| Author |  Topic  |  | 
              
                | RodierModerator
 
     
  
 
                4328 Posts | 
                    
                      |  Posted - 19/01/2007 :  06:58:48           
 |  
           	| Griffon Event 
 Sigil Games Online would like to extend our thanks for all your help testing Vanguard Saga of Heroes. As a small gesture of our appreciation, we invite you to join us January 19th at 6:00pm pacific (sobota 3:00rano naseho casu), on the Beta 1 server for a special event. Pack your fur lined cloak, this time of year gets pretty cold at high altitudes!
 
 
 
 Due to the overwhelming response, we will be offering another chance to ride a flying mount. You will also have the opportunity to win a permanent griffon mount of your own! This test will require you to be online at 6:00pm pacific with a character level 5 or lower. The event is anticipated to run for a while so please prepare to be online for at least an hour.
 
 
 International Testers:
 
 We regret the hours of this event may not be convenient for our International testers. Unfortunately this test requires certain conditions and our highest populations happen at these times. Hopefully publishing this information early will give everyone the opportunity to prepare and participate.
 
 
 
 Below is a letter from the Crimson Fellowship discussing the details of the event.
 
 Citizen of Telon,
 I bring bittersweet news. A nomadic tribe of goblins known as the Guulrip, have been robbing griffon nests around Telon. Last month we removed another 3,000 eggs from the Guulrip’s camp and have since discovered that griffon eggs are rejected by the matron, once an egg is removed from its nest. The cublets are now trained in the art of flight and we hope you will join us in celebrating their graduation into full fledged adulthood.
 
 C’mon, you know the fuzzy little baby griffons would do it for you.
 
 Please also keep your eyes open for Guulrip Goblins, we are still unaware of their motives and fear something diabolical may be afoot.
 
 Faithfully,
 
 Knights of the Crimson Fellowship
 |  
                      | 
 First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave!
 Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
 
 |  
                      | Edited by - Rodier on 19/01/2007  06:59:55
 |  | 
|  |  | 
              
                | spajdrModerator
 
     
  
 
                3400 Posts | 
                    
                      |  Posted - 19/01/2007 :  07:07:45           
 |  
                      | Místo aby vyřešili spousty chyb co hra má, tak zase vymýšlejí píčoviny. |  
                      |  |  | 
              
                | brutusAverage Member
 
    
  
 
                1833 Posts | 
                    
                      |  Posted - 19/01/2007 :  08:08:21         
 |  
                      | quote:Originally posted by spajdr
 
 Místo aby vyřešili spousty chyb co hra má, tak zase vymýšlejí píčoviny.
 
 
 
 Stress test je peechovina? A jak jinak maj zjistit co bude server delat pod max loadem?
 |  
                      | Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
 |  
                      |  |  | 
              
                | spajdrModerator
 
     
  
 
                3400 Posts | 
                    
                      |  Posted - 19/01/2007 :  08:21:57           
 |  
                      | A co je na tom co napsal rodier stress test, že si můžeš vyzkoušet let na grifonovi? v tom co napsal slova stress test nevidím, akorát special event :) Z toho co píší to vypadá jenom na to, že v nějaké době kdy hraje nejvíce amíků udělali jako bonus to, že si můžeš na grifonovi zaletět, tím to hasne a o žádný stress test nejde, možná tak stress pro grifona  |  
                      | Edited by - spajdr on 19/01/2007  08:24:06
 |  
                      |  |  | 
              
                | Khostriprudič
 
    2210 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 19/01/2007 :  08:36:48         
 |  
                      | Tak to asi špatně koukáš. Zkus se nad tím zamyslet: 
 Když ohlásí jenom stress test, ne každý se logne - musí ty lidi, co si hrají na testery, něčím přilákat. takže buď jako LOTRO pohrozí, že zruší účty nebo prostě udělají nějakou akci, která přiláká lidi.
 
 Lítání mi přijde na stress test docela dobrej nápad - jelikož se totiž ti mouni pohybují rychle, docela si myslím, že bude nutné přepínat mezi jednotlivými "čtverci", které tvoří zony docela rychle. Navíc bude nutné tlačit data do klienta podstatně rychleji, než při klasickém chození nebo běhu. Pokud dají na zkoušení mounta každému, tak myslím, že jako zátěž serveru je to dobré.
 |  
                      | PC, PS3, iPad
 |  
                      |  |  | 
              
                | spajdrModerator
 
     
  
 
                3400 Posts | 
                    
                      |  Posted - 19/01/2007 :  08:39:04           
 |  
                      | No vzhledem k tomu jak jsou ty rychlé přechody mezi čtverci teď už jenom při jízdě na koni nebo běhání, tak to žáden smysl nemá, spadne to na držku hned.  Ale dejte pak někdo vědět jak to dopadlo
  U bety WOW člověk tak nějak měl pocit že si můžou dovolit nasypat více lidí naráz, ale tady ty přechody mezi zónama jsou tragické a oni chtějí ještě do toho vesrat lítání na gryfonech
  V pondělí nahlásím chyby v questech, co jsou hned na začátku u Dark Elfa a doteď to neopravili, takže jsem velmi zvědav jak to budou pak všechno stíhat opravit do vydání.
 |  
                      | Edited by - spajdr on 19/01/2007  08:43:28
 |  
                      |  |  | 
              
                | VTModerator
 
     4191 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 19/01/2007 :  08:49:29       
 |  
                      | quote:Originally posted by spajdr
 
 A co je na tom co napsal rodier stress test, že si můžeš vyzkoušet let na grifonovi? v tom co napsal slova stress test nevidím, akorát special event :)
 
 
 
 Asi nevis jak dopadl prvni stress test s grifonama. I na nejlepsi compech to bezelo 2 - 5 fps (kdyz kolem letelo 15+ lidi). Takze to asi chteji otestovat znovu a doufaji v lepsi vysledky )
 |  
                      |  |  | 
              
                | VTModerator
 
     4191 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 19/01/2007 :  08:52:34       
 |  
                      | quote:Originally posted by spajdr
 
 No vzhledem k tomu jak jsou ty rychlé přechody mezi čtverci teď už jenom při jízdě na koni nebo běhání, tak to žáden smysl nemá, spadne to na držku hned.
  Ale dejte pak někdo vědět jak to dopadlo
  U bety WOW člověk tak nějak měl pocit že si můžou dovolit nasypat více lidí naráz, ale tady ty přechody mezi zónama jsou tragické a oni chtějí ještě do toho vesrat lítání na gryfonech
  V pondělí nahlásím chyby v questech, co jsou hned na začátku u Dark Elfa a doteď to neopravili, takže jsem velmi zvědav jak to budou pak všechno stíhat opravit do vydání.
 
 
 
 Mezi ctvercema zonuju asi 1 sekundu. Kdyz se to hodne sere tak 2 sec. Mas asi blbe vyladenej comp.
 
 Nemuzes srovnavat starou wow technologii, ktera zvladne max 3k lidi na serveru s VSOH. Na VSOH serveru (beta 1, tesne po close bete, kdy zavreli pvp betu) jsem hral bez problemu s 4500 tisicema lidi, bez lagu.
 
 Nevim jaky maji cap, ale 6k imho nebude problem.
 |  
                      |  |  | 
              
                | †… Havran …†Average Member
 
    1962 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 19/01/2007 :  08:54:00         
 |  
                      | bude ten test pristupnej vsem? |  
                      | EVE: Lord Greg (Black Nova Corp)
 [Band of Brothers][IT Alliance] BoB ForeverKILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | spajdrModerator
 
     
  
 
                3400 Posts | 
                    
                      |  Posted - 19/01/2007 :  08:56:20           
 |  
                      | vyladěný blbě není .. ale vypadá to prostě čím větší ping, tím pomalejší zónování a pokud jsem v lokaci kde je spousta hráčů a ping je 350-450ms, tak zónování je tragédie, ale čím jsem dále, tím jsou ty přechody lepší (150-200ms), ale občas se mi stane že se to sekne na opravdu 10-20 sekund a následně tam je místo textury jenom bílé místo, asi je to prostě o tom kde a kdy člověk zrovna je. To s těma gryfonama si umím živě představit 2 - 5 fps haha   |  
                      | Edited by - spajdr on 19/01/2007  08:57:13
 |  
                      |  |  | 
              
                | Lim-DulNew Member
 
  
  
 
                212 Posts | 
                    
                      |  Posted - 19/01/2007 :  09:26:01         
 |  
                      | toz to ja si pockam at se proletim ala comix. 2-5fps na lepsich kompech rikate? muze jit fps i do minusu?  |  
                      | Sheathe your sword, warrior, lest ye fall on it when stricken. - Lim-Dul, the Necromancer
 Pilsner Urquell Guardians
 |  
                      |  |  | 
              
                | RodierModerator
 
     
  
 
                4328 Posts | 
                    
                      |  Posted - 20/01/2007 :  06:28:18           
 |  
                      | http://www.elmoreden.net/rodier/vsoh-letani/ |  
                      | 
 First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave!
 Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | VTModerator
 
     4191 Posts
 |  | 
              
                | ArnoldNew Member
 
  358 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 21/01/2007 :  22:00:23       
 |  
                      | quote:Originally posted by Rodier
 
 http://www.elmoreden.net/rodier/vsoh-letani/
 
 
 
 Ty tam těch FPS taky moc nemáš
  Nemůžeš udělat videjko z boje s nějakým mobem? Tak středně těžký ...ať je vidět jak fight dlouho trvá a jaký používáš skilly .... |  
                      |  |  | 
              
                | RashaverakSenior Member
 
     3722 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 21/01/2007 :  22:12:56         
 |  
                      | stredne tezky mob by mel rodiera zabit tak do 10 sekund imo |  
                      | lastfm
 |  
                      |  |  | 
              
                | RodierModerator
 
     
  
 
                4328 Posts | 
                    
                      |  Posted - 21/01/2007 :  22:34:33           
 |  
                      | arnolde to sou dotazy ;-DD je to stejny jako ve wowku.. zalezi na povolani.. ja zkousel sorcerera a tak 2-3x kouzla a down kdyz sem zkousel barda tak taky 2-3 nebo 4 rany a jde k zemi  mob co ma level jako ty..  stim ze jedna rana uvodni beru jako specku co da 2x vic dmg..
 proste normalni boje stejny jako vsude jinde...
 
 edit: co se tyce FPS .. no to vis no.. programatori hovada. ad uz jsem to tam dal na highend nebo nejhorsi kvalitu tak sem mel porad 15fps prumer :-(((  nepomahalo absolutne nic..  Kdyz sem byl v centru mesta pesmo tak 5fps..  navic slysis skrz zdi emote hekani NPCcek.. zvuk ohnu atp..   Proste navsteva velke mesta = clovek by brecel.. doufam ze se ve full do tedlech lokaci nedostanu driv, nez je zbavi te tuny bugu.  Uvodni lokace jsou celkem fajn a jedou mi plynule i na high.
 
 |  
                      | 
 First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave!
 Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
 
 |  
                      | Edited by - Rodier on 21/01/2007  22:38:07
 |  
                      |  |  | 
              
                | spajdrModerator
 
     
  
 
                3400 Posts | 
                    
                      |  Posted - 21/01/2007 :  23:13:18           
 |  
                      | no počkám si měsíc jak se to vyladí, zatím cancel preorder, protože ty fps jsou fakt na grcání  Všechno se zdá být jinak vesměs v pohodě, ale ta plynulost, vždyť tam kurwa na obrazovce nic moc není a člověk se otočí, načte se sloup a jedna postava a to trvá snad 4 sekundy, kde jsme
  |  
                      |  |  | 
              
                | ArnoldNew Member
 
  358 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 22/01/2007 :  16:16:44       
 |  
                      | quote:Originally posted by Rashaverak
 
 stredne tezky mob by mel rodiera zabit tak do 10 sekund imo
 
 
 
 Proč to nenatočit
  
 Díval jsem se na videa VT i Rodiera .... chápu problémy při pohledu z výšky po krajině, ale proč když je na zemi a kouká do kopce a nejde to nic moc ... to je síla. Jen by mě zajímalo, jestli si páni programátoři uvědomují, co tímhle odeženou potencionálních hráčů.
 |  
                      |  |  | 
              
                | RashaverakSenior Member
 
     3722 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 22/01/2007 :  16:42:13         
 |  
                      | na druhou stranu kdyz vychazel eq2 dokonce i wow tak byly take extremne narocne, u eq2 se rikalo ze pocitaji s tim ze az za par let bude hardware schopnej ho behat na full detaily coz se potvrzuje, omlouvali to tim ze mmorpg je hra na dlouho ze ma bezet mnoho let a proto je grafika koncipovana tak aby az na budoucim hardwaru  mohla behat na plne detaily v pohode. 
 pokud si pamatuju u mmorpg her v dobe releasu to neni nic neobvykleho ze jsou extremne narocne na vykon pocitace.
 |  
                      | lastfm
 |  
                      | Edited by - Rashaverak on 22/01/2007  16:42:38
 |  
                      |  |  | 
              
                | spajdrModerator
 
     
  
 
                3400 Posts | 
                    
                      |  Posted - 22/01/2007 :  16:42:32           
 |  
                      | Protože to renderuje vše okolo, aspoň to tak vypadá, než se podíváš někam kde ses ještě nedíval, pak cuk škub a za dvě sekundy je to v klidu, přiběhne hráč, hodí kouzlo, hyk škyt na dvě sekundy a zase ok, takový je Vanguard  |  
                      |  |  | 
              
                | brutusAverage Member
 
    
  
 
                1833 Posts | 
                    
                      |  Posted - 22/01/2007 :  16:49:38         
 |  
                      | Ne ze bych byl z naroku na HW nejak odvazanej, ale tohle mne to nedela. Lepe receno tyhle zaskuby mam tak 1-2 za den. Jinak to jede pomerne v pohode - zadny zazracny FPS ale ani se to neskube.
 |  
                      | Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
 |  
                      |  |  | 
              
                | spajdrModerator
 
     
  
 
                3400 Posts | 
                    
                      |  Posted - 22/01/2007 :  16:54:23           
 |  
                      | quote:Originally posted by brutus
 
 Ne ze bych byl z naroku na HW nejak odvazanej, ale tohle mne to nedela.
 Lepe receno tyhle zaskuby mam tak 1-2 za den. Jinak to jede pomerne v pohode - zadny zazracny FPS ale ani se to neskube.
 
 
 
 Tak to asi hraješ v jiných lokacích, mě už stačí vidět hlavní menu, kde se mi nejdřív načte tuším hlava a ruce a pak až zbytek, nahodím koně, sedím sekundu ve vzduchu a pak až se pode mnou objeví kůň, no počkám si jak pak to lidi budou hodnotit až nahodí fulku, ale něco mi v té hře chybí, asi to, vracet se k ní, je to taková splácanina všeho možného co vyšlo. Občas jsem se přistihl že léčím někoho v grupě, ale jinak tu hru moc nevnímám
  |  
                      |  |  | 
              
                | YurekkJunior Member
 
   503 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 22/01/2007 :  18:37:21         
 |  
                      | mám z té hry bohužel podobnej pocit a jdu do ní prakticky jen z nouze,nějak nevím v čem je to nextgen mmo,uvidím třeba mě to chytne,za zkoušku nic nedám,není to špatný,ale že by to byla nějaká dech beroucí uber pecka to teda říct nemůžu,uvidíme  |  
                      | SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server
 WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side,
 DF:Twombly-meč,srp a kladivo
 WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | ArnoldNew Member
 
  358 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 22/01/2007 :  23:00:42       
 |  
                      | quote:Originally posted by Rashaverak
 
 na druhou stranu kdyz vychazel eq2 dokonce i wow tak byly take extremne narocne, u eq2 se rikalo ze pocitaji s tim ze az za par let bude hardware schopnej ho behat na full detaily coz se potvrzuje, omlouvali to tim ze mmorpg je hra na dlouho ze ma bezet mnoho let a proto je grafika koncipovana tak aby az na budoucim hardwaru  mohla behat na plne detaily v pohode.
 
 pokud si pamatuju u mmorpg her v dobe releasu to neni nic neobvykleho ze jsou extremne narocne na vykon pocitace.
 
 
 
 WoWko při releasu běhalo na velmi slušný detaily na mainstreamových počítačích (obdobně Warcraft 3 rts) . To co ty píšeš platilo u EQ2, kde se to nedalo prakticky bez investice 10.000,- hrát. A Vanguard v týhle linii SOE pokračuje.
 
 Stvořit engine, který je na normálních počítačích nehratelnej asi není moc velký umění. Tipuju že Vanguard bude na okraji zájmu a bude ho hrát pár tisíc nadšenců do východu.  Warhammer online ho převálcuje na celý čáře. Je to jen můj odhad,ale stojím si za ním.
 |  
                      |  |  | 
              
                | BlackModerator
 
    2371 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 22/01/2007 :  23:27:21         
 |  
                      | doufejme ze hw narocnost vyfiltruje trosku "deti" z VG tak jak to driv delal zluty dabel a jeho cenova politika u hrani online |  
                      | Black
 |  
                      |  |  | 
              
                | RashaverakSenior Member
 
     3722 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 22/01/2007 :  23:45:36         
 |  
                      | quote:
 WoWko při releasu běhalo na velmi slušný detaily na mainstreamových počítačích (obdobně Warcraft 3 rts) . To co ty píšeš platilo u EQ2, kde se to nedalo prakticky bez investice 10.000,- hrát. A Vanguard v týhle linii SOE pokračuje.
 
 
 
 asi mas mensi vypadek pameti, wowko po releasu na full detaily ve meste nebo pri raidu (rekneme pul roku po vydani) bylo na top strojich nehratelny .. mno mozna na high end kompech jsi mel kolem 20 fps
 
 co bylo pred rokem a pul za kompy ? amd 3000+ s gf 6800 ? myslim ze to tak nejak byl hodne hustej komp v ty odbe a na tom na fulld etaily si mel dost problem
 
 
 quote:Originally posted by Black
 
 doufejme ze hw narocnost vyfiltruje trosku "deti" z VG tak jak to driv delal zluty dabel a jeho cenova politika u hrani online
 
 
 
 otazkou je jestli v ty hre vubec nekdo zustane, imo je horsi prazdnej server nez server plnej deti ktery si muzes dat do ignore a zvlast ffa server v tomhle takovej problem neni
 |  
                      | lastfm
 |  
                      | Edited by - Rashaverak on 22/01/2007  23:50:38
 |  
                      |  |  | 
              
                | MurdyNew Member
 
  
  
 
                285 Posts | 
                    
                      |  Posted - 23/01/2007 :  00:43:20         
 |  
                      | quote:Originally posted by Arnold
 
 
 quote:Originally posted by Rashaverak
 
 na druhou stranu kdyz vychazel eq2 dokonce i wow tak byly take extremne narocne, u eq2 se rikalo ze pocitaji s tim ze az za par let bude hardware schopnej ho behat na full detaily coz se potvrzuje, omlouvali to tim ze mmorpg je hra na dlouho ze ma bezet mnoho let a proto je grafika koncipovana tak aby az na budoucim hardwaru  mohla behat na plne detaily v pohode.
 
 pokud si pamatuju u mmorpg her v dobe releasu to neni nic neobvykleho ze jsou extremne narocne na vykon pocitace.
 
 
 
 WoWko při releasu běhalo na velmi slušný detaily na mainstreamových počítačích (obdobně Warcraft 3 rts) . To co ty píšeš platilo u EQ2, kde se to nedalo prakticky bez investice 10.000,- hrát. A Vanguard v týhle linii SOE pokračuje.
 
 Stvořit engine, který je na normálních počítačích nehratelnej asi není moc velký umění. Tipuju že Vanguard bude na okraji zájmu a bude ho hrát pár tisíc nadšenců do východu.  Warhammer online ho převálcuje na celý čáře. Je to jen můj odhad,ale stojím si za ním.
 
 
 
 S tim stvořením bych nesouhlasil,jelikož engine začal vznikat přibližně ve stejnou dobu jako engine EQ2,původní koncept ve kterym měli ještě prsty Microsofti se nezmněnil.Dodaný jsou jen nový efekty typu HDR a Shaderů,a čim novější technologie se budou oběvovat,tim těžší bude na ně tenhle engine optimalizovat.
 Kdo namítá že na grafice tu nezáleží,jo,u MMORPG se dá grafika přehlídnout,ale všechno má svý meze,a ve chvíli kdy začne dostávat na prdel i hratelnost kvuli nízkejm FPS,to přestává bejt jen o grafice.
 
 Jinak s naprosto souhlasim s tim,že Warhammer má daleko lepší předpoklady k úspěchu,a obrovskej potenciál,jde o to jestli ho naplno využijou,a neskončí taky někde......
  |  
                      | http://soundcloud.com/unvorsum
 |  
                      |  |  | 
              
                | brutusAverage Member
 
    
  
 
                1833 Posts | 
                    
                      |  Posted - 23/01/2007 :  08:25:15         
 |  
                      | Nedelejte si iluze - az se bude blizit vydani WH tak bude cim dal vic negativnich zprav a hype se bude borit. Bylo to tak u vsech MMORPG :)
 
 (Ja se na WH taky tesim - ale ono to takhle vazne dopada vzdycky....)
 
 |  
                      | Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
 |  
                      | Edited by - brutus on 23/01/2007  08:25:47
 |  
                      |  |  | 
              
                | spajdrModerator
 
     
  
 
                3400 Posts | 
                    
                      |  Posted - 23/01/2007 :  09:23:55           
 |  
                      | no a roky běží a everquest II běží pořád jako prase, škub škub. A mě osobně wowko běželo od začátku už prakticky 60fps neustále, měl jsem ještě sice chvíli nějaké staré Intel P4 na 3Ghz, ale pak jsem si koupil A64 2800+ s754, přetaktoval a to už bylo jiné kafé :).
 WH vypadá aspoň že co se týče plynulosti, tak na tom bude podobně jako WOW. A WOW měl velký hype a jak to lidi začali hrát, tak ten hype nepominul, vlastně ani dnes, i když už to není ta eurofie co tenkrát
  |  
                      |  |  | 
              
                | GenagenJunior Member
 
   589 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 23/01/2007 :  09:49:52           
 |  
                      | eq2 se rikalo ze pocitaji s tim ze az za par let bude hardware schopnej ho behat na full detaily coz se potvrzuje, omlouvali to tim ze mmorpg je hra na dlouho ze ma bezet mnoho let a proto je grafika koncipovana tak aby az na budoucim hardwaru mohla behat na plne detaily v pohode. 
 
 IMO do tyhle myslenky sli vsichni co delali MMORPG - navrhnout engine tak, aby i za dva-tri roky po vydani vypadal up-to-date. WOW jim ukazal, jak moc se vsichni mylili. Masovou popularitu, jako ma WOW nemuzes mit na tak HW narocnym enginu jakej ma EQ2 nebo VG. Na druhou stranu, tyhle hry muzou mit dotstaecnou hracskou zakladnu, aby se dobre uzivily.
 
 Ja mam skoro tri roky starej comp (amd 3500+ 2GB ram gf6800ultra, barracudy ve stripu - coz byl tenkrat hodne nabusena konfigurace) a kdyz to srovnam, tak:
 
 - WOW bezi na plny detaily naprosto plynule
 
 - EQ2 je vzdycky o kompromisu. Kdyz chci, aby hra vypadala hezky, tak se to svizne nehybe (vubec nemluvim o plnych detailech). Pri narocnejsim hrani musim stahovat kvalitu brutalne. Pri raidech musim dat kvalitu tak dolu, ze hra vypada hnusne.
 
 - VG se mi na tehle konfiguraci pri nastaveni, aby se mi ta hra grafickyu libila bezi 20-30 fps - coz je pro mmorpg dostacujici a pritom vypada o dost lepe nez eq2 pusteny na stejne konfiguraci pri stejnych fps. V predposlednim patchi mi vyrazne zlepsili donahravani, takze uz me nejak vyrazneji sere jenom prechod mezi "ctverci", kterej je takovej podivnej. Jinak jsem s enginem docela spokojenej.
 |  
                      | Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight
 Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin
 |  
                      |  |  | 
              
                | spajdrModerator
 
     
  
 
                3400 Posts | 
                    
                      |  Posted - 23/01/2007 :  10:40:08           
 |  
                      | A pořádný lag stress test na závěr 
 With the end of beta upon us we would like to thank everyone for their participation! It has been a long journey, but one very well traveled. We offer this fun filled day of events and tokens of our appreciation to celebrate Vanguard and the future that lies before it. The event starts this evening 1/22/07 After the patch and goes until the end of beta on 1/23/07 at 11:59PM PST
 
 Thank you everyone Vanguard would not be the same without you! We look forward to spending many years with you and sharing many more events like this. Enjoy yourselves, this is your party!
 
 Below is a list of events that are happening around the world
 
 Elrar Da Big – To celebrate Vanguard's community Elrar Da Big will be popping up all over Telon to share great trinkets and items. These items all have unique effects and are dedicated to the fansites of the Affiliate Fansite Program.
 
 Bumper Boats! - The seas and rivers of Telon will soon fill with thousands of tiny and large vessels alike! The Crimson Fellowship will be ferrying players through the scenic waterways on giant galleons as players explore them in their personal schooners!
 
 Tele-Tag - Ahgram has been transformed into a war zone as players fight to find the griffon vendor. Players will be able to get Tele-Taggers at the entrance to the city, throwing these at another player will cause them to be teleported back outside of the walls!
 
 Be warned, however! For an ancient evil has awoken from its torpor and it hungers for fool hardened adventurers!
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | ArnoldNew Member
 
  358 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 23/01/2007 :  13:56:19       
 |  
                      | quote:Originally posted by Rashaverak
 
 
 quote:
 WoWko při releasu běhalo na velmi slušný detaily na mainstreamových počítačích (obdobně Warcraft 3 rts) . To co ty píšeš platilo u EQ2, kde se to nedalo prakticky bez investice 10.000,- hrát. A Vanguard v týhle linii SOE pokračuje.
 
 
 
 asi mas mensi vypadek pameti, wowko po releasu na full detaily ve meste nebo pri raidu (rekneme pul roku po vydani) bylo na top strojich nehratelny .. mno mozna na high end kompech jsi mel kolem 20 fps
 
 co bylo pred rokem a pul za kompy ? amd 3000+ s gf 6800 ? myslim ze to tak nejak byl hodne hustej komp v ty odbe a na tom na fulld etaily si mel dost problem
 
 
 
 
 No výpadek rozhodně nemám .... hraju ho od releasu a v době vyjití jsem měl gf5700 naprostej mainstream a amd 1,8 a běhalo to naprosto normálně s 25-35 fps na 99% plochy hry .... jedinej problém byl v Irinforge před bankou, kde to škubalo a stálo za starou belu, ale jinak se to hrálo parádně. Nemělby sis ty trochu vyštelovat svůj notebook ?
  
 
 |  
                      |  |  | 
              
                | MarwynJunior Member
 
   792 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 23/01/2007 :  15:58:02       
 |  
                      | Vanguard je hratelnej na max na high-end stroji v rozumnem rozliseni 1600x1200 (40 fps kdekoliv). Znam jeste dalsi jako AC, AO, Horizons, Neocron, WoW etc, co byly postaveny stejne a oproti nim, stoji napriklad EQ2 nebo SWG, ktery ani po dlouhe dobe neni/nebylo mozne spustit na max na jakemkoliv zeleze... Proste kazdy ma svuj style :) nekdo umi pouzit osvedceny engine vypiplany jinou firmou (steam engine, unreal engine, cry engine, quake engine) a nebo si postavi vlastni a je tak zmrvenej (protoze s tim nema zkusenosti a nedela ho nekolik let) ze tvrdi ze ho dela tak, aby byl "in" za 2 roky :) to je ale k smichu nebo ne ?  |  
                      | Marwyn Zevl
 Aion - Mytower
 <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...>
 |  
                      |  |  | 
              
                | XantusModerator
 
   504 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 23/01/2007 :  16:08:23         
 |  
                      | Vanguard má Unreal engine. Což je pro nás příslibem, že v budoucnu si ho zahrajeme v dobrém rozlišení s dobrými detaily a plynule. 
 Jen každý z nás má tuto dobu různě daleko před sebou podle svých finančních možností....
 |  
                      |  |  | 
              
                | RashaverakSenior Member
 
     3722 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 23/01/2007 :  17:35:06         
 |  
                      | otazka je do jake miry lze pouzity engine upgradovat na novejsi verze ? zrejme se da ocekavat ze unreal engine se bude dal vyvijet, nekde jsem cetl ze firmy maji vetsi zisky z enginu nez z her samotnych ktere pouzivaji spise pro propagaci enginu. |  
                      | lastfm
 |  
                      |  |  | 
              
                | tojejednoAdvanced Member
 
      5626 Posts
 | 
                    
                      |  Posted - 23/01/2007 :  17:45:39         
 |  
                      | quote:Originally posted by Rashaverak
 
 otazka je do jake miry lze pouzity engine upgradovat na novejsi verze ? zrejme se da ocekavat ze unreal engine se bude dal vyvijet, nekde jsem cetl ze firmy maji vetsi zisky z enginu nez z her samotnych ktere pouzivaji spise pro propagaci enginu.
 
 
 Před rokem byl plánován přechod na verzi 3.0 ješě před releasem (ale všichni vidímě, že jsou důležitější věci než upgrade UT enginu).
 V tuhle chvíli v plánu možná s nějakým datadiskem.
 |  
                      | AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra
 VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem
 EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded
 Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded
 FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra
 TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
 
 
 |  
                      |  |  | 
              
                |  |  Topic  |  |