Mno v uo byl loot system v pohode, ale dalo se zase dost veci pojistit, takze kdyz o ne clovek prisel a mel je pojistene dostal nejake veci zpet.Stejne tomu bylo i v eve a je to celkem dobra cesta.
Pojisteni prislo na radu az jako reakce na relativni uspech her s no-loot systemem.
Mi vyhovuje systém Za výhru trvalá odměna / za prohru dočasný postih. Není to tolik frustrující pokud člověk prohraje, takže ho to nedoradí od účasti, ale prohra stále něco znamená a rozumně uvažující jedinec udělá vše pro to, aby příště vyhrál. I třeba právě kvůli tomu, aby dostál "trvalé odměny".
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise
Jenom doufam ze zavede jakysi ffa server kde by jeho soucasti mohl bejt full loot apod...zkratka takovej hc pvp server.
Imho něco jako full loot jim nedovolí EA a proti FFA bude možná GW. Nicméně jak psal Mark Jacobs v jednom svém postu na WA, rozhodně o FFA serveru rozhodně teď neuvažují. Možná časem, ale kdo ví.
A co se equipu týče, Mythic celkem horentně slibuje, že oproti jisté nejmenované konkurenční MMO, WAR závislý na equipu nebude. Jak se jim to povede uvést do praxe je otázka..
Nevim proc prislo pojistovani, ale rozhodne jsem to ocenil. Mno zase nebejt zavisle na equipu nevim nevim.Pokud chtej mit i slusnej pve content nedovedu si predstavit zeby se postupne nezlepsoval equip, coz je jeden z hlavnich tahounu pve, tuneni sve postavicky. Mno uvidime kdyz to bude mit system aspon jako daoc tak budu rad.I kdyz artefacti mi tam prisli uz prehnany a nedokazal jsem pochopit jak lidi co zacli pozde to muzou dohonit.ML kupodivu byli v pohode.
Jak psal Duffek v tom posledním rozhovoru s nim, veškerý PvE content je dělaný na sólo a nebo na malou grupu. Všechno pochopitelně tlačí směrem k RvR. Jinak samozřejmě netvrdim, že equip tvojí postavu nijak neovlivní, ale neměl by mít větší vliv na výsledek boje než schopnosti hráče.
Jenom doufam ze zavede jakysi ffa server kde by jeho soucasti mohl bejt full loot apod...zkratka takovej hc pvp server.
Imho něco jako full loot jim nedovolí EA a proti FFA bude možná GW. Nicméně jak psal Mark Jacobs v jednom svém postu na WA, rozhodně o FFA serveru rozhodně teď neuvažují. Možná časem, ale kdo ví.
A co se equipu týče, Mythic celkem horentně slibuje, že oproti jisté nejmenované konkurenční MMO, WAR závislý na equipu nebude. Jak se jim to povede uvést do praxe je otázka..
snad jo, byt uspesny v pvp na zaklade grindovani pve je precejen dost podivne ;p
V DAoCu je myslím vliv výbavy vyřešen ideálně systémem capů a diminishing returnů. Pro ten nutný základ člověk nemusí šílet, je poměrně snadno dosažitelný.
Špičkové časovně náročné výbavy přínáší třešničky na dortíku, které ulehčují uživateli život, nicméně pokud je uživatel horší hráč než ten, jenž je navlečen v onom základu, tak není žádný zabudovaný herní neovlivnitelný mechanismus, který by rozhodl o výsledku boje mezi nimi v neprospěch toho v časově méně náročné výbavě.
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise
quote:Originally posted by Nat Špičkové časovně náročné výbavy přínáší třešničky na dortíku, které ulehčují uživateli život, nicméně pokud je uživatel horší hráč než ten, jenž je navlečen v onom základu, tak není žádný zabudovaný herní neovlivnitelný mechanismus, který by rozhodl o výsledku boje mezi nimi v neprospěch toho v časově méně náročné výbavě.
Nate to je pekelný souvětí Sem si to musel přečíst 3x abych se chytnul
Souhlasim, že ten systém stat capů v DAoC je povedený.
Mno v uo byl loot system v pohode, ale dalo se zase dost veci pojistit, takze kdyz o ne clovek prisel a mel je pojistene dostal nejake veci zpet.Stejne tomu bylo i v eve a je to celkem dobra cesta.
Pojisteni prislo na radu az jako reakce na relativni uspech her s no-loot systemem.
Je zajimavy, ze se zavedenim no-loot (insurance) do UO ji prestala hrat drtiva vetsina pvperu a za nekolik mesicu byla celkova populace hry polovicni. V modernich hrach nejsou zadny, nebo jen minimalni postihy za prohru = prohra neni implementovana. Pokud chybi prohra, neda se vyhrat = vyhra neni implementovana. I kdyz ti hra za vyhru posili panaka, nema to zadny vyznam, protoze ani se silnejsim panakem nejde nic vyhrat. V modernich mmorpg vyhravas skore v tabulce, ale k tomu neni potreba mmo s persistentnim svetem a uz vubec ne rpg.
quote:Originally posted by Pacient Je zajimavy, ze se zavedenim no-loot (insurance) do UO ji prestala hrat drtiva vetsina pvperu a za nekolik mesicu byla celkova populace hry polovicni. V modernich hrach nejsou zadny, nebo jen minimalni postihy za prohru = prohra neni implementovana. Pokud chybi prohra, neda se vyhrat = vyhra neni implementovana. I kdyz ti hra za vyhru posili panaka, nema to zadny vyznam, protoze ani se silnejsim panakem nejde nic vyhrat. V modernich mmorpg vyhravas skore v tabulce, ale k tomu neni potreba mmo s persistentnim svetem a uz vubec ne rpg.
Je potreba taky dodat, ze se zavedenim insurance zavedli i resisty, ktere zasadnim zpusobem ovlivnily pvp. Pro me osobne do faze nehratelnosti, protoze to neskutecne zrychlili.
no vy opomijite to nejdulezitejsi insurenci zavedli kvuli tomu ze pridali spoustu pve itemu a resisty zavedli aby ty itemy meli smysl cimz udelali z uo item based hru misto skill based hru (neni to takova hruza jako wow ale hodne ten pomyslny jazycek na vahach preklopili na druhou stranu) a imo proto vetsina lidi odesla
no vy opomijite to nejdulezitejsi insurenci zavedli kvuli tomu ze pridali spoustu pve itemu a resisty zavedli aby ty itemy meli smysl cimz udelali z uo item based hru misto skill based hru (neni to takova hruza jako wow ale hodne ten pomyslny jazycek na vahach preklopili na druhou stranu) a imo proto vetsina lidi odesla
Jo diky Rashi, lepe bych to necharakterizoval. Uz je to par let a nejak se mi to uz vytratilo, ale casem, kdyby se na to tema porad debatovalo bych si mozna vzpomnel.
quote:Originally posted by Pacient Je zajimavy, ze se zavedenim no-loot (insurance) do UO ji prestala hrat drtiva vetsina pvperu a za nekolik mesicu byla celkova populace hry polovicni. V modernich hrach nejsou zadny, nebo jen minimalni postihy za prohru = prohra neni implementovana. Pokud chybi prohra, neda se vyhrat = vyhra neni implementovana. I kdyz ti hra za vyhru posili panaka, nema to zadny vyznam, protoze ani se silnejsim panakem nejde nic vyhrat. V modernich mmorpg vyhravas skore v tabulce, ale k tomu neni potreba mmo s persistentnim svetem a uz vubec ne rpg.
Je potreba taky dodat, ze se zavedenim insurance zavedli i resisty, ktere zasadnim zpusobem ovlivnily pvp. Pro me osobne do faze nehratelnosti, protoze to neskutecne zrychlili.
zrychlili? ja bych to nazval posrali bo duel prestal mit jakejkoliv vyznam bo se zabit nedalo... ressisty byli tkaove zes nebyl schopen na manu nekoho zabit
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
V RvR hře bych nějaký loot neřešil, bo užitný zisk věcí protistrany do tohoto konceptu vůbec nezapadá Chaotik si přece nebude oblékat a užívat výstroj a výzbroj trpaslíků.
quote:V modernich hrach nejsou zadny, nebo jen minimalni postihy za prohru = prohra neni implementovana. Pokud chybi prohra, neda se vyhrat = vyhra neni implementovana. I kdyz ti hra za vyhru posili panaka, nema to zadny vyznam, protoze ani se silnejsim panakem nejde nic vyhrat. V modernich mmorpg vyhravas skore v tabulce, ale k tomu neni potreba mmo s persistentnim svetem a uz vubec ne rpg.
V tom případě DAoC není moderní hra, bo tam absence nějakého lootu a drsných permanentních postihů vůbec neubírá zábavu ryze PvP hráčům. Když to tam funguje, proč by totéž a v lepším nemohlo fungovat ve WH.
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise
Jasny no, ale aspon jeden server by moch bejt vyclenen sebemrskacum kterym nejde o nejakej pribeh ale oto co nejvic nasrat protihrace. Kazdopadne system daoc by mi plne vyhovoval.Mno uvidime.
Ultima s tím problém neměla, craftovaný věci levný a celkem na úrovni, použitelných magických věci bylo pár a sehant je nebyl problém, smrt mě u PvP postavy nějak moc nemrzela, ale každopádně jsem byl zásadně motivovanej neumírat, protože jsem přišel o spoustu času
dotáhnout se na ostatní v PvP po založení účtu byla otázka měsíce, za tu dobu jste si vytvořili postavy a dokázali vydělat peníze na rok hraní
jenže pak Origin zjistil, že tadle "rovnost" mezi hráči jim zákazníky dlouhodobě neudrží a několika změnama vytvořil z Ultimy hru založenou na věcech, bohužel
Během prvních 10ti dnů se Mythicu upsalo více než 200 kilolidí jen přes US beta singup.
Mark Jacobs, VP and General Manager of EA Mythic said, “We would like to thank the community for their tremendous response to Warhammer Online. The overwhelming worldwide reaction to the beta test has been phenomenal. The team has been working incredibly hard to create a genre-defining experience, and the beta sign-ups certainly validate the direction we’re taking the game. Player input and testing will be crucial in our efforts to complete the game, and we look forward to beta participants’ help in shaping Warhammer Online.”
ok dik, az na to slovicko pochopitelne protoze tak jak je to napsane v tom dokumentu to rozhodne pochopitelne neni, kazdopadne ja uz jsem stejne obcan san salvadoru
ok dik, az na to slovicko pochopitelne protoze tak jak je to napsane v tom dokumentu to rozhodne pochopitelne neni, kazdopadne ja uz jsem stejne obcan san salvadoru
....Just so you know, my initial goal, when we laid out the plan for beta last year, was to reach 150K 6 months before projected launch (thus equaling about 1/2 of WoW's numbers). The fact that we hit 200K at this point when we haven't hit the 6 month window (obviously) means that we have surpassed my initial expectations. Also, since the numbers are continuing to climb daily, I eagerly look forward to our next milestone, 300K.
sem si prohlizel galerii obrazku a i kdyz je to samozrejme zalezitost idividualniho vkusu tak zatimco orkove a goblini se mi velmi libi trapslici a lide mi prijdou dost osklivi ;)
takovy dotaz, vim ze to neni daoc ale preci jen se da ocekavam ze si z nej vemou hodne, jaky je jejich vztah k botum, protoze ja naprosto nesnasim kdyz beha parta a zasebou tahne buffboty, stejne tak na solo. Zajimalo by me jestli tohle resili a pripadne jaky k tomu maji postoj protoze u daocu jim to zjevne vyhovuje, ale pokud to budou chtit stejne i ve warhammeru tak tim ta hra je pro me mrtva (ano nekteri muzou zacit jasat :))
Na WHA fóru byl před delší dobou o buffbotech topic, kde Josh z Mythicu psal, že veškeré buffy budou vázané na grupu. Tzn. nepůjde hodit buff náhodnému kolemjdoucímu a pokud buffer leavne grupu nebo umře, veškeré jeho buffy spadnou.
Přiznám se, že ale nechápu Rashi, proč by ti mohla takováhle věc celou hru zkazit.
Na WHA fóru byl před delší dobou o buffbotech topic, kde Josh z Mythicu psal, že veškeré buffy budou vázané na grupu. Tzn. nepůjde hodit buff náhodnému kolemjdoucímu a pokud buffer leavne grupu nebo umře, veškeré jeho buffy spadnou.
Přiznám se, že ale nechápu Rashi, proč by ti mohla takováhle věc celou hru zkazit.
jednim z duvodu je to ze novy hrac pak ve hre nepotka zadne hrace kteri by s nim sli do grupy jen same veterany s 3 buffbotama za prdeli co leveli max lvl za 2 dny. hra pak umira mnohem rychleji protoze to nove hrace extremne odrazuje pokud sami nemaji zname tu hru hrajici
quote:Originally posted by Khaot Edit: Proc to nekdy pise malinkymi pismenkami? Nebo je to jen chyba zobrazeni?
urcite pouzivas FF nebo Mozillu co? je to chyba prave tedlech prohlizecu.. uz jsem se na to kdysi ptal Tibora..
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
nevim sice presne co mate na mysli ale na 99% je to chyba v html nikoliv ve firefoxu, naopak pokud to iecko zobrazuje spravne pak je to kvuli jeho spatne interpretaci
quote:Originally posted by Rashaverak jednim z duvodu je to ze novy hrac pak ve hre nepotka zadne hrace kteri by s nim sli do grupy jen same veterany s 3 buffbotama za prdeli co leveli max lvl za 2 dny. hra pak umira mnohem rychleji protoze to nove hrace extremne odrazuje pokud sami nemaji zname tu hru hrajici
Veterání s buffbotama namísto hraných postav by stejně do grupy nikoho nevzali, takže když se jim bufboti odeberou, tito hráči se přizpůsobí úplně jinak a už vůbec ne ve prospěch nových hráčů.
Nepovažuji bufboty za problém, naopak, je dobré mít tuto možnost jako hráč a Mythiku jistě také vyhovují placené bufbotí accounty. Nedivil bych se, kdyby ve WH existovala nějaká výhoda vlastnit a platit si více accountů.
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise
Nepovažuji bufboty za problém, naopak, je dobré mít tuto možnost jako hráč a Mythiku jistě také vyhovují placené bufbotí accounty. Nedivil bych se, kdyby ve WH existovala nějaká výhoda vlastnit a platit si více accountů.
o tom ze to vyhovuje mythicu o tom zadna, co se tyce tech hracu to zalezi jen na tom do jake miry bude grupa dulezita, pokud bude grupu na neco potrebovat tak pak s tema newbiama do te grupy pujde za predpokladu ze nepojede s guildovnima clenama grupu kde si kazdej bude delat alta ale tadle moznost vzdy neni kdezto bot je mozny vzdy
Som si teraz pozeral vsetky tie Podcast videa .... a ak som to dobre pochopil tak tam ide vlastne o vojnu ,, dobra a zla,, medzi sebou, lenze ide mi o to ci sa moze napriklad pridat Empire ku Dwarfov alebo opacne, temne strany ci sa mozu spojit. Alebo mozes cestovat medzi tymi troma spormi neobmedzene ?
Som si teraz pozeral vsetky tie Podcast videa .... a ak som to dobre pochopil tak tam ide vlastne o vojnu ,, dobra a zla,, medzi sebou, lenze ide mi o to ci sa moze napriklad pridat Empire ku Dwarfov alebo opacne, temne strany ci sa mozu spojit. Alebo mozes cestovat medzi tymi troma spormi neobmedzene ?
Ano muzou bojovat spolu, tzn klidne Chaos, Dark Elf and Orcs dohromady. Strany jsou tady Order vs Destruction.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
A je tam nejaky rozumny sposob ako prebehnut ? A mozem robit kludne vsetky questy a podobne veci ktore napriklad robia aj dwarfovia ?
Myslim ze ked uz si napriklad bude clovek planovat ze aku rasu hrat, ci ma brat aj ohlad na to co budu hrat kamosi, alebo staci brat ohlad na stranu?
Ja som teda ako pocul ze to ma byt pecka, ale nejako som sa o to nezaujimal pretoze to je este daleko vydanie .... ale ked som si pozeral tie videa, dost sa mi tie ich napady lubia. A samozrejme ten chlapik co vypraval ohladom questov bol genialny
V rámci frakce si podle všeho budou moci rasy navzájem pomáhat. Ale zastánce Orderu bok po boku přívržence Destruction? Proboha jen to ne Nedokážu si představit, že bych měl vídat, jak si například Tzeenchem těžce zmutovaný Chaosák podává ruku s císařským Warrior Priestem a s úsměvem na tváři vyráží společně dělat questy. Jestli jsi pozorně poslouchal Paula v tom podcastu o questech, tak jistě víš, že mají být těžce tématické. Takže Knight of the Blazing Sun pomáhající goblinům opít giant trolla, aby rozbil vrata trpasličí pevnosti za účelem genocidy tamních vousáčů? To snad ne Už jen kvůli jazykové bariéře Jinak jak už bylo psáno dříve. FFA servery zatím Mythic neplánuje a nemyslím, že jim to Games Workshop dovolí.
Nie, ja som nemyslel order spolu s destruction ..... to je mi jasne, az taky blby zase nie som .... niekedy ....ale ci mozem napriklad ako dark elf robit orkske questy ....
Edit : Asi som slepy alebo neviem hladat, ale kde je zoznam pripravovanych classov ?
musim rict ze po shlednuti tech videi mam ze hry velmi dobrej pocit predevsim kvuli tomu ze tvurci se neboji delat si srandu, od orc wolfa pres goblin wolfa po orka kterej to napali do zdi :)
Nie, ja som nemyslel order spolu s destruction ..... to je mi jasne, az taky blby zase nie som .... niekedy ....ale ci mozem napriklad ako dark elf robit orkske questy ....
Edit : Asi som slepy alebo neviem hladat, ale kde je zoznam pripravovanych classov ?
Ako je to s betatestom ? Uz funguje, alebo sa len planuje ? A je tam niekto z nasich ?
Yop, not for ordinary mortals, like me or you. Ne neni. Jeste nevybirali, ale maji 200k+ zajemcu, coz je trosku ehm..no chance v mem pripade.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Pokud to bude jak u daocu, tak na všechny se dostane minimálně tak 10dní před spuštěním :) Alespoň u mne to tak vždy fungovalo - "welcome to beta - you are chosen one - bla bla - download full game here, here is your special uber beta code" - a na druhý den na webu zveřejněný termín spuštění cca za 10 dní :D
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise
Hmmmm, a podla coho to oni vyberaju ? Tipujem ze podla PC a potom asi nahoda, nie ? Takze ked si tam zadam ze mam nejaku nabuchanu masinu tak mi to mozno daju skor ... teda jako som zatial s hrami nemal problemy, ale nechcem odhadovat tie HW naroky ... ak to bude ako u ostatnych novych hier tak to bude zaujimave
Špatné zprávy pro jablíčkáře. Narozdíl od Blizzardu, který vyvíjí Mac hry už řadu let, Mythic s touto platformou žádné zkušenosti nemá . Padlo proto rozhodnutí, že v době releasu verze pro Maca nebude. Avšak kvůli závazku EA, uvést nějaké jejich tituly pomocí Cider engine na Applech, není ještě možnost MacWAR úplně zavrhnuta. Vše záleží na tom, jak si tyto konverze povedou.
Post Marka Jacobse "EA, Apple and WAR" je k přečtení zde.
Hmmmm, a podla coho to oni vyberaju ? Tipujem ze podla PC a potom asi nahoda, nie ? Takze ked si tam zadam ze mam nejaku nabuchanu masinu tak mi to mozno daju skor ... teda jako som zatial s hrami nemal problemy, ale nechcem odhadovat tie HW naroky ... ak to bude ako u ostatnych novych hier tak to bude zaujimave
Těžko říct co všechno posuzují. HW samořejmě tam svojí roli rozhodně mít bude, rozhodně ale nevěřim, že to bude rozhodující parametr.
BTW, v US už první vlna náboru do bety proběhla a GOA stále mlčí
Zvlastni, v tom preview se mluvi o Zealotovi jako o melee/healer class. Pritom z vypisu jeho abilit na Warhammer Alliance to vypada na castera, tak nevim