Author |
Topic  |
|
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 05/05/2017 : 20:35:29
|
kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/1791529601/ashes-of-creation-new-mmorpg-by-intrepid-studios?token=116f691d
za cil vybrat: 750 000 USD, 27. den vybráno (k 5.5.2017) 1 300 000
ofic stranky: https://www.ashesofcreation.com
10 min gameplay video: https://www.youtube.com/watch?v=0X3WKcb18PA v case 6:12 zacina ukazka grafiky https://youtu.be/0X3WKcb18PA?t=6m12s zatim nejkrasnejsi co jsem videl .. dest dela louze, kapky deste se odrazeji od vodni hladiny, led vypada realne .. pochopitelne grafika nedela hratelnost .. ale kouka se na to moc pekne.
MMORPG Ashes of Creation chce jít proti zajetým pořádkům a redefinovat celý žánr online RPG her. Ambiciózní cíle má leckterý snílek natahující ruku na Kickstarteru, ale vývojáři z Intrepid Studios mají na své straně také hojné zkušenosti. Během svých kariér se podíleli na řadě onlineovek a teď chystají jednu, do které vložili téměř všechny důležité herní prvky do rukou hráčů.
V jádru je Ashes of Creation fantasy MMORPG bez frakcí a s důrazem na svět, který reaguje na činy a rozhodnutí hráčů. Svými volbami budete totiž měnit celý svět a utvářet ho k obrazu svému. Na začátku se nedostanete do připravené, zabydlené a zastavěné hry plné vesnic, měst a dalších civilizačních nezbytností. Na počátku svého virtuálního života se objevíte v panenské přírodě, kde byste jakékoliv stopy po civilizaci hledali marně.
Zabydlení světa, stejně jako všechno ostatní, bude na vás a vašich kamarádech. Ti jsou mimochodem definovaní jen a pouze vámi. Ashes of Creation si nehraje na žádné frakce, zdejší ekvivalent Hordy a Aliance byste tu hledali marně. Přátelství, konflikty a spojenectví jsou postavené na vašich vztazích s ostatními hráči, nikoliv na scénáři a restrikcích designérů.
Podobně marně byste tu hledali nějaké město, tržiště nebo dům, který by čekal na vaše nastěhování. Jestliže z něco z toho chcete, musíte si to sami postavit. A pokud vám naopak něco překáží, můžete to zničit. S každým vaším činem jde ale v ruku v ruce následek. Ve hře byste měli mít vliv na všechno a vaše rozhodnutí mají formovat a ovlivňovat svět kolem vás nejen pro vás, ale pro všechny hráče na stejném serveru.
Stejně tak to platí i pro enviromentální prvky, kdy například na jednom serveru může vybuchnout sopka a zničit přilehlé město, zatímco na druhém serveru se nic takového nestane. V praxi to znamená, že na prvním serveru dojde k definitivnímu zničení města a všeho, co k němu patří. Nikdy se už neobnoví, neobjeví a nelze ho ani nijak zachránit.
Stejně nezvratná a definitivní jsou i rozhodnutí hráčů a jejich dopady na herní svět. Celý virtuální svět Ashes of Creation funguje na bázi zón, kdy se každá z nich skládá z několika uzlů. Každý uzel má pak svoji „zónu vlivu“. S postupným zvyšováním úrovně hráčů se zvyšuje i úroveň daného uzlu. S dostatečným množstvím zkušeností se z uzlu stane časem malá vesnička, z ní pak město a z města se může nakonec stát obří metropole.
V městských centrech se pak můžete zabydlet, nebo jim můžete rovnou i vládnout. To je taky na vás, přičemž zde už přichází na řadu politikaření. Někdo totiž může chtít ve městě postavit chrám, zatímco vy byste raději tržiště. Jednotlivé zóny, nebo regiony chcete-li, hrají taktéž velkou roli co do surovin. Těch není všude stejně, a tak zde bude dostatek prostoru pro ekonomickou část hry, obchodování, přesun surovin mezi regiony i tržišti apod.
---------- Vývojáři z Intrepid Studios si sice ukousli velké sousto, ale jak už padlo na začátku, jde o zkušené matadory žánru. Jednotliví tvůrci se totiž během svých kariér podíleli například na EverQuest, EverQuest II, EverQuest Next, PlanetSide, PlanetSide 2, Star Wars: Galaxies, Vanguard, XCOM: Enemy Within ...
zdroj: tiscali.cz
|
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
|
| |
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 06/05/2017 : 12:27:42
|
Vypadá to dobře, díky za info. |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 09/05/2017 : 08:03:57
|
kazdej podobnej system ma obvykle jeden zasadni problem...pomer nicitelu a budovatelu ve hrach je obvykle min. 10:1... a koho bude bavit porad dokola neco budovat aby k tomu druhej den prisli a zjistili, ze jim ty babovicky pres noc nekdo zase rozmlatil?
|
no mmo
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 09/05/2017 : 11:07:56
|
quote: Originally posted by celdric
kazdej podobnej system ma obvykle jeden zasadni problem...pomer nicitelu a budovatelu ve hrach je obvykle min. 10:1... a koho bude bavit porad dokola neco budovat aby k tomu druhej den prisli a zjistili, ze jim ty babovicky pres noc nekdo zase rozmlatil?
Důležitý je, že se toho nebojej a zkoušej to. Když se o to nikdo nebude snažit, tak se z wow-like sraček nikdy nevyhrabeme. |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 09/05/2017 : 11:55:17
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by celdric
kazdej podobnej system ma obvykle jeden zasadni problem...pomer nicitelu a budovatelu ve hrach je obvykle min. 10:1... a koho bude bavit porad dokola neco budovat aby k tomu druhej den prisli a zjistili, ze jim ty babovicky pres noc nekdo zase rozmlatil?
Důležitý je, že se toho nebojej a zkoušej to. Když se o to nikdo nebude snažit, tak se z wow-like sraček nikdy nevyhrabeme.
tak sam vis jakej bude pravdepodobny prubeh... releasnou to... nicitele zacnou nicit, budovatele brecet, nacez se zacnou delat opatreni, na ktery nikdo na startu nemyslel a po par velkejch patchich to bude brecka...
ale necham se prekvapit, jestli to vubec nekdy vydaj... doted si vzpominam jak krasne proletel camelot unchained (nebo jak) na kickstarteru a skutek utek... |
no mmo
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 09/05/2017 : 14:28:01
|
quote:
tak sam vis jakej bude pravdepodobny prubeh... releasnou to... nicitele zacnou nicit, budovatele brecet, nacez se zacnou delat opatreni, na ktery nikdo na startu nemyslel
Zjevně si toho problému vědomi jsou, mluvili o tom v tom videu. Chtějí to řešit tak, že zahájit siege proti velkému městu bude vyžadovat velké úsilí - ideálně asi úměrné tomu to město postavit.
Nerozváděli to konkrétně, ale představil bych si to třeba tak, že musíš postavit armádu, vyrobit obléhací stroje a tak - a až potom můžeš zahájit siege, což způsobí, že vůbec půjde na to město a jeho obránce útočit.
Dává mi to celkem smysl, tak uvidíme, jak se jim to podaří vyladit. |
Edited by - Rahman on 09/05/2017 14:28:41 |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 10/05/2017 : 09:46:48
|
Ani jedno reseni mi neprijde OK. Ti co chteji nicit budou rvat a ti co nicit nechteji taky. Tady se snad neda nikomu zavdecit. Nekdo chce stabilitu, jiny preferuje trosky.
Mne by se treba libilo, kdyby se dalo oblehat mesto/vesnici pouze v prime time pro dany region. Mozna to je prilis ochranarske, ale tak nejak mi to prijde ferovejsi. Koneckoncu bude dost lidi na oblehani, ale i na obranu.
Navic by byl cas na rozvoj mesta, obchodu a jinych pro region ozivujicich prvku. A raideri by zase meli cas dobre si to planovat a pripravit se. Uz treba tim, ze si udelaji prefaby na oblehani.
Velke usili na pripravu siege je pitomost uz s ohledem na to, ze na budou utocit a budou v rozhodne horsi pozici, nez ti za zdmi. Nerikam, ze se ma siege equipment postavit za vterinu, ale stejne.
Taky predpokladam, ze mesto pujde normalne prevzit, aniz by s nim dana party musela udelat trosky. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 10/05/2017 : 14:29:01
|
urcite je to i otazka nakladu na strane stavitelu ... jak donutit nekoho do neceho investovat s tim, ze o to muze vzapeti prijit? ala ohen a mury .. to budovane mesto vzdycky bude pritahovat nekoho kdo to bude chtit zbourat ci prevzit .. ten stavitel musi byt imho nejakou motivaci a "zaruku" .. tohle se bude imho resit dost tezko .. tak aby to fungovalo dle popisu a zaroven bavilo. |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
 |
|
tojejedno
Advanced Member
    
5626 Posts |
Posted - 11/05/2017 : 10:59:38
|
Seznam věcí na 10 megaher. Netuším na co se vlastně soustředí, simulaci života asi neudělají. |
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
|
 |
|
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 23/05/2017 : 21:58:24
|
již vybrali téměř 2 300 000 usd ... tzn 1 milion za 18 dní |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
 |
|
Sorrow
Junior Member
 
877 Posts |
Posted - 29/05/2017 : 16:26:40
|
Dozvěděl jsem se o té hře z tohoto článku a moc moc držím palce, aby to vyšlo.
http://www.pcgamer.com/ashes-of-creation-kickstarter/
Bohužel stejný pocity mám i u Star Citizen a ačkoliv ten asi vyjde, tak plánovaný release ve 2016 už asi nestihnou...
Tak se bojím, že AoC uvidíme tak 2020 nejdřív... |
Darraque [MdK] |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 30/05/2017 : 07:57:30
|
quote: Originally posted by Sorrow
Dozvěděl jsem se o té hře z tohoto článku a moc moc držím palce, aby to vyšlo.
http://www.pcgamer.com/ashes-of-creation-kickstarter/
Bohužel stejný pocity mám i u Star Citizen a ačkoliv ten asi vyjde, tak plánovaný release ve 2016 už asi nestihnou...
Tak se bojím, že AoC uvidíme tak 2020 nejdřív...
diky za link... hodne zajimavy cteni... uprimne receno to co jsem cetl zvedlo hned nekolik varovnych prstu...
dost to smrdi podvodem. |
no mmo
|
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 22/11/2017 : 11:10:43
|
jak uz bylo receno aspon se nekdo snazi udelat negenericke mmorpg
z her typu ESO je mi doslova nevolno |
lastfm |
 |
|
|
Topic  |
|
|
|