Si trochu protirecis, ne? Rict, ze jednicka je shit, a pak vyzdvihovat, jaky maji s PVP zkusenosti. Nebo to akorat papouskujes, co se vypravi? Uz se tu a na nekolika dalsich mistech rozebiralo, proc GW2 bude pravdepodobne fail pro PVPckare, ale modla pro ty druhe, kteri do pvp zahrnuji i "nee more pyco s 10 kamosema pociham za bukem a rozbyju te az pudes kolem protoze nas je vyc a mame vetsi staty". Ty dynamicky eventy bude ojebavacka na styl PQ u WARu, ktery lidi delali snad jen prvni tyden po startu. Na to, aby udelali celej svet dynamickej, jak vypraveji, by museli s tim vsim, co si dali za cil, najmout armadu hustoprogramatoru a nejakyho genia, co je sladi dohromady. Zni to proste moc megalomansky na to, aby to byla pravda. Na co se tesim, je grafika, protoze tu davaji dobre. Bitky mi ale treba prijdou mnohem zazivnejsi u Mabinogi Heroes nebo B&S, ale posoudit se to da zatim jen z videi.
quote:Když se k tomu přidá PvP, se kterým mají asi největší zkušenosti . ..
. . . tohle vyzdvihování myslíš? Slůvko "asi" napovídá, že si to jen myslím. Je to názor založený nejen na Tvém chvalospěvu, ale na celkovém dojmu, kterým na mne působí dění kolem PvP v jedničce. Oprávněně Soudím, že by se tisíce lidí nehonili za buildy, kdyby jejich PvP nemělo něco do sebe. Nejsem zabedněnec dokážu přijmout cizí názor zvláště pak, když mě přesvětšuje milion lidí, ale s papouškováním si to nepleť!
Během dneška jsem se trochu více rozhlížel a už jsem našel první věc co mi v tuto chvíli vadí. Možná To ve hře bude jinak, ale prozatím mi možnost teleportování se mezi weypointy příjde moc benevoletní. Vůbec ta možnost je mi proti srsti.
Mnohem raději taktizuji, co kde a jak musím v oblasti ještě splnit, abych se za půl hodiny nemusel deset minut vracet Taky jsem z těch, kteří potřebují jakousi kontinuitu, když někam cestují což cesta lítákem naplňuje. Copak v GW není nějaká lore, jež by se dala použít k hromadné přepravě?
Když zjednodušení, tak bych si to představoval takto: port do nejbližšího města/vesnice bez CD a pak líták. Rozhlížet se po mapě z ptačí perspektivy zvlášť na tak nádhernou krajinu by bylo mnohem lepší, než sledovat loudovací obrazovku. Takhle to zas bude rozsekané.
No vetsina HC pvpckaru (kompetitivnich - tedy arenari, kterym tu nikdo nemuze prijit na jmeno, protoze honit se ve vymezeny arene, kde rozhoduje skill a ne vybava, je pro debily ze jo) se kouka na GW2 s despektem, protoze viz nejen ty body, ktery jsem tu predtim rozebiral. A bohuzel ta popularita je dost zkreslena samotnymi hraci... nejvic popularni byla random arena, coz je placek na vyblbnuti, kde neni potreba skill, priprava ani spoluhraci. Sestavit gvg team a hlavne donutit ty lidi pravidelne spolecne trenovat, protoze jinak si na turnaji neskrtnes, to je neco, na co vetsina lidi nemela nervy ani moznosti, ale z vlastni zkusenosti rikam, ze kdyz se to povede, tak je to naprosto uzasna zalezitost a neco, co vam jina hra nikdy neda.
Co se transportu tyce, tak GW se muze oprit o Asure lore, coz je vyspela rasa, ktera stavi golemy, vyrabi teleporty atd. Point&click doprava jako v jednicce mi uplne vyhovuje, protoze nehodlam stravit desitky minut chozenim po plani, kdy jedina challenge po ceste je par podlevelovanych mobu (i kdyz uvidime, jak to dotahnou s tim dynamic event systemem, ale podle me to v takovym rozsahu neni lidsky mozny, jak oni to tvrdej).
quote:Pokud nepřátelská armáda kráčí ven z jejich základny, hráči budou mít možnost mobilizovat se spojenci a pomoct zničit nepřátelskou armádu. Pokud bude armáda poražena, další event se napojí na tento. Hráči si pak budou moci probojovat jejich cestu do základny nepřítele, bojovat proti jejich veliteli, zachránit zajaté přátelské vojáky a držené v celách základny, nebo dokonce držet obsazenou základnu a bojovat proti nepřátelským hordám, které dorazili z podzemí a snaží se získat zpět jejich základnu. Pokud na druhou stranu, hráči neuspějí ve zničení armády, bude to znamenat vznik pevnosti v přátelské oblasti. Následně budou nepřátelé posílat zásoby a také vojáky ze základny do pevnosti a stavět zdi, střílny, obléhací zbraně které budou pomáhat bránit tuto pevnost. Pak se nepřátelé začnou pohybovat z jejich nově vybudované pevnosti a útočit na hráče v této lokaci, posílat ostřelovače na kopce, posílat přepadové týmy a zajímat přátelské vesničany a snažit se ničit opevnění masivními nájezdy. Všechny tyto eventy pokračují a stupňují se do dalších řetězů a eventů
Imho takto rozsáhle větvených eventů bude jen pár, v praxi pak bude záležet jen na tom, jak budou motivovat hráče, aby se jich účastnili opakovaně. Prostředků na to, by mělo být dost -achivementy, Traity . .
Shigi: tak musím říct že se to opravdu poslochá moc dobře. Jenom aby z toho nakonec nebyla další grindovačka s tím že bohužel na všechny featury nezbylo dost času.... Ale každopádně to zní zajímavě.
Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game Darkfall - Suspend EVE - Suspend PoTBS - suspend TR - suspend AOC - Fury - Suspend SWG - To uz je hodne dlouho :-) UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
Shigi: tak musím říct že se to opravdu poslochá moc dobře. Jenom aby z toho nakonec nebyla další grindovačka s tím že bohužel na všechny featury nezbylo dost času.... Ale každopádně to zní zajímavě.
PVP je taky grind, v podstatě jakýsi "top of the food chain grind", mrkni někdy na zviřátka na National Geographic. Bez žrádla vychcípaj všichni predátoři hladem, v opačném případě žřádlo vychcípá na různé nemoci. Z toho plyne, že je nutné, aby grindili a nečuměli na National Geographic, protože zdravá populace býložravejch grinderů, je základem každé MMORPG :)
Grind je i chodit se vychcat na zachod, protoze to taky musis delat nekolikrat denne. Rozdil je v tom, ze grind v pvp je pokazdy jinej... pokazdy jinej souper, jina taktika, jinej prubeh zapasu. Kdezto v pve by se dal hrac nahradit markem a nikdo by si toho nevsiml. V GW1 to byl ale masivni grind titulu, protoze kdo nemel v GW titul, ten nebyl nic a nikdo s nim nechtel hrat... a ziskat ty vyssi ranky bylo i klidne na nekolik let (imo jakasi obdoba toho gear kalkulatoru nebo jak se to ve WoW jmenuje... kdo nema gear o odpovidajici hodnote, nejde s nama... akorat tady se misto gearu farmili lidi).
I pve by mohlo bejt daleko zajimavejsi, kdyby nebyli devs tak priposrany a proste hracum nalozili poradny moby s nedementni AI a pridali twitch based combat. Takhle je jedina vyzva v pve v podobe xx man raidu, coz je defacto 1 clovek, co diriguje nekolik opic, takze to stejne vsechno lezi na nem.
No Jace, díky za reakci na můj "žblebt above", vrátivše se zrovna z "velkého záchodového grindu", hltám vše čím nás tady krmíš, do doby, než přijde čas na další grind
Jo no, jsem si zapamatoval zdejsi retardy podle nejakyho vyraznyho znaku a tys me obelhal tim, ze sis zmenil ikonu na rohozku z Hitlera z ty svy predchozi polodementni. Pochybuju ale, zes na ty vystave skutecne byl, protoze prej do 15ti jen v doprovodu rodicu.
Nevím proč ma tolik lidí strach z grindu,když druhé hlavní heslo arena netu je,žadnej tupej grind. Teda on tam bude.Když budete chctit armor z dungeonu kde pada nejakej peknej "v každem by mel padat specialni skinn" tak vam všechny části asi nenapadaj na_jednou. Také ty lejstra co upgradují armor se budou muset nafarmit. Ale to není nic,co by člověk musel dělat.A také to není "podle mě" nic nezábavného.
A kdo se tu stále bojí o PVP?Tak jasně nikdo neví ... ale World PvP pro mě zní jako rajská hudba...GB se také zachovává a ten soubojovej sistém je konec konců stále dost podobnej.
Jakejkoliv grind v GW1 a teď plácnu třeba ve Wowku byl jen pouhej odvar toho co se muselo grindit na reputace nebo co to bylo v GW1 takže ano Anet má bohaté zkušenosti s grind mechanikou :)
Přesně vymezené trasy po mapě s největší koncentraci mobu a šup resetovat do outpostu a znova. Tyhle návody se jen na netu hemží pro GW1. Takže jestli je jejich nové heslo žádný grind tak se s tvůrci něco stalo.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
jj, GW1 byl masivni grind v pvecku... tam bylo treba farmit i nejaky pve ranky, ktery davaly hustopve skilly, co se pouzivaly na farmeni. Farmily se hlavne materialy (ectofarm) ve FoW nebo UW a pozdeji i jiny veci, jak pridali EotN. Kazdej ten run byl i na nekolik hodin. Ale treba farming v hard modu byl dost drsnej, kde chary padaly na jednu ranu... dokud se neobjevily ruzny noob buildy, co si s tim dokazaly poradit a udelaly z toho dalsi rutinu pro farmare.
Mě osobně dráždí každá zmínka o GW1. Stále dokola se to porovnává, ačkoli to bude úplně jiná hra. Pokud jde o mne tak čím více se bude od starých GW lišit tím lépe! Pojďme se bavit o GW2. Zaslechl někdo nějaké klepy, kdy to vyjde? To jejich až to bude je dost flustrující!
Jestli to bude uplne jina hra, tak proc se to teda porad jmenuje GW? Kdyz si dam za neco cislovku, tak uz tim vybizim k porovnavani, ne? A s cim jinym porovnat nez s predchudcem. Beztak vse podstatny ma shrnuty Aragiel na http://guild-hall.cz/.
quote:Co se týče sběru materiálu z věcí jako jsou rudné žíly, rostlinky a podobně, tohle znamená, že sesbíráte a spotřebujete tento zdroj pouze pro vás, ne pro ostatní. V GW2 není žádný důvod závodit s lidmi ke stejnému zdroji. Klidně usekněte hlavu tomu medvědovi, protože nikdo nedojde a neukradne tu měděnou žílu vzadu v jeho jeskyni. Můžete pomáhat ostatním aby se k té mědi dostali bezpečně a přitom být v klidu, že nečistíte cestu nějakému zloději
Kruci - mám raděději, když musím vztávat ve tři ráno a pokaždé, když najdu vzácnou vejnu mám obrovskou radost! (že mohu přispět do guild banky samozřejmě ;-)
... ale vážně. Tohle je jeden z důležitých signálů pro chování ekonomiky. Se surovinama teda asi moc slávy nenaděláte.
Blizzard na Blizzconu otevrel 1. oficialni panel k Diablu 3, oznamili finalni class Demon HUnter, mluvi tam o moznostech sestavit 97 miliard buildu postav a o velkem spocinuti na pvp arenach. Takze si zacinam myslet, ze Diablo 3 bude novym domovem pro ty, kteri hrali GW1 jen kvuli pvp. http://www.gamespot.com/events/blizzcon2010/story.html?sid=6282799
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Akorát se bojím toho jejich in-game shopu...protože XP boosty či přídavné dungeony jako placené DLC mně nahání hrůzu, radši poplatky než nemít stejné možnosti jako ostatní.