skupina A : To jsou lide, jenz se vicemene stotoznili s nadefinovanymy moznostmi, ktere DF papirove nabizi. Tesi se, pripadne doufaji, v jejich uspesnou aplikaci primo ve hre. A kdyz to snad nevyjde, tak tito lide budou zklamani.
skupina B : To jsou lide, kteri vlastne tu hru ani moc hrat nechteji, ikdyz neco je tam asi laka (co by jineho delali na tomto foru), pricemz v "sebeobrane" tu rozhazuji kolem sebe same skepticke myslenky a snazi se potopit neco, co jeste ani nevyplulo na vodu. Kdyz DF neuspeje, coz je tedy dost obecny pojem, tak tito jedinci budou paradoxne stastni, jelikoz to byli oni, kdo "to preci rikal".
Takze z predchozich dvou definic doporucuji skupine A, aby si moc nevsimala nazoru lidi ze skupiny B, protoze se je momentalne snazi ovlivnit pouze na zaklade jejich bujne fantazie. Preci jen nikdo z nas tu hru jeste nehral...anebo se pletu ?
Jinak oznaceni skupin berte jen jako ciste rozlisujici. Rozhodne tim nechci rict, ze skupina B je snad nejak podradnejsi......a urcite to nehodlam menit
UO - CzH, Soptik (Drachenfels) - retired WoW - Memento Mori, Ronia (Thunderhorn) - retired WAR - Tears of Asur, Greerson (Karag Azgal) - active
Sopto, poměrně výstižná definice. Pokud nekecají betatesteri, tak by v DF mělo být při releasu prakticky všechno, i siege a lodičky. Někdo psal, že siege funguje, ale zatím nebylo co dobývat a nikdo nesehnal dost matroše, aby postavili loď (nebo se o to nesnažili). Zjevil si jim tam ale jeden z developerů s dostatkem matrose, lod vycraftil a ta normalne fungovala, takze...
Kdyby to njikdy nevyslo tak bych byl dost nerad. Protoze je to jedine skill system hra za hodne dlouhou dobu a krome ni uz bych se tak leda mohl vratit na EvE a to se me moc nechce. A kdyz se podivam na onlinovky ktere sou ted ve vyvoji tak je tu mozna jedna ktera by mohla byt hratelna a jedna kterou dela jeden clovek prakticky sam a ta nema sanci vyjit v dohledne dobe. Takze pokud nevyjde DF tak budu premyslet ze se vyseru na PC hry a zkusim RL online.
Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game Darkfall - Suspend EVE - Suspend PoTBS - suspend TR - suspend AOC - Fury - Suspend SWG - To uz je hodne dlouho :-) UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
Radči tu nastolim nové téma. Hodně se spekuluje nad tím jestli je svět, tak velký jak říkají (Má být největši jaky kdy byl v MMORPG)
Tohle je z bety: I walked from Chopping Necks (westernmost Ork starter town) to the coast to the east over 2 or 3 hours and NOT ONCE was I bored with repetitive landscape. There is almost always a settlement of goblins, freaky bird-men, hivekin, or something going on, and it's on all sides of you. I swam to an island off the coast, then to a second island. In total, the trip took about 4-5 hours one-way. I explored what looked like ~3% of the total map. Do the math! The world is gigantic!”
Radči tu nastolim nové téma. Hodně se spekuluje nad tím jestli je svět, tak velký jak říkají (Má být největši jaky kdy byl v MMORPG)
Tohle je z bety: I walked from Chopping Necks (westernmost Ork starter town) to the coast to the east over 2 or 3 hours and NOT ONCE was I bored with repetitive landscape. There is almost always a settlement of goblins, freaky bird-men, hivekin, or something going on, and it's on all sides of you. I swam to an island off the coast, then to a second island. In total, the trip took about 4-5 hours one-way. I explored what looked like ~3% of the total map. Do the math! The world is gigantic!”
Nebudes verit, ale zrovna jsem chtel postnout to same...jen doplnim:
" I've created a comparison of Agon to Azeroth. I scaled Agon 20 minutes from starter city to racial capital at 20 minutes. Azeroth is scaled 15 minutes to cross Elwynn. "
Tady je ten článek z MMORPG.com - není to můj překlad. Doporučuji přečíst, je tam i pěkný důvod proč vznikl Darkfall :))
[Milford - 14.01.2007 - 09:10] Článek je převzat a přeložen ze serveru mmorpg.com a celé originální znění je možné nalézt v odkaze na originální článek pod textem.
Tasos Flambouras, výkonný producent nám prozradil pár nových informací o připravované hardcore PvP hře Darkfall.
Vzhledem k tomu jak dlouho je Darkfall ve vývoji, kdy se můžeme těšit na začátek beta testování a kdy se už konečně dočkáme vydání? Jak jsme už dříve řekli. Je velice těžké zvládnout betatesting a zároveň ještě na hře pracovat. A to hlavně z důvodu, že všichni naši lidé jsou zaměstnáni výrobou. Momentálně jsme ale konečně dospěli do stádia kdy jsme připraveni přijmout externí betatestery a rozjet betatest, což je vlastně i naše priorita. A co se týče data vydání. Ano máme určitou představu o datu, ale jak jistě víte, v průběhu betatestu se může ledacos změnit a tak si myslíme, že je lepší počkat až si budeme zcela jistí.
Hodně se mluví o rozsáhlé škále úpravy vzhledu postavy. Můžete nám z toho něco přiblížit? Úvodní úprava vzhledu se provádí ve speciální obrazovce na začátku hry. Zde si hráč může vybrat ze šesti hlavních ras Darkfallu a samozřejmostí je i volba pohlaví. Dále je pak na výběr změna obličeje, tvar a barva vlasů, odstín a barva pokožky, fousy, tetování, piercing, šperky plus několika dalších nastavení. V průběhu hraní si pak můžete změnit vzhled vousu a vlasů, jejich barvu či třeba přidat tetování nebo odebrat šperky či piercing. Dále je ve hře nepřeberné množství oblečení, brnění či tunik, jejichž jednotlivé části se dají všemožně kombinovat a vytvářet tak různorodé komplety. Dále jsou zde takzvané rasové odlišnosti. Což znamená že mnoho brnění má pro každou rasu speciální modifikace, které se ještě dají poupravovat podle libosti. A v neposlední řadě si samotní hráči budou moci svoje oblečení libovolně obarvovat či poupravovat podle klanové příslušnosti. Ale vzhled je jen špička ledovce v tom jak se hráč bude odlišovat od ostatních. Ve hře je celkem 500 skillů a kouzel, které jste schopni vytrénovat na „master“ level a tím pádem každý hráč bude umět rozdílné věci. A nakonec tu bude „fame“ systém, který bude dávat ještě menší šanci na to, že se potkají dvě totožné postavy.
Vzhled hry už teď vypadá tak, že by rovnou mohla jít na pulty obchodů. Na čem momentálně pracujete aby jste hru ještě více vylepšili? Darkfall bude hra na které se bude pracovat neustále a to znamená i po vydání. Počítáme s průběžným vylepšováním textur, zlepšováním animací, odstraňováním bugů, optimalizováním enginu, atd.
Mnoho hráčů se samozřejmě těší na hodně těžkou a propracovanou PvP hru. Neobáváte se, že systémem který momentálně máte povede k zabíjení slabších hráčů či zabíjení přesilou a tím pádem k odlivu populace? Darkfall je primárně vytvořená pro PvP. Už jsme znechuceni tou prvoplánovou a okamžitou jednotou znesnadňující PvP. PvP komunita by neměla být neustále diskriminována, jak k tomu v současnosti dochází. Nakonec i ve hrách bez PvP dochází k podobným podrazům jako je kradení mobů, AFK trénování, kempování a tyto hry se s tím bez PvP složky nejsou schopny vypořádat sami. A právě kvůli tomu nejvíce stížností pochází právě z těchto her. V darkfallu přichází odpovědnost skrz schopnost vyrovnat se se systémem a vynutit si hráčskou spravedlnost. Někdo se samozřejmě může vybíjet na slabších, ale jeho zábava bude trvat tak dlouho než někdo jiný tomu učiní přítrž. V Darkfallu nezačínáte jako bezbranná nicka, ale už od začátku se můžete účinně bránit a tak zabíjení nováčků nebude jen taková kratochvíle pro mazáky. Plný loot a neomezené PvP budou také hrát proti těmto lidem. NPC stráže ve městech budou hlavně bránit jen proti těm nejotrlejším hráčům. A na konec zde nejsou žádné zóny takže odpadá oblíbené zabíjení při nahrávání nové zóny. A co se týká té přesily. Zde to není jen o počtu. Díky area kouzlům, „friendly fire“ a koliznímu systému je zajištěno, že malá disciplinovaná grupa může porazit i početnější skupinu. Díky tomu že zde nejsou levely, je skoro nemožné vytvořit nepoužitelnou postavu a dokonce i začínající hráč má schopnost se sám ubránit či utéci. Není zde žádný radar nebo jména nad hlavama, ktéré obyčejně zajišťují bezpečný průchod nebezpečným územím. Nechci aby to vyznělo jako že jsem našli lék na všechny neduhy, které trápí současné MMO hry. Chci říct jen to, že jsme se na tyto problémy podívali a zkusili přijít se svojím řešením. A hlavně jsme dali hráčům tu moc aby si zjednali pořádek sami.
Řekni nám něco o klanovém systému? Zatím to vypadá, že máte trochu odlišná pravidla oproti jiným hrám. Každý klan má teritoriální a zdrojové body, může zabírat území, budovat města, ale i dobývat města či území jiných klanů. Klany mohou pro sebe získávat moc anebo bojovat proti svým klanovým nepřátelům. Nástroje na management klanu dávají svému vůdci obrovskou svobodu v ovládání celé guildy. To co odlišuje Darkfallovský klan od klanu z běžné hry je preference rasově jednotných uskupeních. Což znamená, že klan kde členové budou tvoření jen z jedné rasy budou mít určité výhody nad ostatníma.
V blízké budoucnosti zamíří na trh spousta áčkových titulů. Jak se bude Darkfall odlišovat? Jak chcete přitáhnout hráče? Můžu a také Vám vyjmenuji spousty věcí čím se lišíme, ale předně mě nechte zdůraznit proč tohle všechno děláme. Na začátku jsme nebyli spokojeni s určitými pravidly, a do dneška vlastně nejsme. Nerozhodli jsme se udělat nějakou dětinsky snadnou hru, dokonce jsme ani neimportovali nějakou blbost z Asie. Naopak, vytvořili jsme unikátní design, originální nástroje, vlastní technologii s unikátním stylem hraní. Zjistili jsme co hráči chtějí a poučili jsme se s chyb ostatních. Do detailu jsme zvážili každý krok, který by mohl ovlivnit hratelnost našeho projektu. Darkfal má například skill systém, který se zlepšuje používáním a ne levelama. Více než 10 000 hráčů může být online. Všechny věci ve světe je možné vyrobit hráči. Je zde boj na koních i námořní bitvy. Je zde opravdové střídání počasí a opravdový planetární systém. Terén není generovaný ale ručně udělaný a tím pádem je každá lokace unikátní. Je zde více unikátních mobů než kdekoliv jinde. Klany mohou vlastnit budovy, dobývat, zúčastňovat se masivních bitev nebo vlastnit území. A samozřejmě mnohem a mnohem více.
Budou si moci hráči vytvářet svoje vlastní mody nebo UI? Interface je opravdu hodně modifikovatelný, ale neuvažuje o tom nechat hráče vytvářet nějaké mody či odlišné UI.
Je zde ještě něco co by jste chtěl zdůrazniv v návaznosti na skill systém? Jen bych chtěl říct, že všechny skilly jsou v současnosti už ve hře a jediné co zbývá je jejich vybalancování.
Jaká bude strategie a ovládání do PvP a PvE? Prý je umění hráče za klávesnicí důležitější než level postavičky? Ovládání bude podobné jako v současných FPS. Ale zároveň zde máte inventorář, skilly, kouzla, koně, lodě či dobývací zbraně. A s tímhle vším se musí při boji počítat. Nedá se prostě říct že bude jen záležet na hráčově reakci. Samozřejmě šikovnost hráče bude důležitá, ale zároveň bude hodně záležet i na určitém vybalancování. A jako za jednu z nejdůležitějších věcí v taktice považují kolizní systém, který dovolí používat formace, které eliminují „friendly fire“ a area efekty. Toto vše bude vyžadovat koncentraci a dodržování taktiky.
add kolizny system - fakt som zvedavy ako to bude fungovat (budeme sa krasne zasekavat ? (kryky, stromky atp..)
hmn 10k hracov, ja osobne si nepotrpim na tom aby som na kazdom kroku hlbokov v divocine stretol niekoho... divocina chcem byt sam... popripade s partiou ale nie ze domcek na kazdom kroku....
Nevies o com hovorim ale to je jedno... nevravim ze 10k ludi je dost, minimalne to staci na zaciatok... ktovie, ak sa bude darit tak si nemyslim ze tam je problem s zvysenim kapacity... moc do toho nevidim ale urcite sa to bude dat vyriesit v buducich updatoch...
Je zde ještě něco co by jste chtěl zdůrazniv v návaznosti na skill systém? Jen bych chtěl říct, že všechny skilly jsou v současnosti už ve hře a jediné co zbývá je jejich vybalancování.
LOL. Tak tomuto se muzu jenom smat. Tohle je vec na ktere dost casto visi a pada vetsina onlinovek. Balance. V nekterych firmach to nedokazali doted (/wave to Blizzard). Tim me fakt uklidnil mesic pred vydanim...balancem se meli zabyvat behem sveho mnohaleteho vyvoje a pokud se jim podarilo pouze zprovoznit skilly (funkcnost), tak to potes koste.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
jestli si myslis, ze DFO bude snad nekdy vybalancovany, tak na to rovnou zapomen a bez hrat neco jednodusiho opravdu. Vybalancovat vsech 600 skillu a kouzel navic v prakticky otevrenym systemu ruznych kombinaci je nemozne.
Mozna hry jako wow jsou vybalancovane, ale tam to stoji a pada na tom, ze mas k dizpozici na kazde strane par stejnych postav s par kouzly ve velmi omezenem hernim svete, svazaneho prakticky vsim, krome jakesi iluzi a zdani, ze hrajes jak chces. Ve skutecnosti tyto hry hrajes jak chteji oni.
Hmn, celkovo balancovanie je osemetna vec a podla man dost tazko sa robi.. lebo vzdy je nieco lepsie ako druhe... to je zakon... neexistuje rovnovaha... ani temna strana ani svetla nie su v rovnovahe, vzdy oni dvaja su, master a jeho ucedni...
Endgame PvP je o několika málo uber buildech, MELEE: dmg/tank RANGE: dmg/heal, možná proto je class/skill balance kritická až v endgame, v této fázi je to ztráta času, vzpomeňte za jak dlouho po releasu UO přišli "tankmágové" a jak jednoduše a efektivně je gimpli !?
Tady je ten článek z MMORPG.com - není to můj překlad. Doporučuji přečíst, je tam i pěkný důvod proč vznikl Darkfall :))
Preklad byl napsan pro mmorpg.cz a ne .com. A jsou to dva roky stare prani vyvojaru jak by ta jejich hra mela vypadat. Jak se jim k tomuto idealu povedlo priblizit zjistime za týden.
Ostatni veci: 10K hracu na server: To je jejich zbozne prani. Vzhledem k tomu, že to zatím testovalo jen par stovek lidi tak asi i autori jsou zvedavý kolik ty jejich servery utahnou hracu.
Více jak 200K čekajícícch lidi: Tohle jsou vsechny prihlasky do bety. Podle meho to nebude tak horke. Hodne lidi je tam 2x i 3x. Spousta lidi za tech 5 let zmenila nazor atd. Pokud otevrou OB pro 10K-15K nemel by byt problem se tam hned prvni den dostat.
Obrovsky svet: Vzpominate na Horizont? Take obrovsky svet. Bohuzel zalostne prazdny a jednotvarny. Uvidime jak se ho povede zaplnit zde.
Full PvP spolu s budovanim mest: Vzpominam v Shadowbane, jak prvni mesic u nas v guilde si nikdo nedovolil nikoho killnout, jelikoz by to mohlo mit retezovou reakci s naslednym zborenim naseho budovaneho mestecka. Nakonec tam bylo mene PvP nez v takovem WoW. Pokud chtel nekdo PvP tak si zakladal alta bez guildy. Dva hraci byly malem vyhozeny za to ze sejmuly nekoho kdo je napadnul. Ten si postezoval kamaradum ve velke guilde a ti nam rozborili drahou kovarnu. To bylo povyku.
On tam pasl, kde byl ten článek původně, tohle je překlad . 10k hráčů bude v pohodě, to není problém, horší je, když se jich 500 sleze na jednom místě .
quote:Originally posted by Milan Full PvP spolu s budovanim mest: Vzpominam v Shadowbane, jak prvni mesic u nas v guilde si nikdo nedovolil nikoho killnout, jelikoz by to mohlo mit retezovou reakci s naslednym zborenim naseho budovaneho mestecka. Nakonec tam bylo mene PvP nez v takovem WoW. Pokud chtel nekdo PvP tak si zakladal alta bez guildy. Dva hraci byly malem vyhozeny za to ze sejmuly nekoho kdo je napadnul. Ten si postezoval kamaradum ve velke guilde a ti nam rozborili drahou kovarnu. To bylo povyku.
Mám dojem, že jsi hrál ve špatné guildě Jasně, měli to blbě udělané v tom, že město šlo strašně obtížně postavit a strašně jednoduše zbořit, ale jde čistě o to, jak moc se na to upneš. Jinak to fakticky byla čistě PVP hra Řezalo se to prakticky furt.
quote:Originally posted by Milan Full PvP spolu s budovanim mest: Vzpominam v Shadowbane, jak prvni mesic u nas v guilde si nikdo nedovolil nikoho killnout, jelikoz by to mohlo mit retezovou reakci s naslednym zborenim naseho budovaneho mestecka. Nakonec tam bylo mene PvP nez v takovem WoW. Pokud chtel nekdo PvP tak si zakladal alta bez guildy. Dva hraci byly malem vyhozeny za to ze sejmuly nekoho kdo je napadnul. Ten si postezoval kamaradum ve velke guilde a ti nam rozborili drahou kovarnu. To bylo povyku.
Mám dojem, že jsi hrál ve špatné guildě Jasně, měli to blbě udělané v tom, že město šlo strašně obtížně postavit a strašně jednoduše zbořit, ale jde čistě o to, jak moc se na to upneš. Jinak to fakticky byla čistě PVP hra Řezalo se to prakticky furt.
Prvni měsíc po vydaní byla jen jedna Cz guilda. Pak už se to řezalo, ale první mesíc byl opravdu hodně opatrný. Hlavně nenaštvat žádnou ze dvou nepřátelských frakcí. Nelézt jim na spoty, nezabíjet je atd. Jinak na serveru se to mydlilo hned od začátku, to je pravda. Každou chvilku jsme nacházeli vypálená města. Ale já myslel naší malou CZ komunitu. Ta se tehdy snažila být neviditelná jelikož k nikomu ještě napatřila.
Porovnej odkaz, který jsi ted postnul, s překladem a zjistiš že to není on. Je to překlad článku z roku 2007. Docela by me zajimalo kde jsi ten preklad našel, jelikož Stormův web už pěkně dlouho nejede.
Máš pravdu je to jiny, ale to nemění nic na tom že s tím nazorem co tam píše souhlasím :X
Skoro na každem fóru o WoW, AoC, Aionu, GW, Lotru (guildovní či fanweb) je sekce Darkfall, kde se o tom diskutuje, takže někde tam bylo to tam postnute 14.1 09, takž jsem myslel že je to aktuálnější.
quote:Originally posted by Shemiramoth
Je zde ještě něco co by jste chtěl zdůrazniv v návaznosti na skill systém? Jen bych chtěl říct, že všechny skilly jsou v současnosti už ve hře a jediné co zbývá je jejich vybalancování.
LOL. Tak tomuto se muzu jenom smat. Tohle je vec na ktere dost casto visi a pada vetsina onlinovek. Balance. V nekterych firmach to nedokazali doted (/wave to Blizzard). Tim me fakt uklidnil mesic pred vydanim...balancem se meli zabyvat behem sveho mnohaleteho vyvoje a pokud se jim podarilo pouze zprovoznit skilly (funkcnost), tak to potes koste.
Pravda, balance je kámen úrazu u všech MMORPG, každá nový MMO s tím má problem, ale proč? Na žádné betě nikdo nepustil všechny lvly, a většina pvp začíná až na high lvlu. Sice u Darkfallu lvly nejsou ale většinu skillů časem budeš mít na max úrovni. Balance se řeší až v live.
Když se podíváš sem: http://dfspells.googlepages.com/spells.html , tak jde vidět, že balance je dělaný jakž takž podle oka, když to tak řeknu. Myslim si, že pro začátek je to dobrý.
PS: V Darkfallu bude balance trochu jiný oříšek, protože každý char tam bude skoro jiný. Takže se musí balancovat školy mezi sebou než povolání :X
PS: V Darkfallu bude balance trochu jiný oříšek, protože každý char tam bude skoro jiný. Takže se musí balancovat školy mezi sebou než povolání :X
dovolim si nesouhlasit, ze zacatku mozna ale pozdeji se zjisti ze 2-3 komba jsou nejlepsi a vsechna ostatni budou slabsi nebo prinejlepsi pri zahrani skvelym hracem stejna takze nebudou potreba balancovat. Nejdrive se budou muset vyresit ulety kdy jeden skill v urcite situaci nebo jeste hure vzdy bude max overpowered no a pak se zacne sachovat s nejpouzivanejsimi kombinacemi a s tim se neskonci nikdy, zvlast kdyz pri kazdem datadisku se vetsinou obevi nove skilly.
Jo jo uplne vidim takto toleratni komunitu. Uz jenom 90% tohoto fora jsou whineri ohledne balancu, takze mi vykladejte jak toleratni budou jinde. Ne nebudou. Balance je vzdycky trnem v pate kazdeho vyvojare a pokud nenastoupi jakz takz balance od zacatku, tak je vsichni rozcupuji. Uplne vidim, jak vsichni pisou..no jeste pockame par mesicu, ono to bude dobre, zatim to vydrzime takto jak to je. Ne Cancel account, tri mesice pockam..mozna aktivuju. Dalsi vec, ktere se desim je ingame support. Jejich financni prostredky jsou omezene a bojim se, ze to vubec nezvladnou. Nevzladali to ani MMO co meli financi dost.
Realita je docela drsna...a nevidet ji a nebo myslet si, ze to bude "krasny", je opravdu naivni. Navic to jde videt na mnoha MMO z posledni doby.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
tys mi napsal ze sebe delam experta na online hry kterym nejsem, precti si co tu pises ty prakticky v kazdem postu, to uz je trapne i cist, nechapu jak to muzes s takovou sebejistotou psat, prejmenuj se na proroka
tys mi napsal ze sebe delam experta na online hry kterym nejsem, precti si co tu pises ty prakticky v kazdem postu, to uz je trapne i cist, nechapu jak to muzes s takovou sebejistotou psat, prejmenuj se na proroka
Me to teda trapny neprijde a dokonce si to i rad prectu.
Naproti tomu polovina tvych postu posledni dobou je bud presvedcovani, ze wow & spol stoji za hovno a tech X milionu lidi co to hraji jsou tupci, nebo takovehle osobni vypady. Stoji ti to za to? :)
quote:Originally posted by Gurrshael Naproti tomu polovina tvych postu posledni dobou je bud presvedcovani, ze wow & spol stoji za hovno a tech X milionu lidi co to hraji jsou tupci, nebo takovehle osobni vypady...
A mohl by si mi plz vysvetlit, v cem je WoW tak bozi, krom toho ze ma opravdu easy koukatelnou (ne libivou) grafiku, nejjednodusi hratelnost srovnatelnou s asijskymy klikackami a diky tomu ho hraje "X" milionu pubescentu?
tys mi napsal ze sebe delam experta na online hry kterym nejsem, precti si co tu pises ty prakticky v kazdem postu, to uz je trapne i cist, nechapu jak to muzes s takovou sebejistotou psat, prejmenuj se na proroka
Taky si rád přečtu svaté skill dasatero ortodoxního PKáčka, nebo alespoň nějaké evangelium s návodem na obřízku 2ou metrovou halapartnou :)
quote:Originally posted by Gurrshael Naproti tomu polovina tvych postu posledni dobou je bud presvedcovani, ze wow & spol stoji za hovno a tech X milionu lidi co to hraji jsou tupci, nebo takovehle osobni vypady...
A mohl by si mi plz vysvetlit, v cem je WoW tak bozi, krom toho ze ma opravdu easy koukatelnou (ne libivou) grafiku, nejjednodusi hratelnost srovnatelnou s asijskymy klikackami a diky tomu ho hraje "X" milionu pubescentu?
Nemohl. Jednak je tohle topic o DF, druhak muj post smeroval k rashovu chovani a jeho vyjadrovani, pricemz WoW v tom pripade neni moc dulezity, protoze on nadava na vetsinu novych her a tretak na flamovani o WoW si najdi jednoho z tech milionu pubescentu co to hraji.
tys mi napsal ze sebe delam experta na online hry kterym nejsem, precti si co tu pises ty prakticky v kazdem postu, to uz je trapne i cist, nechapu jak to muzes s takovou sebejistotou psat, prejmenuj se na proroka
Me to teda trapny neprijde a dokonce si to i rad prectu.
Naproti tomu polovina tvych postu posledni dobou je bud presvedcovani, ze wow & spol stoji za hovno a tech X milionu lidi co to hraji jsou tupci, nebo takovehle osobni vypady. Stoji ti to za to? :)
no dit je to pravda, wow stoji za hofno a ti co to hrjaou jsou tupci :)
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
To Rash: Nepisi nic se sebejistotou pisu to s nazorem cloveka, ktery si prosel docela dost MMO (coz neni hlavni atribut), ale hlavne u kazde MMO co hraju ctu vzdy dukladne fora. Nejen tohle, nejen VN boards, ale fora, ktere se daji povazovat za hlavni (bud oficialni) anebo poloficialni (jako priklad mohu uvest treba nyni warhammer alliance). Vse se opakuje. Balance, high end content, grafika, support (patche, ingame, community representative). Tohle jsou hlavni atributy, na ktere se whinuje, ci flamuje a kolem kterych se to hodne toci. Zvlast prvni dve. Jestli jsi nezaznamenal za ty roky jakou to ma vahu a ovlivnuje devs (od WoW po nynejsi WAR), tak jsi hodne minul.
Nemyslis, ze pokud bude v DF vsechno fungovat, co rekli, ze to bude maly zazrak? Kdyz nevemu v potaz EVE, tak zadna takova hra nevysla co pamatuji, tzn. vsechno co slibili bylo in, funkcni, balanced..ono to dobre ani nejde, ale zakladni stavebni pilire hry by meli byt v poradku, coz taky nebylo co mne pamet saha..(opravte me, mohu se mylit).
Vlastne dobry priklad je TR..jak rychle muze MMO skoncit a dalsim je AoC, ktere pevne doufam neskonci a pojede klidne jako AO. Tem hram neco chybelo, ale to uz bych se zase opakoval.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou. Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo. U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style. Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli. Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X
Ja mam obavu, ze polovicka ludi co sa tak na to strasne tesi a na fore sa pytaju co tam bude a co nie, ake to je, zrovavaju s inymi mmo, chvascu sa preco by WOW PvP hraci mali byt slabsi ako stary UO hraci (prestante, tak to tam bolo napisane aj ked viem ze slovo WOW a PvP je troska mimo...), zistia ze sa to lahsie hra na fore ako v skuotcnosti, zistia ze je to lahsie si to predstavit ako zazit... neviem uvidime...
Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou. Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo. U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style. Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli. Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X
Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou. Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo. U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style. Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli. Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X
Hodně lidí to nemá rado, když se "bo" používá misto "nebo". Vim, že to je neboť - protože, ale většinou tě plno takových výrazů naučí komunita, kolem které se pohybuješ, prostě jsem to začal používat takto.
Hodně lidí to nemá rado, když se "bo" používá misto "nebo". Vim, že to je neboť - protože, ale většinou tě plno takových výrazů naučí komunita, kolem které se pohybuješ, prostě jsem to začal používat takto.
Jestli to někomu extrémě vadí, tak sry no :X
pokud se pohybujes v komunite lidi co pouzivaji slova jinak nez je jejich skutecny vyznam tak te lituju :)
Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou. Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo. U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style. Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli. Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X
Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou. Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo. U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style. Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli. Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X
bo = protoze
Protoze? Tím myslíš protože?
Neprehanite to trosicku ? Ja sem si ani nevsiml ze by to tam pouzil.
Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game Darkfall - Suspend EVE - Suspend PoTBS - suspend TR - suspend AOC - Fury - Suspend SWG - To uz je hodne dlouho :-) UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
Když to tak sleduješ, tak by jsi měl i znát důvod proč ty nové MMO takhle vždy zklamou. Vetšina těch MMO nebyla připravena na dnešní komunitu, která vše hned srovnává s MMO, které mají dlouholetý vývoj a už mají nějaký ten rok online za sebou. Darkfallu se každý směje, že se dělá takovou dobu, ale když se to tak veme, tak je to jen dobře. Darkfall se dělá od doby ještě něž vyšel WoW. A ty věci, podle betaleakerů tam jsou, je tam vše co se slíbilo. U skill systému je jedna velká výhoda - velká životnost zábavy. Kdo hrál ultimu tak ví, že je to skvělý systém, který ti zajistí více hodin zábavy, než to co je v ostatnich MMO, které staví na WoW style. Darkfall se nedá srovnávat s MMO, které vycházeli poslednich 5 let a failnuli. Já osobně, bych si malé zklamání ze začátku přál, ono teď to chce zkusit strašně moc lidí a tyhle lidi to budou zas srovnávat s WoW bo ostatnimi MMO. Všechny MMO nemužou být stejné, což dneska 80% je, jen s jiným světem a grafikou :X