> Policejní kontrola > > Na rovném úseku dálnice mě zastavil policajt. Byl to takový ten > typický muž s Napoleonským komplexem, který se baví akorát tím, > že buzeruje > lidi. > Přiznávám, že jsem jel trochu rychlejc... > Policajt chtěl evidentně úplateček, protože brzy vyrukoval s > větou: > "A copak vlastně děláte za práci?" > Rozhodl jsem se, že se trochu pobavím: "Pracuju jako prodlužovač > > penisů na soukromé klinice." > > To jej zaujalo a začal se vyptávat: "Vážně? A jak se to vlastně > dělá?" > No, a tak jsem začal fabulovat: "No, my máme takovou speciální > biotechnologickou emulzi, kterou velmi odborným hmatem vmasírovávám > do penisu. Takže když má někdo třeba, odpusťte ten výraz, malýho > čuráka, tak po deseti minutách už má čuráka dlouhýho patnáct > čísel. Po další > hodině ho má dvacet čísel, po další hodině třicet čísel.... > No, a když ho > masíruju - samozřejmě s přestávkama - asi tak dva dny, tak klidně > způsobím, že má čuráka dlouhýho metr padesát." > > Polda na mě koukal jak tele na nový vrata a debilně se zeptal: > "Metr padesát??? Co proboha může kdo dělat s čurákem dlouhým metr > padesát?" > > No, a v té chvíli přišla moje chvíle. S kamennou tváří jsem > odpověděl: > "No, to je jednoduchý, ale musí se to provést přesně, takže > pořádně poslouchejte..." (Polda se naklonil blíž, protože jsem > začal > šeptat...) > "...nejdřív si najdete pořádně dlouhej, bezpečnej a rovnej kus > dálnice, jo?" > Poldovi se rozzářila očička nad tím tajemstvím, které mu právě > odhaluju a výrazně přikývl, jako že rozumí. > "... No, a pak tomu čurákovi dáte do ruky radarovou pistoli a > necháte ho pokutovat řidiče za rychlou jízdu!" Dodal jsem > vzápětí. > > > Shrnutí: > Pokuta za rychlou jízdu ......... 2000 Kč > Pokuta za urážku veřejného činitele .......... 20 000 Kč > Pohled na toho policajta, když jsem domluvil ....... PRICELESS!