Tak jsem ho lehce testnul a vypadá zajímavě. Jede DW swordy, jako armor používá medium robe a funguje prakticky stejně jako Warrior Priest. Tj. přes specky nabírá až 5 combo pointů a ty pak finisherama spotřebovává. Zatim jsem měl čas jen na lvl 2, takže večer poreferuju víc.
Bohužel jsem na to ráno neměl tolik času, abych si to prohlédnul. "Nejmenovaný zdroj" zatím jede jen dps classy, takže nám tohle asi neřekne. Já budu schopen hodit nějaké info až večer.
Bohužel jsem na to ráno neměl tolik času, abych si to prohlédnul. "Nejmenovaný zdroj" zatím jede jen dps classy, takže nám tohle asi neřekne. Já budu schopen hodit nějaké info až večer.
Super, uz se nemuzu dockat. Par obrazku z DE zon by taky bodlo. Predem dekuji za kladne vyrizeni me zadosti
Koukám že NZ je s tou rychlostí dost nestabilní. Někdy se s přísunem informací fláká a někdy je rychlejší než dítě po prvním kari. Musim souhlasit, že ta lebka na tom rameni vypadá luxusně Těším se, až něco takového nahodím na Zealota
Koukám že NZ je s tou rychlostí dost nestabilní. Někdy se s přísunem informací fláká a někdy je rychlejší než dítě po prvním kari. Musim souhlasit, že ta lebka na tom rameni vypadá luxusně Těším se, až něco takového nahodím na Zealota
Pro nas mene stastne - bylo by mozne NZ vyfotit s tou trofeji? :)
No to je trochu problem ze ehm NZ zasadne nesouhlasi s jakymkloiv postovanim shotu z prubehu jeho betatestovani coz naprosto chapu. Ale budte bez obav v kratke dobe se jiste odnekud screeny z bety vynori..
Bohužel, vzhledem k současnému omezení možnosti hrát jen za DE, nebylo možné vyzkoušet jakékoliv PvP. Jak jsem již psal v jedom minulém postu, Disciple chodí (zatím) oblečený do medium robe armoru a k boji používá dual wield meče. Zatím nemá žádná ofensivní kouzla. Systém boje je stejný jako u Warrior Priesta, kdy před builder specky buduje až 5 bodů, které pak následně vyžadují jiné specky k použití. Buď je to klasický direct damage finisher, nebo silnější single healy či group healy. Tyto body mají timer a tak po chvilce OOC všechny mizí. Damage má Disciple jako asi každý hybrid průměrnou. V hrubém porovnání s WE je to možná až poloviční. Na lvl 6 má zatím tři builder specky, které mají jako efekty snare, DoT a Willpower steal. Je dobré, že mají mezi sebou synergie a například snare specka dělá mnohem větší damage, když je na targetu ten DoT efekt. Vypadá to ale, že to neplatí v případě, když tam ten DoT dá jiný Disciple. Jako velkou výzvu ale rozhodně vidím jeho healerskou roli. Co jsem se tak zběžně díval na budoucí healy, tak téměř všechny přímo vyžadují combo body. Group healy například až 4 body, silnější direct heal 3. Tudíž né jako u Shamana, kterému body pouze snižovali APcost. Disciple se skutečně musí přímo zapojit do boje a současně budovat body a sledovat HP bary ostatních hráčů. Specializace má Disciple do tří větví. Rozložení je klasické na heal větev, damage větev a debuf/drain větev.
To jea si zatím vše co mě napadá. Klidně se ptejte..
Ja mam dotaz ohledne animace. Jak vypada? Napr. v porovnani s witch elfkou, ktera tak nejak divne tancila na spickach a podobne, coz nebyl zrovna muj salek caje :)
Edit: to vypada ze z witch elfky udelali hybrida s assasinem,no ale kdyz to GW schvaluje tak co se da delat. Na druhou stranu, co na to Order, ze by mel nekdo z nich taky stealth? hmm hmm
Dotaz 2: Je nejaky naznak ze Disciple bude mit ability na prekonani vzdalenosti k cili,podobne jako melee dps?
Animace v betě bych nějak neřešil, nicméně jsou to Elfové no...ti se nikdy nebudou hejbat normálně :P
K zavedení Ambushe je na beta fóru dlóuhý post od Mythicu. Nicméně nejdůležitější bude asi tohle:
quote:How does Ambush Work?
o Players with an ambush secondary mechanic will be able to “Hide” from view and will have the following advantages for doing so
o Monster detection range will be greatly reduced o Players will disappear from opponent’s screens o When hidden special Ambush attacks will be unlocked instead of normal abilities o Players will move at normal speeds while Hidden
o Ambush is a timed mechanic, players will not be able to stay ambushed long and will take penalties if they let their time run out
o Ambush is currently limited to (~1min 30sec) o While Hidden AP drains at a constant rate, when a player reaches 0 AP they will un-hide and become visible again o If a player launches an attack from hidden they will un-hide and become visible again o Players can hide at any time, but require a very short time to prepare to hide (2s) if they are hit during this time the Hide is canceled and the cool down on the ability resets. o If a player becomes un-hidden for any reason the cool down will begin and they cannot hide again for a set period of time (currently 60s)
o Players & Monsters will be able to detect a hidden player
o Chance of detection increases when a player is higher level then the hidden player o Chance of detection increases the closer the hidden player is to the detecting player o Chance of detection increases when the hidden player is in front of the detecting player o Certain Careers will have abilities to further increase detection radius for short periods of time o Certain monster types & RvR guards will always be able to detect hidden players o Hidden players hit by ranged damage AoE’s will have a chance of being detected o Hidden players hit by melee damage will always be detected
o Launching an Ambush from a hidden state
o Hidden players will only have access to ambush specific abilities o Ambush abilities tend to require a positional setup (Front / Back / Side) o Ambush abilities do NOT focus on big hit damage, sorry don’t expect backstabs that do #189; of a players HP on hit o Ambush abilities are designed to give the ambushing character an advantage to make up for their weak armor, and commonly include debuffs & DoT’s instead of straight damage.
What Careers will be able to Ambush?
At this time we are considering the Witch Hunter & Witch Elf for an ambush secondary mechanic
Jestli potrebuje na pripravu "hidu" 2 sekundy je pak otazka jestli po celopu dobu nesmi treba dostat dmg takze by ti nezmizel tak rikajic nenapadne pod rukama ale vytratil by se v prubehu bitky vice postav to uz je stravitelnejsi.
Priznam sa ze ten ambush ma trochu prekvapil ale je v celkom dobrej forme.. Ja mam dotaz :).. Nejaka sanca na postnutie aspon vyrezaneho obrazku s tymi masteries? A ak nie, bola by moznost napisat aspon nejake veci co v tych masteries je? Nechcem aby tu niekto napisal kompletny zoznam, ale aspon nejaku ultimatku s kazdeho stromu, popripade nejaku specialnu taktiku co by sa dala v tom strome "kupi".. Nech mame aspon paru, kam s tymi masteries mieria.
Ak som to dobre pochopil tak momentalne nie..testuju sa zony "usounov" a ich classy. Ale viem ze sa prerobil system customizacie (masteries) a ovela vacsi doraz sa dal na open world pvp. Ale ak dopadlo to uvidime az neskor.
No doslo k pomerne zasadnim zmenam a masteries je jedna z nich :) Pockejme si na reakce betatesteru az se k tomu dostanou jiste tady pribude kratky report - vid Neznamy Zdroji a jeho Velky Sefe? :)
Z vylezavsich screenu (diky jeste raz Lobos) a videi to na me zacina delat docela dobry dojem. Podivam se na temne elfy a vsude okolo vidim zotrocene nizsi rasy, mrknu na orky a musim se az smat jak jsou brutalne roztomily. Juknu na war priestku a okamzite mi to pripomene knizky warhammeru kde je popisovane imperium. Na trpose nemrknu pac smrdej :)
Pro me zatim dobry, ted jeste aby se to dalo hrat :p
Ma aj stealth aj istu formu ambushu, ale je to velmi obmedzene, nebude to ako v daocu alebo vo wowe, ze si moze behat cely den v stealthu a potom zabijat na jednu ranu Niekto to pocital a WE vydrzi v stealthu 21 sekund.
With this patch we are introducing Keeps to WAR! Keeps are large fortifications that players can take and hold in the open world RvR areas. These massive structures will be themed after each race in their appearance and feel, but universal in their design concepts. Each Keep will have a Keep lord, or boss NPC. Killing this NPC will give your Realm control of the Keep. Guards will patrol the outside area as well as station themselves inside the Keep. These structures are meant to be taken by force, and by several groups. Eventually we'll be introducing Siege Engines to the game to help break the defenses of a well fortified Keep or push back a dangerous assault force! For now though, we are introducing Keeps in stages.
Keeps have been placed in the Empire and Chaos Tier 2 zones. There are no Keeps in Tier 1 zones. Keeps in Tier 2 zones will have no outer walls. Keeps have 2 doors, one of which can be broken down to gain entry into the Keep. These doors, for the time being, have reduced hit-points and will auto-repair after 10 minutes of inactivity. Players can also enter the Keep via the rear postern Door if they are of the appropriate Realm. Both doors allow entry into the keep by right clicking on them if you are of the appropriate Realm. There are 16 guards per Keep and one Keep Lord The Keep Lord is a Hero level NPC. The Keep Lord guards are Special level NPC's All other guards are Core level NPC's
To se imo objektivněji zhodnotí až pustí ten Empire vs. Chaos event a hlavně PvP. Po grafické stránce to rozhodně skok kupředu byl. High-res textury vždycky posunou hru o kus dál Osazení světa a práce s Lore taky super. Co se XP křivky týče, jsem toho názoru, že byla mírně stížena. PQ stále stejná (né-li větší) nuda.
Ludia, co ste v bete, nemate nejake blizsie info o tom kedy bude dalsia faza ? Pretoze na EU forach GOA v zasade mlci a nikomu nic nepovie, a co som tak pozeral tak je tam dost velky problem v komunikacii medzi US a EU .... teraz tam jeden z GOA prekopiroval nejaky post zo 4. januara o tom ze ako to vyzera sa dalsou fazou, to mi pripada dost biedne informovanie .... ale vlastne ten post vravi len o tom ze nevedia kedy to bude, a ze to moze byt aj za 4 tyzdne :)
Měl bych dotaz na pány betatestery, většinou sou to zkušení borci MMORPG světa, takže jednoduché otázky. ;)
Je WAR questovačka jako WoW a LOTRO?
Nebo je to mobovačka jako bylo DAOC a další hry ze staré školy?
Osobně si říkám, že bych radši tu mobovačku. Proč?
Protože tam se dali vytvořit grupy na delší dobu, lidi se poznávali, pak spolu vyraželi za dobrodružstvím a poklady.
V questovačkách je tohle celkem vzácný - grupy se vytváří na questy, jak se lidi rozejdou s questama už víceméně spolu negrupujou, plno questů si solujou, takže mi to příjde jako online singleplayr (viz Tabula Rasa z poslední doby).
Ja myslim ze je to skor questovacka, sice som mohol testovat len do lvl 10, ale tak to boli vsetky questy az na par vynimiek vsetko questy ktore sa dali urobit solo.
Mne osobne prave vyhovuje ta questovacka, v daocu mi levelovanie pripadalo strasne nudne.
Ale tak myslim ze aj tu sa bude dat celkom efektivne grindit, napriklad su zony kde som zabijal skorpiony, a jedno questove NPC mi dalo za kazdeho zabiteho skorpiony bonus XP ked som s nim pokecal, takze to nakoniec moze byt aj celkom vyhodne.
No pepo o tom to je - když máš dobrou partu kolem sebe tak ani to grindeni v daoc nebylo nuda. Chodilo se na různa místa, poznavali nové věci. Ve WoW a LOTRO mi tohle celkem chybělo - za ahoj následoval výpis questů, často se grupa po splnění questu rozpadla protože někdo měl nějaký jiný quest nebo už ho udělal a šel zase dál - chápeš co tím myslím.
Jo, chapu ... ako beriem ze ked je partia kamosov , co popri grindeni kecali o vsetkom mozno tam to je super, to je skoro jak keby si sedel nekde v krcme na pivku ale pokial to mas robit s nejakou random grupou ktorych ani nepoznas, tak je to vo hubu.
Vo wowe to fungovalo ked si napriklad chodil instance, tak ste boli zohrata partia a cely vecer ste mohli chodit heroicky napriklad, ale tak to je nieco ine
Je uplne jedno jestli je XP zamerene na grind nebo questy. Podstatne je jestli ty sam jsi schopny sehnat si lidi se kterymi te to bude dlouhodobe bavit a naopak ktere to bude bavit s tebou. Mrmlani "zatozechodimspickupemaseremetomuzouvyvojari" samo osobe moc nepomaha.
No jasne, podstatne je to ci ta to bude bavit, ale priklad keby bol grind niekolkonasobne nevyhodnejsi ako je questovanie, tak myslim ze ho tolko ludi nebude praktikovat ako keby to bolo ekvivalentne.