Ja souhlasim ze tednle flag system je kravinka,proste chteli udelat neco "jako" UO a zmastili to.Kdyz uz chtej HC pvp hru at to daj normal FFA bez debilnich barvicek atd +max pridat system corp/ali standingu jako je v eve...
3 kill = pk navzdy? kde zijes prosimte. takhle je to akorat vcera me nekdo lotnul hrobecek trola. no tak sem ho naoplatku zabil a lotnul z nej 300g
tendle system presne umoznuje se branit proti vsemoznym hajzlum co si mylsi ze si muzou v mmo delat cokoliv, naserou te no tak ho proste vykuchas
Faction standing bych naprosto zrusil a zavedl moznost utocit na kohokoliv bez postihu (mozna krom npc mest). Je to nicnerikajici ukazatel, ktery vybizi a take je hojne vyuzivan k exploitovani. V bete nic takoveho nebylo a nikdo si nestezoval (z tech, co to hrali), ale pak se Aventurine zblaznil a na posledni chvili to do hry pridal na zaklade whiningu carebearu na foru. Nejake zavadeni 3xkill = pk 4 life je ptakovina, komunita si stejne drive nebo pozdeji vyselektuje, kdo je PK a kdo ne, barvicky nebarvicky. Ono by se toho zas az tolik odebranim faction nezmenilo, jen by si mel moznost ucinneji se branit pseudobluebies, kteri te ganknou a za pet minut jsou vesele modri, protoze si standing nabiji o nejakeho cerveneho, ktereho si v guilde chovaji pro tyto ucely
Arachu mohl by si nam tu vsem plz napsat, vo co ti jako de? Kdyz to bude strucne ve dvou trech smysluplnych vetach, mozna to vsichni pochopi a ty uz nebudes nucen nas tu zasobovat tim trashtalkem.
to nevim, ale kdyz to pvp lidi bavi, je zabavny a kvalitni, je jina motivace jako zebricky, tituly atd. tak neni nutnej full loot prece ja se na df dost tesil, ale zatim se tady zminuje jako nejaka meka ten full loot , ze nekomu nekde vylutujete prvni posledni, to me je jasny, spis by me zajmalo jak vypada skuponovy pvp (ne zadnej zerk o pevnost nebo mesto) v par lidech, jestli se uz nejak lisej magove od warru (myslim jestli nenosej prskavky full platy), jak se healuje, jaky sou jsou kouzla, jestli jsou nejaky hexeri (nekrove magove), jak vypadaj cc, jestli nejaky jsou atak ;-) sem zvedavej a nechci vyhodit 1500 abych pak zjistil ze to pvp stoji za starou belu, coz sem po par tejdnejch zjistil u waru treba...
skupinovy pvp jsou super, magove platy rozhodne nenosi prasi to dmg kouzel a time cast. v 60 clene guilde jsme zatim snad jen 2 magove, ja sem fire a dlasi je water. Magie je velice narocna a draha na trening takze to nema kazdej
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
skupinovy pvp jsou super, magove platy rozhodne nenosi prasi to dmg kouzel a time cast. v 60 clene guilde jsme zatim snad jen 2 magove, ja sem fire a dlasi je water. Magie je velice narocna a draha na trening takze to nema kazdej
ty specky se lisej ze treba fire je na dmg nebo aoe a water zpomalovac nebo hexer ?
ne kazda skola magie ma nejakej dmg ale nektery maj vic nektery maj zase nejakej suport
Fire prevazne pure dmg water dmg air dmg/air buf earth dmg/close buf
ale treba water tam ma spomalovac tj. Nevim cemu rikas hexer jestli tim myslis zabu z wowka tak ne, nic ze te nekdo na minutu promeni na ovcu tu neni zaplat panbu
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Group PvP vypada tak, ze bezis treba v 5ti po uzemi jine rasy a hledas zvuky nebo pohyb. Jakmile potkas nejakyho nebozaka (nebozaky) rozvine se rojnice, nasadi se luky a zacne to svistet. 95% lidi pred tebou zdrha, i kdyz utect se da dost vyjmecne. Kdokoli se k tobe obrati zady je prakticky vzdy mrtvej. No a kdyz se potka grupa s grupou vetsinou vyhrava ten kdo ma VT a je trochu organizovanej. Na vysi skillu zatim moc nezalezi, na equipu trochu jo (myslim tim hlavne armor).
Jinak mele + luk da castera v clothu zatim kdykoli s prstem v nose, se zavrenyma ocima a s vyplym compem. Jak to bude s ruznyma skolama magie a na vysich levelech nemam zatim zdani, uvidime.
Jinak hra je to totalni zerg hra, jakmile vidis pohyb okamzite strilis a sprintujes to zabit a to i prislusniky vlastni rasy (alespon u alfaru to tak je). Jediny kde se to zatim drzi na uzde jsou NPC mesta a velmi blizke okoli. Nejaky zdraveni a prochazky kolem kohokoli se tu moc nenosi.
ne kazda skola magie ma nejakej dmg ale nektery maj vic nektery maj zase nejakej suport
Fire prevazne pure dmg water dmg air dmg/air buf earth dmg/close buf
ale treba water tam ma spomalovac tj. Nevim cemu rikas hexer jestli tim myslis zabu z wowka tak ne, nic ze te nekdo na minutu promeni na ovcu tu neni zaplat panbu
wow sem nehral, hexy jako cursy, zustalo me to z gw, takze prave ty zpomalovace, nejaky cursy na miss atak.
a muzu ti rict ze mag je podstatne silnejsi nez nejakej archer/closer. rangery spalim na prach fireboltama driv nez me ubere pulku hp Rozhdone nepovazuju castera nekoho kdo strili mana misilky... to neni caster ale noob s noob kouzlem co ma uplne kazdej zadarmo
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
supr, treba ve waru bylo naprosto spatne ze nez jiny melee nez tank dobehlo do predni linie tak byl 50x mrtvej od ranged class nebo aoe mely, jak je to tady ? jakej je healing ? staci stat sto metru od bitvy a mackat knoflik na heal, nebo je vyzadovana nejaka aktivnejsi role jako preprot, mirit kouzla , aoe heal , party heal ?
Jinak i prez to, jak mi furd tvrdi Little ze nejsme zadna zerg guilda , kdyz vyskoci 30 metru od nas z more ryba a uslysis splouchnuti, tak nez dopadne spatky do vody ma v sobe 5 sipu, Araya ji blokuje stitem a dalsi dva ji lotuji jeste za ziva. Tak asi tak nejak to funguje ingame ...
Nejdriv se strili a lotuje, a pak se teprve divas kdo to vlastne byl ...
no predne vsechny letici predmety (sipy/kouzla) zranujou i tvoje tzn nemuzes palit bezhlave... navic zalezi na tom jak se hejbes bo proste nefunguje ze neco oznacis a nasypes do toho kouzla se 100% sanci na zasah. Tzn je velka sance ze dobehnes k radam protivnika. cim ses dal tim mensi sance ze se vubec trefis bo vsemu se da uhejbat...
heal je velice slozitej nic jakoze stojis od bitvy a jen mackas. opet musis mirit a nefunguje to zrovna na desitky metru
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
a muzu ti rict ze mag je podstatne silnejsi nez nejakej archer/closer. rangery spalim na prach fireboltama driv nez me ubere pulku hp Rozhdone nepovazuju castera nekoho kdo strili mana misilky... to neni caster ale noob s noob kouzlem co ma uplne kazdej zadarmo
presne prave pro to, jsem se rozhodl pro maga uz pred par tydny.. bohuzel jsem still waiting acc customer :o/ ale jak v RL tak tady v DF podle toho co lidi pisou konecne nekomu doslo, ze mit gun nebo nabity kouzlo je lepsi nez socket mecik :o) (rozvoj debaty mag/melee je pro jiny vlakno) Uz se tesim az se presvedcim o tom, ze mam pravdu :o) anebo i o tom, ze ne hlavne at kua muzu uz utratit svoje tezce vydelany love. Nekde jsem tu nahore cetl o tom rozdavani bananu kvuli stalym ptanim se po koupy hry na ofiku, chlapec me sice pobavil ale jak jsem paranoidni stahnul jsem cisla creditek z uctu :o) clovek nikdy nevi :o)
quote:Originally posted by †… Havran …† ...a muzu ti rict ze mag je podstatne silnejsi nez nejakej archer/closer. rangery spalim na prach fireboltama driv nez me ubere pulku hp Rozhdone nepovazuju castera nekoho kdo strili mana misilky... to neni caster ale noob s noob kouzlem co ma uplne kazdej zadarmo
Neda se to takhle uplne jednoduse rict. Zalezi na mnoha okolnostech, na vysi skillu a i na hrackem skillu, equipu, situaci kdo koho prekvapi atd. To same bych ja mohl rict jako ranger o magovi.
a muzu ti rict ze mag je podstatne silnejsi nez nejakej archer/closer. rangery spalim na prach fireboltama driv nez me ubere pulku hp Rozhdone nepovazuju castera nekoho kdo strili mana misilky... to neni caster ale noob s noob kouzlem co ma uplne kazdej zadarmo
jj to ano, beru to tak ze pokud se budou oba dobre trefovat rekneme stejne nebo popr kdyby se to melo merit ze se nebudou hejbat a slo by ciste o rychlost a silu tak ja toho rengera spalim za 10-12s
firebolt me uz ted dava dmg 30 do plne oblecenyho manika ve zbroji, rychlost casteni je pod 2s a bez CD..
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Hlavne tady v te hre se da vsem kouzlum a sipum uhnout, na velkou dalku te nic netrefi kdyz se trochu snazis a na blizko je to taky jen o pohybu. Kdo se umi lip hybat, vyhral at uz jede mele, archery nebo magii.
EDIT: Pokud mu nedojde stamka, v tomhle ma caster vyhodu ze magii spaluje minimum stamky oproti mele/ranget a ma vic na pohyb
No hlavne jde o to, ze kdyz profi hrac FPS miri tak miri na hlavu ve chvili vystrelu, tady musis mirit vedle na prdpokladany pohyb. U archery jeste nad hrace podle vzdalenosti atd. Neni to zase az tak uplne stejne. Ale nerikam ze to nepomuze .
Tak firebolt za 30 je fajn, ale jako ranger muzu rict, ze to teda zadna hitparada neni
Add uhejbani: Da se uhnout vsemu... tzn. nejen sipum, kouzlum, ale i meele utokum. Nejhure se uhyba meelarum... sipy litaj dost rychle, takze pokud neuhnes zaroven se zvukem vystrelu, uz to koupis. Magie ma zakladni kouzla silene pomaly, tem se uhyba snadno. Na vyssich urovnich magie a skillech se kouzla zrychlujou, takze je to podobne jako se sipama... pri trose snaze se da uhnout. Samozrejme ze ve vetsich melach se spatne hlida kdo a odkud kasti.
Velka vyhoda magu je ta, ze jedou na manu... tzn. pri boji jim zbyva hodne staminy, takze se muzou lepe a rychleji (sprint) pohybvat v pozdejsich fazich boje. Nevyhoda je spotreba regu, jejich nutnost a pocitam ze pri vyssich skillech nebude stacit jeden druh. Zatim je to kvuli treninku dost vzacna ingredience a malokdo by chtel prijit o 500 regu v PvP napriklad. Nevyhoda asi bude jejich cloth, ale jak vypadaj poradny hadry zatim tezko rict, nikdo je jeste nema. Dost mozna bude slusne kastit i v kuzi atp.
Ranger je v celku v pohode... rychla strelba, rekl bych s vyssi skillem mensi zavislost na stamine, dmg dela luk velice slusnou. Oblect si muzu vicemene cokoli, i kdyz plate mi proste ubira na dmg outputu. Sice to neni videt nikde v postizich, ale z mych testu armor a druh ovlivnuje jak velky rany davam. Nejvetsi nevyhodu zatim vidim v tom, ze sipy jsou relativne drahy a je jich potreba tuna... na akci pomalu abych tahal karku se zasobama Ale makovice s regama na tom lip nebudou.
Plechovky jsou na tom asi nejlip a pokud to clovek umi zahrat, jsou i nejvsestranejsi. Obourucakama davaj slusnou sodovku.... pokud se stihaj orientovat, pomlatej i partu noobu naraz pomoci aoe dmg. Pri hrani v grupe je to s tim mlacenim kolem sebe obtiznejsi, ale zalezi na grupe. Jednorucky jsou idealni na boj na mountech (nic jineho se na nich pouzit neda) a nebo na boj se stitem a blokovani. Slusnej bloker dokaze vyradit i nekolik hracu, tim ze je drzi od tela od hadraku a rangeru a jeste si o nej enemy vybije staminu.
-------------------------------------
Add boje/bitvy: Pominuli, ze vse je ted vetsinou o zergu, a opravdu se zabiji co se pohne a az pak se zjistuje co sme zabily, tak nejzasadnejsi je v tomhle z myho pohledu taktika a strategie. Vyuzivani terenu je jednoduche a velice ucelne. Ne jednou jsme se na kopci ubranili proti pocetnejsi parte nepratel. Ve hre se da plizit, schovavat za strom, za rosti... vsude. Je dulezite jak se zacina utocit, jestli uz z dalky archeri a makovice spusti svuj ohnostroj, a nebo jestli se v klidu pripravi, rozestavi a nechaji prijit prvne k cili meelare.
Nejakeho dobyvani o mesta jsem se nezucastnil, takze nemuzu soudit, ale asi to nebude o moc rozdilne, jak boj v prirode. Bude se vyuzivat hradeb, ruznych schovavacek atp. Rozhodne je PvP velice akcni, zabavne a hratelne. Svoje mouhy to ma a ani DF se nevyhne prekonavani porodnich bolesti.... ladeni, balance skillu, upravy combatu.... ale i pres to vsechno je DF hned po vydani ve velice slusne kondici, ktera nicemu nebrani jakkoli hrat a bavit se.
Nutno podotknout, ze AFK makrar se super skillem, bez herniho nic nezmuze. Strasne zalezi na tom, kdo je mezi klavesnici a zidli. Herni skill napomuze, ale sam nic nezmuze a to je na tehle hre asi to, co me bavi nejvic. NEni to jen o equipu, o levelu a pak to muze hrat treba makro... je to o hracich, kde je vsude behem hrani znat, jak tim panakem na druhem konci opravdu nekdo hejbe (a nebo nehejbe).
ja zatim tvrdosijne jedu plechovku se stitem, co se tyce pvp - nemam problem. Blok+swing po patchy zrychlili. A v grp pvp sem v prvni linii, takze si vetsinou i bouchnu, pokud za sebou nemam bandu zfetovanejch negru s lukama Ani uz me kluci z grupy tak strasne nehitujou... Jinak melle pvp je hodne o poziciovani. Idealni stav je aby kazdy meller mel sve cile, a s kolegou se nemasili navzajem. Na skillu 50 ve zbrani je nejaka group forma knockbacku, udajne pry s kratkym stunem. Mam to za par, takze snad dnes/zitra dam vedet jak to facha Pokud to uz nekdo ma, tak sup sem s infem
edit: koukam na nazev topiku a sem muj text nepatri. Ani sem se nedival, cekal sem, ze se tu bude zas picovat vo grafice
jediny co me na tyhle hre sere je to ze nezalezi na tom jak ti sviti mec (equip) ale na tom co mas v hlave (skilly). A co si budeme povidat svitici mec rules world!
ano ano jako mag jsem silenej hadrak... ale tak guilda vi ze mame 2 hlavni castery a jak vidi ze se nekdo ke me zene hned me vsichni brani prehodim na mec a stit a cekam az ho sejmou nebo mu dojde stamina. nicmene firebolty uz litaj hodne rychle, takze se s nima strili docela dobre, dmg super jeste to chce potrenovat inteligenci coz je oproti skillum opravdu kamen urazu, staty lezou opravdu ale opravdu velice pomalu.
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Hele, neprijde vam ta grafika takova nehezka a zaostala?
bal jsem se ze bude, ale ne. textury jsou extremne ostre, nikde nenajdes jedinej mazlej flek. vyjimkou jsou rozpalene kusy zeme. Stejne tak je super trava, stiny, stromy.
TO kdyz vidim AO tak bleju :( a ocekavam novej engine :)) potom si zas zaparim..a.rad..
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Z pohledu grafiky jsou jediným zklamáním efekty kouzel - vesměs variace na "letící rozmazanej flek co udělá PLÁC", případně "barevnej pruh co problikne a udělá PLÁC". V kombinaci s tragickými zvukovými efekty to zážitek z magie docela kazí.
Jinak je to v pohodě - na jednu stranu AOC to není, ale zase se dá vlézt skoro všude a chodí to hladce, na druhou stranu to subjektivně vypadá o dost líp než WAR a současně je to mnohem líp optimalizované.
Podle mne by nebyl zas takový problém, aby kouzlo, které se jmenuje "icycle" neboli krápník, vypadlo jako letící kus ledu - ne světle modrý rozmazaný flek.
Fireball jako "ohnivá koule", ne světle žlutý rozmazaný flek.
Paradoxně nejlíp zatím vypadá Mana Missile (byť sama o sobě nená graficky nic moc). Nu, uvidíme...
MMO - her s magií je dost na to, aby se grafici mohli inspirovat, a zjevně se dají dělat takřka neuvěřitelné věci...
no ale firebolt je letici koule... ono totiz cim vetsi lvl (25,50,75,100) tim se vic ty kouzla meni firebolt napred vypada jako takova spis sipka ale ted uz to mam spis jako ihnivou kouli.. ty kouzla se zlepujou s vetsim lvlem
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Je příjemné pozorovat .. jak kouzla rostou s lvl Avatara.. Ale pravdu má i Marigold. U spousty věcí se dá grafika omlouvat .. ale buff a magický skill moc né. Hodně to vytváří atmosféru a vypálená ohnivá šipka musí zaujmout i po sté. Budete to dělat možná roky ... O tomhle ví hodně Blizzard vz.Diablo 2-3.
btw kouzla ktera opravdu hodne pridavala na taktice z uo jako treba wall of stone tam predpokladam nejsou ze ? to je treba reklo by se drobnost, ale podle me dost podstatna a zatim jsem nic podobneho nevidel jinde nez v uo, ma to svoje kouzlo nekoho nekde zabetonovat a uplne odriznout :)
Napriklad u kouzla z oboru Nekromancie "Eye Rot" je velmi osvetlujici "description_pending" Myslim si ale, ze magie projde jeste tweakovanim, jak co se tyce efektu, tak grafiky - precejen v bete asi nebyl cas moc ozkouset high level kouzla, tam se tak maximalne ozkousela mana missile
quote:Originally posted by Rashaverak btw kouzla ktera opravdu hodne pridavala na taktice z uo jako treba wall of stone tam predpokladam nejsou ze ? to je treba reklo by se drobnost, ale podle me dost podstatna a zatim jsem nic podobneho nevidel jinde nez v uo, ma to svoje kouzlo nekoho nekde zabetonovat a uplne odriznout :)
V arcane magic je jakasi "zed", ale jak to funguje nemam tucha, neb jsem u magie teprve u greater magic lvl 35 :)
Podle mne by nebyl zas takový problém, aby kouzlo, které se jmenuje "icycle" neboli krápník, vypadlo jako letící kus ledu - ne světle modrý rozmazaný flek.
Fireball jako "ohnivá koule", ne světle žlutý rozmazaný flek.
Paradoxně nejlíp zatím vypadá Mana Missile (byť sama o sobě nená graficky nic moc). Nu, uvidíme...
MMO - her s magií je dost na to, aby se grafici mohli inspirovat, a zjevně se dají dělat takřka neuvěřitelné věci...
Ale třeba se i na to jednou dostane..
Ja verim, ze tohle v budoucnu projde upravou, ale rozhodne si dlouho pockame...