Author |
Topic  |
Coriven
The Judge

328 Posts |
Posted - 25/12/2003 : 00:11:26
|
Serte na to, jsou Vanoce  |
Dávejte na sebe pozor, holoto! Dobře už bylo... |
 |
|
GM_Vasako
New Member

121 Posts |
Posted - 25/12/2003 : 10:43:22
|
Je irelevantní dávat do souvislosti možnosti daneho enginu a mnozstvi zabavy na shardu. Viz. status online 
Aneb raději si pokecám s fajn lidma, než bych šel EXP LVLXY MAGE -PARTY SYSTEM CRASH, YOU ARE DEAD - YOU MUST EXP FOR TWO MORE DAYS TO GET THE SAME MAGE LEVEL  |
Dark Paradise & Battlezone & ELYWCIMAA |
Edited by - GM_Vasako on 25/12/2003 10:48:24 |
 |
|
Horin
New Member

179 Posts |
Posted - 25/12/2003 : 13:57:50
|
Caps lock panove, caps lock |
|
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 25/12/2003 : 18:54:10
|
quote: Originally posted by Demostenes Ty ses jeste vetsi vypatlanec nez jsem si myslel.
Taky ti preju hezky Vanoce :) btw chapu, ze pravda boli ... |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
kouba
New Member

136 Posts |
Posted - 26/12/2003 : 23:19:55
|
TO: vasako kdy si naposledy pro server neco udelal??? a co??
dik za odpoved  |
 |
|
GM_Vasako
New Member

121 Posts |
Posted - 27/12/2003 : 01:47:21
|
to kouba : co ti je do toho ? |
Dark Paradise & Battlezone & ELYWCIMAA |
 |
|
Woodstock
Starting Member
17 Posts |
Posted - 27/12/2003 : 06:45:27
|
quote: Originally posted by beholder
quote: Originally posted by Demostenes
Neni mi jasny, proc porad resite ktera verze sphery je mensi zlo, kdyz staci sahnout po polu a je po problemech...
No to vis, ze jo, az na to, ze Pol je oproti RunUO shit ... Ale jinak ses nejlepsi ;)
Jestli je shit asi 3% rozdil v celkovem vykonu, tak to vazne POL shit je :). |
Tell me why I had to be a powerslave. I don't wanna die, I'm a god! |
 |
|
SeaRanger
Starting Member
57 Posts |
Posted - 27/12/2003 : 10:23:25
|
quote: Originally posted by kouba
TO: vasako kdy si naposledy pro server neco udelal??? a co??
dik za odpoved 
Pokud vim, tak sehnal Erju do teamu. PS: Pravdepodobne pak udelal jeste spousty jine prace v pozadi ktera neni videt. |
Patron magu *Pravda se nesmi zaměňovat s názorem většiny* J. Cocteau *Jak smutná epocha, v níž je jednodušší rozbít atom než předsudek* A. Einstein |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 27/12/2003 : 10:48:03
|
quote: Originally posted by GM_Vasako
Je irelevantní dávat do souvislosti možnosti daneho enginu a mnozstvi zabavy na shardu. Viz. status online 
Aneb raději si pokecám s fajn lidma, než bych šel EXP LVLXY MAGE -PARTY SYSTEM CRASH, YOU ARE DEAD - YOU MUST EXP FOR TWO MORE DAYS TO GET THE SAME MAGE LEVEL 
omfg, no pravda ze jako barevnej chat je DP opravdu skveli, ale to je asi tak to posledni v cem vynika 
bez radsi zpravit ty skvele fungujici skilly jako je mr nebo meditace, a nezapomen si obliknout naky opravdu rare hadry |
 |
|
Johny
Junior Member
 
681 Posts |
Posted - 27/12/2003 : 12:41:37
|
quote: Originally posted by SeaRanger
quote: Originally posted by kouba
TO: vasako kdy si naposledy pro server neco udelal??? a co??
dik za odpoved 
Pokud vim, tak sehnal Erju do teamu. PS: Pravdepodobne pak udelal jeste spousty jine prace v pozadi ktera neni videt.
To bylo mysleny ironicky ze? |
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
now - HotS
Inc - POE : Awakening |
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 27/12/2003 : 12:58:55
|
quote: Originally posted by Woodstock Jestli je shit asi 3% rozdil v celkovem vykonu, tak to vazne POL shit je :).
Ja jsem tam nekde rikal neco o vykonu ? Nemam ten pocit ;) |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 27/12/2003 : 13:14:47
|
quote: Originally posted by Erina
velmi zajimavy link - doporucuji. Treba se o sobe neco dozvite, panove... http://www.amberverse.cz/hry/typy_allstone.shtml
hmm zeby sileny bijec? :) |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 28/12/2003 : 04:24:35
|
quote: Originally posted by -Mike-
quote: Originally posted by Mickk
jojo sphera 1.0 tu bude hnedka d: to uz rikali pred trema rokama d:
Sphere Version 1.0 Due out Feb 2, 2004!
pripomel si mi Dp1 nekdy pred rokem, jak nikdo nic nedelal, a GM vsechno odbejvali hlaskama "az na nove sphere" .. :o)) Jako pokud Vasako nelhal a vazne maj scripta perfektne prepsane pro Spheru 1.0_format potom nechapu PROC to na ni neprehodit ? Samozrejme na nejakem zaloznim serveru (staci si pujcit jeden komp z jejich doupatka :o)) a tak mesic testovat s par hracema a kdyz vsecky scripta pujdou tak vzit aktualni save, predelat ho na sphere 1.0 a proste to behem jednoho dne (odstavky) preklopit. Byli tu uz horsi machinace a vetsi vypadky. Nebojte, hracu zavyslejch na majetku je vic nez dost, nikdo vam neodejde :-)) - a alespon by mohlo vsecko fungovat tak jak ma a treba byste zpatky nalakali i starsi hrace co odesli prave za novejma funkcema jinam.
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
-Mike-
Average Member
  
1308 Posts |
Posted - 28/12/2003 : 11:02:00
|
quote: Originally posted by Rodier pripomel si mi Dp1 nekdy pred rokem, jak nikdo nic nedelal, a GM vsechno odbejvali hlaskama "az na nove sphere" .. :o))
To nebylo na dp, ale na Morii.  |
Krabice je zaklad. |
 |
|
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 28/12/2003 : 12:04:40
|
rodiere ty si chobot ... |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
 |
|
SeaRanger
Starting Member
57 Posts |
Posted - 28/12/2003 : 12:51:07
|
quote: Originally posted by -Mike-
quote: Originally posted by Rodier pripomel si mi Dp1 nekdy pred rokem, jak nikdo nic nedelal, a GM vsechno odbejvali hlaskama "az na nove sphere" .. :o))
To nebylo na dp, ale na Morii. 
Ne, tuhle situaci co Rodier popisuje si pamatuji. Ale nebzlo to pred rokem, bzlo to tak pred 2-2,5 letz. Aktivni GM v te dobe pokud vim bzl Vasako, Danad, Trinitz. |
Patron magu *Pravda se nesmi zaměňovat s názorem většiny* J. Cocteau *Jak smutná epocha, v níž je jednodušší rozbít atom než předsudek* A. Einstein |
 |
|
Coriven
The Judge

328 Posts |
Posted - 28/12/2003 : 18:35:51
|
Ad sphere 1.0: Ono nikdy neni tak zavazny problem jak to nascriptovat, ale jak to vymyslet ;) Kdyby to melo byt stejne jako na starem DP1, nevidim jediny duvod prechazet na novy emulator ;)
Navic "preklopeni" je cisty idealismus, v praxi naprosto neproveditelny ;)) |
Dávejte na sebe pozor, holoto! Dobře už bylo... |
 |
|
Mickk
New Member

489 Posts |
Posted - 28/12/2003 : 18:44:18
|
spis si chtel rict nefungovalo ne ? d: |
RP sux, macro 4ever
|
 |
|
kouba
New Member

136 Posts |
Posted - 28/12/2003 : 20:09:00
|
to vasako pravda je mi to potom hovno ale zkus si lognout obyc herni postavu a zahrat si sni hodku rano odpoledne a vecer a rekni mi co si myslis o stavu serveru a jeho chodu jak slape  |
 |
|
Mistral
Moderator
 
857 Posts |
Posted - 28/12/2003 : 21:58:00
|
Dneska to bylo extremni. Lagy me hazely o hezkej kus zpet. Tohle nema smysl. |
Mistral (CoNT - sleeping member; laged and bored to death) Lord Ancient member of Forum Posthunters - Forum Outcast.
|
 |
|
Mickk
New Member

489 Posts |
Posted - 28/12/2003 : 22:24:46
|
quote: Originally posted by Mistral
Dneska to bylo extremni. Lagy me hazely o hezkej kus zpet. Tohle nema smysl.
hlavne ze laguje hodne lidi (: |
RP sux, macro 4ever
|
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 28/12/2003 : 22:47:51
|
quote: Originally posted by Mistral
Dneska to bylo extremni. Lagy me hazely o hezkej kus zpet. Tohle nema smysl.
Uvedom si, ze to nikoho nezajima. Hlavni je cislo online, aby bannery vynasely a pokud jsou lidi takovy idioti, ze se tam logujou (coz ocividne jsou), tak no care...
|
|
Edited by - Demostenes on 28/12/2003 22:48:25 |
 |
|
Siriussagem
Starting Member
29 Posts |
Posted - 28/12/2003 : 23:07:37
|
quote: Originally posted by Demostenes
quote: Originally posted by Mistral
Dneska to bylo extremni. Lagy me hazely o hezkej kus zpet. Tohle nema smysl.
Uvedom si, ze to nikoho nezajima. Hlavni je cislo online, aby bannery vynasely a pokud jsou lidi takovy idioti, ze se tam logujou (coz ocividne jsou), tak no care...
Nahodou dneska tam maj super banner.Tusim na nejakou novou hernu nevite o tom neco? |
Is my cock big enough Is my brain small enough For you to make me a star
|
 |
|
kouba
New Member

136 Posts |
Posted - 29/12/2003 : 00:17:46
|
quote: Originally posted by Siriussagem
quote: Originally posted by Demostenes
quote: Originally posted by Mistral
Dneska to bylo extremni. Lagy me hazely o hezkej kus zpet. Tohle nema smysl.
Uvedom si, ze to nikoho nezajima. Hlavni je cislo online, aby bannery vynasely a pokud jsou lidi takovy idioti, ze se tam logujou (coz ocividne jsou), tak no care...
Nahodou dneska tam maj super banner.Tusim na nejakou novou hernu nevite o tom neco?
ale ta herna je tak skvela ma tak skvely pripojeni ze dp tam urcite ani trosku neskube  |
 |
|
Coriven
The Judge

328 Posts |
Posted - 29/12/2003 : 01:50:12
|
Obavam se, ze pripojeni herne nepomuze.... Jen by me zajimalo, jak ty lagy vysvetlujou hracum tam  |
Dávejte na sebe pozor, holoto! Dobře už bylo... |
 |
|
Samotar
Starting Member
27 Posts |
Posted - 29/12/2003 : 02:40:21
|
Nenavazejte se do GM na DP, vzdyt oni mysli jen na prospech hracu. Lognu PK postavu. Chci se kopnout pres travel book k Destardu, ktery ma markly, ale ejhle, kopne me to doprostred oceanu u Vesperu. Uz to doslo tak daleko, ze GM premarkovavaji hracum travel booky, aby je ona postava neobtezovala... |
Samotar (CoNT) |
 |
|
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 29/12/2003 : 05:43:03
|
zajimava doba, lidi si musi hledat nejakeho nepritele, neco co je spatne, jen aby sami zamaskovali jak je to s nima. pak se vyzivaji ve vatach smyslu: podivejte lidickove JA trpim! a dalsi se pridava: hele JA taky trpim, (muzem trpet spolu); a prida se dalsi a rika, ale JA trpim vic a dyl nez vy, (ne aby jste me zastinili).
jj fajn doba .) dost pomaha kolektivnimu mysleni moznost si na neco stezovat ze? pak clovek neni tak v pytli sam, driv to delala ta spousta teticek co mela tudle nemoc a tamhletu nemoc a vecne na neco umirala .. hlavne kdyz na ne nikdo nezapomel, nejvetsi slast byla bavit se o tom kdo cim trpi a jak je vsechno spatne.
nu do noveho roku dalsi davku tpelivosti s tim vasim trapenim |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 29/12/2003 : 07:01:45
|
Amen |
|
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 03:44:25
|
hm no kamosovi se ted zase stalo - ze si s vampem kopal u skaly vedle kovarny v britu rudu, no a behali tam naky hraci - delali pvp (asi o/ch) no a jeden z nich zarval guards nebo co, coz toho druheho sejmulo (nejspis jim to tam porad blbne) a vysledek ? za zhruba minutu se tam objevilo ubah NPC s berserkem a zabijelo instantem uplne vsechny hrace co se tam pohybovali.. vcetne tech nevinejch (vcetne myho kamose..) a vlevo dole napis od GM "nikdo nebude na pvp volat straze !" .. super ne ? kokotina na n-tou.
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 04:02:48
|
Njn, krafti se rozhodli, ze do pvp vnesou osvetu. Bohuzel opet tim svym kraftim zpusobem ;) |
|
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 04:09:36
|
quote: Originally posted by Rodier Moria preklopila a hrace jenom ziskava (a verte, ze tam je ekonomika daleko vic v prdeli nez na DP1...)...
mluvis jako obvykle o necem o cem vis jen z doslechu (nastesti!). ekonomika morie je naprosto v poradku. to znamena ze veci ktery maj bejt drahy sou drahy, ty ktery maj bejt levny sou levny, a pritom kazdej ma sanci se prosadit. nevim co vic bys jeste chtel.
A mimochodem "preklopit" save z formatu sfery 51 do formatu 55i/99+ neni nic jednoduchyho.
demo: pol je se sferou v mnoha (vsech?) ohledech nekompatibilni, stejne jako runuo, takze rozhodne nestaci "sahnout po polu", ale musis taky predelat vsechny skripty a prevest svet...nevim jestli format pol filesave je znamej ale kazdopadne to asi nebude uplne lehky, a pokud maj hodne skriptu tak je to jeste o to horsi. Tyto a dalsi problemy pochopitelne vyresi Steamengine, kterej spoji vyhody runuo a sphere jen co bude hotovej :P |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 08:19:11
|
quote: Originally posted by Tartaros
quote: Originally posted by Rodier Moria preklopila a hrace jenom ziskava (a verte, ze tam je ekonomika daleko vic v prdeli nez na DP1...)...
mluvis jako obvykle o necem o cem vis jen z doslechu (nastesti!). ekonomika morie je naprosto v poradku. to znamena ze veci ktery maj bejt drahy sou drahy, ty ktery maj bejt levny sou levny, a pritom kazdej ma sanci se prosadit. nevim co vic bys jeste chtel.
A mimochodem "preklopit" save z formatu sfery 51 do formatu 55i/99+ neni nic jednoduchyho.
demo: pol je se sferou v mnoha (vsech?) ohledech nekompatibilni, stejne jako runuo, takze rozhodne nestaci "sahnout po polu", ale musis taky predelat vsechny skripty a prevest svet...nevim jestli format pol filesave je znamej ale kazdopadne to asi nebude uplne lehky, a pokud maj hodne skriptu tak je to jeste o to horsi. Tyto a dalsi problemy pochopitelne vyresi Steamengine, kterej spoji vyhody runuo a sphere jen co bude hotovej :P
No, pokud vim, uz jednou se moria predelevala, tak se mohlo zacit na polu a byl by klid. Jinak runuo ma bohuzel jeste hodne daleko k funkcnimu emulatoru a steamengine 10x tolik...
|
|
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 11:55:17
|
predelavala se ale v ramci sfery. mezi 55i a 99 zas tak strasny rozdily nejsou, rozhodne nesrovnatelny s rozdilem oproti polu nebo runuo. jinak RunUO je uz celkem dlouho naprosto funkcni emulator, akorat ty o nem toho moc nevis. To ze se na nem dost pracuje neznamena ze na nem nemuze bezet shard. Uz jich na nem bezi dost. A o steamenginu nevis uz vubec nic tak aspon mlc :) nikdo netvrdi ze je hotovej, ostatne jeste neexistuje ani zadna vydana betaverze. |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
Edited by - Tartaros on 01/01/2004 12:02:43 |
 |
|
GM_Vasako
New Member

121 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 12:21:57
|
demo na neco - to je pouze tvoje hloupost, ze sis vybral na komara nejnovejsi kanon.
i s "malem" muziky jako je sphere se da totiz udelat pro lidi stejna/lepsi zabava nez u tebe na polu. chapu, ze te stve to usili, ktere tvuj tym (o tobe pochybuju) zbytecne praci venoval, ale smir se s tim, ze nejen jako hlupak pises a vypadas, ale cinis i hloupa rozhodnuti. |
Dark Paradise & Battlezone & ELYWCIMAA |
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 15:06:49
|
quote: Originally posted by Demostenes Jinak runuo ma bohuzel jeste hodne daleko k funkcnimu emulatoru a steamengine 10x tolik...
To ses zas jednou strapnil, RunUO je sice furt papirove v beta verzi, ale de facto je to naprosto funkcni emulator, plne objektovej, na moderni platforme, s podporou nejnovejsich verzi UO. Nerikam, ze je dokonalej, ale nefunkcni ? :p Ad steamengine> Kdybys vedel co to je ;) |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
Mickk
New Member

489 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 15:21:27
|
quote: Originally posted by beholder To ses zas jednou strapnil, RunUO je sice furt papirove v beta verzi, ale de facto je to naprosto funkcni emulator, plne objektovej, na moderni platforme, s podporou nejnovejsich verzi UO. Nerikam, ze je dokonalej, ale nefunkcni ? :p Ad steamengine> Kdybys vedel co to je ;)
dobrej vtip d: |
RP sux, macro 4ever
|
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 15:53:03
|
quote: Originally posted by GM_Vasako
i s "malem" muziky jako je sphere se da totiz udelat pro lidi stejna/lepsi zabava nez u tebe na polu. chapu, ze te stve to usili,
Jestli vetsi zabava = vetsi lagy, tak mas urcite pravdu. |
|
 |
|
Mickk
New Member

489 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 15:53:54
|
quote: Originally posted by Tartaros
jakej je prosimte RunUO jinej nez objektovej? vis vubec co to znamena? 
jak muzes v radoby objektovym jazyce udelat plne objektovej program ?
edit: hrubka jak prase |
RP sux, macro 4ever
|
Edited by - Mickk on 01/01/2004 15:54:31 |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 16:32:54
|
jo takze podle tebe C# neni objektovej...tak to ses asi z jinyho vesmiru. Nicmene rad si poslechnu tvoje argumenty   A mimochodem "objektovost" aplikace je naprosto nezavisla na "objektovosti" jazyka ve kterym je vyvijena. Co ty ses to vubec za nulu?
|
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
 |
|
Mickk
New Member

489 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 16:46:15
|
quote: Originally posted by Tartaros
jo takze podle tebe C# neni objektovej...tak to ses asi z jinyho vesmiru. Nicmene rad si poslechnu tvoje argumenty   A mimochodem "objektovost" aplikace je naprosto nezavisla na "objektovosti" jazyka ve kterym je vyvijena. Co ty ses to vubec za nulu?
tak mi ukaz jak program v c# prepise sam sebe za chodu d: nebo jak je na tom s delegovanim a zavislosti ? |
RP sux, macro 4ever
|
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 16:49:30
|
proc by se mel prepisovat za chodu? co to mektas? jaky delegovani? zavislost na cem? nejses nahodou sam na necem zavislej? ja po tobe chci argumenty proti objektovosti, ne nejaky prepisovani se za chodu   |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
Edited by - Tartaros on 01/01/2004 16:50:38 |
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 16:51:19
|
No mas bohuzel smulu, .NET dovoluje vztvaret dynamicky tridy, metody atd. tzn dokaze upravit sam sebe v zavislosti na potrebe(samozrejme zalezi na programatorovi :), nevim jestli tato vlastnost de vyuzit v jinych jazycich .NETu, ale v C# urcite :)
I kdyz teda nevim jak to souvisi s objektovosti :p |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
Edited by - beholder on 01/01/2004 16:54:26 |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
|
Mickk
New Member

489 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 17:37:20
|
quote: Originally posted by Tartaros
proc by se mel prepisovat za chodu? co to mektas? jaky delegovani? zavislost na cem? nejses nahodou sam na necem zavislej? ja po tobe chci argumenty proti objektovosti, ne nejaky prepisovani se za chodu  
mluvis o objektovym programovani a neznas delegovani a aktorovy model ? delegovani je ,kdyz objekt ktery dostane zpravu nema vlastni metody na jeji vykonani a deleguje ji na jiny objekt ktery tuto metodu ma, a ten ji provede popripade posle vysledek prvnimu objektu. ad zavislost: klient<-server ad prepisovani: ano souvisi to s objektovosti, neobjektove jazyky dely pamet na program a data u objektovych to tak neni, jsou jen data
|
RP sux, macro 4ever
|
 |
|
beholder
New Member


224 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 17:44:40
|
quote: Originally posted by Mickk mluvis o objektovym programovani a neznas delegovani a aktorovy model ? delegovani je ,kdyz objekt ktery dostane zpravu nema vlastni metody na jeji vykonani a deleguje ji na jiny objekt ktery tuto metodu ma, a ten ji provede popripade posle vysledek prvnimu objektu. ad zavislost: klient<-server ad prepisovani: ano souvisi to s objektovosti, neobjektove jazyky dely pamet na program a data u objektovych to tak neni, jsou jen data
Pokud se tohle nazyva delegovani, pak se da za delegovani povazovat volani metod predku v ramci dedicnosti (domnivam se, ze se to tak da povazovat :p). Jinak se to da samozrejme implementovat, jsou to proste jen nadefinovane vztahy mezi tridami. |
Beholder [- Monster of Underdark -] |
 |
|
Tartaros
Junior Member
 
527 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 17:47:36
|
mickk: je podle tebe treba C++ objektovej jazyk? nema pokud vim zadnou specialni podporu toho tvyho delegovani, ani nema definovany zachazeni s pameti, a presto ho vetsina programatoru povazuje za objektovej. C# ma vsechno co C++ (co se objektovosti tyce) + mnoho navic. Znas nejakej "objektovejsi" jazyk?  |
SteamEngine: novy UO emulator ve vyvoji. Programujte (nejen) objektove |
Edited by - Tartaros on 01/01/2004 17:52:42 |
 |
|
Atreus
bububu!

426 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 18:13:11
|
Rozumí jim někdo ? ;-)
edit: stejně by vám to nejlíp vysvětlil Krteček  |
"The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it." G.B. Shaw
|
Edited by - Atreus on 01/01/2004 18:20:25 |
 |
|
Luckydealer
Starting Member
7 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 18:22:35
|
quote: Originally posted by Atreus
Rozumí jim někdo ? ;-)
edit: stejně by vám to nejlíp vysvětlil Krteček 
EE  |
Luckydealer(PK)Deleted Černá Vdova(PK)Minulost Menor(modrák)Minulost |
 |
|
Mickk
New Member

489 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 19:15:18
|
quote: Originally posted by beholder Pokud se tohle nazyva delegovani, pak se da za delegovani povazovat volani metod predku v ramci dedicnosti (domnivam se, ze se to tak da povazovat :p). Jinak se to da samozrejme implementovat, jsou to proste jen nadefinovane vztahy mezi tridami.
no to prave neni, jeho vyuziti je napriklad v paralelismu odesles zpravu jednomu objektu, ten posle odpoved jinemu, a mezitim delas uz neco jinyho
ad tartaros: c++ je hybridni jazyk stejne jako c#, objektovejsi je napriklad smalltalk, ktery ac je neobjektovejsi nema vsechny vlastnosti a v necem je mu treba trochu neobjektove pomoct (:
|
RP sux, macro 4ever
|
 |
|
Topic  |
|