Nepresvedcuj me ale kazdej kdo BW hraje ti rekne ze kecas. Ted si opet jen dokazal ze svou teorii o tom jak strasne je BW OP zakladas na nesmyslech. Sorry ale 1300 BW v T2 scenariu nikdy nedal a neda. Mate uplne zkresleny predstavy o BW. Tyhle crity dava pouze sorcka!
Nevim cim to ovlivnim, az budu hrat BW tak ti to klidne ukazu V soucasny dobe je pro me tvrzeni Maniaca mnohem verohodnejsi nez tvoje ololgtfo teen posty. Jsi naprosto jasnej pripad fotm idiota. Jsem zvedav co za sahodlouhe vyplody choreho mozku tu budes matlat po 1.1 patchi, uz se tesim. Btw tactiky.....tic tac...
Ostatne jak uz tu nekdo rekl, a ty se tomu stale vyhejbas, zasadni problem je v Playing with fire a resist debuffu pro tvuj dmg type, velmi silny dot mastery je pak uz jen zastupny problem..
Mandorallen, prosim ta.. vytiahni hlavu zo zadku a precitaj co napisal Lobos..a ked uz budes pritom, prosim ta.. cituj ma kde som povedal ze tie velke crity od nuke spellov su overpowered... len pre tvoju informaciu, ja si to nemyslim.. Takze nabuduce ked chces dokazovat svoju posahanu teoriu, tak mi aspon nevkladaj slova do ust.
A sleduj, ak mi ten 1300 crit neveris.. je mi to uplne jedno..ja oci mam. A nemam preco sem chodit a vykrikovat jak podaktori "z0mg 8W/S0rc cr1te7ed meh f0r z1ll10n d"fak1ng"mg..nerf pl0x!!1!!" ked si ani nemyslim ze by to tak nemalo byt.. Nuke tree tam pre volaco je a bolo by smutne keby nuke tree nerobil sem tam velky spike damage... Este raz a len pre teba... to co je problem su dotky + playing with fire + resist debuff + combustion system... nic viac a nic menej.
Ver si komu chces. Ja narozdil od nej toho BW hraju a vim co dokaze. Ani kdyby toho BW osvitilo ja nevim co tak proste 1300 neda. Je uplne jasny ze mania si tu cuca rozumy z prstu.
S tim Playing with fire souhlasim, to ze se to nasobi tim kolik combution zrovna mas je podle me nesmysl. Stejne tak to ze to procuje i z hotek, i kdyz kdyby to davalo jen za tech 70dmg tak bych to mozna i chapal, ale rozhodne ne za 600 kdy staci stat zarohem se 100 combution.
BW je jinak stavenej nez sorcka. BW nema takovou burst dmg jako sorcka, sorcka ma zas slabsi dotky. Co je lepsi jde tezko posoudit.
Vzhledem k celkove jednoduchosti tehle hry to neni potreba. Podivam se na stromy ve wardb, zahraju par her v t3 proti nim, v t4 s nima (prumerne je polovina naseho teamu v serp. pass slozena z BW) a proste vidim, ze neco neni v poradku.
Je uplne jasny ze mania si tu cuca rozumy z prstu.
Jasne pre teba? Potom by to davalo zmysel
quote:BW je jinak stavenej nez sorcka. BW nema takovou burst dmg jako sorcka, sorcka ma zas slabsi dotky. Co je lepsi jde tezko posoudit.
Mne je jedno kto je ako stavany.... ked bude BW viac o dotkach a Sorc viac o utilitach alebo burst damage..pre mna za mna, je to vec Mythicu..co ale viem ze neni uplne v poriadku ked "Hopla, volakde je BW.. jeeej..mam 3 dotky na sebe.. hmm..200, 450, 300, 260, 480, 360, 300, 530, 400, 300, 530, 400, 300, 530, 400..." behom par sekund .. takto to vyzera ked das 3 sekundy bright wizardovy specnutemu na Immolaciu.. to je proste moc. (teraz hovorim o tier 3)
quote:Originally posted by Mandorallen ManiaCCC tak to ti neverim. SS or did not happend! Hraju BW v T2 scenarku a VZIVOTE a NIKDY jsem nedal zadnym spellem vic jak 700. ... ... Ver si komu chces. Ja narozdil od nej toho BW hraju a vim co dokaze. Ani kdyby toho BW osvitilo ja nevim co tak proste 1300 neda. Je uplne jasny ze mania si tu cuca rozumy z prstu.
tak to ti neverim. SS or did not happend! Hraju BW v T2 scenarku a VZIVOTE a NIKDY jsem nedal zadnym spellem vic jak 700. Bromin ale BW ani na lvlu 21 nema nic co by dokazalo dat pri 100 combution a lucky critu 1300!!! Sorry ale tu ted trosku prehanis. Ooprav si to dej tam mosto od BW ze to bylo od sorcky.
quote:Originally posted by Mandorallen
Na lvlu 21 jeste nemas nic co by ti mohlo nakej spell boostnout o tolik. Takze si zvolil blbou citaci. Jediny co to muze ovlivnit na tomhle levelu je jak moc mas z gearu int a pokud se podivas do meho profilu tak uvidis ze na tom s gearem nejsem zas uplne nejhur, takze GTFO =)
A cemu se jako musis smat? To ze da do lvl buvi kolik crit za 1k me neudivuje. Do +- stejnyho lvlu to nikdy neda. Nebavim se o killovani lowbiku prosimte a to ze ve scenarku nehraje lvl roli kvuli automatickymu zvyseni ranku mi netvrd....
Ja osobne uz nic dal hledat nehodlam. Tvrdis tu, ze neco neni za zadnejch okolnosti mozny a chces screen. Vygooglim ti screen a najednou s 8mi lvlym rozdilem to mozny je... i kdyz je tu samozrejme zvyseni ranku, ktery ovsem nehraje roli - tady by me zajimalo proc.
tak v s kratke ... "Dostal som v T2 od BW crit za 1300" "LOOLOLOO ZOMG NENI MOZNE ONO SA TO NEDA>>ANI NA RANKU 21 NEDA LOLOLOLOLOLO NOOBOS BS MAXIMALNE TAK 700 OHLOLOLOLO" -postnuty screenshot kde rank 19 BW dal vyse 1k crit "ALE ALE ALE>>AJ TAK SI NUUB BS LOLOLO SA NESMEJ LOLOLO"
Nic proti tobe... osobne me to docela zaskocilo. Jenze se tu snad opravdu nechceme bavit o osmy levelovym rozdilu? To ze mu to hodilo rank automaticky na 18 je sice fakt, ale at mi nekdo vysvetli ze chosen lvl11 ma ve scenarku mensi vydrz nez WE lvl20. Asi to zvysovani ranku nebude funkcni tak jak si myslime. Nerikej mi ze davas do chosena lvl 11 stejny hity jako do lvlu18 nebo 20.
A stejne to porad neni 1300 :) a tohle uz je poradnej extrem.
proc to porad hodnotie podle tech scenarek, dyk tam to je hrozny zverstvo, zvlast teda mourkain : -) mourkain kazdej chodi akorat pro expy, protoze to tam je zdaleka nejvetsi zerk a konci to vetsinou behem 7 minut
Protoze temple je zrovna scenarko jako delany pro BW. Presne jak napsal rashevak :). Nadotovat co nejvetsi grp coz neni problem protoze v templu jsou vetsinou vsichni nahromade kvuli stisnenejm prostorum. Odpalit aoe dotku tak aby to zasahlo co nejvic + jim dat fire breath, zalizt za roh se 100 combution a obcas vycastit aoe fireball. Proste raj pro BW navic kdyz te healeri leci tak neni co resit. Sorcka to tam ma logicky mnohem horsi. Musi bejt vic na ocich jak uz tu kdosi psal.
Napisu ti to v bodech, mozna to lip pochopis. Ta veticka na vytazeni hlavy z prdele byla docela trefna...
1)Brecel jsi tu, jak takovy dmg neni mozny v T2, pze my ostatni tomu nerozumime, protoze prave ty tu hrajes toho r21BW "co da max 700" a rozumis tomu nejvic. Evidentne vubec nevis jak se ma hrat BW, protoze jsi jenom klasicky fotm reroll hrac.
2) Ten profile co jsi linknul je "last updated" 7.10.2008 takze neni vubec jiste, ze je to prave aktualni info vzhledem k screenu... Nemluve o tom, ze tehle shamanu se stejnym jmenem muze byt stovka.
3) Je uplne jedno jestli to byl r11 shaman, hp mel na urovni toho BW a resist equip na r11 je temer stejnej jako r19, rozdil 3% je v takovym cisle nula nic.
4) Taky jsme tu predlozili argumenty proc prave BW je OP career. Neni to kvuli tomu ze da fireball za xk, je to kvuli trem skillum, ktere se prave projevi az o tier nebo dva pozdeji nez ty zrovna hrajes, o tom nevis vubec nic, coz je opet klasickej syndrom fotm.
5) Vubec tu nezalezi na tom jaky scenario se hraje, to nema vliv damaz do targetu.
Takze na zaver bych si znovu dovolil citovat fotm idiota: "Ze by meli skill a ty ne?"
Přemýšlel jsem jak to napsat aby to nevypadalo ironicky. Když už je tohle BW diskuse (sic spíše 700<1300wtf) tak sem Lobosi hod jak hrat toho BW. Jako nějaký rady a návody. Díky moc
Vcera jsem dostal za 1700 od sorcky crit...hmm..to je OP, nerf (lvl 27 byla).
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Za sorcku jsem jsem schopnej s 12,5 % (0,5 na treti) pravdepodobnosti schopen vyprodukovat 3800 DMG za 1,5 sec (priblizne 7 sec i s castem)
Casti se doombolt (3 sec) Doombolt leti k cili a GC (1,5sec) Casti se gloomburst a doombolt stale leti k cili (1 sec) Doombolt zasahuje (1600 dmg) zaroven s gloomburstem (1100 dmg) GC (1,5 sec) Instant Impending doom zasahuje (1100 dmg)
Vse pocitano s ohledem na muj lvl 26. (V scenariu umele na 28)
Jak jsem uz napsal, nepovede se to vzdy. Ale na spoustu lidi v T3 staci i o jeden crit min (To uz je 37,5 % sance, vlastne 50% sance pokud prictu prvni pripad...). A ano, prijdu si proti ostatnim dps classum OP.
A BW mi OP neprijde. OP je pouze na public scenaria. Stacili by dve tri sorcky co by si assistovaly target a je to mnohem lepsi nez dva tri BW s dotkama...
Edit: pokud koukate na profil na INT, tak wardb nezapocitava tech 100 z tacticy...
Debata je to hezká což o to, ale zastánce BW lze umlčet nezvratnými fakty z databáze WARDB (bavíme se o ranku 40 tedy max lvl charakterech). Podívejte se sami:
Prvni strom: Jak BW tak SORC jsou adekvátní, a co do damage zcela rovnocenní. Třetí strom: Zdálo by to opět vyrovnané co do damage, ale pozor: BW: Choking Smoke - AOE silence INSTANT SORC: Stricken Voices - AOE silence CASTED 2 sec To je zásadní rozdíl pro PvP, ale pojdme dále, to nejlepší nakonec:
Druhý strom (dotky): BW: Detonate: insta DD + AOE DOT (!!) SORC: Word of Pain: insta debuf Willpower + DD po 10 sec, stackuje 3x
BW: Boiling Blood: insta DOT + Corporeal resistence debuf (zde BW debufuje svůj vlastní typ damage!) SORC: insta AP debuf + DD po 5 sec
BW: Withering Heat: insta Corporeal damage DOT + snare 40% (insta snare wtf) SORC: Hand of Ruin: insta DOT
BW: Stop, Drop and Roll: insta DD + knockdown 3sec (srazí vás instantem k zemi na vzd. 100 stop!) SORC: Absorb Vitality: DOT + self heal z damage dotky ... a to není vše, můžete zkoumat dále nebudu to všechno vypisovat.
Tohle neni "cry cry baby" post, tohle jsou fakta z Warhammer databáze, které gramotný člověk nemůže ignorovat, leda by ze sebe udělal totálního hlupáka. Tak co zkusí to někdo ?
Je rozdiel ked je silnejsi mirror a ked je nejaky strom totalne OP :).. Ale to uz asi nema fakt zmysel riesit.. verim tomu ze Mythic si nesedi na ociach...
Ale ked si zacal o tych mirroch..tak si to zhrnme
BW > Sorc Marauder > White Lion Ironbreaker > Chosen, BO Chosen, BO > Swordmaster Engineer > Magus Shadow Warrior > Squig Herder WE > WH Rune Priest > Zealot DoK > WP (tymto som si ale neni moc isty) Shaman > AM (odhadujem podla for)
Fajn, ale nejde o to že jedna classa je silnější než druhá, jde o to že se na to díky internetu hrozně brzo přijde a nastává effekt "hurá moje další postava bude BW!". A další věc, tyhle šílené insta vlastnosti v PvP dávají bohužel podstatnou výhodu celé straně, protože druhá strana je nemá. Pravda mají zas něco jiného, možná stejně dobrého, v součanosti ale prim hraje tato problematika, přitom by stačilo trochu pár věcí upravit, místo pár instantů dát 1-2 sekundy castění a bylo by z větší části po všech problémech.
Přemýšlel jsem jak to napsat aby to nevypadalo ironicky. Když už je tohle BW diskuse (sic spíše 700<1300wtf) tak sem Lobosi hod jak hrat toho BW. Jako nějaký rady a návody. Díky moc
Citoval jsem Mandalorena. Jeho zarucene info prameni z toho, ze tuto classu hraje, nakonec se ukazalo, ze misto toho dela buhvi co cimz se vsechny jeho argumenty promenily v popel Btw nevim co je tezkyho na mackani 4 tlacitek, na to potrebujes navod? Snad jedine, nastav si to na cisla od 1 do 4, a pak je mackej postupne od 1 do 4.
Je rozdiel ked je silnejsi mirror a ked je nejaky strom totalne OP :).. Ale to uz asi nema fakt zmysel riesit.. verim tomu ze Mythic si nesedi na ociach...
Ale ked si zacal o tych mirroch..tak si to zhrnme
BW > Sorc Marauder > White Lion Ironbreaker > Chosen, BO Chosen, BO > Swordmaster Engineer > Magus Shadow Warrior > Squig Herder WE > WH Rune Priest > Zealot DoK > WP (tymto som si ale neni moc isty) Shaman > AM (odhadujem podla for)
Nesouhlas u maguse, protože inža má magnet v jinak pitomym mastery pathu.
Přemýšlel jsem jak to napsat aby to nevypadalo ironicky. Když už je tohle BW diskuse (sic spíše 700<1300wtf) tak sem Lobosi hod jak hrat toho BW. Jako nějaký rady a návody. Díky moc
Citoval jsem Mandalorena. Jeho zarucene info prameni z toho, ze tuto classu hraje, nakonec se ukazalo, ze misto toho dela buhvi co cimz se vsechny jeho argumenty promenily v popel Btw nevim co je tezkyho na mackani 4 tlacitek, na to potrebujes navod? Snad jedine, nastav si to na cisla od 1 do 4, a pak je mackej postupne od 1 do 4.
No je videt ze si za BW nehral a doporucuju ti to za nej raci ani nezkouset. 4 prsty by ti asi nestacily, i kdyz na to tvoje "hrani" mozna i jo.
quote:BW > Sorc Marauder > White Lion Ironbreaker > Chosen, BO Chosen, BO > Swordmaster Engineer > Magus Shadow Warrior > Squig Herder WE > WH Rune Priest > Zealot DoK > WP (tymto som si ale neni moc isty) Shaman > AM (odhadujem podla for)
Souhlas, uz sem myslel ze si vazne destruction mysli ze vsechno je vyrovnany jen BW je imba a proto destruction prohrava.
Je rozdiel ked je silnejsi mirror a ked je nejaky strom totalne OP :).. Ale to uz asi nema fakt zmysel riesit.. verim tomu ze Mythic si nesedi na ociach...
Ale ked si zacal o tych mirroch..tak si to zhrnme
BW > Sorc Marauder > White Lion Ironbreaker > Chosen, BO Chosen, BO > Swordmaster Engineer > Magus Shadow Warrior > Squig Herder WE > WH Rune Priest > Zealot DoK > WP (tymto som si ale neni moc isty) Shaman > AM (odhadujem podla for)
Nesouhlas u maguse, protože inža má magnet v jinak pitomym mastery pathu.
Heh :) to je dobre :).. vies.. ono..niekedy Magus a Engineer hra aj bez magnetu a riftu.. A ak sa nato pozries takto tak Engineer ma proste lepsie takitky...aspon teda ja ako Magus by som bral minimalne 80% inzinierskych taktik vsetkymi desiatimi. Ved uz samo o sebe dost hovori ked sa neviem rozhodnut co si dam do stvrteho career slotu..nie ze by som sa nevedel rozhodnut medzi dobrymi taktikami. Vsetky dobre som totiz uz minul v tych troch slotoch..vsetko ostatne je totalny trash :) aspon mne sa tak zda.
Heh :) to je dobre :).. vies.. ono..niekedy Magus a Engineer hra aj bez magnetu a riftu.. A ak sa nato pozries takto tak Engineer ma proste lepsie takitky...aspon teda ja ako Magus by som bral minimalne 80% inzinierskych taktik vsetkymi desiatimi.
zakladni problem (a minus eng oproti magusovi) je, ze ma cely long rane strom s "mechanickym" dmg - cili proti nemu plati armor... diky tomu (a tomu ze je zabugovanej) nejde naprosto hrat :(
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Ale si si isty ze je ten magic damage tak vyhra? Vlastne vsetky squishy targety maju v t4 vacsiu magic damage mitigation nez physical. .. okej.. Magus je ucinejsi proti tazkym armorom..ale.. myslis ze tie dotky za 80 az 130 damage plus casty ktore critnu raz za cas za 500-600 nejako tym tankom aj ublizia?
Nem praveze bavi :). Ale stridam to. Bavi me oba chary. No dnesk je to bida :). Vis jak prijde do scenarka 5 BW leavnou grupu takze tam s WP litam jak sasek sam a healuju hotkama. BW jedou jen dmg serou na vsechno ostatni. Zbytek vzdycky odejde ze scenarka. Kdyz se ale sleze min BW tak vetsinou vyhravame. Krom deadly komba magnus a tri sorcky. Asi si budu muset najit nakou grp s kterou tam budu chodit. S pugem me to uz vazne prestava bavit :).
Jinak War me zatim bavi. Uvidim na 40ce. Pokud to bude porad tohle dokola tak asi dlouho nevydrzim, ale BW i WP chci dojet na R40. Dnes sem zaplatil dalsi mesic :).
Dyt cely who nema v podstate zadni normalni cc system ... to co ma je bud moc op nebo vtipny :p
A co je to "normální cc systém" ? Myslíš třeba stunlock a dead, nebo fear a v něm dead ?
A kdo rika ze wow mel normalni cc system? ;)
Osobne pod normalni cc system beru ability ktere muzu na urcitou chvili odstavit soupere ale aby to nebyl OHSHIT button. Pokud root trva 10 sec napriklad tak mezi tim dokaze i clovek bez ruky udelat mazec veci ... pokud ovsem trva 3 sec, tak uz musi clovek "mackat" rychle.
cc rozhodovalo kdo vyhraje mezi dvouma hracema ... protoze bez toho je to jenom kdo ma jakej class, ale ja zas chapu ze nejlepsi system balancovani je rict - BW da Zealota, a zase WE da BW, a Zealota neda WH takze je to v podstate balanaced! :)
Dok silnejsi nez WP? Tak to bych chtel prosim vysvetlit proc. Tohle neni pokus o flame. Mam 40 discipla a rad bych ho seriozne porovnal s nejakym warrior priestem, popripade prodiskutoval. WP jsem hral tak do levelu 3, takze zadny srovnani sam o sobe dat nemuzu, ale podle toho co jsem koukal na wardb.com tak papirove se mi zda ze:
1) Healovaci tactics ma lepsi WP Hned prvni tactica v heal specu je dispel curse pomoci skoro vsech healu, vcetne group healu (tzn: na vsechny naraz kazdy 3 vteriny). Curse ma sorcka v dotech. Takze WP bude healovat a jeste odstranovat doty. Misto toho ma disciple absorb shield pri critu healu a musim podotknout ze je skoro permanentne up, protoze se to bere i z critu hotek a group hotka na nekom critne kazdou chvili. Takze taky moc pekny talent Ale ja bych asi menil za ten dispel. Ono kdyz vas potom nekdo rozjede, tak vam ten 350bodovej absorb shield zas az tak nepomuze. A dotka kterou bych si sundal pomoci toho dispelu by mi udelala damage mnohem mnohem vetsi.
Jinak je to vicemene stejne az na usmevny rozdil ze WP ma group hotku za 615 zatimco dok za 600 to me pobavilo. 4kova moralku ma lepsi asi Dok, ale ja jsem se nikdy nedostal k tomu ji pouzit. Casto je potreba nekoho nutne healnout healim z morale 1 treba.
2) Damage tree ma z urcityho pohledu lip vyresen WP (vyssi crit bez nerfu healu, parry vem cert;) ) + jeste muze brat 80 initiativy coz je hodne, pak bere targetu thougness a strenght stejne jako dok. WP navic tu toughness dostane (ikdyz mene). Dok ma ultimatni heeal debuff tactic v tom je lepsi. Dok ma lepsi group buff na procovaci dotku se 60% snarou v tom je lepsi.
3) Vyroba soul pointu/righteous fury WP jednoznacne lepsi. 1s Aecko co vyrobi stejne bodu jako moje instantni + 15 bodu za kazdej hitnutej target? bezne si takhle nabijim ve scenarkach body, ze se natocim k chumlu a boucnu aecko jen abych mohl z ceho healovat...ja tim vytvorim 45 bodu. WP kdyz to bude vterinu kouzlit a trefi v prumeru 4 cile z toho udela 105 bodu. Hnus ;) + je tam jeste nejaka zajimava tactics, tu ybch asi nepouzival
4) Dle meho nejvetsi rozdil: Obourucka u WP. Na tohle bych se chtel prave nejakeho 40 warrior priesta zeptat. Dok ma sice dualwield ale damage ze specek se pocita jen ze zbrane v right handu, takze mnohem, mnohem mensi dmg nez u WP. A tim padem i mensi healy. Zajimalo by me o kolik.
To je tak vse co me v rychlosti napadlo, uvitam nazor druhy strany ;) Diky
quote:Originally posted by Nataniel To je tak vse co me v rychlosti napadlo, uvitam nazor druhy strany ;) Diky
a proc je to v topicu o BW mne uniklo. ale nemusim chapat vse, ze
Tak aby to bolo fer :) Reagoval na mna.. da sa povedat ze ja som s tym zacal..ale neviem mu nato odpovedat..moje skusenosti DoK a WP su viacmneje z bety.. minimalne po release.. takze to Dok > WP je skor vseobecny nazor co panuje v hre a na forach ...ale myslim ze som tam podotkol ze som si tym neni isty :)
Ale to uz je dost offtopic..
BTW: ma niekto nejake informacie ako znizily ten combustion crit?
quote: BTW: ma niekto nejake informacie ako znizily ten combustion crit?
Ne, ale mam informace, ze resisty stale nefunguji na critical hit a boiling blood stale stackuje. Takze se se zvysenim damaze na BW dotky dostavame opet na zacatek.
quote: BTW: ma niekto nejake informacie ako znizily ten combustion crit?
Ne, ale mam informace, ze resisty stale nefunguji na critical hit a boiling blood stale stackuje. Takze se se zvysenim damaze na BW dotky dostavame opet na zacatek.
mno nekteri tvrdi, ze resisty nefungujici na crity je jen chyba zobrazeni v combat logu a ve skutecnosti dostavas o resisty mensi dmg... co je pravda tezko rict, protoze jsem nikde necetl vyjadreni mythicu na toto tema...
quote: BTW: ma niekto nejake informacie ako znizily ten combustion crit?
Ne, ale mam informace, ze resisty stale nefunguji na critical hit a boiling blood stale stackuje. Takze se se zvysenim damaze na BW dotky dostavame opet na zacatek.
mno nekteri tvrdi, ze resisty nefungujici na crity je jen chyba zobrazeni v combat logu a ve skutecnosti dostavas o resisty mensi dmg... co je pravda tezko rict, protoze jsem nikde necetl vyjadreni mythicu na toto tema...
Chyba v combat logu to muze byt tezko, protoze ten proste loguje, co do nej prijde a nic nepretvari. Ovsem u tak skveleho dev teamu, jako ma mythic, je i tohle dost mozny.
Chyba v combat logu to muze byt tezko, protoze ten proste loguje, co do nej prijde a nic nepretvari. Ovsem u tak skveleho dev teamu, jako ma mythic, je i tohle dost mozny.
mno cetl jsem nejakej zaznam, kterej hlasil 180 dmg (10 resisted) a podle vypoctu to melo byt 200 takze to vypadalo, ze tech 10 dmg nekde vypadlo... sam jsem to neoveroval ;-) uz delsi chvili premyslim ze bych si modifikoval "QQ DPS meter" addon na vypocet incoming dmg abych videl jestli vubec to stackovani resistu (na lvl 21 mam kolem 35%) ma smysl... ale zatim jsem byl moc linej ;-)