Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Vseobecne
 Hardware, připojení na internet ....
 BIOS a spravne taktovani pameti
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Tragedy
Moderator

Bunny_tragedy

2637 Posts

Posted - 03/01/2005 :  21:37:02  Show Profile  Visit Tragedy's Homepage  Send Tragedy an ICQ Message Send Tragedy a Private Message  Reply with Quote
Predem podotykam, ze jsem naprosto totalni laik...
takze muj problem... Mam procesor Athlon 2200+ a 2x512MB DDR400 na dual chanelu. V biosu mam FSB nastavene na 133, coz taktuje pamet na 266... takze jestli se nepletu, tak je rychlost ty pameti krapet nevyuzita. Problem je, ze kdyz to nataktuju na vic nez 133, tak se comp ani nespusti... zacne houkat poplach (pipat deska) a musim resetovat CMOS (to jsem se naucil dneska ... thnx to ToHor:))...
Takze co s tim? Jak z tech pameti vytahnu plnej vykon bez toho, aby mi vyhorel pocitac? :)

Tragedy
"Killing is my business...
...and business is good!"

ToHor
reMember

488 Posts

Posted - 03/01/2005 :  22:02:47  Show Profile  Visit ToHor's Homepage  Send ToHor an ICQ Message Send ToHor a Private Message  Reply with Quote
pokud mas odemcenej nasobitel prociku, tak zvysit fsb a snizit nasobitel (abys zachoval stejnej takt prociku), pokud to je zamceny, tak se na to vyser, protoze asynchronni beh fsb-ddr je casto spis na skodu, co se vykonu tyce ...

ale pokud to hodlas nejak benchmarkovat, tak by tam melo bejt neco jako memory timing, kde ted budes mit "auto" nebo "by spd" a das si tam "expert" nebo tak neco ... a pak tam bude primo urceni frekvence pameti, nebo treba procentni/zlomkovy (xx%/x:y) vyjadreni ...

zkus me chytit na icq :-)

ego tycoon
Go to Top of Page

Octopuss
rumový kanál

orly

2749 Posts