam, ze jsem BArd level 2 rank 2. Prosel jsem prvni pristav, namesti za branou, ty stoky jako alternativni cestu skrz branu, v druhem pristavu mam skoro vse, v hospode nad vodou vse, u majaku a v knihovne jsem byl, ve waterworks jsem taky byl, mam pristup na dalsi namesti ve meste, kolem te 3. hospody na jihu mesta mam vse hotove. Znovu pro natvrdle opakuji - jsem bard - STRILIM i kusi, bojuju i mecem, bojuju i palcatem (predpokladam, ze jsi si nevsiml pri tom svem uzasnem autoattacku, ze kostlivci jaksi sipkama z kuse moc zabit nejdou, takze i nejakej radoby lucisnik musi vytahnout nejaky tupy nastroj nebo kouzlo). Do teto faze jsem polovinu veci delal tak nejak solo, pulku v pickup grupach.
To ze zmackens autoattack a strilis - jen by me zajimalo, jak to delas, kdyz tam mas treba 12 koboldu najednou a po 2 vystrelech jdou na tebe. To je jako vsechny ustrilis jo? Navic na autoattack? A tu misi od guarda u kašny jdi předpokládám dělal. Jak tě přenese před bránu a máš zabít 100 koboldů. To jsi určitě taky ustřílel kuší. A pak ses probudil ... |
PC, PS3, iPad |
|
|
oniko
Junior Member
711 Posts |
|
Milan
Junior Member
777 Posts |
Posted - 18/12/2005 : 04:00:35
|
Khostri ty mas dneska nejakou kousavou naladu, takhle se rozcilovat. Jako kdyby jsi tu byl prvni den a neznal Rodiera. Asi jsem jediny co chce Rod.. rict. Podleme chce rict, ze by se mu libil akcni styl (ala Planet..) zasazeny do stredovekeho typu mmorpg her. Jak jsem tak cetl ten Kostri post tak to vypada ze se prochazi nejakym pribehem.To znamena ze mise na sebe navazuji v nejakem pripehu jako v GW. Je to pravda? Kolik tech misi tam je? to Rodier: co jsem videl na videu tak Lotr vypada uplne stejne jako DDo, ty dve videa byly od sebe skoro k nerozeznani. |
|
|
VT
Moderator
4191 Posts |
Posted - 18/12/2005 : 12:58:14
|
quote: Originally posted by Milan Asi jsem jediny co chce Rod.. rict. Podleme chce rict, ze by se mu libil akcni styl (ala Planet..) zasazeny do stredovekeho typu mmorpg her.
Takove hry uz existuji - napr. Asheron's Call ci Meridian 59.
quote:
to Rodier: co jsem videl na videu tak Lotr vypada uplne stejne jako DDo, ty dve videa byly od sebe skoro k nerozeznani.
Je mozne, ze bezi na stejnem enginu - vylepsenem enginu Asheron's Call 2. LOTR stoprocentne, u DODu si nejsem jist.
|
|
|
Milan
Junior Member
777 Posts |
Posted - 18/12/2005 : 23:49:09
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by Milan Asi jsem jediny kdo poznal co chce Rod.. rict. Podleme chce rict, ze by se mu libil akcni styl (ala Planet..) zasazeny do stredovekeho typu mmorpg her.
Takove hry uz existuji - napr. Asheron's Call ci Meridian 59.
quote:
to Rodier: co jsem videl na videu tak Lotr vypada uplne stejne jako DDo, ty dve videa byly od sebe skoro k nerozeznani.
Je mozne, ze bezi na stejnem enginu - vylepsenem enginu Asheron's Call 2. LOTR stoprocentne, u DODu si nejsem jist.
Sice jsem hral AC2 pred hodne dlouhou dobou, ale rozhodne me jeho system nepripadal jako "akcni". Rodier chce neco jako ma Endles age ci Neokron. Jestli maji stejny engine to nevim ale ten system boje, prostredi ci celkovy dojem, vypadali fakt podobne.Na tom videu to vypadalo, ze i LOTR bude instatni zonovacka ala GW.
|
|
|
VT
Moderator
4191 Posts |
Posted - 19/12/2005 : 10:22:04
|
quote: Originally posted by Milan
quote: Originally posted by Van Tassel
Takove hry uz existuji - napr. Asheron's Call ci Meridian 59.
Sice jsem hral AC2 pred hodne dlouhou dobou, ale rozhodne me jeho system nepripadal jako "akcni". Rodier chce neco jako ma Endles age ci Neokron.
Kdo tu mluvi o AC2? Ja jsem zminil AC1.
|
Edited by - VT on 19/12/2005 10:22:31 |
|
|
Herbicid
Junior Member
885 Posts |
Posted - 19/12/2005 : 16:56:57
|
quote: Originally posted by Rodier
Byli jste nekdo ve stress testu? vase nazory?
JJ byl a jsem nadsen. Dokonce jsem "vyhral" beta account v patecnim eventu. A byl nam za "odmenu", mimo jine, summonut Beholder :) Beholder1 Beholder2 Beholder3 Beholder4
Je to tak nejak o necem jinem nez ostatni MMORPG co jsem mel zatim moznost vyzkouset. Takovej MMO KOTOR je asi nejblizsi mozne prirovnani. A neuveritelne to zachovava ducha a atmosferu PnP D&D
quote: Originally posted by Rodier free client ma 1.5gb, placeny s hi-resolution 2.5 .. zajimal by mne rozdil v grafice..zda je viditelny ;-)
Ke? Ja vpohode stahnul hires clienta :) A nesrovnam low rs jsem nevidel. Srovnej sam :) Highres charselect
quote: Originally posted by Rodier Stormer mne rikal ze prej to ma svet rozdelenej na instanced zony podobne jako GW.. nebo neco v tom smyslu........
To ze je neco rozdeleno podobne jako GW neznamena ze to je jeako GW. Jak porad maji pocit lidi co DDO vzivote nevideli a jen zahlidli tohle srovnani na nejakem foru. Instancing je jedina podoba s Gw. Jedine co me stve je ze je i u vlezu do hospod. To je jedine misto kde me to prudi.
Co se solovani tyce - da se, ale clovek musi vybirat opatrne questy :) Ale o nem tahle hra neni a ani byt nema, je to D&D a to neni o solovani, fakt ne :) |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
Edited by - Herbicid on 19/12/2005 17:00:56 |
|
|
Tragedy
Moderator
2637 Posts |
Posted - 19/12/2005 : 17:25:33
|
quote: Originally posted by Herbicid Ke? Ja vpohode stahnul hires clienta :) A nesrovnam low rs jsem nevidel. Srovnej sam :) Highres charselect
A tohle je ta low-res nebo high-res verze? |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
|
|
Herbicid
Junior Member
885 Posts |
Posted - 20/12/2005 : 15:38:18
|
quote: Originally posted by Tragedy
quote: Originally posted by Herbicid Ke? Ja vpohode stahnul hires clienta :) A nesrovnam low rs jsem nevidel. Srovnej sam :) Highres charselect
A tohle je ta low-res nebo high-res verze?
Pani a vzdycholod jsou highres, ty sutry kolem jsou IMHO bitmapa. |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
|
|
Herbicid
Junior Member
885 Posts |
Posted - 21/12/2005 : 10:52:31
|
Ja jen aby jste mi mohli zavidet ;)
Your Dungeons & Dragons(tm) Online: Stormreach(tm) Beta Invitation Od: Turbine Beta Program <betasupport@turbine.com> Komu: xxxxxx.xxxxx@gmail.com Datum: Dnes 10:04:53
Welcome to the Dungeons & Dragons(tm) Online: Stormreach(tm) Beta program. We appreciate your participation in last week's stress test event, and we congratulate you on winning a full Beta spot! ...
Takze sem tam neco neskodneho snad budu moc nenapadne utrousit. Precejen ten mail obsahuje oblibene:
The Beta Program is STRICTLY CONFIDENTIAL. Once you have accepted the Preview Agreement and NDA, you are not allowed to divulge any information about your experiences to anyone without Turbine’s explicit consent.
|
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
Edited by - Herbicid on 21/12/2005 10:54:20 |
|
|
Tartaros
Junior Member
527 Posts |
Posted - 22/12/2005 : 12:53:02
|
quote: Originally posted by Khostri 2) Planeside - hmm super. " Je tam RPG prvek". Pravdepodobne ti nedoslo, ze lidem, co hraji RPG hry NESTACI RPG prvek, jelikoz je to pro ne placana a zacnou se nudit. ... 3) znovu te odkazuji na svuj post, ktery jsi evidentne necetl - pisu, ze si dovedu predstavit nejakou kombinaci, ale v soucasne dobe je kompletni zkloubeni nerealne. To, ze u Planeside to jde - nejde. Planeside je jenom FPS. RPG prvek je tam pouze o nejake redukci zvysovani armoru, damage zbrane a podobnych vecech.
Nerad do toho vstupuju, ale co se tyce PS nemas tak uplne pravdu. Nechce se mi verit ze by u "ciste" RPG her byl jedinej pilir zabavnosti prave to piplani postavy. Ta hra musi mit neco vic aby ji lidi hrali, tj. musi bejt zabavny i to samotny hrani. Jinymi slovy ma i "ne-RPG prvek". A stejne tak Planetside. Nebudu tvrdit jak moc lidi by tu hru hralo bez tech expu (i kdyz myslim ze zabavny je to i tak), ale kazdopadne to RPG tam taky pridava dost. A nejen na ty urovni ze te to zene vpred, ale taky na urovni globalni, tj. ne kazdej muze hazet orbital strajky, ne kazdej muze pouzivat broadcast zpravy, atd. Takze shrnuto - PS opravdu JE skloubeny FPS i RPG. Nicmene, a tady zase oponuju rodierovi, nelze jednoduse rict "Jde to skloubit, podivejte se na planetside...". Neni to hra pro kazdyho. |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 23/12/2005 : 09:24:17
|
Ano souhlasím, nejde jen piplat postavu. Napsal jsem to v té odpovědi moc jednostraně, ale v podstatě jako odpověď na rodiera. |
PC, PS3, iPad |
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 23/12/2005 : 11:03:23
|
ale u PS je ten RPG prvek uplne stejnej jako treba u WoW. cim vyssi level, tim mas vice a lepsi vybavy/vybavu. Vcem je WoW jine po strance RPG nez treba WoW?
Mne PS pripada uplne stejne RPG jako treba WoW.
Ano, je pravda, ze WoW ma navic talenty. Ale to je tak jedine. Jinak je to UPLNE stejne. ovlivnis jen to, ze levelujes a postupem levelu si kupujes "ability" /ktere zde predstavuji zbrane a armory nikoliv skilly/.
Samozrejme DDO bude snad o neco vic RPG..ale proste se jen snazim ukazat, ze to jde. Nebo treba Neocron[2] to je jeste vic RPG nez i DDO .. je to oldschool rpg ala uo kde si rozdavas bodiky do skillu, nejdriv ziskavas expu za boj a rozdavas do urcitych bojovych skilu.. muzes postavu lehce gimpnout..atd..atd a presto, je to FPS.
PRoste to jde ;-) ale konec offtopicu..radsi sem piste zazitky z DDO ;) pokud ste se nekdo nekam dostali |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
|
|
Eagle
Average Member
2225 Posts |
Posted - 23/12/2005 : 11:25:43
|
quote: Originally posted by Rodier
ale u PS je ten RPG prvek uplne stejnej jako treba u WoW. cim vyssi level, tim mas vice a lepsi vybavy/vybavu. Vcem je WoW jine po strance RPG nez treba WoW?
Mne PS pripada uplne stejne RPG jako treba WoW.
Ano, je pravda, ze WoW ma navic talenty. Ale to je tak jedine. Jinak je to UPLNE stejne. ovlivnis jen to, ze levelujes a postupem levelu si kupujes "ability" /ktere zde predstavuji zbrane a armory nikoliv skilly/.
Samozrejme DDO bude snad o neco vic RPG..ale proste se jen snazim ukazat, ze to jde. Nebo treba Neocron[2] to je jeste vic RPG nez i DDO .. je to oldschool rpg ala uo kde si rozdavas bodiky do skillu, nejdriv ziskavas expu za boj a rozdavas do urcitych bojovych skilu.. muzes postavu lehce gimpnout..atd..atd a presto, je to FPS.
PRoste to jde ;-) ale konec offtopicu..radsi sem piste zazitky z DDO ;) pokud ste se nekdo nekam dostali
nejvic RPG bylo RoE kde ses pri mlaceni nekoho klackem naucil carovat a jeste sit :) a nebo ses naopak kouzlanim zdokonaloval v boji se zbrani :) uzasna svoboda :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 23/12/2005 : 11:27:30
|
;-DDD njn i takove hry jsou.. AO to ma v podstate taky tak. ziskas za level body a delej si snima co chces. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
|
|
Tartaros
Junior Member
527 Posts |
Posted - 23/12/2005 : 15:58:17
|
quote: Originally posted by Rodier Vcem je WoW jine po strance RPG nez treba WoW?
Wow sice moc neznam, ale rek bych ze v nicem :))
quote:
Mne PS pripada uplne stejne RPG jako treba WoW.
Ano, je pravda, ze WoW ma navic talenty. Ale to je tak jedine. Jinak je to UPLNE stejne.
zaprve kromne talentu je to taky jeste equip. A zadruhe, je to naprosto nesrovnatelny :) Ve Wow cloveka o nejakejch deset levelu vejs nedas skoro i kdyby byl afk. V PS je to naopak, zalezi PREDEVSIM na tom co umis jako hrac. Napriklad pri souboji vehiklu (tanku letadel) sou si vsechny postavy naprosto rovny, a do libovolnyho tanku muzes vlezt od 0. levelu (pokud se na nej zameris). Certifikaty v PS jsou spis o tom, ze ti umoznujou sirsi vyber zbrani co pouzijes, ale potom kdyz uz si v nejaky konkretni situaci tak se ti muze vetsinou vyrovnat vhodne umistenej newbik :) |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
|
|
Tomas
Starting Member
93 Posts |
Posted - 28/12/2005 : 18:26:02
|
v severní Americe a Kanadě je již předprodej, jen ale pro toto území. Snad brzy i u nás. Máte někdo info, kolik se platí měsíčně? A jeden dotaz, vyplatí se to vůbec? |
|
|
Herbicid
Junior Member
885 Posts |
Posted - 02/01/2006 : 08:57:47
|
quote: Originally posted by Tomas
v severní Americe a Kanadě je již předprodej, jen ale pro toto území. Snad brzy i u nás. Máte někdo info, kolik se platí měsíčně?
Zatim nebylo urceno
quote:
A jeden dotaz, vyplatí se to vůbec?
Zatim rozhodne ano, ale je to silne MP, v poslednim patchi IMHO dost pritvrdili. Snizil XP za questy a zdrsneli moby. Takze uz neudelas s dobrou sehranou grupou bezmala 4lvl za noc jako ve Stress Testu. A vubec pridavaji zajimave featury. Napr hlasky od GM (toho D&D co v tam v dungeonech rika popisy atp. Je uz i mluvene slovo. :) |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 02/01/2006 : 09:56:31
|
Hrál jsem to zase chvilku, pořád svého barda, jsem téměř level 3. Po tom velkém patchi je to fakt ještě drsnější. Grupa se hledá snadněji než ve FFXI. Pokud je grupa dobrá, je to fakt dobrá zábava :) Hledání je realizováno formou vývěsky, což je docela dobré. Prostě pokd hledám grupu, otevřu si okno a vidím grupy, které nabízejí místo pro postavu, level a class, do kterého patřím. Pokud dám join, joinu tu grupu rovnou. Když chci udělat vlastní grupu a hledám lidi, napíšu, koho hledám. Takže buď napíšu, že kohokoliv, nebo to můžu specifikovat na třeba cleric/bard, level 2-4 a do poznámky třeba ručně připsat questy, které plánuju. Jen mě zatím trošku štve, že mi poštelovali Sleep. Když totiž kouzlím sleep na moba, vezme to jeho pozici v momentě, kdy začnu kouzlit. A když to dokouzlím, hodí to sleep s radiusem na místo, kde ten mob stál. Problém je, že pokud se hejbe, není vůbec šance ho uspat. Ale takovéhle věci jsou vcelku normální v betě. Jinak musím říci, že mi to ještě nespadlo a v podstatě jsem nenarazil na extra závažný bug. Tu atam nešlo vlézt do dveří, ale po chvilce to bylo ok (asi server měl pomalejší odezvu na zonování). Tu a tam se povede některou potovru zaseknout na místě, ale jednak je to velmi velmi málo a pak většina potvor má ranged, na který hbitě okamžitě přepne. Už jsem byl i na dvou misích mimo kanál - jedna před bránou zabít 100 koboldů a druhá kterou jsme nedali) byla z několika kempů v krajině sebrat sudy konkurenčního piráta, zabít jeho pobočníka, atp. vcelku dobré, ale drsné. Lehal jsem na jeden úder :)
Po patchi se mi také trošku zpomalila grafika, nevím proč. Nepamatuju se na nastavení detailů, ale mám Celerona 2.5GHz, Radeon 9600 a 1GB ram a někdy ve městě to opravdu nestíhalo. Předtím to šlo v poho. Ale jak se znám, asi jsem zapnul vše na maximum :) |
PC, PS3, iPad |
|
|
Herbicid
Junior Member
885 Posts |
Posted - 02/01/2006 : 10:54:30
|
quote: Originally posted by Khostri
Už jsem byl i na dvou misích mimo kanál - jedna před bránou zabít 100 koboldů a druhá kterou jsme nedali) byla z několika kempů v krajině sebrat sudy konkurenčního piráta, zabít jeho pobočníka, atp. vcelku dobré, ale drsné. Lehal jsem na jeden úder :)
JJ, 100 Koboldu jsem daval este ve Stress testu, docela masakr, obzvlast proto ze jsme nebyli zrovna AoE grupa (2x clerik, 2x warr, 2x ranger) Ale nakonec jsem to dali, tech 10kXP nas fakt dost nakoplo, udelal jsem za ten vecer skoro 4.lvl, do toho 4.mi chybelo asi 900xp
quote:
Po patchi se mi také trošku zpomalila grafika, nevím proč. Nepamatuju se na nastavení detailů, ale mám Celerona 2.5GHz, Radeon 9600 a 1GB ram a někdy ve městě to opravdu nestíhalo. Předtím to šlo v poho. Ale jak se znám, asi jsem zapnul vše na maximum :)
Me fungoval podivne uz closed beta client pred patchem, ve stress testu sem jel v poho na pomerne slusne detaily, v closed se ve meste se stejnym nastavenim pohybyju podivnymi "priskoky", proste se v pravidelnych intervalech beh na chvili zpomali. Kdyz si ale necham detaily nadetekovat hrou, tak je to v pohode, ale o dost hnusnejsi :) |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 02/01/2006 : 11:51:06
|
My byli tuším v sestavě já 2 bard, 1/1 rogue/clerik, 2 ranger/1 rogue, 3 wiz, 1 pala, 1 fighter a dali sme to
ale expa nebyla 10k, ale byla tuším nějak 3k nebo tak nějak. Prostě to snížili no :) |
PC, PS3, iPad |
|
|
Herbicid
Junior Member
885 Posts |
Posted - 02/01/2006 : 12:44:29
|
quote: Originally posted by Khostri
My byli tuším v sestavě já 2 bard, 1/1 rogue/clerik, 2 ranger/1 rogue, 3 wiz, 1 pala, 1 fighter a dali sme to
ale expa nebyla 10k, ale byla tuším nějak 3k nebo tak nějak. Prostě to snížili no :)
Wizard dobrej. Burning hands jim mohli slusne topit :) |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
|
|
Herbicid
Junior Member
885 Posts |
Posted - 06/01/2006 : 09:45:42
|
quote: Originally posted by Khostri ale expa nebyla 10k, ale byla tuším nějak 3k nebo tak nějak. Prostě to snížili no :)
Ono se totiz busovani XP zmenilo. Driv se vypocitavala bonus XP procenta od shora dolu vzdy, k celemu vysledku z minuleho bonusu, coz byl samozrejme bug, ted je kazdy bonus pocitan vzdy "jen" za zakladu za quest. Ale to urcite vis :) |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
|
|
jardasy
Starting Member
4 Posts |
Posted - 11/01/2006 : 13:55:47
|
tak nějak jsem doufal, že se dozvím víc o DDO, když od 9.1 jsou testeři oprávnění vyprávět o zážitcích na fórech. z www.ddo.com After getting so much positive feedback from our Beta players, we felt it was time to let them share their opinions and praise for DDO with the rest of the MMOG community.
Jak je to s přibýváním hitpointů u lvlup- je to náhodný hod, nebo fixní hod? Tj. pro např. clerika to je d8 nebo o 8? |
Edited by - jardasy on 11/01/2006 15:10:51 |
|
|
jardasy
Starting Member
4 Posts |
Posted - 13/01/2006 : 14:38:59
|
hm, vím, že kouzlo lvl1 stojí 10spellpointů. Kolik je do začátku spellpointů? Předpokládám, že sorcerer jich má víc, než wizard. Jak je to s výběrem kouzel? Při generování postavy jsem pochopil, že je základ 8 navlastnost a 28 bodů se může rozdělit mezi vlastnosti. Platí, že zvýšení hodnoty vlastnosti z 17ti na 18 stojí 1bod, nebo 3body?
Už někdo na základě předobjednávky hraje betu? Přes koho předobjednal, a jak a za kolik mu dorazil balík s DVD? Nebo šel cestou download a mailem patch na +1amulet a přístupové kódy? |
|
|
Rodier
Moderator
4328 Posts |
Posted - 17/01/2006 : 23:53:46
|
tak zacala beta1 evropskeho ddo testu http://www.codemasters.co.uk/ddo/ je tam i signup.. ale kdo si chce zahrat, zahrajte si tu americkou hned a bez cekani..viz vedlejsi topic |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
|
|
Dargnon
Moderator
441 Posts |
Posted - 30/01/2006 : 00:55:51
|
Tak sem tomu dal pár hodin a docela dobrý. Teda určitě lepší než většina bet co sem zkoušel.
Velice, velice se mi líbilo že questy na který sem narazil měly smysl. Souhlasí to s tim co teď psal jeden vývojář, že DDO narozdíl od jiných MMO nabízí vysoce kvalitní content - jako u single player her.
Hrál jsem to jen chvilku. Musim přiznat že na fórech je i hodně lidí co řikaj že je to zatim slabá hra.
Co se mi líbilo:
poměr Grafika a Náročnost,
zvláštní "aktivní" boj (běhání sem tam, míň tlačítek a víc pohybu)
aktivní pasti (ze země se vysunou bodce, ze zdi lítaj sekery a hráči se tomu musí vyhnout....)
pasti a plížení (rogue tu má smysl)
XP za questy, né za zabíjení
nezkoušel jsem in-game voice chat :( |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
|
|
Dargnon
Moderator
441 Posts |
Posted - 30/01/2006 : 00:58:34
|
quote: Originally posted by jardasy
hm, vím, že kouzlo lvl1 stojí 10spellpointů. Kolik je do začátku spellpointů? Předpokládám, že sorcerer jich má víc, než wizard. Jak je to s výběrem kouzel? Při generování postavy jsem pochopil, že je základ 8 navlastnost a 28 bodů se může rozdělit mezi vlastnosti. Platí, že zvýšení hodnoty vlastnosti z 17ti na 18 stojí 1bod, nebo 3body?
Už někdo na základě předobjednávky hraje betu? Přes koho předobjednal, a jak a za kolik mu dorazil balík s DVD? Nebo šel cestou download a mailem patch na +1amulet a přístupové kódy?
Předobjednávka pro EU bude během února.
Založim eště jednu postavu a kouknu jak je to tam s těma bodama.
EDIT - takže, Sorcerer má spell pointů 150 a kouzlo lvl 1 stojí 10 za seslání. Na atributech máš 8 bodů a 28 na rozdělení. Těch 8 je ale upraveno podle rasy. Zvýšit něco třeba z 15 na 16 už stojí myslim 3 body (nebo 2?). Výběr kouzel se mi zdál normální... Sorcerer level 1 si vybírá dvě level 1 kouzla. Je jich na výběr dost, včetně třeba hledání skrytých dveří, mage armor atd. Prostě opravdový kouzla a né zhovadilosti jak v MMO bejvaj. |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
Edited by - Dargnon on 30/01/2006 01:35:27 |
|
|
Pedro
Negr
1450 Posts |
Posted - 30/01/2006 : 11:23:11
|
quote: Originally posted by Dargnon
EDIT - takže, Sorcerer má spell pointů 150 a kouzlo lvl 1 stojí 10 za seslání. Na atributech máš 8 bodů a 28 na rozdělení. Těch 8 je ale upraveno podle rasy. Zvýšit něco třeba z 15 na 16 už stojí myslim 3 body (nebo 2?). Výběr kouzel se mi zdál normální... Sorcerer level 1 si vybírá dvě level 1 kouzla. Je jich na výběr dost, včetně třeba hledání skrytých dveří, mage armor atd. Prostě opravdový kouzla a né zhovadilosti jak v MMO bejvaj.
Jestli to nebude proto, ze je to podle DD 3,5 pravidel.... . |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
|
|
Dargnon
Moderator
441 Posts |
Posted - 30/01/2006 : 13:12:01
|
quote: Originally posted by Pedro
quote: Originally posted by Dargnon
EDIT - takže, Sorcerer má spell pointů 150 a kouzlo lvl 1 stojí 10 za seslání. Na atributech máš 8 bodů a 28 na rozdělení. Těch 8 je ale upraveno podle rasy. Zvýšit něco třeba z 15 na 16 už stojí myslim 3 body (nebo 2?). Výběr kouzel se mi zdál normální... Sorcerer level 1 si vybírá dvě level 1 kouzla. Je jich na výběr dost, včetně třeba hledání skrytých dveří, mage armor atd. Prostě opravdový kouzla a né zhovadilosti jak v MMO bejvaj.
Jestli to nebude proto, ze je to podle DD 3,5 pravidel.... .
bude |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
|
|
Pedro
Negr
1450 Posts |
Posted - 30/01/2006 : 14:19:44
|
quote: Originally posted by Dargnon
quote: Originally posted by Pedro
quote: Originally posted by Dargnon
Jestli to nebude proto, ze je to podle DD 3,5 pravidel.... .
bude
To nebyla otazka, ale konstatovani... |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
|
|
Herbicid
Junior Member
885 Posts |
Posted - 31/01/2006 : 11:57:46
|
Mnozstvi SpellPointu (dale SP) v zakladu zavisi na statech pres ktere dany charakter kouzli tzn: - - u Clerika na Wisdom - u Wizarda na Inteligence - u Sorcerera na Charisme (Jak je to u multiclass nemam tucha, ale nejspis se vezme ten Stat s vysi nebo mozna i nizsi hodnotou, nemyslim ze budou oddelene (coz by ale IMHO meli byt )
Pak se to samozrejme meni podle equipu, na SP to jsou veci "..of Power" a podle Featu a Enhancmentu.
BTW - protoze to je podle D&D3.5 tak bacha, bonusy z predmetu se NEKUMULUJI. Tzn kdyz mate ring +1 base attack a Mace +1 base attack, tak NEMATE +2 base attack ale porad JEN +1. Priklad: ja mam ted Helm of Power I a Ring of Power I, ale bonus k SP mam jen jako bych mel jen jeden z nich.
|
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
|
|
henry
Starting Member
51 Posts |
Posted - 01/02/2006 : 17:29:51
|
Ahoj.Nevite nahodou jestli se chysta /nebo jestli uz byla/ EU open beta?chtel bych si to moc zkusit,ale nejake jsme prosivh US.Nebo popripade jestli by nekdo mel nejakej volnej klic do bety na zapujceni. |
|
|
Kojot
New Member
165 Posts |
Posted - 01/02/2006 : 17:55:06
|
Nevim jestli EU beta jeste frci, no v pripade ze jo, kto mi prvni napise nakej hezkej mail, ten odemne dostane account do bety Dungeons and dragons online a taky Auto assault. Jednomu zajemci dam jen 1 acc, tak si to rozmyslete :o) Strasiftak.R@zoznam.sk edit : DDO account byl uz darovan. Zustava AA. |
EX Ultima online, EX Horizons, EX DAoC, EX City of Heroes, EX EQ 2, EX WoW, EX Vanguard ------------------------ Active Age of Conan (Hatatitla) |
Edited by - Kojot on 02/02/2006 20:01:38 |
|
|
Thrakath
Starting Member
96 Posts |
|
Topic |
|
|
|